Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

quote:
Jaquote:
Jup, vond het wel toepasselijk voor de TTquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:50 schreef DaMart het volgende:
MD heeft mijn berichtje bij Barretje gelezen zeker?.
Als ik dat in de TT zet, krijgen we hier te veel bezoekquote:
dat sowiesoquote:
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja![]()
Boven in de bergen is het lekker fris![]()
![]()
![]()
...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jup, vond het wel toepasselijk voor de TT
[..]
Als ik dat in de TT zet, krijgen we hier te veel bezoek
Maar voel je vrij hoor
quote:
Alleen als de grot vochtig is, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
bergbeklimmen
gaan we dan ook grot verkennen?![]()
stalagtieten bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
bergbeklimmen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef littledrummergirl het volgende:
oh en duckie.. Dat had ik net verdrongen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
bergbeklimmen
Niemand de geur komt uit de kantinequote:
Daar mogen ze ook wel eens schoonmaken..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-mount-everest.html
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een lepeltje nemen om te roeren?
[..]
dat komt vanzelf welquote:
ik gebruik meestal iets anders om het vochtig te krijgenquote:
sommige mensen vinden het anders fijn om met de lul te roeren ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hier ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
shoot... collega's zitten weer vreemd te kijken dat ik zomaar ineens moest lachen
AHAHAHAHAquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
als iets zo ruim is dat je erin kunt roeren zou ik mn lul ( indien hypotetisch aanwezigquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige mensen vinden het anders fijn om met de lul te roeren ?
mij niet gezien
* Crazy-M pakt de lijm en de ducktapequote:
ik ook niet, maar jah, ieder zn eigen dingquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als iets zo ruim is dat je erin kunt roeren zou ik mn lul ( indien hypotetisch aanwezig) er niet in hangen
Kan hij wel gelijk de koffiemelk toevoegenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als iets zo ruim is dat je erin kunt roeren zou ik mn lul ( indien hypotetisch aanwezig) er niet in hangen
Niet mij aan de muur plakken met ductape aubquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt de lijm en de ducktape
plafond dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet mij aan de muur plakken met ductape aub
Weet je gelijk waarom ik mijn koffie altijd zwart drinkquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan hij wel gelijk de koffiemelk toevoegen.
[..]
JJHquote:
Ze heeft ook niks gezegd over aan het raam plakkenquote:
Belastingontduikerquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik mijn koffie altijd zwart drink.
Paquote:
Raam, deur, vloer. Dat vind ik wel okéquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze heeft ook niks gezegd over aan het raam plakken.. Of aan de deur, for that matter
...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Pa!
Ik dacht even dat je Joysa was... Iets met UI...
pak even je eigen tapequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M pakt de lijm en de ducktape
nu zie ik je boom welquote:
nee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Niet mij aan de muur plakken met ductape aub
DE BOOM STAAT IN DE KAMER, HALLELUJAH!quote:
quote:
Marijkequote:
koeikequote:
Meisjequote:
Heldquote:
zit in de metro en heb geen oordopjes bij mequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
http://www.justsomelyrics(...)t-in-de-kamer-Lyrics
Solquote:
Zeekoeimeisquote:
quote:
Mwa, beetje in dubio. Verder alles wel goed. Met jou?quote:
Gewoon weer netjes om negen uur wakker. Dat gaat me wel een weekend worden zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeExtra kus voor jou
[..]
HeldJa best wel, al ben ik wel 20 keer wakker geweest en heb ik super vaag gedroomd
Maar wat was dat heerlijk, douchen in een zo goed als schone douche
![]()
Voel jij je weer wat fitter?
ff doorzetten en het is er vast snel weer fijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SolHoe is het met jou dan
[..]
ZeekoeimeisHet gaat
Vooral moe
Maar het begint hier al aardig op te knappen, als we de volgende lading grofvuil hebben weggebracht is er wat meer orde in de chaos
Hoe is het met jou dan?
Gekke meneerquote:
Waarover ben je in dubio als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Mwa, beetje in dubio. Verder alles wel goed. Met jou?
Goedemorgen Martquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon weer netjes om negen uur wakker. Dat gaat me wel een weekend worden zo.
Ik ga vanavond gewoon echt laat naar bed toe anders ben ik morgen weer zo netjes op tijd wakker.
Ja, vastquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff doorzetten en het is er vast snel weer fijnwel goed voor jezelf blijven zorgen he!
Met mij alles primadrukdruk met einde schooljaar, beginnen met afstuderen, stage afronden enzo, maar gaat allemaal wel super. Oh en als je weer wat meer tijd hebt wil ik je portugal tips
wij gaan eind juni
Op mijn netbookje thuis zie ik de boom ook. Hier op deze laptop dus ook nietquote:
Lief!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeExtra kus voor jou
[..]
HeldJa best wel, al ben ik wel 20 keer wakker geweest en heb ik super vaag gedroomd
Maar wat was dat heerlijk, douchen in een zo goed als schone douche
![]()
Voel jij je weer wat fitter?
Waw dit was toch wel de meest waardevolle post die ik vandaag gemaakt heb, denk ik zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op mijn netbookje thuis zie ik de boom ook. Hier op deze laptop dus ook niet
Barquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
He MZ!
al enig idee hoe laat jullie zaterdag langs komen?? 12-14? 14-16? 16-18?
ennuh.. wat kwam je ook al weer halen?? dan halen we het een beetje onder de stofberg vandaan ??
zoek eens op "Simon cat"op Youtube.. :dquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, vastIk ga vanavond denk ik ook even lekker naar huis, naar m'n eigen beestjes
Ben ik aan toe
En DAARvan dan weer een zelfquoterquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waw dit was toch wel de meest waardevolle post die ik vandaag gemaakt heb, denk ik zo*useless comment ftw*
Geen idee eigenlijk, te veel aan mijn hoofd, te veel denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarover ben je in dubio als ik vragen mag?
O dat gaat wel goedkomen, deze dag stroomt ook weer langzaam vol. Ik heb sinds dat ik zaterdag thuisgekomen ben alleen zaterdagmiddag niets gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat herken ik wel ja
Hopen dat je het weekend een beetje overleefd
Wok?? what do YOU need??quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bar![]()
Hoe ist?
Voor zover we nu kunnen bepalen hebben we helemaal niets meer nodig![]()
Banken heeft GF, magnetron is weer helemaal schoon en te gebruiken en een droger krijgen we ook van GF (kunnen we gewoon alles in 1 keer meezeulen). Dus ik wil jou dan alleen de bbq aanbieden
![]()
Goed hé ! Ben je stiekem nu niet een beetje trots op me?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En DAARvan dan weer een zelfquoterUltieme loosheid
Geeft niets hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen MartSorry dat ik gister niets zei op msn, maar msn deed raar... Dus ik kon niets zeggen
mja dacht gister nog dat ze me voor de gek hieldenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op mijn netbookje thuis zie ik de boom ook. Hier op deze laptop dus ook niet
ehm....quote:
Het gaat over mijn boom hè?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dacht gister nog dat ze me voor de gek hielden
Ja, ben gesloopt van alles, ben een beetje druk in m'n hoofdquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lief!![]()
En hoe ist met jou? Minder geslapen zie ik?
![]()
En hoe gaat het nou met jullie huisje enzo? Ik las dat er al hulptroepen waren om het gore huis op te ruimen enzo?Hoe is het nu?
quote:
jahquote:
Met die zooi ben ik niet begaan hoor, wel met hoe het word.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben gesloopt van alles, ben een beetje druk in m'n hoofdMaar verder voel ik me wel goed
Al moest ik wel even heel hard huilen toen ik Nienke zag
En we hebben zoveel lieve mensen om ons heen
Het is echt heerlijk om te merken dat iedereen zo begaan is met de zooi
Zonder alle hulp waren we lang nog zo ver niet als dat we nu zijn
![]()
Het stomme is, omdat alles zo goor is zie je na al het harde werken voor mijn gevoel maar bar weinig resultaat... Alleen de keuken en de badkamer zijn echt super geworden![]()
Zet het uit! leef in het NU!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, te veel aan mijn hoofd, te veel denken.
Ach gaat het met jou ook niet goed dan lieffie. Ik heb heel wat gemist zie ik. Dikke knuffle lieve Marijke.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben gesloopt van alles, ben een beetje druk in m'n hoofdMaar verder voel ik me wel goed
![]()
Het stomme is, omdat alles zo goor is zie je na al het harde werken voor mijn gevoel maar bar weinig resultaat... Alleen de keuken en de badkamer zijn echt super geworden![]()
Ken ik, zijn inderdaad super grappigquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zoek eens op "Simon cat"op Youtube.. :d
dan ga je ze nog meer missen
die (teken)filmpjes zijn hilarisch!
Wok de Bouwerquote:
Is vooral voor de meisjes hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:19 schreef Panda72 het volgende:
Marijke je bent een enorme lieverd dat je Symp zo helpt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vooral de niet-boom ! Heel je avatar is 1 groot mysterie
en de serre, vergeet de serre nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik heb een koelksat EN diepvries voor jequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
van alles
maar ik heb pizza borden en een tv![]()
nu nog een koelkast en de man heeft genoeg
is idd een mogelijkheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt door de huidige manier waarop fok werkt. Moet je even ctrl f5 doen, geloof ik.
zie ik je nog als ik thuis kom? of ga je vroeg weg?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wok de BouwerMan die echt echt echt alles kan
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt door de huidige manier waarop fok werkt. Moet je even ctrl f5 doen, geloof ik.
quote:Geachte heer/mevrouw,
Ik zie dat u voor zondag een frisse herfstdag met veel wind en regen voorspelt. Ik verzoek u deze voorspelling een dag uit te stellen, en zondag zorg te dragen voor zonnig weer met 20 tot 23 graden. Dat is aangenamer voor ons om de tuin voor Symph en Marijke op orde te krijgen.
Graag ontvang ik binnen 24 uur een bevestiging van de weerswijziging voor zondag, bij uitblijven waarvan ik een kortgeding zal aanspannen om dit via de rechter alsnog geregeld te krijgen.
Hoogachtend,
DM
ja, en jij ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je gister de hele dag voor niets jezelf in het zweet staan werken.
Oh, dat bedoelde ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Met die zooi ben ik niet begaan hoor, wel met hoe het word.
Hoe is de wokpit trouwens geworden?
Ja nee nou, die is echt fantastisch geworden, maar op dat witte klote zeil zie je allesquote:
Ja dat is altijd sneu inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is vooral voor de meisjes hoorIk vind het voor hun zo sneu...
Hoe laat ben je thuis ongeveer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie ik je nog als ik thuis kom? of ga je vroeg weg?
sateliet koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een koelksat EN diepvries voor je
en een wasmachine ( die je nog even moet fixen ) en een droger!![]()
Ik wil het antwoord daarop van het KNMI weten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
Marijke, ik ga even een boze mail naar het KNMI sturen!
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sateliet koelkastdie wil ik
wat is er met de wasmachine?
gf had ook een wasmachine en droger voor me geloof ik.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker ff niets doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik![]()
Die heeft nog niet de aandacht gekregen die die verdient, daar gaan we vanmiddag mee verderNu even rust
Ik vind ze stom... gaan ze van alle weekenden precies komend weekend uitzoeken voor niet lekker weerquote:
ik denk rond half 5, beetje afhankelijk van het verkeer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis ongeveer?
Hihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
van alles
maar ik heb pizza borden en een tv![]()
nu nog een koelkast en de man heeft genoeg
Ik gok iets in de trant vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord daarop van het KNMI weten.
GhettoBlaster.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nou...
Nouja, zo'n ding dus maar dan ander uiterlijk:
[ afbeelding ]
Het Weermannetje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets in de trant van
"Geachte heer DM,
Heeft u er al eens over nagedacht om psychische hulp te zoeken? Ik kan u mijn psycholoog van harte aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Het weermannetje
Een draagbare radio.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nou...
[ afbeelding ]
ja, we hebben wel 3 stereo's maar die ga ik niet van de kinderen meenemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nou, dus, hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, we hebben wel 3 stereo's maar die ga ik niet van de kinderen meenemen
ja graagquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, dus, hebben?
Ik mot er vanaf, ons pap klaagt dattie in de weg staat.
mja.. dus niks nodig??quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
kan ik hem al gebruiken bij symp
Muziekjes draaienquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
die aan de voorkant van iedere vrouwquote:
Hij staat bij dezen gereserveerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
Of in FHF?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dus niks nodig??
dan zet ik binennkort dus alles bij het grofvuil !
Oh mooiquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Met je auto zondag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij staat bij dezen gereserveerd.
Nu even zien hoe dat ding bij jou komt, maar dat komt vast wel goed.
PriemBabe shook her lil' mountainsquote:
It wasn't mequote:
No shit, sherlock!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23185
Zwolle heeft gister half zonder prik gezeten!
Ik had gisteravond toen ik thuis kwam geen nieuws meer gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
No shit, sherlock!
Grote delen Zwolle zonder stroom
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij staat bij dezen gereserveerd.
Nu even zien hoe dat ding bij jou komt, maar dat komt vast wel goed.
de koelkast wil ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dus niks nodig??
dan zet ik binennkort dus alles bij het grofvuil !
[mpg modus]quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*
Mopquote:
oh, diequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die aan de voorkant van iedere vrouw
zit er een logische reeks in de datum ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
Even 400 cellen gevuld met datums
Geweldig van die klanten die een planning vertaald willen zien in Excel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mop![]()
Volgens mij ben ik een dagje te vroeg gegaan
Al mijn moed van vanmorgen is weg
de wasmachine moet nog gemaakt wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of in FHF?Daar kun je er vast nog mensen blij mee maken
Oh en wacht even met weggooien, zal mijn collega/buurvrouw even vragen of zij nog wat nodig heeft. Droger, wasmachine en een combimagnetron toch?
voor de planning waarschijnlijk wel logisch maar voor excel nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er een logische reeks in de datum ?
dan is het binnen 2 sec gedaan
Geen idee, maar als je meewilt, en -mag, pas ik mijn route wel aan hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*
zaterdag meteen meenemen??quote:
Ik denk niet dat we dat reddenquote:
hmmm, koelkast wil ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de wasmachine moet nog gemaakt worden
hijpompt niet meer wok
droger, wasmachine, combimagnetron, vriezer (bovenlader), koelkast (voor onder gasfornuis), loveseat (moet wel een grandfoulliard over heen)
Tuurlijk niet, anders had ik wel sneller kunnen invoeren, moest 250 cellen handmatig invullenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er een logische reeks in de datum ?
dan is het binnen 2 sec gedaan
is goed hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat reddenHet is 4 uur rijden naar Belgie met een aanhanger, die op de terugweg helemaal vol zit... Dus ik denk dat dat dan volgende week een keer wordt, is dat ook een optie?
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de planning waarschijnlijk wel logisch maar voor excel niet
Dat wist ik stiekem gistermiddag alquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23185
Zwolle heeft gister half zonder prik gezeten!
kijk jij zaterdag maar even wat gf heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmmm, koelkast wil ik![]()
de rest is afhankelijk van wat GF heeft staan.
en wanneer moet je het kwijt?
ik heb ergens opslag ruimte...
doen wequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kijk jij zaterdag maar even wat gf heeft
dan hoor ik daarna wel wat je nodig hebt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doen we![]()
ik zie net dat ik zaterdag 21 mei moet werken
ik ga jouw brood weer eten nuquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik stiekem gistermiddag al
nee, we hebben nog geen schema, het is nu een beetje kijken hoe het uitkomt....quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je de meisjes die dag??
hebben julie al een meisjes-schema??
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik stiekem gistermiddag al
Ik kreeg een smsje, vergeten het aan jou te vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...
Meestal als ik het nieuws even niet volg, gebeurt er weer iets groots... Alphen bijvoorbeeld kwam ik bij toeval achter, net als die poppenkast in Engeland een paar weken geledenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...
Ach, het was niet bij ons in de buurt, en vanaf de andere kant van het land kun je er toch weinig aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje, vergeten het aan jou te vertellen![]()
ik pm ze wel, dan kan je kijken als het uit komtquote:
heerlijkquote:
Ik werd wakker met het nieuws uit Alphen. Bizar wakker worden hoor, duurde echt wel even voordat ik het door had, en eigenlijk net zo met die klapper hier in Zwolle een paar weken geleden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal als ik het nieuws even niet volg, gebeurt er weer iets groots... Alphen bijvoorbeeld kwam ik bij toeval achter, net als die poppenkast in Engeland een paar weken geleden.
Ik zag in de gauwigheid dat het brood van een goeie bakker was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik pm ze wel, dan kan je kijken als het uit komt
[..]
heerlijk
Nu.nl had het in eerste instantie over heel Zwolle-Zuid... maar afgaand op de latere berichten, klopte dat toch niet helemaal, geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, het was niet bij ons in de buurt, en vanaf de andere kant van het land kun je er toch weinig aan doen.
Helemaal niet zuid juist.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu.nl had het in eerste instantie over heel Zwolle-Zuid... maar afgaand op de latere berichten, klopte dat toch niet helemaal, geloof ik.
Soms is de FP sneller en betrouwbaarder dan nu.nl en consorten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daaruit blijkt maar weer dat de FP dus betrouwbaarder is dan nu.nl.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:00 schreef Solique het volgende:
Vreemd genoeg wist ik het nieuws over Alphen sneller dan de nieuwsstations
Woon erquote:
Fok meldde het pas toen er al weer stroom was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Dat ga ik combinerenquote:
Dacht al zoietsquote:
same herequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
even buiten frisse neus halen
het slaapgebrek en het harde werken begint me op te breken![]()
Vandaag even wat rustiger aan proberen te doen dan en op tijd gaan slapen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
even buiten frisse neus halen
het slaapgebrek en het harde werken begint me op te breken![]()
Kan het proberen, en frisheid in mijn mond.quote:
WOKJE!!! je bent oud en wijs genoeg om je eigen lunchtrommeltje te vullen, dat hoeft mamarijkje niet meer voor je te doen, toch? Al is het wel heel erg lief als ze het wel doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef wel.o.k het volgende:
MARIJKE!!! je bent de koekjes vergeten voor in mijn lunch trommel
Hee Wederhelft!quote:
En? Hoe ging het?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef wel.o.k het volgende:
MARIJKE!!! je bent de koekjes vergeten voor in mijn lunch trommel
Veel plezierquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:12 schreef JJH het volgende:
Godsallemachtig.Hartstikke tof hoor, katten die vliegen vangen. Ze moeten alleen niet de glazen decoratie uit je vensterbank jagen!
Ik ga er trouwens vandoor, koffie bij mijn ouders, en vanmiddag snookeren!
klopt, werk lijdt er te veel onder als ik 2 SC's wil bijhoudenquote:
ik zit in de laatste rondequote:
LieflijkeDamequote:
lovelyquote:
Hard werkende mannen moeten goed eten hequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag in de gauwigheid dat het brood van een goeie bakker was.
Komt niet door blauwe pillies hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
LieflijkeDame.
Ik ben de laatste dagen ook wer erg moe... even kijken of dat wederom beter wordt als ik met, dit keer de nieuwe, allergiepillen stop een paar dagen.
Mja, bij mij weet ik het niet... even testen dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt niet door blauwe pillies hoor
Weer een brakke nacht gehad...
nu tijd voor lunch
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hard werkende mannen moeten goed eten he
Je wil je boeken in ons bewaren?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:30 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren weer drie leesboeken binnengekregen die ik had besteld. Wil er eigenlijk 1 of 2 voor mijn vakantie bewaren. Maar dat is pas in jullie dus ik ben bang dat ik ze dan al lang uit heb.
Hahahaha ik bedoel natuurlijk juliquote:
Ja, bakkes open en boek erin.quote:
GMTAquote:
*knuff*quote:
Zo!quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
DAMART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MELDEN! NU!
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
DAMART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MELDEN! NU!
je vakantie naar Muck kan geboekt worden hoor 0800-Muckquote:
Ik vind Salami Ventricina altijd erg lekker.quote:
Gezelligquote:
Tijd om naar huis te gaan zo. Als ik het aan mijn teamleider kan vragen, that is...quote:
Verstandigquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan zo. Als ik het aan mijn teamleider kan vragen, that is...
* wel.o.k noteert nummerquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
je vakantie naar Muck kan geboekt worden hoor 0800-Muck
jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zal je voor ik wegga koekjes geven voor morgen
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft een coaching nu, dus kan m niet storen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2011 13:14:23 ]
quote:
liefde ?quote:
Neuh, alleen ontzettend goede sexquote:
o klinkt ook lekkerquote:
ja waarom zou je anders sex hebbenquote:
Vond ik ook alquote:
ehm....quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vond ik ook al
--------
sjit, bikini vergeten
nu kan ik niet zonnen
Zonnen kan ook nakend hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vond ik ook al
--------
sjit, bikini vergeten
nu kan ik niet zonnen
o mag ik dan ook langs komen ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vond ik ook al
--------
sjit, bikini vergeten
nu kan ik niet zonnen
GMTAquote:
LLquote:
Wat hij zegt... denk ikquote:
met zn 3 hetzelfde in minder dan 3 secondequote:
Die ruil je toch gewoon in bij degene met de grote doos?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Die ruil je toch gewoon in met degene met de grote doos?
quote:
quote:
Oh you guysquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o mag ik dan ook langs komen ?
kunt ook zonder zonnen
Hey scheetquote:
Liefquote:
LLquote:
poepiequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh you guys![]()
[..]
Hey scheet
[..]
Lief
[..]
LL
Nou ik wilde wel (hoef kleine niet meer uit school te halen) maar ben dus mn bikini vergetenquote:
Wat mot je?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:48 schreef MPG het volgende:
MELDEN! NU!
zoals gezegd: geen probleemquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou ik wilde wel (hoef kleine niet meer uit school te halen) maar ben dus mn bikini vergeten
Nja hier wonen veel mensen in flatten rond de tuin dus ik doe maar niet naakt zonnenquote:
Je mot werken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
o ok hahaquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hier wonen veel mensen in flatten rond de tuin dus ik doe maar niet naakt zonnen
Als het nu mn eigen tuin was kon dat wel
Je gunt een ander ook niets hequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nja hier wonen veel mensen in flatten rond de tuin dus ik doe maar niet naakt zonnen
Als het nu mn eigen tuin was kon dat wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Jewel maar niet de hele buurtquote:
daar zit ook wat inquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel maar niet de hele buurt
Dan kan ik er beter geld mee verdienen...
waarom ga je niet thuis zonnen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jewel maar niet de hele buurt
Dan kan ik er beter geld mee verdienen...
neem voor mij ook mee met suiker alstubliefquote:
gisteren nog geneustquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je mot werken!Ja, dat mot ik zeker van mijn baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk huisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rel-doormanlaan-122/
een wok huis, vooral de badkamer maar ook de slaapkamer heeft leuke vloerbedekking
Daar ben jij wel even zoet mee, ja!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rel-doormanlaan-122/
een wok huis, vooral de badkamer maar ook de slaapkamer heeft leuke vloerbedekking
quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat mot ik zeker van mijn baas.
Doe dat dan, in plaats van rond de theepot te hangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
#TeamHumbug
Ik geef het twee maanden, dan verkoopt hij het weer, compleet gerenoveerd en met 30k winstquote:
kom je dan weer hier wonen?quote:
Dat sowieso. Want Gamma en Formido en Praxis en Mc allemaal bij elkaarquote:
bij jou?quote:
joaquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sowieso. Want Gamma en Formido en Praxis en Mc allemaal bij elkaar![]()
.
Shopping heaven.
Een rokje, twee leggings, twee tassen (quote:
dan zou ik direct stoppen met werken endaar mijn beroep van makenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geef het twee maanden, dan verkoopt hij het weer, compleet gerenoveerd en met 30k winst.
Die tassen waren natuurlijk om de rest in mee te kunnen nemen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een rokje, twee leggings, twee tassen () en drie pakken snoetenpoetsers
![]()
Voor nog geen 20 euro
schone gordijnenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:36 schreef LovelyLady het volgende:
Was nummer 4 bijna klaar... kan ik eindelijk op de bank gaan liggen
TWEE tassenquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een rokje, twee leggings, twee tassen () en drie pakken snoetenpoetsers
![]()
Voor nog geen 20 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |