quote:
Marijkequote:
koeikequote:
Meisjequote:
Heldquote:
zit in de metro en heb geen oordopjes bij mequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
http://www.justsomelyrics(...)t-in-de-kamer-Lyrics
Solquote:
Zeekoeimeisquote:
quote:
Mwa, beetje in dubio. Verder alles wel goed. Met jou?quote:
Gewoon weer netjes om negen uur wakker. Dat gaat me wel een weekend worden zo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeExtra kus voor jou
[..]
HeldJa best wel, al ben ik wel 20 keer wakker geweest en heb ik super vaag gedroomd
Maar wat was dat heerlijk, douchen in een zo goed als schone douche
![]()
Voel jij je weer wat fitter?
ff doorzetten en het is er vast snel weer fijnquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SolHoe is het met jou dan
[..]
ZeekoeimeisHet gaat
Vooral moe
Maar het begint hier al aardig op te knappen, als we de volgende lading grofvuil hebben weggebracht is er wat meer orde in de chaos
Hoe is het met jou dan?
Gekke meneerquote:
Waarover ben je in dubio als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Mwa, beetje in dubio. Verder alles wel goed. Met jou?
Goedemorgen Martquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon weer netjes om negen uur wakker. Dat gaat me wel een weekend worden zo.
Ik ga vanavond gewoon echt laat naar bed toe anders ben ik morgen weer zo netjes op tijd wakker.
Ja, vastquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff doorzetten en het is er vast snel weer fijnwel goed voor jezelf blijven zorgen he!
Met mij alles primadrukdruk met einde schooljaar, beginnen met afstuderen, stage afronden enzo, maar gaat allemaal wel super. Oh en als je weer wat meer tijd hebt wil ik je portugal tips
wij gaan eind juni
Op mijn netbookje thuis zie ik de boom ook. Hier op deze laptop dus ook nietquote:
Lief!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MeisjeExtra kus voor jou
[..]
HeldJa best wel, al ben ik wel 20 keer wakker geweest en heb ik super vaag gedroomd
Maar wat was dat heerlijk, douchen in een zo goed als schone douche
![]()
Voel jij je weer wat fitter?
Waw dit was toch wel de meest waardevolle post die ik vandaag gemaakt heb, denk ik zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Op mijn netbookje thuis zie ik de boom ook. Hier op deze laptop dus ook niet
Barquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
He MZ!
al enig idee hoe laat jullie zaterdag langs komen?? 12-14? 14-16? 16-18?
ennuh.. wat kwam je ook al weer halen?? dan halen we het een beetje onder de stofberg vandaan ??
zoek eens op "Simon cat"op Youtube.. :dquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, vastIk ga vanavond denk ik ook even lekker naar huis, naar m'n eigen beestjes
Ben ik aan toe
En DAARvan dan weer een zelfquoterquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waw dit was toch wel de meest waardevolle post die ik vandaag gemaakt heb, denk ik zo*useless comment ftw*
Geen idee eigenlijk, te veel aan mijn hoofd, te veel denken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarover ben je in dubio als ik vragen mag?
O dat gaat wel goedkomen, deze dag stroomt ook weer langzaam vol. Ik heb sinds dat ik zaterdag thuisgekomen ben alleen zaterdagmiddag niets gedaan.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat herken ik wel ja
Hopen dat je het weekend een beetje overleefd
Wok?? what do YOU need??quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bar![]()
Hoe ist?
Voor zover we nu kunnen bepalen hebben we helemaal niets meer nodig![]()
Banken heeft GF, magnetron is weer helemaal schoon en te gebruiken en een droger krijgen we ook van GF (kunnen we gewoon alles in 1 keer meezeulen). Dus ik wil jou dan alleen de bbq aanbieden
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |