zaterdag meteen meenemen??quote:
Ik denk niet dat we dat reddenquote:
hmmm, koelkast wil ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de wasmachine moet nog gemaakt worden
hijpompt niet meer wok
droger, wasmachine, combimagnetron, vriezer (bovenlader), koelkast (voor onder gasfornuis), loveseat (moet wel een grandfoulliard over heen)
Tuurlijk niet, anders had ik wel sneller kunnen invoeren, moest 250 cellen handmatig invullenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er een logische reeks in de datum ?
dan is het binnen 2 sec gedaan
is goed hoor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dat reddenHet is 4 uur rijden naar Belgie met een aanhanger, die op de terugweg helemaal vol zit... Dus ik denk dat dat dan volgende week een keer wordt, is dat ook een optie?
Dat dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor de planning waarschijnlijk wel logisch maar voor excel niet
Dat wist ik stiekem gistermiddag alquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23185
Zwolle heeft gister half zonder prik gezeten!
kijk jij zaterdag maar even wat gf heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hmmm, koelkast wil ik![]()
de rest is afhankelijk van wat GF heeft staan.
en wanneer moet je het kwijt?
ik heb ergens opslag ruimte...
doen wequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kijk jij zaterdag maar even wat gf heeft
dan hoor ik daarna wel wat je nodig hebt
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doen we![]()
ik zie net dat ik zaterdag 21 mei moet werken
ik ga jouw brood weer eten nuquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik stiekem gistermiddag al
nee, we hebben nog geen schema, het is nu een beetje kijken hoe het uitkomt....quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
had je de meisjes die dag??
hebben julie al een meisjes-schema??
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wist ik stiekem gistermiddag al
Ik kreeg een smsje, vergeten het aan jou te vertellenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...
Meestal als ik het nieuws even niet volg, gebeurt er weer iets groots... Alphen bijvoorbeeld kwam ik bij toeval achter, net als die poppenkast in Engeland een paar weken geledenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb me absoluut niet met nieuws beziggehouden, geen tijd voor gehad ook...
Ach, het was niet bij ons in de buurt, en vanaf de andere kant van het land kun je er toch weinig aan doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje, vergeten het aan jou te vertellen![]()
ik pm ze wel, dan kan je kijken als het uit komtquote:
heerlijkquote:
Ik werd wakker met het nieuws uit Alphen. Bizar wakker worden hoor, duurde echt wel even voordat ik het door had, en eigenlijk net zo met die klapper hier in Zwolle een paar weken geleden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal als ik het nieuws even niet volg, gebeurt er weer iets groots... Alphen bijvoorbeeld kwam ik bij toeval achter, net als die poppenkast in Engeland een paar weken geleden.
Ik zag in de gauwigheid dat het brood van een goeie bakker was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik pm ze wel, dan kan je kijken als het uit komt
[..]
heerlijk
Nu.nl had het in eerste instantie over heel Zwolle-Zuid... maar afgaand op de latere berichten, klopte dat toch niet helemaal, geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach, het was niet bij ons in de buurt, en vanaf de andere kant van het land kun je er toch weinig aan doen.
Helemaal niet zuid juist.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu.nl had het in eerste instantie over heel Zwolle-Zuid... maar afgaand op de latere berichten, klopte dat toch niet helemaal, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |