Ja dat is altijd sneu inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is vooral voor de meisjes hoorIk vind het voor hun zo sneu...
Hoe laat ben je thuis ongeveer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zie ik je nog als ik thuis kom? of ga je vroeg weg?
sateliet koelkastquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb een koelksat EN diepvries voor je
en een wasmachine ( die je nog even moet fixen ) en een droger!![]()
Ik wil het antwoord daarop van het KNMI weten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
Marijke, ik ga even een boze mail naar het KNMI sturen!
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sateliet koelkastdie wil ik
wat is er met de wasmachine?
gf had ook een wasmachine en droger voor me geloof ik.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker ff niets doen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik![]()
Die heeft nog niet de aandacht gekregen die die verdient, daar gaan we vanmiddag mee verderNu even rust
Ik vind ze stom... gaan ze van alle weekenden precies komend weekend uitzoeken voor niet lekker weerquote:
ik denk rond half 5, beetje afhankelijk van het verkeer.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe laat ben je thuis ongeveer?
Hihiquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nouquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm....
van alles
maar ik heb pizza borden en een tv![]()
nu nog een koelkast en de man heeft genoeg
Ik gok iets in de trant vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord daarop van het KNMI weten.
GhettoBlaster.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nou...
Nouja, zo'n ding dus maar dan ander uiterlijk:
[ afbeelding ]
Het Weermannetje.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik gok iets in de trant van
"Geachte heer DM,
Heeft u er al eens over nagedacht om psychische hulp te zoeken? Ik kan u mijn psycholoog van harte aanbevelen.
Met vriendelijke groet,
Het weermannetje
Een draagbare radio.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je nog een muziek-afspeel-ehm radio-cd-cassette-dinges hebben? Ja kut, hoe heet dat nou...
[ afbeelding ]
ja, we hebben wel 3 stereo's maar die ga ik niet van de kinderen meenemenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, nou, dus, hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, we hebben wel 3 stereo's maar die ga ik niet van de kinderen meenemen
ja graagquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, dus, hebben?
Ik mot er vanaf, ons pap klaagt dattie in de weg staat.
mja.. dus niks nodig??quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
kan ik hem al gebruiken bij symp
Muziekjes draaienquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
die aan de voorkant van iedere vrouwquote:
Hij staat bij dezen gereserveerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja graag![]()
Of in FHF?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dus niks nodig??
dan zet ik binennkort dus alles bij het grofvuil !
Oh mooiquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ben gesloopt van alles, ben een beetje druk in m'n hoofdMaar verder voel ik me wel goed
Al moest ik wel even heel hard huilen toen ik Nienke zag
En we hebben zoveel lieve mensen om ons heen
Het is echt heerlijk om te merken dat iedereen zo begaan is met de zooi
Zonder alle hulp waren we lang nog zo ver niet als dat we nu zijn
![]()
Het stomme is, omdat alles zo goor is zie je na al het harde werken voor mijn gevoel maar bar weinig resultaat... Alleen de keuken en de badkamer zijn echt super geworden![]()
Met je auto zondag?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij staat bij dezen gereserveerd.
Nu even zien hoe dat ding bij jou komt, maar dat komt vast wel goed.
PriemBabe shook her lil' mountainsquote:
It wasn't mequote:
No shit, sherlock!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:36 schreef JJH het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/23185
Zwolle heeft gister half zonder prik gezeten!
Ik had gisteravond toen ik thuis kwam geen nieuws meer gelezen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
No shit, sherlock!
Grote delen Zwolle zonder stroom
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij staat bij dezen gereserveerd.
Nu even zien hoe dat ding bij jou komt, maar dat komt vast wel goed.
de koelkast wil ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dus niks nodig??
dan zet ik binennkort dus alles bij het grofvuil !
[mpg modus]quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*
Mopquote:
oh, diequote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
die aan de voorkant van iedere vrouw
zit er een logische reeks in de datum ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
Even 400 cellen gevuld met datums
Geweldig van die klanten die een planning vertaald willen zien in Excel
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mop![]()
Volgens mij ben ik een dagje te vroeg gegaan
Al mijn moed van vanmorgen is weg
de wasmachine moet nog gemaakt wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of in FHF?Daar kun je er vast nog mensen blij mee maken
Oh en wacht even met weggooien, zal mijn collega/buurvrouw even vragen of zij nog wat nodig heeft. Droger, wasmachine en een combimagnetron toch?
voor de planning waarschijnlijk wel logisch maar voor excel nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zit er een logische reeks in de datum ?
dan is het binnen 2 sec gedaan
Geen idee, maar als je meewilt, en -mag, pas ik mijn route wel aan hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ! Wanneer rij je die kant op? Kom je mij wel oppikken langs Mierlo he? Toch? Hé? Hé? Hé? *doordrammen doet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |