Inderdaad zum kotzen! En dan zul je straks zien dat Sjors de boel belazerd heeft en toch nog zwanger van Bing blijkt te zijn... Ik verheug me al op Bings boze blik... NOT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Tenenkrommend die scene van Bing en Sjors in de kerk..
Ik vond Jan en Petra van Ede uit seizoen 1 nog spannender dan die 2 vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Tenenkrommend die scene van Bing en Sjors in de kerk..
Ja, mij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er iemand die het boeiend vind of Wiet wel of niet mee mag op vakantie?
Ja lekker interessant ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, mij wel.
Gewoon thuislaten dat zuur secreet.
Het is niet te rijmen soms. Aan de ene kant die kinderachtige scenes en aan de andere kant scenes van puber die wel ouwe wijven en knarren lijken. Of, op z'n minst dingen doen die ik niet in mijn harses zou halen t.o.v. mijn ouders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja lekker interessant ook![]()
Nee maar serieus voor wie schrijven ze dit soort verhaallijnen nou ? Dertien jarige puber meisjes die zijn gaan kijken sinds dat Jan Kooiemans in de serie zit? Ik begrijp er helemaal niets van
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef kissaa het volgende:
Ik hou niet van Rosa, vind haar tenenkrommend
Ze willen Jack duidelijk profileren als een gewichtig en mysterieus personage met autoriteit, ze laten hem alle standaardzinnetjes zeggen dat bij zo een personage behoort, toch faalt Jack van Houten in mijn ogen volledig in het overtuigend neerzetten van zo een personage. Hij is eerder een ongelooflijke wanne bequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Jaapo het volgende:
Ja ja, speurneus Jack heeft zo z'n ingenieuze maniertjes om achter iemands naam te komen hoor..
De reeks is inmiddels hersteld, inclusief het goeie topic #321.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom is deze reeks geen reeks meer? Moet nu telkens de topics opzoeken.
Top!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Frey het volgende:
[..]
De reeks is inmiddels hersteld, inclusief het goeie topic #321.
Ik erger me teveel aan die ouwewijvenmond van Wiet, anders zou ik het met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
Ik vind dat wiet mee mag en nina kan opdonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |