Inderdaad zum kotzen! En dan zul je straks zien dat Sjors de boel belazerd heeft en toch nog zwanger van Bing blijkt te zijn... Ik verheug me al op Bings boze blik... NOT!quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Tenenkrommend die scene van Bing en Sjors in de kerk..
Ik vond Jan en Petra van Ede uit seizoen 1 nog spannender dan die 2 vandaagquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef NoNickOne het volgende:
Tenenkrommend die scene van Bing en Sjors in de kerk..
Ja, mij wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er iemand die het boeiend vind of Wiet wel of niet mee mag op vakantie?
Ja lekker interessant ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, mij wel.
Gewoon thuislaten dat zuur secreet.
Het is niet te rijmen soms. Aan de ene kant die kinderachtige scenes en aan de andere kant scenes van puber die wel ouwe wijven en knarren lijken. Of, op z'n minst dingen doen die ik niet in mijn harses zou halen t.o.v. mijn ouders.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja lekker interessant ook![]()
Nee maar serieus voor wie schrijven ze dit soort verhaallijnen nou ? Dertien jarige puber meisjes die zijn gaan kijken sinds dat Jan Kooiemans in de serie zit? Ik begrijp er helemaal niets van
HEILIGSCHENNIS!!!quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:02 schreef kissaa het volgende:
Ik hou niet van Rosa, vind haar tenenkrommend
Ze willen Jack duidelijk profileren als een gewichtig en mysterieus personage met autoriteit, ze laten hem alle standaardzinnetjes zeggen dat bij zo een personage behoort, toch faalt Jack van Houten in mijn ogen volledig in het overtuigend neerzetten van zo een personage. Hij is eerder een ongelooflijke wanne bequote:Op donderdag 12 mei 2011 01:53 schreef Jaapo het volgende:
Ja ja, speurneus Jack heeft zo z'n ingenieuze maniertjes om achter iemands naam te komen hoor..
De reeks is inmiddels hersteld, inclusief het goeie topic #321.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
Waarom is deze reeks geen reeks meer? Moet nu telkens de topics opzoeken.
Top!quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef Frey het volgende:
[..]
De reeks is inmiddels hersteld, inclusief het goeie topic #321.
Ik erger me teveel aan die ouwewijvenmond van Wiet, anders zou ik het met je eens zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
Ik vind dat wiet mee mag en nina kan opdonderen
Ik vind dat het totaal oninteressant is heel die vakantie kliek op Sjoerd en Ricky na.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:55 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
Ik vind dat wiet mee mag en nina kan opdonderen
Hahah ik begrijp het ! Zowel iedereen heeft een hekel aan wiet ,maar vandaag heeft ze niks fout gedaan vond dat nina gemeen bezig wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik erger me teveel aan die ouwewijvenmond van Wiet, anders zou ik het met je eens zijn.
Nina is sowieso kinderachtig ... het mens is 23, maar gedraagt zich nog als een puber.quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef nafmmpjajn12 het volgende:
[..]
Hahah ik begrijp het ! Zowel iedereen heeft een hekel aan wiet ,maar vandaag heeft ze niks fout gedaan vond dat nina gemeen bezig was
Kyk jy begrijpt my !quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nina is sowieso kinderachtig ... het mens is 23, maar gedraagt zich nog als een puber.
Hetzelfde kun je trouwens ook zeggen van Lucas.
Misschien ligt het dan toch wel aan Janine ... allebei haar kinderen zijn hysterisch en onvolwassen.
Wiet vind ik veel leuker. Ze kan soms wel een bitch zijn, maar dat vind ik juist leuk.![]()
Ik ben dol op bitches (in soaps, niet in het echte leven).
Doen we deze ook nog even:quote:
Wat een ontzettende knurft die Lucas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef YellowSubmarine het volgende:
Nina, echt wat verschrikkelijk onvolwassen![]()
En die storyline met Lucas/Edwin/Antonruzie blablabla daar ben ik na een maand ook wel klaar mee zeg, telkens opnieuw dezelfde gesprekken. Oh en nu is het uit opeens, vond het nogal out of the blue.
Hebben wij gisteren dezelfde aflevering gekeken?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatver wat is die Edwin walgelijk.
Er is maar één manier om dat personage samen te vatten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kunnen ze Roxy niet even uit de gevangenis halen en haar Edwin laten vermoorden?
Wat een kutpersonage. Gatverdamme.
En daar moeten we dan ook nog eens 3x per week tegen aan kijken.
Het uitmaken met Lucas omdat hij de waarheid heeft vertelt?
Hij zoekt gewoon elk excuus om het uit te maken, wat ben je dan voor waardeloos vriendje?
Hij heeft Lucas ook verpest. Lucas wás een leuk personage, tot hij wat met Edwin () kreeg.
Bleeeghhh.
Qouted for truthquote:Hebben wij gisteren dezelfde aflevering gekeken?
Lucas doet overdreven zielig zonder enige reden. Wijt daarnaast ook niets aan zichzelf, terwijl hij wel het stereotype vervelende homo is, waar praktisch iedere hetero last van heeft en daarnaast probeert hij oo nog eens doelbewust het leven van z'n vriendje te verneuken door z'n vaders baan naar de knoppen te helpen.
Daarnaast toonde die zelfvoldane blik van Lucas wel zijn walgelijke hypocrisie.
Roxy ? ben je loco ? Die rood harige schele wannabe Dian bedoel je toch ,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Kunnen ze Roxy niet even uit de gevangenis halen en haar Edwin laten vermoorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |