Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef zijle het volgende:
Goeie zaak als dit zou komen, vind dit in bijv. Duitsland altijd wel prettig werken
Buiten dit is er werkelijk geen enkele logische reden te verzinnen om het huidige systeem te wijzigen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, de VVD wil natuurlijk extra flitsinkomsten binnenkrijgen van alle mensen die al gaan rijden als rood+oranje aangaat..
Lol, dit bevestigt met vooroordeel over Nascar-kijkers wel weer even.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:59 schreef niels0 het volgende:
[..]
2.21 Auto nummer 70 van Johnny Sauter, die gele wagen voor in het veld. Behoorlijk in de fik wel.
Ja, je voegt in principe gewoon 2 a 3 seconden aan een fase toe. De winst die je eventueel hebt zou je dus weer verliezen. Dan is het inderdaad beter om een teller van 3 naar 0 erbij te doen. Hierdoor hoeft niet de gehele regeling van een verkeerslicht aangepast te worden omdat er een extra fase in moet en is de bestuurder toch voorbereid op het aankomende groenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
OT: ik vraag me af of dit echt werkt. Zou er hierdoor niet meer tijd tussen het op rood gaan van het vorige licht en het op groen gaan van het huidige licht moeten zitten, wat je winst dus weer teniet doet?
Ik doe dat geregeld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Wie doet dat nog tegenwoordig, zijn auto voor een verkeerslicht in zijn vrij zetten
Hurrrrr deeerp I can turn to the left faster than y'all faggit's duuhrp!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:40 schreef niels0 het volgende:
Beetje offtopic maar leuke entertainment imo.
[..]
Of continue volgas zoals dit (let op die wagen die in de fik vliegt en gewoon doorraced) (de motor superspeedway in Dallas)
Formule 1 is voor mietjes. Nascar is gewoon veeeeel spannender.
Nee de tijd wordt juist korter, de VVD wil namelijk ook dat het rode licht korter is, maar in dezelfde tijd dat het rode licht aanstaat zal in de laatste twee seconden ook het oranje licht gaan branden wat wil zeggen "maak je klaar om te gaan rijden". In deze economische tijden is dit de beste en goedkoopste oplossing want je hoeft alleen maar softwarematig iets te veranderen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:25 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
Ja, je voegt in principe gewoon 2 a 3 seconden aan een fase toe. De winst die je eventueel hebt zou je dus weer verliezen. Dan is het inderdaad beter om een teller van 3 naar 0 erbij te doen. Hierdoor hoeft niet de gehele regeling van een verkeerslicht aangepast te worden omdat er een extra fase in moet en is de bestuurder toch voorbereid op het aankomende groen
hmm, zo had ik het niet bekeken, las dat ze extra fase toe wilden voegen. Als dan de roodtijd hetzelfde blijft en idd laatste 2 seconden oranje er bij komt, is dat in principe hetzelfde als de afteller.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef Wesleybrabant het volgende:
[..]
Nee de tijd wordt juist korter, de VVD wil namelijk ook dat het rode licht korter is, maar in dezelfde tijd dat het rode licht aanstaat zal in de laatste twee seconden ook het oranje licht gaan branden wat wil zeggen "maak je klaar om te gaan rijden". In deze economische tijden is dit de beste en goedkoopste oplossing want je hoeft alleen maar softwarematig iets te veranderen.
Er wordt niets korter of langer...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:31 schreef benniesnugger het volgende:
hmm, zo had ik het niet bekeken, las dat ze extra fase toe wilden voegen. Als dan de roodtijd hetzelfde blijft en idd laatste 2 seconden oranje er bij komt, is dat in principe hetzelfde als de afteller.
Maar het rode licht korter? Dan moet dus ergens anders het rode licht langer aan.
ik quotte:quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef Wesleybrabant het volgende:
[..]
Nee de tijd wordt juist korter, de VVD wil namelijk ook dat het rode licht korter is,
Die boetes wil ik met liefde incasseren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef plonsikduik het volgende:
bestaat er al een boete om te lang stil te staan bij groen ???
dat gebeurt ook regelmatig !!!
Er bestaat wel degelijk een boete "niet doorrijden bij groen".quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef plonsikduik het volgende:
bestaat er al een boete om te lang stil te staan bij groen ???
dat gebeurt ook regelmatig !!!
Ik vind het triester dat een politieke partij hier mee moet komen, en dat 1 van de topambtenaren op het departement dit nooit bedacht heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Weer zo'n nutteloze kutinvestering. Het zal heus wel iets schelen, maar is het het geld en de tijd waard? Zijn er geen andere prioriteiten?
De VVD stelt me steeds meer teleur. Dit is al de zoveelste flutmaatregel van dit kabinet.
Nadeel is dat alle verkeersautomaten een software-update moeten krijgen, stel je voor dat een bug in het oranje licht het stoplicht doet falen. Dan maak je de situatie 'tijdelijk' erger dan het was.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:45 schreef Kabolter het volgende:
Natuurlijk gaat het sneller. Enige aanpassing is softwarematig volgens mij.
Komt iemand met oplossingen die niet veel geld kosten is het nog niet goed.
Top ambtenaren voeren beleid uit wat een minister bedenkt. Dit soort zaken zit eerder in 'commissies'.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat een politieke partij hier mee moet komen, en dat 1 van de topambtenaren op het departement dit nooit bedacht heeft
Ja inderdaad, het is ook niet dat ik tegen de maatregel ben, maar meer dat de regering hiermee moet komen terwijl ze hun tijd beter aan dringerende dingen kunnen steken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vind het triester dat een politieke partij hier mee moet komen, en dat 1 van de topambtenaren op het departement dit nooit bedacht heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |