Huh? echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, even voor mijn beeld.
Symph en Heks woonde samen. Symph en Heks gaan uit elkaar. Symph gaat in het huis wonen, heks gaat dus weg uit het huis. En trekt Marijke gelijk bij Symph in?
Zo toch?
is behoorlijk eng, eerste keer dat ik zoiets overdag zag raakte ik ook al helemaal in paniek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent niet raar hoor lieffie.Lijkt mij niet fijn als je zoiets ziet.
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht omdat Marijke anders in elkaar zit? (en symph een schop onder zijn kont zal geven dat ie moet meehelpen?)![]()
Naja ik ken het verhaal ook maar half; maar ik verplicht mijn vriend gewoon om mee te poetsen hoorWe wonen er samen en werken beide fulltime. Als we het netjes willen hebben, kan ik dat echt niet in mijn eentje
Heel herkenbaar dat heb ik met een collega. Die is engquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ik mij ervoor moet afsluiten. En ja, ik was hartstikke bang
Ik vind dit alles ook erg interessant, tot het te dichtbij komt
ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je kan sowieso al met je benen gekruist in bed gaan liggen, dan sluit je je ook af. Geen idee of het een verzinsel is, maar heeft bij mij altijd geholpen.
Ik voel wel geesten. En heel soms zie ik ze, maar meestal sluit ik me er voor af
* Barreltje moet een ,iep hebben, want zelf lukt het niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht omdat Marijke anders in elkaar zit? (en symph een schop onder zijn kont zal geven dat ie moet meehelpen?)![]()
Naja ik ken het verhaal ook maar half; maar ik verplicht mijn vriend gewoon om mee te poetsen hoorWe wonen er samen en werken beide fulltime. Als we het netjes willen hebben, kan ik dat echt niet in mijn eentje
Géén idee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?en mja ... dat bedoelen we dus: 2 mensen in huis: 2 die schoonmaken.
Is het niet schoon, hebben beide schuld vind ik
maar ook ik ken het verhaal maar half en hier lezen we, en horen we, maar 1 kant
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dat heb ik met een collega. Die is eng
Ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
is behoorlijk eng, eerste keer dat ik zoiets overdag zag raakte ik ook al helemaal in paniek.
Ja.. Die wil ik stiekem dus ook... Maarrrrrrrrrr... Schoonmoeders komt 1x in de 2 maanden eens meehelpen met poetsen en doet wel vaak de strijk enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje moet een ,iep hebben, want zelf lukt het niet!
Dat dacht ik al.. maar ik denk ik zeg het evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit @ mobiel dus wil nog wel eens fout gaan
woaahh!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.. Die wil ik stiekem dus ook... Maarrrrrrrrrr... Schoonmoeders komt 1x in de 2 maanden eens meehelpen met poetsen en doet wel vaak de strijk enzoZo gaat het wel prima zonder miep
![]()
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, even voor mijn beeld.
Symph en Heks woonde samen. Symph en Heks gaan uit elkaar. Symph gaat in het huis wonen, heks gaat dus weg uit het huis. En trekt Marijke gelijk bij Symph in?
Zo toch?
Aha... Dan moeten de KSC'ers symph een schop onder zijn kont geven dat ie het niet meer zo vuil laat worden danquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?
en mja ... dat bedoelen we dus: 2 mensen in huis: 2 die schoonmaken.
Is het niet schoon, hebben beide schuld vind ik
maar ook ik ken het verhaal maar half en hier lezen we, en horen we, maar 1 kant
Thuiszittende huisvrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Correct.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Thuiszittende huisvrouwen
Niks mis mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dan had hij haar meer slaag moeten geven, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Thuiszittende huisvrouwen
Prima toch... en als beide partners werken, is verdeling wel handig. Maar als één van beide partners (huisvrouw of huisman) de hele dag thuiszit, vind ik dat die dus wel het meeste huishoudwerk kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!.
maar de rest klotp wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |