sorry hoor, maar wat Crazy zegt, heeft symph nooit de koelkast deur open gedaan??quote:
dat bedoel ik, lijkt wel of die vraag genegeerd wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat Crazy zegt, heeft symph nooit de koelkast deur open gedaan??
hoe kan je nou een beschimmelde glazen plaat in de koelkast nooit gezien hebben??
dat is ook wel een beetje waarquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat Crazy zegt, heeft symph nooit de koelkast deur open gedaan??
hoe kan je nou een beschimmelde glazen plaat in de koelkast nooit gezien hebben??
I dunoquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ook hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen heb ik nog wel wat gemist
Spannend.... erg intressantquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Het zit hier een beetje in de familie, energieen zien
Maar ik zie wel vaker rare dingen
Hoe ist?
sorry, maar een vuilnisbelt??quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I duno![]()
dat heeft hij wel een paar keer te horen gehad ja![]()
laten we de vuilnisbelt in de tuin ook niet vergeten![]()
jammer dat ik daar geen foto van heb genomen...
Maar als ik het goed begrijp, even voor mijn beeld.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I duno![]()
Ach, dat soort dingen zijn er niet ineens, het is vaak een opstapeling van kleine dingen en dan ziet men het niet meer zitten om het schoon te maken omdat het dan zoveel of zo vies is...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
I duno![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:44 schreef Panda72 het volgende:
Bij Symp stond een bezem in de hoek
Van een rotheks die was op bezoek
Haar bezem was zo vuil
Ging spontaan op haar muil
Bij het heksje ontsnapte een vloek
lalalalalala lalalalalalala
dit soort dingen komen juis als je net tussen wakker zijn en slapen in zit... als je in een öpen"toestand bent.. je er dan voor afsluiten is er lastig!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend.... erg intressant
Maar je was er bang voor? Durf je vanavond nog te slapen? Je kan je afsluiten voor zoiets he
Jij bent niet raar hoor lieffie.quote:
Klopt en grote kans dat het nog werkt ookquote:
mja, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden op dit momentquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef Barreltje het volgende:
[..]
sorry, maar een vuilnisbelt??
mja.. ik zou ook m'n vuilnis ergens kwijt moeten..
en .. ik vins symph een lieve man, maar als je geen idee hebt wat er in je huis gebeurd... hmm.. weird!
Wok.. heb jij je huis al gecontroleerd??
Andersom trevquote:
ik heb geen idee hoe ik mij ervoor moet afsluiten. En ja, ik was hartstikke bangquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spannend.... erg intressant
Maar je was er bang voor? Durf je vanavond nog te slapen? Je kan je afsluiten voor zoiets he
Ja maar je kan sowieso al met je benen gekruist in bed gaan liggen, dan sluit je je ook af. Geen idee of het een verzinsel is, maar heeft bij mij altijd geholpen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dit soort dingen komen juis als je net tussen wakker zijn en slapen in zit... als je in een öpen"toestand bent.. je er dan voor afsluiten is er lastig!
Wellicht omdat Marijke anders in elkaar zit? (en symph een schop onder zijn kont zal geven dat ie moet meehelpen?)quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ik weet ook niet wat ik er van moet vinden op dit moment
vind het echt super tof dat iedereen mee wil helpen om het huisje schoon te maken.
maar als het zo vies heeft kunnen worden ... wie zegt dat het dan niet weer gebeurd ?
Ik stuur ze meestal weg, leef liever in vrijheidquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je kan sowieso al met je benen gekruist in bed gaan liggen, dan sluit je je ook af. Geen idee of het een verzinsel is, maar heeft bij mij altijd geholpen.
Ik voel wel geesten. En heel soms zie ik ze, maar meestal sluit ik me er voor af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |