Is die heks zo vies geweest danquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het huis van Sympcadeautje van de heks
Het gaat om nog in gebruik zijnde toestellen, denk.quote:
mja daarvoor is mosterdquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik niet oude kaas geeft lekker pit aan de krentebol
quote:
nee, huis heeft prioriteit, maar dat dak zal waterdicht wordenquote:
eerst in de week in bijna kokend water en daar na staalwol sponsjequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en hoe heeft het schoonmaakbedrijf dat gedaan
echt walgelijk gewoonquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is die heks zo vies geweest dan
toestellen in eigendom, en ze moeten het doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Het gaat om nog in gebruik zijnde toestellen, denk.
Zo kan ik er ook wel 50 neerleggen.
je kent veel mensen die tegelijk 5 gsm in gebruik hebben?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kent veel mensen die tegelijk 5 gsm in gebruik hebben?
Oh, dan heb ik er nog wel een stuk of 50.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
toestellen in eigendom, en ze moeten het doen
Oh dan heb ik er ehm. 1.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren een huis in Zwolle tegen op Funda met bouwkundig rapport... volgens mij kun jij je daar ook wel uitleven... lekkend dakraam, vloer van schuur die direct op zand gestort is, vensterbanken met asbest die aangepakt moeten worden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef wel.o.k het volgende:
nee, huis heeft prioriteit, maar dat dak zal waterdicht worden
5 tegelijk in gebruik, ja vastquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Oh, dan heb ik er nog wel een stuk of 50.![]()
Wat is daar vies aan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o, ok.
komen ze nog een keer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, maar ze heeft haar verdiende loon gekregenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is die heks zo vies geweest dan
Mosterd op een krentenbolquote:
Ik zelf 2 toestellen, ken mensen die er echt 4 of 5 hebben liggen.quote:
Zomers Vogeltjequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Dat was weer eens een bizarre nacht
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft haar verdiende loon gekregen.
Haar bezem zat zo vol vuil, dat ze gecrasht is bij het opstijgen en tussen de vuilniszakken terechtkwam. Daar is haar bezem gevonden.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:32 schreef summer2bird het volgende:
Mogguh
Dat was weer eens een bizarre nacht
nergens voorquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik zelf 2 toestellen, ken mensen die er echt 4 of 5 hebben liggen.
Vraag mij niet waarvoor die allen nodig zijn.
[..]
Zomers Vogeltje![]()
ik kan het niet zien, dus graag een levendige beschrijvingquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is het huis van Sympcadeautje van de heks
valt reuze mee hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik kan het niet zien, dus graag een levendige beschrijving
Daarom heb ik ze Cillit Bang gegeven... inspuiten, kwartier rustig een bakkie drinken en daarna met een vochtige doek afnemen en het is weer schoon... al zal die behandeling in het huis van Symph waarschijnlijk enkele malen herhaald moeten wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
BAM, wat nu poetsen, inspuiten even laten inwerken en bling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |