perfect spul iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef PeZu het volgende:
[ afbeelding ]
BAM, wat nu poetsen, inspuiten even laten inwerken en bling
die roze is ook goed voor ramenquote:
Ik heb wat gemist geloof ik.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft haar verdiende loon gekregen.
Haar bezem zat zo vol vuil, dat ze gecrasht is bij het opstijgen en tussen de vuilniszakken terechtkwam. Daar is haar bezem gevonden.
me 2quote:
quote:
ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.quote:
en de groene is speciaal voor de vloerenquote:
die zwarte is voor en de die andere is na schoonmaken.quote:
hmm.. de pitten van het gasfornuis?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die zwarte is voor en de die andere is na schoonmaken.
ze hoorde helemaal niet zwart te zijn
quote:
Even teruglezen vanaf zondagavond, dan weet je alles over hoe Symph, Marijke en Wok het huis aantroffen bij thuiskomstquote:
Dat is zeker wel even schrikkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Het zit hier een beetje in de familie, energieen zien
Maar ik zie wel vaker rare dingen
Hoe ist?
Nee, ze heeft gewoon nooit schoongemaakt de afgelopen jarenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. de pitten van het gasfornuis?
die zijn , ehm waren, bij mij ook altijd zwart..
en .. eerlijk is eerlijk.. als je het huis uitgezet wordt ga je niet nog even dat huis schoon achterlaten voor je ex..
het is niet dat ze het nog even vuil heeft gemaakt..
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Even teruglezen vanaf zondagavond, dan weet je alles over hoe Symph, Marijke en Wok het huis aantroffen bij thuiskomst.
idd, en gaspitten niet zwart laten is bijna onmogelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. de pitten van het gasfornuis?
die zijn , ehm waren, bij mij ook altijd zwart..
en .. eerlijk is eerlijk.. als je het huis uitgezet wordt ga je niet nog even dat huis schoon achterlaten voor je ex..
het is niet dat ze het nog even vuil heeft gemaakt..
maar als ze niet heeft schoongemaakt ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon nooit schoongemaakt de afgelopen jaren.
tsja...quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gewoon nooit schoongemaakt de afgelopen jaren.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft haar verdiende loon gekregen.
Haar bezem zat zo vol vuil, dat ze gecrasht is bij het opstijgen en tussen de vuilniszakken terechtkwam. Daar is haar bezem gevonden.
vanaf hier ongeveer....quote:
quote:Op zondag 8 mei 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt GADVER gewoon![]()
Ik ben heel blij dat jullie volgend weekend komen helpen
Ik heb serieus bijna staan janken in de keuken... Het is best een kunst een glazen koelkastplaat te laten verschimmelen
En hai lieverd
Ja, maar dit viel volgens mij in geen enkele gradatie van 'schoon'!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja...
is vervelend..
maar ik weet ook dat er verschillende gradaties in "schoon"zijn
als ik m'n huis uit ga moet er ook goed gepoetst gaan worden hoor!
Energieën zien?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Hoe ist?
zijn bij de kozijnen plakkerig en ligt er een zwarte draplaag in?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tsja...
is vervelend..
maar ik weet ook dat er verschillende gradaties in "schoon"zijn
als ik m'n huis uit ga moet er ook goed gepoetst gaan worden hoor!
quote:
Zal ik even voor je bidden?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hoe ist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |