Huh? echt?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, even voor mijn beeld.
Symph en Heks woonde samen. Symph en Heks gaan uit elkaar. Symph gaat in het huis wonen, heks gaat dus weg uit het huis. En trekt Marijke gelijk bij Symph in?
Zo toch?
is behoorlijk eng, eerste keer dat ik zoiets overdag zag raakte ik ook al helemaal in paniek.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jij bent niet raar hoor lieffie.Lijkt mij niet fijn als je zoiets ziet.
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht omdat Marijke anders in elkaar zit? (en symph een schop onder zijn kont zal geven dat ie moet meehelpen?)![]()
Naja ik ken het verhaal ook maar half; maar ik verplicht mijn vriend gewoon om mee te poetsen hoorWe wonen er samen en werken beide fulltime. Als we het netjes willen hebben, kan ik dat echt niet in mijn eentje
Heel herkenbaar dat heb ik met een collega. Die is engquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe ik mij ervoor moet afsluiten. En ja, ik was hartstikke bang
Ik vind dit alles ook erg interessant, tot het te dichtbij komt
ik ga het eens proberenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar je kan sowieso al met je benen gekruist in bed gaan liggen, dan sluit je je ook af. Geen idee of het een verzinsel is, maar heeft bij mij altijd geholpen.
Ik voel wel geesten. En heel soms zie ik ze, maar meestal sluit ik me er voor af
* Barreltje moet een ,iep hebben, want zelf lukt het niet!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht omdat Marijke anders in elkaar zit? (en symph een schop onder zijn kont zal geven dat ie moet meehelpen?)![]()
Naja ik ken het verhaal ook maar half; maar ik verplicht mijn vriend gewoon om mee te poetsen hoorWe wonen er samen en werken beide fulltime. Als we het netjes willen hebben, kan ik dat echt niet in mijn eentje
Géén idee....quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?en mja ... dat bedoelen we dus: 2 mensen in huis: 2 die schoonmaken.
Is het niet schoon, hebben beide schuld vind ik
maar ook ik ken het verhaal maar half en hier lezen we, en horen we, maar 1 kant
ik moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar dat heb ik met een collega. Die is eng
Ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
is behoorlijk eng, eerste keer dat ik zoiets overdag zag raakte ik ook al helemaal in paniek.
Ja.. Die wil ik stiekem dus ook... Maarrrrrrrrrr... Schoonmoeders komt 1x in de 2 maanden eens meehelpen met poetsen en doet wel vaak de strijk enzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje moet een ,iep hebben, want zelf lukt het niet!
Dat dacht ik al.. maar ik denk ik zeg het evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zit @ mobiel dus wil nog wel eens fout gaan
woaahh!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.. Die wil ik stiekem dus ook... Maarrrrrrrrrr... Schoonmoeders komt 1x in de 2 maanden eens meehelpen met poetsen en doet wel vaak de strijk enzoZo gaat het wel prima zonder miep
![]()
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp, even voor mijn beeld.
Symph en Heks woonde samen. Symph en Heks gaan uit elkaar. Symph gaat in het huis wonen, heks gaat dus weg uit het huis. En trekt Marijke gelijk bij Symph in?
Zo toch?
Aha... Dan moeten de KSC'ers symph een schop onder zijn kont geven dat ie het niet meer zo vuil laat worden danquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok maar marijke gaat dus bij symp inwonen ?
en mja ... dat bedoelen we dus: 2 mensen in huis: 2 die schoonmaken.
Is het niet schoon, hebben beide schuld vind ik
maar ook ik ken het verhaal maar half en hier lezen we, en horen we, maar 1 kant
Thuiszittende huisvrouwenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Correct.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Marijke blijft nog in Zwolle wonen, hoor. Tenminste, dat is wat ik heb begrepen.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Thuiszittende huisvrouwen
Niks mis mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dan had hij haar meer slaag moeten geven, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken de exacte situatie niet, maar wat ik begreep is dat Symph fulltime werkte en zij hele dagen thuis was... dan mag er toch wel wat meer verwacht worden van degene die de hele dag thuis zit qua huishoudwerk.
[..]
Prima toch... en als beide partners werken, is verdeling wel handig. Maar als één van beide partners (huisvrouw of huisman) de hele dag thuiszit, vind ik dat die dus wel het meeste huishoudwerk kan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!.
maar de rest klotp wel?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
vind ik ookquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
ik krijg altijd heel snel ruzie als ik te lang thuis zit. Nog een familie dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK ben mislukt als huisvrouw, dus laat mij maar lekker werken!
Twiddel
Jepquote:
Exactly !quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had hij haar meer slaag moeten geven, toch?
Ligt eraan hoe vol die staat... en de verhalen horende, kan dat in dit geval heel vol zijn geweestquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly !
Nee ik zou ook verwachten dat de thuisblijven dan wel het meeste van het huishouden op zich neemt.. Maar... Een beschimmelde glazen koelkastplaat zie je toch niet zomaar over het hoofd; lijkt me
Lijkt mij ook niet. Maar ja als Symp het type man is als een goede vriend van mij(die ziet zulke dingen echt niet) dan kan het natuurlijk wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly !
Nee ik zou ook verwachten dat de thuisblijver dan wel het meeste van het huishouden op zich neemt.. Maar... Een beschimmelde glazen koelkastplaat zie je toch niet zomaar over het hoofd; lijkt me
jah dat wel,quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Prima toch... en als beide partners werken, is verdeling wel handig. Maar als één van beide partners (huisvrouw of huisman) de hele dag thuiszit, vind ik dat die dus wel het meeste huishoudwerk kan doen.
Problem solved !! Poetser aan huisquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
ok, even wat ik weet:
symp en heks wonen samen in huis van symp.
heks werkt niet en zou dus redelijker wijs het huishouden moeten doen.
relatie klapt en symp is veel weg.
zeker de laatste tijd.
2 weken in ieder geval niet thuis geweest.
Marijke trekt niet bij symp indat doe ik
![]()
maar Marijke zal wel regelmatig komen logeren![]()
dat deed symp eerst in Zwolle vanwege de heks.
ja dat kloptquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe vol die staat... en de verhalen horende, kan dat in dit geval heel vol zijn geweest>
Hmm.. Nee niet akkoordquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel,
maar toch blijft schoonmaken dan iets wat van beide komt. Vind ik tenminsteAls ik thuis iets pak ofzo ruim ik het gelijk op, iets wat vies is doe ik gelijk opruimen.
hoe erg het ook is, schimmel op een glasplaat komt niet na een weekIk bedoel alleen dat ook Symp zijn verantwoordelijkheid had kunnen nemen. Zeker met kinderen in huis
Huh jij trekt bij Symp in? En Wokkin dan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
ok, even wat ik weet:
symp en heks wonen samen in huis van symp.
heks werkt niet en zou dus redelijker wijs het huishouden moeten doen.
relatie klapt en symp is veel weg.
zeker de laatste tijd.
2 weken in ieder geval niet thuis geweest.
Marijke trekt niet bij symp indat doe ik
![]()
maar Marijke zal wel regelmatig komen logeren![]()
dat deed symp eerst in Zwolle vanwege de heks.
Dat kan. Maar dan moet er ook maar geen half verhaal worden verteld in de KSCquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
kunnen we het inmiddels over iets anders hebben dan over het privé leven van Symp/Marijke/Heks
Goed idee!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
kunnen we het inmiddels over iets anders hebben dan over het privé leven van Symp/Marijke/Heks
En zijn de kinderen met Heks mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat wel,
maar toch blijft schoonmaken dan iets wat van beide komt. Vind ik tenminsteAls ik thuis iets pak ofzo ruim ik het gelijk op, iets wat vies is doe ik gelijk opruimen.
hoe erg het ook is, schimmel op een glasplaat komt niet na een weekIk bedoel alleen dat ook Symp zijn verantwoordelijkheid had kunnen nemen. Zeker met kinderen in huis
kijk, jij zet hem dan nog aan tot opruimenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm.. Nee niet akkoordMijn vriend is ook 'lui' wat dat betreft. Lege colaflessen blijven zich opstapelen in de keuken etc... Een subtiel briefje met 'ZET DIT IN DE GARAGE' waarbij ik alle flessen op de tafel had gezet, werkte goed
Tjah.. Sommige mannen 'zien' het inderdaad echt niet. Dus ik kan me er wel inkomen met een overvolle koelkast
laten we dat doenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Toekito het volgende:
ik pm jou evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Huh jij trekt bij Symp in? En Wokkin dan?
Die van de heks wel, die van sym niet.quote:
Mensen vertellen wat ze willen vertellen, en wat ze niet vertellen hoeft toch ook niet te worden besproken verder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan moet er ook maar geen half verhaal worden verteld in de KSC(vind ik dan...
)
Oke dank je wel Wok.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laten we dat doen![]()
de zon schijnt
[..]
ik pm jou even
Kloptquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan moet er ook maar geen half verhaal worden verteld in de KSC(vind ik dan...
)
Oh okequote:
Het gaat anders al dagen bijna nergens anders meer overquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |