Moet jij zeggenquote:
Wrm?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey lief Spankje!Ja, klopt.
[..]
ey
[..]
Klinkss
[..]
Zero
Hoe is'tquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey lief Spankje!Ja, klopt.
[..]
ey
[..]
Klinkss
[..]
Zero
Omdat, weetniet. Niet zoveel zin meer in FOK!.quote:
Wel oké.quote:
Fokkers met een sociaal leven.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omdat, weetniet. Niet zoveel zin meer in FOK!.Ik probeer een sociaal leven op te bouwen ofzo.
[..]
Wel oké.En met jou?
Hallo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef DuTank het volgende:
235. Het aantal topics waarna ik helaas deze pauper sekte leer kennen.
Alsof dat kan.quote:
kquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:01 schreef DuTank het volgende:
235. Het aantal topics waarna ik helaas deze pauper sekte leer kennen.
Succes dan! Hopelijk lukt het nu wel. Kusje op je blauwe plekken, slaap lekker!quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
My point exactly.
Maar ik ga slapen. Amper kunnen slapen ftw.
Truste.![]()
Geen blauwe plekken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Succes dan! Hopelijk lukt het nu wel. Kusje op je blauwe plekken, slaap lekker!
Hell yea!quote:
Ik kwamquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oef die stem van Jan, zo geil alles hoor.
Geniet er vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen voor straks in bed.
Slaap lekker Furdiquote:Op woensdag 11 mei 2011 00:17 schreef Furdinand het volgende:
Ik kom nog even hoi tegen appel zeggen.
Hoi appel
Nu ga ik slapen.
En? Heb je genoten?quote:
Godver, ik word een partij geil als ik aan je denk...quote:
Ja ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als er veel klinkers botsen, krijg je dan een straat?
Wie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:12 schreef FreezePop het volgende:
[..]
een zeker persoon heeft daar voor gezorgd.
naam?quote:Op woensdag 11 mei 2011 01:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een zeker persoon op tinychat die een beetje eng is
Tsss het bevalt niet en ik blijfquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zn liedjes als het je niet bevalt ga je maar.
nou bedanktquote:Op woensdag 11 mei 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zn liedjes als het je niet bevalt ga je maar.
zelfde als binnenkant maar dan andersomquote:Op woensdag 11 mei 2011 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat bedoel je met buitenkant dan?_
Vind ik ook.quote:Op woensdag 11 mei 2011 05:53 schreef Furdinand het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
pics van je nieuwe cum-catcherquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een grote tramp stamp boven mn billen natuurlijk
Op mijn polsquote:
ik heb geen idee hoe jij er uit zietquote:
straight edgequote:Op woensdag 11 mei 2011 09:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Straight_edge
alles
Hey.quote:
quote:
Stomaquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet plassen maar ik heb geen zin om naar de wc te lopen [ afbeelding ]
Ok. Ik wacht hier wel even.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Even een stuk darm uit mijn buik halen, brb
HEEquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:36 schreef Patje1987 het volgende:
Eindelijk is de pijn in mijn bek voorbij, kan ik weer normaal eten dus gisteren net na mijn avondeten meteen even nog een bigmac menu gehaald!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
doet me niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
ik denk het welquote:
in america kun je dat in een pot erbij krijgen.quote:
Mij ook niet hoorquote:
Ik ben even naar amerika doeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk het wel
[..]
in america kun je dat in een pot erbij krijgen.
nep kun je hier ook kopen
Over ong 2 maanden ga ikquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Over ong 2 maanden ga ik, echt zin in
Is alweer 3 jaar geleden bijna dat ik voor het laatst in Amerika was.
kan ik een bestellijstje redneck-caps meegeven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Over ong 2 maanden ga ik, echt zin in
Is alweer 3 jaar geleden bijna dat ik voor het laatst in Amerika was.
Ik wil serieus best iets voor je meenemen maar heb echt al een hele lijst van mensen die willen dat ik dingen meeneem zoals iPads enz. dat gaat hem niet worden maar een cap is geen probleem.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik een bestellijstje redneck-caps meegeven?
ik kom ook maar vrij zelden bij mcd of bk.
waarschijnlijk ook omdat ik niet in een stad woon. maar ook omdat je een uur erna toch weer honger hebt.
geen zorgen. een ipad of iets anders waar apple op staat komt er hier ook echt niet in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil serieus best iets voor je meenemen maar heb echt al een hele lijst van mensen die willen dat ik dingen meeneem zoals iPads enz. dat gaat hem niet worden maar een cap is geen probleem.
Ik wil 5 iPatsquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik wil serieus best iets voor je meenemen maar heb echt al een hele lijst van mensen die willen dat ik dingen meeneem zoals iPads enz. dat gaat hem niet worden maar een cap is geen probleem.
Een roadtripquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen zorgen. een ipad of iets anders waar apple op staat komt er hier ook echt niet in.
wat ga je doen in amerika? business or pleasure?
Goedkoopste versie bij walmart is ¤ 347,29quote:
Hoi gaan we dan winkelen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
Bob
Sharr
ik wil ook wel naar amerika. voor mardi-gras of spring break..
nee, tijdens mardi gras geef ik je kralenkettingen en laat jij je tieten zien.quote:
fixedquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, tijdens mardi gras geef ik je kralenkettingen en laat jij je tieten zien en maak ik daarvan pics
winkelen kan altijd nog
Ik krijg geen kusjequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:00 schreef gianni61 het volgende:
Bob
Sharr
ik wil ook wel naar amerika. voor mardi-gras of spring break..
Ja dat kan ik wel uitzoeken maar ik kan dat niet voor je meenemen, je kunt maar tot een bepaald bedrag belastingvrij invoeren, ik dacht dat het iets van 450 euro was voor elektrische apparaten. Dan kun je iPad meenemen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef sharr het volgende:
Patje weet je toevallig ook hoeveel een iPod touch 8gb is dan alles daar?
Nee je hoeft het ook niet voor me mee te nemen, ik heb geen geldquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel uitzoeken maar ik kan dat niet voor je meenemen, je kunt maar tot een bepaald bedrag belastingvrij invoeren, ik dacht dat het iets van 450 euro was voor elektrische apparaten. Dan kun je iPad meenemen.
Verder neem ik een lege koffer mee en koop gewoon daar allemaal nieuwe kleding, als je kaartjes eraf knipt en gewoon 1x draagt kun je dat makkelijk meenemen.
oke, nog beterquote:
sorry bobquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik krijg geen kusjeHoi Gianni
![]()
(K)(L)(F)
Ik wil ook best mijn tieten laten zien voor een kralenketting hoor
Hoi Klinkyquote:
Ja wel stuk goedkoper natuurlijk, alleen al omdat de euro meer waard is. Nu staat de koers op 1,44 ofzo, laatste keer dat ik in Amerika was stond ie op 1,60 bijna. Ik had een heel big mac menu voor omgerekend 2 euro ofzo, of 1,80quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee je hoeft het ook niet voor me mee te nemen, ik heb geen geld, maar ik vroeg het me af aangezien die iPad ook aardig wat goedkoper was alles.
Succesquote:
Nicequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wel stuk goedkoper natuurlijk, alleen al omdat de euro meer waard is. Nu staat de koers op 1,44 ofzo, laatste keer dat ik in Amerika was stond ie op 1,60 bijna. Ik had een heel big mac menu voor omgerekend 2 euro ofzo, of 1,80
Kbquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes bloempsss
Hoi sjarrrr Patje gianni alles![]()
![]()
mogguh klinkiequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Succes bloempsss
Hoi sjarrrr Patje gianni alles![]()
![]()
in amerika zou ik juist niet naar de mcd gaan. veel te veel andere ketens om uit te proberen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wel stuk goedkoper natuurlijk, alleen al omdat de euro meer waard is. Nu staat de koers op 1,44 ofzo, laatste keer dat ik in Amerika was stond ie op 1,60 bijna. Ik had een heel big mac menu voor omgerekend 2 euro ofzo, of 1,80
Ik ben er ook niet vaak geweest, maar een big mac op zijn tijd smaakt altijdquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mogguh klinkie
[..]
in amerika zou ik juist niet naar de mcd gaan. veel te veel andere ketens om uit te proberen.
Piel, goeiemorgen.quote:
die heb ik echt al jaren niet meer gehad. was me altijd te lastig eten. daarom altijd de qp. tegenwoordig altijd big tasty. (ofja, altijd, 6x per jaar ofzo)quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vaak geweest, maar een big mac op zijn tijd smaakt altijd
Si senor!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Piel, goeiemorgen.
nog wat gevangen laatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik moet m'n haar knippen...
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si senor!
Eergisteren nog 'n mooie op het pennetje!holy shit wat een beest srslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik moet m'n haar knippen...
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Si senor!
Eergisteren nog 'n mooie op het pennetje!BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja ik moet m'n haar knippen...
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Patjen, broederquote:
Ja tochquote:
zijn we van je gewendquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sorry ik doe een beetje raar hihihi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boh die kleding![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:26 schreef sharr het volgende:
boh, die stokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boh die kleding
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Inderdaadquote:
Datquote:
Die valt best mee hoor, Gingerquote:
ja hallo ze is bijna 20 ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Die valt best mee hoor, Ginger
Maargoed, jailbait dus we gaan 't er verder niet over hebben.
Terugkomen jijquote:
Dan geen Jailbait..quote:
Hier jij!quote:
Ja dat doet ze niet, anorexia alles jeweet. Maar dat haarquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan geen Jailbait..
Dan foto's waar ze aan het eten is graag
D'r haar is tof.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dat doet ze niet, anorexia alles jeweet. Maar dat haar
20, serieus?quote:
anorexia is geen fijne ziekte, hoop dat ze dat ooit wel doetquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
20, serieus?
dat zou je niet zeggen.
dan wordt het toch echt tijd dat ze begint te eten.
hoofd en haar is idd niks mis mee
dr haar is wel mooi, voor de rest win jij het toch wel makkelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef sharr het volgende:
[..]
anorexia is geen fijne ziekte, hoop dat ze dat ooit wel doet
boh ben echt jaloers op haar haar
mooi visje. vind ze alleen niet te vretenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe klopt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
mooi visje. vind ze alleen niet te vreten
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:42 schreef Furdinand het volgende:
AnorexiaDat is boulimiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
benen zijn beter, haar en kleding nietquote:
Dat haarquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
benen zijn beter, haar en kleding niet
Is dat niet zo danquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi ik heb smegmanus gisteren wijs gemaakt dat ik graag in mn bipsje genomen word.
scherp..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Als Jan dan zijn piemeltje niet wast heb jij ook een smegmanus
Dat waren mijn gedachten ook jaquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ff 2 biertjes tegen elkaar laten botsen en proost zeggen toch ?
Je kunt geen rustige date hebben, want ik zit constant achter jullie.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen date met Jan![]()
Bedoel je zo sjarrr?
Wat Gijsbert zegtquote:Op woensdag 11 mei 2011 10:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je kunt geen rustige date hebben, want ik zit constant achter jullie.
qftquote:
Als je ineens een derde tong erbij voelt moet je niet gek opkijken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar we gaan wel zoenen Henkie vind je dat niet erg?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je ineens een derde tong erbij voelt moet je niet gek opkijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je ineens een derde tong erbij voelt moet je niet gek opkijken.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik een Pool Nederlands gaan leren?
Dat ligt er aan... Is het een Noordpool of een zuidpool?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Dat ligt er aan... Is het een Noordpool of een zuidpool?
[..]
[..]
Vraag aan hem "Wat is de overeenkomst tussen een batterij en een asperge veld ? "quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die is echt slecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vraag aan hem "Wat is de overeenkomst tussen een batterij en een asperge veld ? "
En dan zeg je "Ze hebben allebei minimaal 2 polen" hihihihihihih
Die hoor ik iedere keer als we langs aspergevelden in de buurt rijden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vraag aan hem "Wat is de overeenkomst tussen een batterij en een asperge veld ? "
En dan zeg je "Ze hebben allebei minimaal 2 polen" hihihihihihih
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |