Ik vond de uitvoering zo slecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik vond dit een zekerheidje hoor
Was het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Echt niet?
Ik vond dit een zekerheidje hoor
ijslandquote:
Oke, voor jou!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:08 schreef yvonne het volgende:
Greys ook blij
Doe mij *^*&%^&^$%^%$ Noorwegen dan?!
Allen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Maar Armenie, Turkije of Noorwegen... wie sneuvelen
Vind ik godverdomme kut! Noorwegenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef -Willempie- het volgende:
Noorwegen, Oostblok heeft het niet op negerinnen
kan je wel zeggen ja!!quote:
schandaligquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Greys het volgende:
Turkije gewoon niet door![]()
Aan wie moeten de Nederlanders nu hun punten geven dan?
op mij natuurlijk :dquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Dragonwizard het volgende:
Hehe al die Turkse belwinkels in de wereld hebben gefaald.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Mijn drie favorieten niet door
Armenië
Portugal Turkije
Noorwegen
Euro Maffia Festival
Gooit er de TROS Muziekfeest-jingle overquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Hyundai het volgende:
Owee als de TROS weer de eindleader afkapt..
nee helaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Is Boom Boom Armenië ook niet door? Nee he?
Nederland geeft altijd 12 en 10 punten aan Turkije en Armenië
Die Jees gaan het zwaar krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef yvonne het volgende:
Tegen deze slechte kandidaten maakt Sieneke zelfs nog kans!
Dan doe ik FFFFUUUquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gooit er de TROS Muziekfeest-jingle over
Dat was toch die Keniaanse ?? ach man, dat was gewoon zo uberslecht, dat was kattengejankquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef speknek het volgende:
Hoe kan Noorwegen nou niet door zijn. Zijn waarschijnlijk al die Oost-Europese racisten.
Griekenland, Georgie en Rusland waren echt slecht.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de die-hards hier: in hoeverre was deze uitslag shocking? Ik heb het niet zo bijgehouden maar Noorwegen klonk toch zeker goed genoeg voor een finaleplaats, ook qua optreden en zo. Stond die hoog bij de bookmakers? Of een ander land dat niet door is dat wel hoog stond?
shit ik heb opeens weer hoop voor de Jees.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef -Willempie- het volgende:
Volgend jaar maar weer opnieuw proberen!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Gert het volgende:
Was leuk om het met jullie te volgen, ondanks het niveau der liederen. Tot donderdag!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef creno het volgende:
EINDELIJK een keer geen turkije in de finale, ik ga nu toeterend door de straat rijden
Niet doen joh, gewoon van de show genieten!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Donderdag tracht ik mee te posten vanuit Dusseldorf, maar zal wel niet bij te houden zijn
Die Noorse dames zagen er idd niet echt Arisch uit...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Onnoman het volgende:
ik vertrouw die duitsers nog steeds niet.. volgens mij hebben ze geflashed
Omdat het een hilarisch, draak van een nummer is, misschien? Portugal is om dezelfde reden niet door...quote:
en geen Duitslandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Sheepcidus het volgende:
geen belgie en geen nederland deze ronde scheelt natuuurlijk voor de turken
Nou ik ben nog steeds in shock.. Noorwegen had erbij gemoeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje aan de die-hards hier: in hoeverre was deze uitslag shocking? Ik heb het niet zo bijgehouden maar Noorwegen klonk toch zeker goed genoeg voor een finaleplaats, ook qua optreden en zo. Stond die hoog bij de bookmakers? Of een ander land dat niet door is dat wel hoog stond?
Heyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef creno het volgende:
EINDELIJK een keer geen turkije in de finale, ik ga nu toeterend door de straat rijden
Geen houden aan joh! En zal het netwerk daar niet platliggen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Donderdag tracht ik mee te posten vanuit Dusseldorf, maar zal wel niet bij te houden zijn
Er kwam cola door mijn neus.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef creno het volgende:
Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Boldface het volgende:
[..]
Omdat het een hilarisch, draak van een nummer is, misschien? Portugal is om dezelfde reden niet door...
Ik maak ze zo bold @ OP.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand nou de 10 finalisten op een rijtje
Ja, Nederland kon niet stemmen... Normaal standaard goed voor 12 en 10 punten...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef grazz het volgende:
Eindelijk een keer armenie en turkije eruithihi
![]()
Nou nouquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef ouderejongere het volgende:
ik wilde eigenlijk ook gaan slapen, maar nu lukt het niet meer
kankerkutracisten in oosteuropa
Griekenland snap ik totaal niet... Georgie vond ik persoonlijk erg vet... en Rusland was ook niet het slechtste liedje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Griekenland, Georgie en Rusland waren echt slecht.
Honderd procent met deze uitspraak eens. Dit geeft de burger moed, gezien de Nederlandse inzending.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Wel erg blij dat de meest pure liedjes van Zwitserland, Finland en IJsland het hebben gehaald
Anders uit je jezelf even subtiel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef ouderejongere het volgende:
Serviëquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand nou de 10 finalisten op een rijtje
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef ouderejongere het volgende:
dat is onweerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef Dwoezel het volgende:
Haha, ik hoor nu vuurwerk hier in de straat. Zou het ergens aan gerelateerd zijn?
Rusland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Servië
Zwitserland
Finland
Georgië
Hongarije
Litouwen
Griekenland
Azerbeidzjan
IJsland
en nog één.
Bosniëquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef yvonne het volgende:
Schakelen naar NED 2: UIur van de Wolf over ESF
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:14 schreef yvonne het volgende:
Schakelen naar NED 2: UIur van de Wolf over ESF
Je moet nou niet gaan doen alsof racisme niet bestaat.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je moet nou niet gaan doen alsof racisme niet bestaat.
Dat is niet waar diequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Kweenie, dit is echt het eerste dat ik zie/meemaak van ESF dit jaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Is dit een herhaling van van de week eigenlijk?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Don't even try!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja een herhaling, zie het al.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kweenie, dit is echt het eerste dat ik zie/meemaak van ESF dit jaar.
Heel veel mensen dachten dat Armenië en Turkije sowieso door zouden gaan, dankzij hun diaspora. Dat zij eruit liggen is een grote verrassing.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:11 schreef Cee het volgende:
Eh, nee. Het is een vrolijk zomers nummer. Net niet zo leuk als Portugal 2009, maar wel leuker dan de rest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef Boldface het volgende:
Omdat het een hilarisch, draak van een nummer is, misschien?
De Jees zijn nog steeds bij voorbaat kansloos, aardig liedje maar geen uitstraling en geen diaspora.quote:
Viva la Diva was dan ook het leukste songfestivallied sinds Abba.quote:Dana International viva la diva doet weer mee, gedrocht van een nummer, toch hoog in de polls
Hou eens op met je getroll.quote:
quote:
Dat laatste is in het Tsjechisch in ieder geval wel zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
(En was het goed, dwa sladoled molim?Dat kan ik me herinneren van vroeger. En 'potpies' is handtekening toch?
)
Die pyrotechnieken waren ook wel heftig jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
Toch een paar verassende uitkomsten... ben benieuwd wat er donderdag van komt
Ik herinner het me alleen fonetisch allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is in het Tsjechisch in ieder geval wel zo.
Het was zó slecht dat het leuk was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
(En was het goed, dwa dva sladoleda molim?Dat kan ik me herinneren van vroeger. En 'potpies' "potpis" is handtekening toch?
)
Ohquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Het was zó slecht dat het leuk was.
Wat valt er te snappen aan een slecht nummer? Ik ben verbijsterd dat de gedrochten van Litouwen en Griekenland wél door zijn. Dan had Noorwegen ook net zo goed kunnen doorgaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Armenie en Turkije inderdaad de grootste verrassingen, Noorwegen toch ook wel... al had ik toen het werd gekozen als inzending al wel mijn twijfels of Europa dit zou snappen als Noorse inzending....
Toch vond ik het vanavond erg charmant...
Ik wacht het wel af en tot die tijd hoop ik gewoon van welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Jongens, de 3j's gaan donderdag niet door. Zet het uit je hoofd.
Die mensen zien er allemaal anders uit dan dat ik me herinner dat ik ze er destijds uit vond zien. Eh, dat sloeg nergens op.quote:
Thanks hun!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Don't even try!
Viel Spass!
[ afbeelding ]
Idd, de talen lijken echt verschrikkelijk veel op elkaar. Ik was een paar keer voor zakenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat laatste is in het Tsjechisch in ieder geval wel zo.
Het zou niet de eerste verrassing van de week zijn als ze toch wél doorgaan. Wie had er nou verwacht dat Turkije zou sneuvelen, of dat Litouwen zou doorgaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wij jou ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks hun!
(En toch ga ik het stiekem missen donderdag, FOK!)
Dat heb ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Die mensen zien er allemaal anders uit dan dat ik me herinner dat ik ze er destijds uit vond zien. Eh, dat sloeg nergens op.
Ik ben er alleen een aantal jaar op vakantie geweest met mijn ouders. Op een gegeven moment konden we best overweg met een Tsjechische menukaartquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd, de talen lijken echt verschrikkelijk veel op elkaar. Ik was een paar keer voor zaken
in Brno en daar kon ik gewoon alles verstaan en me verstaanbaar maken in het Bosnisch.
Prachtig land ook, deed me denken aan het 'oude' Joegoslavië.
Litouwen kan ik me nog IETS bij voorstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan een slecht nummer? Ik ben verbijsterd dat de gedrochten van Litouwen en Griekenland wél door zijn. Dan had Noorwegen ook net zo goed kunnen doorgaan.
Dat Griekenland en Litouwen toch door zijn, moet haast wel aan hun startpositie liggen; een andere reden kan ik niet bedenken.
Het feit dat Zwitserland, IJsland en Finland door zijn geeft me wel hoop dat de kermisacts en slechte zangpartijen in ieder geval wel worden afgestraft.... dus ik denk dat ze best kans maken bij de jury'squote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Precies. Het kan. Ik wil dat gewoon geloven tot het bittere eind.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het feit dat Zwitserland, IJsland en Finland door zijn geeft me wel hoop dat de kermisacts en slechte zangpartijen in ieder geval wel worden afgestraft.... dus ik denk dat ze best kans maken bij de jury's
Wij gingen vroeger altijd met de autoslaaptrein (quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Idd, de talen lijken echt verschrikkelijk veel op elkaar. Ik was een paar keer voor zaken
in Brno en daar kon ik gewoon alles verstaan en me verstaanbaar maken in het Bosnisch.
Prachtig land ook, deed me denken aan het 'oude' Joegoslavië.
Litouwen had een geweldige loting op het eind zo na Portugal... al dacht ik dat ze overschaduwd zouden worden door Azerbaijan....quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Litouwen kan ik me nog IETS bij voorstellen.
Griekenland totaal niet idd.
Dan zit Oostenrijk totaal gebeiteld dus, donderdag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Litouwen had een geweldige loting op het eind zo na Portugal... al dacht ik dat ze overschaduwd zouden worden door Azerbaijan....
Maar voor musicalliedjes is nog altijd een grote markt.. dat bleek ook bij Jade Ewen een paar jaar geleden.
Dat dacht ik van Armenie en Turkije ook tot vanavond... en met name die laatste vond ik echt niet slecht dit keerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef Strani het volgende:
Ik vond Servië, Zwitserland en IJsland de leukste liedjes hebben, en die zijn allemaal door. Ik ben dus tevreden, behalve over het feit dat die Grieken gewoon de grootste bagger kunnen sturen, want ze gaan toch wel door naar de finale.
Ik heb dit van de week al gezien, leuk informatief programmaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:25 schreef Opa_vertelt het volgende:
Op Ned2 trouwens een leuk stukje over politieke stemmen!
Dat zou zo maar kunnen ja... en Slovenie ook... dat is ook nog eens een veel beter liedje...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit Oostenrijk totaal gebeiteld dus, donderdag!
Dat gaat niet gebeuren. Meisjes die van lekkere jongens houden, zoals ik, zullen op Zweden stemmen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen ja... en Slovenie ook... dat is ook nog eens een veel beter liedje...
Ik denk dat we Zweden ook wel eens kwijt kunnen raken donderdag
lolwut? Zit Dana international er donderdag ook in?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik zou het alleen een aanfluiting vinden als Dana donderdag weer door zou gaan.
Hoewel het eigenlijk wel een zekerheidje is he?
Hij gaat heel veel punten op zijn looks krijgen iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Meisjes die van lekkere jongens houden, zoals ik, zullen op Zweden stemmen.
Ik weet het zeker. Als ze doorgaan lik ik tien meter de grond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste verrassing van de week zijn als ze toch wél doorgaan. Wie had er nou verwacht dat Turkije zou sneuvelen, of dat Litouwen zou doorgaan?
Er blijft altijd een factor onvoorspelbaar aan het Songfestival kleven...
Hebben ze maar niet vertaald in de ondertitelsquote:
Ja. Met een afgrijselijk nr.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
lolwut? Zit Dana international er donderdag ook in?
Die wordt keihard naar huis gestuurd door de jury's... daar ben ik na vanavond nog meer van overtuigd...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Ik zou het alleen een aanfluiting vinden als Dana donderdag weer door zou gaan.
Hoewel het eigenlijk wel een zekerheidje is he?
Durfden ze niet aan iddquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Hebben ze maar niet vertaald in de ondertitels.
Die deed vorig jaar toch mee? En is nu helemaal van plastic? Echt een zingend tupperwarebakje was het.quote:
En Griekenland en Rusland dan vanavond?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt keihard naar huis gestuurd door de jury's... daar ben ik na vanavond nog meer van overtuigd...
Je mag toch hopen dat de jury inderdaad zich niet laat leiden door haar beroemdheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wordt keihard naar huis gestuurd door de jury's... daar ben ik na vanavond nog meer van overtuigd...
Die zelfde jury heeft Griekenland ook door laten gaan vanavond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag toch hopen dat de jury inderdaad zich niet laat leiden door haar beroemdheid.
Was dat niet drie jaar terug? met Hero?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Die deed vorig jaar toch mee? En is nu helemaal van plastic? Echt een zingend tupperwarebakje was het.
Griekenland is waarschijnlijk 10e ofzo geworden met hulp van de televote... Rusland was qua totaalplaatje niet zo slecht, vond ook de zang niet heel erg slecht ofzo...quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik hoor er niks van door die echo.Vond hem/haar in 1998 wel episch hoor.
En Turkije mist de stemmen van Nederland, Belgie en Duitsland.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Griekenland is waarschijnlijk 10e ofzo geworden met hulp van de televote... Rusland was qua totaalplaatje niet zo slecht, vond ook de zang niet heel erg slecht ofzo...
Ik kan er nog steeds niet over uit dat Turkije eruit ligt... maar ik denk dat Georgie de rockstemmen heeft gekregen...
Afgezien van die loting zong ze ook gewoon zuiver. Dat maakte het nummer ook meteen een stuk beter,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Litouwen had een geweldige loting op het eind zo na Portugal... al dacht ik dat ze overschaduwd zouden worden door Azerbaijan....
Maar voor musicalliedjes is nog altijd een grote markt.. dat bleek ook bij Jade Ewen een paar jaar geleden.
En kan je nagaan, die komen nieteens in de buurt van die heerlijke Eric Saade qua hotnessquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat heel veel punten op zijn looks krijgen idd
Daar hebben Griekenland en Rusland het ook van moeten hebben vanavond denk ik...
Ook dat ja...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Afgezien van die loting zong ze ook gewoon zuiver. Dat maakte het nummer ook meteen een stuk beter,
Ja, en Jade Ewan deed het toch verrekte goed in de finale (vierde plek?). Die was ook niet blank.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat dat Estland in 2001 won met dat vreselijke Everybody.. gezongen door een Arubaan![]()
Toen was Oost-Europa ineens niet meer rasistisch
Eh Litouwen had een zeer goede zangeres. En vergeet niet, het is een combi van televoting en jury.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:22 schreef Boldface het volgende:
[..]
Wat valt er te snappen aan een slecht nummer? Ik ben verbijsterd dat de gedrochten van Litouwen en Griekenland wél door zijn. Dan had Noorwegen ook net zo goed kunnen doorgaan.
Dat Griekenland en Litouwen toch door zijn, moet haast wel aan hun startpositie liggen; een andere reden kan ik niet bedenken.
Zoveel 12-jarigen zullen er niet kijken, denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Meisjes die van lekkere jongens houden, zoals ik, zullen op Zweden stemmen.
Je moet eens ophouden met racistische en stereotypische opmerkingen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Toch grappig dat dat Estland in 2001 won met dat vreselijke Everybody.. gezongen door een Arubaan![]()
Toen was Oost-Europa ineens niet meer rasistisch
En imani werd 2equote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en Jade Ewan deed het toch verrekte goed in de finale (vierde plek?). Die was ook niet blank.
Smaken (en leeftijdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
En kan je nagaan, die komen nieteens in de buurt van die heerlijke Eric Saade qua hotness
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker breezerjongetje![]()
[ afbeelding ]
Hoe oud ben jij dan? 30?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken (en leeftijden) verschillen zullen we maar zeggen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met racistische en stereotypische opmerkingen.
Met een steengoed nummerquote:
Ik denk dat het komt omdat de man niet knap genoeg was.quote:
Nog veel ouder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 30?
Pluspuntenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? 30?
Nou, vooral smaken, want met leeftijd heeft het niet te makenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken (en leeftijden) verschillen zullen we maar zeggen
Ja maar toen deed Oost-Europa ook nog niet zo heel erg mee....quote:
Op die foto's hierboven vind ik de onderste echt een glad Ken-van-Barbie achtig jongetjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, vooral smaken, want met leeftijd heeft het niet te maken. Getuige mijzelf.
En ze zong het ook niet zoals Nathalie Mekoma zou zingen !quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar toen deed Oost-Europa ook nog niet zo heel erg mee....
Maar de reden dat Noorwegen er vanavond toch uitvloog kwam volgens mij gewoon dat niemand het met Noorwegen kon associeren... je denkt toch eerder aan blonde meisjes op een fjord ofzo
Ja, en het was een aardig nummer, best vrolijk, maar uiteindelijk had het niet echt een soort hoogtepunt. Het kabbelde een beetje voort. En was niet ontzettend zuiver gezongen. Denk dat het allemaal factoren waren die ervoor zorgde dat ze de boot net gemist hadden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar de reden dat Noorwegen er vanavond toch uitvloog kwam volgens mij gewoon dat niemand het met Noorwegen kon associeren... je denkt toch eerder aan blonde meisjes op een fjord ofzo
Die is ook flink door de mangel gehaald in eigen land volgens mijquote:
Misschien wel, maar dat vind ik geen reden om geen donkere artietsten meer te sturen. Dat zou niet eerlijk zijn. En ik vind het ook heel slecht dat mensen zo oppervlakkig denken, als het zo zou zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
How you doin'?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hier trek ik mijn meest foute smiley voor uit de kast!
[ afbeelding ]
Bazen liedjes waren datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Zowel Sertab Erener als Ruslana vond ik destijds geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |