SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door koei op 11-05-2011 00:01:26 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
QFT!quote:
Nou lijkt het net alsof ik een complete N00B ben... eerste stapjes...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:42 schreef koei het volgende:
Ik kan de TT niet veranderenIk had me ook helemaal niet voorbereid op de mogelijkheid dat ik het topic zou sluiten, en dus ook geen goede TT bedacht voordat ik dat deed
Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:39 schreef koei het volgende:
QFT!
Dat zou je zeker in je voordeel kunnen gebruiken Fallen! Alleen is dat wel een beetje afhankelijk van je job op dat moment natuurlijk. Uitsmijter spelen bij een nachtclub heeft meer succes dan bij de ingang van een supermarkt staan
Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.quote:Verder heb ik het digitale daten ook gedaan, maar dat is gewoon niet mijn ding. Heb uiteindelijk met één iemand afgesproken maar voelde me op die date zo kansloos dat het niet voor herhaling vatbaar is. Was een aardige jongen, maar meer ook absoluut niet en dat weet je eigenlijk ook al direct als je iemand ziet. Plus dat ik me kansloos voelde dat ik uberhaupt aan internetdating doe omdat ik dat iets vind voor mensen die blijkbaar op de gewone manier geen vent kunnen scoren. Vreemd genoeg vind ik daten via FOK! in een compleet andere categorie vallen, dat is meer iemand ontmoeten ipv echt 'daten'. Ik geloof ook niet in een match op papier, maar in chemie, zeker als ik kijk waar mijn broer en zussen mee thuisgekomen zijnAllemaal aardige mensen, maar op papier totaal geen geschikte partners voor hen, terwijl ze dat irl zeker wel zijn. Ik heb voor over een week of twee nog een meet in de planning staan, maar als dat gewoon eenmalig gezellig is dan heb ik met een vriendin afgesproken om een keer te gaan speeddaten! Daar heb ik eigenlijk meer vertrouwen in, aangezien je toch binnen een paar seconde weet of iemand potentie heeft tot meer.
Maar vallen is wel een N00B!quote:
Fix de OP dan ook gelijk even...quote:
NIETES!quote:
Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fix de OP dan ook gelijk even...![]()
Nu staan er mannen in!
Koei, heb ik een keer een naam topic, moet je gelijk zo doen....
Que?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!
en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
Ja, maar niet bij mijn eerste naam-topic...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Tsjah wij moeten ook altijd naar die tieten kijken, kun je best 1 op naar half naakte mannen kijken.
Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, ik heb het niet altijd voor het kiezen. Soms is het een nachtdienst bij een kantorencomplex waar je dus echt niemand meer ziet tussen 19:00 en 07:00.
En zoals het bij het 5 mei concert sta je tussen alleen maar celebs en artiesten. Ook leuk, maar over het algemeen niet direct aankomend date-materiaal.
[..]
Ik weet ook nog niet of ik digitaal daten een echte oplossing vind. Eerst maar eens kijken hoe het gaat en daarna een oordeel vellen.
Gewoon speed-daten heb ik één keer gedaan. Dat was wel lachen eigenlijk. Dus misschien ga ik dat ook nog maar een keer doen.
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!quote:
helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Tegenwoordig is het aantal vrouwen hier vrijwel gelijk aan het aantal mannen, dus mogen er ook mannen in de OP!
en anders ga ik het NSB-knopje gebruiken en zeggen dat Nebo zijn rechten misbruikt!
Nee, maar dat kwam ook omdat ik totaal niet serieus was. Ik was net 10 dagen single na een relatie van ruim 3 jaar. Ik ging ook eigenlijk meer mee voor een vriend van me. Ik zat ook overal "nee" aan te kruisen en bij één dame die ik wel leuk vond, was ik iets te openhartig over dat ik net single was. Dus die zei "nee".quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:00 schreef koei het volgende:
[..]
Heeft dat speeddaten nog wat opgeleverd? Een vriend van me heeft het ook laatst gedaan, maar die had alleen maar 'oude' vrouwen. Uiteindelijk was daar één match uitgekomen maar toen ze een date planden cancelde ze uiteindelijk.
Jullie moeten het er maar mee doenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
helaas moet ik je hierin gelijk geven. al is de OP nu echt nsfw...
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!
Tegen:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Lotje, sharana, Gamebabe, AQuila, ik... Dat zijn er al vijf!
Iedereen weet al hoe Fallen eruit ziet! Plus dat een Fallen irl sowieso niet kan tippen aan een Fallen op foto!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef Misan het volgende:
Oh Wtf is die op gewijzigd en waarom geen foto van fallen als jullie meiskes 'm zo Kinky vinden?
Fixed!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
Iedereen weet al hoe Fallen eruit ziet! Plus dat een Fallen op foto sowieso niet kan tippen aan een Fallen irl!
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:05 schreef Poit het volgende:
Ik vind het weer zo gezellig hier de laatste tijdNu echt tukken.
Dat was ook hoe ik hem bedoeld hadquote:
OOK! Dus kom op... één van de twee dames terug! (en één man inleveren!)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
Wat - denk je - zelf!?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:09 schreef koei het volgende:
[..]
Dat was ook hoe ik hem bedoeld had
Maar dat geloof je nu vast niet meer
Ahh maar ze bedoelde het zo goed... Krijgt koei daar dan geen credits voor?quote:
oke, vooruit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
OOK! Dus kom op... één van de twee dames terug! (en één man inleveren!)
Ja, echtquote:
Op zich wel, maar nu ze dat gedrocht in de OP heeft geplaatst wordt het echt niet beter...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh maar ze bedoelde het zo goed... Krijgt koei daar dan geen credits voor?
Je bent echt gemeen vandaag!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:13 schreef koei het volgende:
[..]
oke, vooruit!
[..]
Ja, echtAnders was die opmerking toch sowieso overbodig geweest, dan had ik wel neergezet dat je gewoon zo ontzettend lelijk was dat fotocamera's spontaan kapot gaan als ze een foto van je proberen te maken!
Nee, klopt... maar de OP is nog steeds vertyft!quote:
quote:
en terecht...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Lol die 'meid' in de op.
Daar gaat fruit dadelijk op haten!
Ja, ik had die vrouw er liever ook niet bijgezet, maar jij wilde er graag een vrouw in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:19 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, klopt... maar de OP is nog steeds vertyft!
Ze zijn ook zo makkelijk te plagen hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik had die vrouw er liever ook niet bijgezet, maar jij wilde er graag een vrouw in.
Wat ik ook doe, het is toch niet goed
Begrijpend lezen koei...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:20 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik had die vrouw er liever ook niet bijgezet, maar jij wilde er graag een vrouw in.
Wat ik ook doe, het is toch niet goed
OOK! Dus kom op... één van de twee dames terug! (en één man inleveren!)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:58 schreef koei het volgende:
NIETUS!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo makkelijk te plagen he
Kunnen we niet gewoon 1 dame terug plaatsen en beide mannen houden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Begrijpend lezen koei...
[..]
Goed lezen Fallen! OOK, dus heb ik er OOK een vrouw in gestopt, speciaal voor jou! Een man inleveren is niet nodig om het gebruik van het woord 'ook' te rechtvaardigen. En welke vrouw maakt ook niet uit. Deze leek me wel goed bij beide mannen passen aangezien die ook een goede hoeveelheid spieren hebben!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Begrijpend lezen koei...
[..]
Dat lijkt me een goed plan, ik ben niet heel moeilijk. Maar koei werkt op geen enkele wijze mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon 1 dame terug plaatsen en beide mannen houden?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Goed lezen Fallen! OOK, dus heb ik er OOK een vrouw in gestopt, speciaal voor jou! Een man inleveren is niet nodig om het gebruik van het woord 'ook' te rechtvaardigen. En welke vrouw maakt ook niet uit. Deze leek me wel goed bij beide mannen passen aangezien die ook een goede hoeveelheid spieren hebben!
och och, nu gaan we in één keer principieel doen. Nooit was het een issue, maar nu in eens wel. En ik stel een mooi compromis voor, maar dat moet je belachelijk maken. Jammer hoor...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:30 schreef koei het volgende:
Ik heb al een compromis gesloten! En dat terwijl er topics lang enkel maar vrouwen in de OP hebben gestaan! Je moet het maar hiermee doen en hopen dat het volgende topic niet wéér door een vrouw geopend wordt!
Ga maar in de hoek huilen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
och och, nu gaan we in één keer principieel doen. Nooit was het een issue, maar nu in eens wel. En ik stel een mooi compromis voor, maar dat moet je belachelijk maken. Jammer hoor...
SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 88% gewijzigd door koei op 10-05-2011 23:43:06 ]RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
Nee, dat doe ik straks wel als ik alleen en eenzaam ga slapen. Nu wil ik nog even doorzeiken hier...quote:
Huisregels
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 91% gewijzigd door Fallen op 10-05-2011 23:40:43 ]He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
Tegen:
Poit, Tain, Rosseflos, Spanks, Misan, Petti, Kn0x, Solique, BBN, Nebo-nebo-boy, Morthill, Drankii, Rein, Gamer_Vladimir, Ritsel_B en mijzelf.... 16.
Ja, ik dacht dat Fallen me goed genoeg kende om te weten dat hij niet tegen me in moet gaan omdat dat altijd op een teleurstelling en een gekrenkt ego uitloopt...quote:
Ach, zolang ze nog welkom is om hier te komen eten, kunnen we best een eind gaan.quote:
Mja... maar maar... euh...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:49 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat Fallen me goed genoeg kende om te weten dat hij niet tegen me in moet gaan omdat dat altijd op een teleurstelling en een gekrenkt ego uitloopt...
Voor de OP moet je bij koei zijn, zoals je ziet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar blijf ik in de OP trouwens
IK BEN ZELFST CREW HEUR
Want de OP nu aanpassen kan natuurlijk niet....quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:04 schreef koei het volgende:
Done Fruit! Als de OP netjes wordt overgenomen naar het volgende topic sta je erin!
Hmm, boxershort op werk verschijnen, benieuwd hoe passagiers zouden reagerenquote:Op woensdag 11 mei 2011 06:59 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Ik ga maar eens omkleden en naar mijn werk. Want in boxershirt op je werk komen is ook zo wat in je proeftijd
En een normale tijd om op te staan!
Nou inderdaad zegquote:Op woensdag 11 mei 2011 07:43 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Die tweede jongen in de pag2 OP zou ik doen
Dat! Heldinquote:
Dat is toch ook die gast van the fast and the furious? In beweging is het wel een lekker unit danquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens die eerste kerel een veel mooiere man dan die tweede. Ryan reynolds is ook geniaal grappig in Waiting. Die 2e ziet er meer uit als een natte tosti..
Een natte babytostiquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Poit het volgende:
Ik vind trouwens die eerste kerel een veel mooiere man dan die tweede. Ryan reynolds is ook geniaal grappig in Waiting. Die 2e ziet er meer uit als een natte tosti..
Ryan Reynoldsquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is toch ook die gast van the fast and the furious? In beweging is het wel een lekker unit danHier vind ik hem wel wat te gespierd...
Geen probleemquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:54 schreef koei het volgende:
Ik ben kuukske in mijn vrouwenoverzichtje op de vorige pagina vergetenIk dacht al dat ik iemand vergeten was, maar kon niemand meer bedenken
Sorry Kuuk
6 vrouwen dus!
En ik zal je even toevoegen Fruit! Een plekje in de OP heb je wel verdiend!
De verzekering van de veroorzaker betaald in normale gevallen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Mensjes, misschien kunnen jullie me helpen?
Pasgeleden reed ik in de auto van mijn schoonouders door breda en een andere auto botste tijdens het inparkeren tegen me aan (Hij reed achteruit en is dus schuldig).
Er leek geen schade te zijn, maar na met de auto naar de garage te zijn geweest is toch de bumper krom en is er 500 euro schade.
Ik ga vanavond even langs bij die man die tegen me aan reed om alsnog op correcte wijze de schadeformulieren in te vullen (Hadden we achterwege gelaten omdat er geen schade leek te zijn, ik had wel zijn telefoonnummer en nummerbord opgeschreven).
Alleen hoe moet ik dit nu verder oplossen? Kan de auto nu gerepareerd worden en moet de rekening direct naar zijn verzekering gestuurd worden? Of naar mijn verzekering (ik was bestuurder) die het verhaalt op zijn verzekering? Of moet de rekening naar de verzekering van mijn schoonouders, die het verhaalt op de verzekering van die man?
Ik snap het niet meer...Help!
Wat Solique al zegt:quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
Mensjes, misschien kunnen jullie me helpen?
Pasgeleden reed ik in de auto van mijn schoonouders door breda en een andere auto botste tijdens het inparkeren tegen me aan (Hij reed achteruit en is dus schuldig).
Er leek geen schade te zijn, maar na met de auto naar de garage te zijn geweest is toch de bumper krom en is er 500 euro schade.
Ik ga vanavond even langs bij die man die tegen me aan reed om alsnog op correcte wijze de schadeformulieren in te vullen (Hadden we achterwege gelaten omdat er geen schade leek te zijn, ik had wel zijn telefoonnummer en nummerbord opgeschreven).
Alleen hoe moet ik dit nu verder oplossen? Kan de auto nu gerepareerd worden en moet de rekening direct naar zijn verzekering gestuurd worden? Of naar mijn verzekering (ik was bestuurder) die het verhaalt op zijn verzekering? Of moet de rekening naar de verzekering van mijn schoonouders, die het verhaalt op de verzekering van die man?
Ik snap het niet meer...Help!
Alright, klinkt in principe wel logischquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat Solique al zegt:
- Vul de formulieren in
- Jij stuurt een exemplaar naar jouw verzekering en hij naar zijn verzekering
- Jij declareert de schade bij jouw verzekering
Als hij schuld had en dat concluderen de verzekeringen ook, dan betaalt zijn verzekering aan jouw verzekering wat jouw verzekering aan jou heeft betaald en als het goed is gaat het dan niet af van je noclaim-korting
oh maar die eerste zouden we ook wel doen hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:19 schreef Poit het volgende:
Let er wel op dat je auto gerepareerd is volgens eventuele eisen van je verzekering. Soms willen ze dat je alleen bij bepaalde garages of zo laat repareren, vooral goedkopere verzekeringen hebben daar een handje vanquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alright, klinkt in principe wel logischThanks heren
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die eerste ook doen..quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh maar die eerste zouden we ook wel doen hoor
Waarom ga je er dan ook voor staan?quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:59 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x is sad.
Gister met honkballen een bal tegen m'n bakkes gekregen. Resultaat: bloed. Veel bloed. En nu een pijnlijke kin
Wel de man nog uitgegooid op 1B
Honkbal is toch iets anders dan voetbal?? Dan begrijp ik je kopbal nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:59 schreef Kn0x het volgende:
* Kn0x is sad.
Gister met honkballen een bal tegen m'n bakkes gekregen. Resultaat: bloed. Veel bloed. En nu een pijnlijke kin
Wel de man nog uitgegooid op 1B
Ik vergiste me evenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Honkbal is toch iets anders dan voetbal?? Dan begrijp ik je kopbal niet
quote:
Als jij een vrouw was zou ik jou ook wel doen hoor ..quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zou zijn zou ik die eerste ook doen..
Maarja, zelfs als ik een vrouw zou zijn zal dat niet als maatstaf worden hanteert denk ik
Als man zijnde niet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als jij een vrouw was zou ik jou ook wel doen hoor ..
Hoe kom jij aan mijn ochtend foto!quote:Op woensdag 11 mei 2011 07:43 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen
Die tweede jongen in de pag2 OP zou ik doen
JAHOOR!!quote:
Yes die fratsen ken ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Let er wel op dat je auto gerepareerd is volgens eventuele eisen van je verzekering. Soms willen ze dat je alleen bij bepaalde garages of zo laat repareren, vooral goedkopere verzekeringen hebben daar een handje van
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, die tweede man dat ben ikOnder het OP plaatje staat eerst Poit en dan ik dus.
Potver wat ben ik toch weer populair hier onder het vrouwvolk
Fotoshopje eroverheenquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:45 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ja echt! Maar dan zonder haar natuurlijk
Met haar dan:quote:
Hij ziet er zo wel stoerder uitquote:
Gunther snorretjequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij ziet er zo wel stoerder uit
Vooral de snor doet et em
Ik mis een navelpluisjequote:Op woensdag 11 mei 2011 10:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Hij ziet er zo wel stoerder uit
Vooral de snor doet et em
Navelpluisquote:
Was het weer die tijd van de maand voor je navel?quote:
fotoboek niet genoeg?quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Was het weer die tijd van de maand voor je navel?
M'n navelstreng begon terug te groeien..quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:29 schreef Nebo het volgende:
[..]
Was het weer die tijd van de maand voor je navel?
Crabtree?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef AQuila360 het volgende:
Spank heeft wel iets weg vam Crabtree eik.
quote:
link!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
fotoboek niet genoeg?
Of anders Facebook.. alhoewel, 9 van de 10 foto's zijn daar ook niet erg charmant
Doet nixquote:
Sorry lieve Ross. Ik weet uit ervaring dat je liegt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Heuj, die tweede man dat ben ikOnder het OP plaatje staat eerst Poit en dan ik dus.
Potver wat ben ik toch weer populair hier onder het vrouwvolk
Je zoekt maarquote:
Als ik poit google kom ik dit tegen:quote:
Er is maar 1 The Poitquote:
Awesome! Ik ben gewoon geld waard!quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:58 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ik poit google kom ik dit tegen:
poit:
betaalmiddel, kleine munt uit ca 1615
Alleen spreek je m'n nick niet uit als Pwat (die vraag is reeds gesteld.)quote:poit (de ~ (m.), dim. ~sje)
man, vent
wordt vaak als tussenwerpsel gebruikt, maar we kunnen wel spreken van “ne poit”, dus ik wist niet welke woordklasse ik het moest geven. (de poit zeggen we ni)
het wordt uitgesproken als “pwat”.
Geeft maar buzze e poit! (Geef maar van katoen he man!)
Ik heb nog geen representatieve foto van jou kunnen vinden.. Voor die tijd help ik nietquote:
Combo Breakerquote:
Stommerdquote:
Dus jij geeft je facebook als zij een foto in haar fobo zet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb nog geen representatieve foto van jou kunnen vinden.. Voor die tijd help ik niet
Nee, dat klinkt meer als kleuters die een vis proberen na te doen...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:10 schreef Poit het volgende:
Google:
[..]
Alleen spreek je m'n nick niet uit als Pwat (die vraag is reeds gesteld.)
Shar had toch al een foto in haar foboquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dus jij geeft je facebook als zij een foto in haar fobo zet?
Hoeft niet perse in het fotoboek. Privekiekjes mogen ook per pmquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dus jij geeft je facebook als zij een foto in haar fobo zet?
Ja daaromquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar had toch al een foto in haar fobo
Nu wel in elk geval...quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar had toch al een foto in haar fobo
Pwat en blub lijken toch niet op elkaar?quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt meer als kleuters die een vis proberen na te doen...
Zelfde foto had ze eerst ook alquote:
Aha, zo noem je dat dus! Dus eerst het uitwerpsel, dan de poit en dan pas het puntje!quote:poit (de ~ (m.), dim. ~sje)
man, vent
wordt vaak als tussenwerpsel gebruikt, maar we kunnen wel spreken van “ne poit”, dus ik wist niet welke woordklasse ik het moest geven. (de poit zeggen we ni)
het wordt uitgesproken als “pwat”.
quote:
quote:
wtf echtquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb al heel lang een foto in mijn fobo! Wel een van 2 jaar terug maar dat boeit niet
Original:quote:
Swarm moet je echt spelen met echte personen anders is het echt niet te doen. Ik vind die chaos wel tof. Tis alleen heel erg irritant dat je een aantal dingen echt moet vrijspelen voordat je veel damage doet met bepaalde wapens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Original:
Ben met de campaign bezig.
Prejudice:
Tot nu toe alleen Swarm gespeeld met bots wat al moeilijk genoeg is op medium/hard.
1 potje online wat 1 grote chaos was.
Klopt, alleen te weinig mensen die ik ken hebben prejudice.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Swarm moet je echt spelen met echte personen anders is het echt niet te doen. Ik vind die chaos wel tof. Tis alleen heel erg irritant dat je een aantal dingen echt moet vrijspelen voordat je veel damage doet met bepaalde wapens.
pwat, rijmt op twat. Behaard en wel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:23 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aha, zo noem je dat dus! Dus eerst het uitwerpsel, dan de poit en dan pas het puntje!
Je kan ook je eigen classes maken. Heb nu een sniper rifle en een machine geweerquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt, alleen te weinig mensen die ik ken hebben prejudice.
Daarom dus nog niet online gespeeld, maar met bots is het inderdaad te lastig.
Er was ook totaal geen teamwork in dat ene online potje.
Ik ging opeens als recon een punt terug cappen en verdedigen.
Je hebt echt die upgrades nodig.
Anders moet je maar eens messagen als je online gaat, kan best mee doen.
Klopt, liep alleen met default recon class. Dan ben je niet echt ingesteld als aanvallend/verdedigend type bij een punt die gecapped kan worden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen classes maken. Heb nu een sniper rifle en een machine geweer
Als je in Zuidoost na 18:00 uur nog werkt en richting auto wil gaan dan loopt toch ook beveiliging met je mee?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:03 schreef Solique het volgende:
Ik ben lunchen en een rondje lopen.
Gaat dan alleen holendrecht worden, zal mijzelf maar bewapenen.
En mensen maar gillen dat Gouda zo erg isquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Als je in Zuidoost na 18:00 uur nog werkt en richting auto wil gaan dan loopt toch ook beveiliging met je mee?
Gelukkig werk ik niet na 18:00, dus weet het niet zeker.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Als je in Zuidoost na 18:00 uur nog werkt en richting auto wil gaan dan loopt toch ook beveiliging met je mee?
Zit vandaag op holendrechtquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb net weer ff eten gehaald bij de appie
Morgen en vrijdag ben ik weer in zuidquote:
Wij hebben hier nu eten gehaald voor vandaag en morgen en vrijdag waarschijnlijk subway broodjequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Morgen en vrijdag ben ik weer in zuid![]()
ING stuurt zijn medewerkers iig in batches met een beveiligert à la Fallen meequote:Op woensdag 11 mei 2011 12:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet na 18:00, dus weet het niet zeker.
Maar heb dat wel eens gehoord inderdaad.
misschien omdat het een bank is ofzo? heir wordt het iig niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Misan het volgende:
[..]
ING stuurt zijn medewerkers iig in batches met een beveiligert à la Fallen mee
ja, maar amstelveen/buitenveldert is wel ff wat anders dan z-oquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien omdat het een bank is ofzo? heir wordt het iig niet gedaan
Ja maar bij mijn oude banen enzeu ook nooit, maar wel goed dat het gedaan wordtquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:24 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, maar amstelveen/buitenveldert is wel ff wat anders dan z-o
Goed voor jezelf zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij hebben hier nu eten gehaald voor vandaag en morgen en vrijdag waarschijnlijk subway broodje
Zit ook bij een bank, maar ben er zelf niet bekend mee.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
misschien omdat het een bank is ofzo? heir wordt het iig niet gedaan
Eigenlijk ook wel weer triest dat dit soort maatregelen nodig zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn oude banen enzeu ook nooit, maar wel goed dat het gedaan wordt
Wel triest inderdaad.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel weer triest dat dit soort maatregelen nodig zijn...
Subwayquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Goed voor jezelf zorgen
Subway
[..]
Zit ook bij een bank, maar ben er zelf niet bekend mee.
Absoluut!quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel weer triest dat dit soort maatregelen nodig zijn...
Haal er zowat nooit een broodjequote:
De bank ligt er eigenlijk net buiten, alleen als je een rondje wilt maken in de omgeving is het of richting AMC of Holendrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
En naja, een bank in een kutwijk danwelke bank zit jij?
als ik de verhalen moet geloven is het hard nodig vanwege het genegerte daarquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn oude banen enzeu ook nooit, maar wel goed dat het gedaan wordt
subway broodjes zijn omnomnoom!quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Haal er zowat nooit een broodje
[..]
De bank ligt er eigenlijk net buiten, alleen als je een rondje wilt maken in de omgeving is het of richting AMC of Holendrecht.
Zit bij 'The Royal Bank of Scotland' (wel als ingehuurde IT prutser)
Zou kunnen, geen ideequote:
Zit nu nog in hoofdkantoor ABN.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef Sharana_LV het volgende:
ah volgens mij reden we laatst langs die bank!
quote:
Ken t nietquote:
ga jij ook verhuizen met ABN?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou kunnen, geen idee
[..]
Zit nu nog in hoofdkantoor ABN.
Nieuwe pand staat op de hoek waar jullie vandaan komen.
Nee, RBS staat los van de ABN.quote:
tuurlijk: omdat RBS ruimte maakt kunnen wij (AACB) in het gebouw gepropt wordenquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, RBS staat los van de ABN.
RBS gaat juist uit het hoofdgebouw van de ABN.
Maar jij weet van een verhuizing met ABN?
ah, op die manier.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:19 schreef Misan het volgende:
[..]
tuurlijk: omdat RBS ruimte maakt kunnen wij (AACB) in het gebouw gepropt worden
quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef koei het volgende:
Axel heeft zijn eerste muis van het jaar gevangen! Check hoe trots hij is
[ afbeelding ]
Vogeltjes heeft mijn kat gelukkig niks mee, enkel muizen en ratten vangt hij. En soms ook van die grote ratten dat je je bijna afvraagt hoe hij hem meegekregen heeftquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:41 schreef Rossdale het volgende:
Hehehe, hij ligt er triomfantelijk bij
Bij ons werd vorige week het eerste half opgekloven vogeltje mee naar binnen gesleurd. Dat was ook lekker fris wakker worden
Cool beest Koeiquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
Toffe foto zoquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
De vanger speelt er sowieso eigenlijk niet mee. Hij komt hem brengen (meestal al dood gelukkigquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Toffe foto zo
Die van mij had er 2 weken terug eentje! Blijft een grappig gezicht hoe ze 2 uur zoet met een muisje kunnen spelen, en dan opeens beweegt ie niet meer en dan is de lol eraf
oh die van mij vangt het muisje en speelt en zeker een uur soms wel twee meequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:04 schreef koei het volgende:
[..]
De vanger speelt er sowieso eigenlijk niet mee. Hij komt hem brengen (meestal al dood gelukkig) en dan mag ik 'm weggooien... Maar nu is de andere kat, die nooit wat vangt, ermee aan het spelen
Dat terwijl die ook nooit van speelgoedmuisjes houdt
Geweldige fotoquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:35 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben pas net begonnen! Moet tot 11u!quote:
Dan moet ik bijna weer werkenquote:
oranje/roodharige kattenquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, en goed nieuws: vriendin van mn vriendin heeft kleine katjes, waaronder een oranje!!dus hopelijk krijgen wij die!
Ik hoop echt dat het zo'n dikke theemuts wordt, dat is wel echt ultiemquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oranje/roodharige katten
Ik heb ook 2 rooie
Daar ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 11 mei 2011 16:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat het zo'n dikke theemuts wordt, dat is wel echt ultiemzo'n Garfield-achtige kat!
Gouda is totaal niet ergquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:44 schreef Poit het volgende:
[..]
En mensen maar gillen dat Gouda zo erg is
Awesome toch, een kat die het grootste deel van de dag slaapt!quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar meebeest dat altijd je planten en gordijnen verwoest, nooit op dieet wil, continu jouw eten opeet, 's nachts de koelkast plundert en de rest van de tijd slaapt.
Er is het grootste deel van de dag en er is ongeveer 22 a 23 uurquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Awesome toch, een kat die het grootste deel van de dag slaapt!
Die van mij heeft energie voor 3 en die aast ook continue op eten. Vooral spinazie is het eindequote:Op woensdag 11 mei 2011 17:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er is het grootste deel van de dag en er is ongeveer 22 a 23 uurIk heb toch liever een kat die ook nog tekenen van leven vertoond, anders dan snel toeslaan als ik niet op mijn eten let.
Die van mij speelt de helft van de dag, maar komt niet aan mijn etenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die van mij heeft energie voor 3 en die aast ook continue op eten. Vooral spinazie is het einde
Zijn eigen prut vindt hij ook prima, maar het is duidelijk een puber met vreetbuien...quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die van mij speelt de helft van de dag, maar komt niet aan mijn etenZe vindt haar eigen prut prima.
Mn moeder heeft anders ook nog een oranje in de aanbieding! En twee bijna helemaal witte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, en goed nieuws: vriendin van mn vriendin heeft kleine katjes, waaronder een oranje!!dus hopelijk krijgen wij die!
Netjesquote:Op woensdag 11 mei 2011 16:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Oeh, hoe oud zijn die?quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef koei het volgende:
[..]
Mn moeder heeft anders ook nog een oranje in de aanbieding! En twee bijna helemaal witte.
Vandaag 2 weken oud. Oogjes zijn afgelopen weekend pas open gegaan. Zie mn flickr voor wat slechte foto'squote:Op woensdag 11 mei 2011 18:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oeh, hoe oud zijn die?
(en even checken bij m'n vriendin of zij niet al toegezegd heeft oid...!)
Denk dat ik deze keer geen foto laat zien aan mijn vriendinquote:Op woensdag 11 mei 2011 18:01 schreef koei het volgende:
[..]
Mn moeder heeft anders ook nog een oranje in de aanbieding! En twee bijna helemaal witte.
Ik dacht dat er tig seizoenen waren van stargate of was het iets anders?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef Morthill het volgende:
GODVERDOMME, KUT, KLOTE, TYFUS, SCHIJT SYFY CHANNEL EN BRAD WRIGHT
StarGate Universe is dus gekapt na twee seizoenen, einde is uiteraard een cliffhanger, want SyFy weigert een derde seizoen te maken en anders dan met SG1 komt er geen film die het verhaal oplost, want Brad Wright is een luie klootzak die geen fuck geeft om de fans.
Je hebt 10 seizoenen SG-1, daarna is het verhaal nog niet afquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er tig seizoenen waren van stargate of was het iets anders?
Die sarah cronicles terminator series was ook te snel gekapt bleghh
Nee, ik denk meer dat meneer Wright gewoon geen filantroop is. Fans zijn belangrijk, maar zonder inkomsten die de kosten (onvoldoende) afdekken zijn de fans gewoon niet belangrijk genoegquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:45 schreef Morthill het volgende:
GODVERDOMME, KUT, KLOTE, TYFUS, SCHIJT SYFY CHANNEL EN BRAD WRIGHT
StarGate Universe is dus gekapt na twee seizoenen, einde is uiteraard een cliffhanger, want SyFy weigert een derde seizoen te maken en anders dan met SG1 komt er geen film die het verhaal oplost, want Brad Wright is een luie klootzak die geen fuck geeft om de fans.
Dat is niet waarom de film er niet komt, hij heeft gewoon geen tijd. De serie is ook om zeep geholpen door de tijd waarop het werd uitgezonden. Zodra het verplaatst werd viel een significant stuk van de kijkers weg. En dan zijn ze verbaasd dat de serie vervolgens niet meer goed genoeg loopt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:55 schreef Misan het volgende:
[..]
Nee, ik denk meer dat meneer Wright gewoon geen filantroop is. Fans zijn belangrijk, maar zonder inkomsten die de kosten (onvoldoende) afdekken zijn de fans gewoon niet belangrijk genoeg
Nice Misan! Voor ps3?quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:05 schreef Misan het volgende:
LEGO Pirates besteld
Gewoon via de mobile internets omdat het kan
20 jaar terug hield je mobiele telefoons niet eens voor mogelijk.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:15 schreef Misan het volgende:
DiRT 3 ook maar meteen erbij gedaan. Vind het eigenlijk best mooi dat het gewoon zo kan: hangend op de bank vanaf je telefoon een game bestellen in het buitenland. Had je tien jaar terug nauwelijks voor mogelijk gehouden
Alles dat je daar noemt bestond 20 jaar alquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
20 jaar terug hield je mobiele telefoons niet eens voor mogelijk.
wat zeg ik, 20 jaar geleden hield je een netwerk niet eens voor mogelijk.
wat zeg ik, 20 jaar geleden bestond Windows nog niet (toch?)
Dus het was geen mobiele telefoon maar een autotelefoon. Echt mobiel ben je kortom niet en daarmee is het toch echt wel anders dan de mobiele telefoons die bestaan sinds GSM.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:20 schreef Misan het volgende:
[..]
Alles dat je daar noemt bestond 20 jaar alalleen de mobiele telefoon heette toen nog autotelefoon en moest je aansluiten in de auto
Werkt dat eigenlijk lekker met je mobiel? Volgens mij is een laptop handiger om grote sites te bezoeken, in mijn ervaring tenminste. Alternatief is natuurlijk een tabletquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Misan het volgende:
Ja en was Windows idd geen operating system, maar een shelleen grafisch laagje om je besturingssysteem heen.
Mijn punt is dat ik geen laptop nodig heb, dat ik geen pc nodig heb en dat het kopen van media nog nooit zo makkelijk is geweest als dat ik vanavond ervaren heb
net gedaan via m.budgetgaming.nl, doorgelinkt naar m.zavvi.com en gewoon besteld. Binnen een minuut of twee geregeldquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Werkt dat eigenlijk lekker met je mobiel? Volgens mij is een laptop handiger om grote sites te bezoeken, in mijn ervaring tenminste. Alternatief is natuurlijk een tablet
En vroeger, toen je nog shells hadBij Apple moet je nu gruwelijk zoeken om dat kreng te vinden (als het al bestaat), zelfs Kubuntu had hem niet meer direct voor je neus
k, zit zelf altijd op play.com, geen idee of die een goede mobiele site hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:35 schreef Misan het volgende:
[..]
net gedaan via m.budgetgaming.nl, doorgelinkt naar m.zavvi.com en gewoon besteld. Binnen een minuut of twee geregeld
Strak getrimde lijf lekker aan de zonnegoed overgeven?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo vers uit de sportschool gerold, laat die zomer maar komen!!
Juist!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Strak getrimde lijf lekker aan de zonnegoed overgeven?
Laat ik nu toevallig van Franse adelijke afkomst zijn!quote:
Ik snap het nietquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laat ik nu toevallig van Franse adelijke afkomst zijn!
Bolle arrogante Fransen inderdaadquote:
Opzich heb je een punt en ben ik gewoon dom bezig, maar aan de andere kant was in die tijd de koning door God gekozen, en dat vind ik wel pak em beet hetzelfdequote:
Er zijn zelden posts geplaatst met meer waarheid dan bovenstaande!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:40 schreef RickoKun het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Interplay_games
INTERPLAY WAS DE FUCKING KONING VAN DE GAMES MEHN! Jaren '90 ownageNaast bullfrog en blizzard
Terecht! Je hebt als man zodra je gaat samenwonen gewoon bepaalde taken! Spinnen verwijderen is daar één van!quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuuuuuuuckin hell, m'n vriendin gaat net helemaal flippen en schelden en schreeuwen omdat er een spin in de badkamer zat en ik die niet binnen 1 seconde dood had! Arelaxed!
Iddquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:40 schreef RickoKun het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Interplay_games
INTERPLAY WAS DE FUCKING KONING VAN DE GAMES MEHN! Jaren '90 ownageNaast bullfrog en blizzard
Je hebt toch een kat? Ik til tegenwoordig gewoon de kat naar beesten toe, lekker luiquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:41 schreef SpankmasterC het volgende:
Fuuuuuuuckin hell, m'n vriendin gaat net helemaal flippen en schelden en schreeuwen omdat er een spin in de badkamer zat en ik die niet binnen 1 seconde dood had! Arelaxed!
irritant lijkt me dat. Is je hele bed dan geen slagveld? Is dit gekoppeld aan die duizeligheid, of heb je daar geen last meer van?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef Morthill het volgende:
heerlijk, om 6 wakker worden met een erg heftige bloedneuskostte een klein kwartier om het te stelpen
Ik werd gelukkig wakker op het moment dat het begon en ik lag op mijn rug, dus toen de eerste druppels mijn keel in kwamen wist ik dat het opstaan was geblazen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
irritant lijkt me dat. Is je hele bed dan geen slagveld? Is dit gekoppeld aan die duizeligheid, of heb je daar geen last meer van?
Hé, jij hier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:45 schreef DustPuppy het volgende:
Oh en goede morgen aan al mijn fellow gamers natuurlijk.
Even een kleine update inzake mijn PS3: Hij is gereballed en hij doet het weer. Hopelijk blijft ie het doen, maar goed 6 maanden garantie dus ik merk het wel
Hoest met iedereen?
Heeey Kuukskequote:
Goed hoor! Met jou?quote:
Wel goed. Nieuwe baan gevonden. 1 augustus daar beginnen. Hopelijk keert mijn werklust dan weer een beetje terugquote:
Ow leuk. Gefeliciteerd. Ga je iets héél anders doen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:17 schreef DustPuppy het volgende:
Wel goed. Nieuwe baan gevonden. 1 augustus daar beginnen. Hopelijk keert mijn werklust dan weer een beetje terug
Nee, eigenlijk niet. Maar meer poen en beetje doorgroeimogelijkheden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow leuk. Gefeliciteerd. Ga je iets héél anders doen?
Aha. How's the married life treating you?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:23 schreef Kuukske het volgende:
JD en ik zijn tegenwoordig getrouwd. Da's al. Meer heb ik niet te vertellen.
Prima hoor. Is niet anders dan een samenwonend leven.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:27 schreef DustPuppy het volgende:
Aha. How's the married life treating you?
Daar kan ik over meepraten tegenwoordig. Maar mijn situatie is nogal 'afwijkend'quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima hoor. Is niet anders dan een samenwonend leven.
Oh, valt dat meer onder R&P dan GAM?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:31 schreef DustPuppy het volgende:
Daar kan ik over meepraten tegenwoordig. Maar mijn situatie is nogal 'afwijkend'
Ja, eigenlijk welquote:Op donderdag 12 mei 2011 08:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, valt dat meer onder R&P dan GAM?
Ow whehe. Daar heb ik laatst een romkom over gezien. Wie weet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:34 schreef DustPuppy het volgende:
Ik woon samen met een meisje, maar ze is niet mijn vriendin. Daar komt het eigenlijk op neer.
Maar volgens onze vrienden lijken we wel net een getrouwd stel
Niet zo schreeuwen!quote:
Hmmm, not likely.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow whehe. Daar heb ik laatst een romkom over gezien. Wie weet!
Oooh, oké. Wat lief dat je dat doet.quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:42 schreef DustPuppy het volgende:
Hmmm, not likely.
Maar ze is wel chronisch ziek wat enigszins ook weer een bepaalde zorg-verantwoordelijkheid bij mij neerlegt. Dus ondanks dat ze niet mijn vriendin is, ben ik er wel druk mee.
Dit dus, zeker lief!quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oooh, oké. Wat lief dat je dat doet.
Zo, ben gelijk wakkerquote:
Ze zal het vast wel heel erg waarderen, ik woon ook nog tijdelijk samen met mijn ex tot mijn woning klaar is en hij doet ook nog veel dingen voor mij zodat ik minder belast hoef te worden, ben ik ook heel erg blij meequote:Op donderdag 12 mei 2011 08:44 schreef DustPuppy het volgende:
I try. Het is soms niet makkelijk, maar ik doe het graag.
Heel erg bedankt, kan nu tenminste nog wat (werken)quote:
Wat voor auto?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:53 schreef Kn0x het volgende:
Nog vier nachtjes slapen en dan krijg ik mijn nieuwe auto![]()
Ik wilde nét vragen wat je in hemelsnaam in Azië doet, maar dat is iets met de Belastingdienst en formulieren enzo hè?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
Ze heeft nu net weer een goeie periode, dus ik hoop dat d'r ziekte nog even in remissie blijft, maar ze heeft nog steeds weinig energie, wordt snel ziek en dat blijft ze houden.
Plus dat ze in WaJong zit en met deze regering is het ook nog maar afwachten wat daar mee gaat gebeuren.
Citroën DS3.quote:
Tof dat je dat doet! Hoe zijn jullie bij elkaar in 1 huis terecht gekomen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hmmm, not likely.
Maar ze is wel chronisch ziek wat enigszins ook weer een bepaalde zorg-verantwoordelijkheid bij mij neerlegt. Dus ondanks dat ze niet mijn vriendin is, ben ik er wel druk mee.
Waarschijnlijk omdat het nu ook warmer wordt enzo? Dat heb ik iig wel, en met de meeste ziektes is het vaak in de winter zwaarder dan in de zomer ..quote:Op donderdag 12 mei 2011 08:49 schreef DustPuppy het volgende:
Ze heeft nu net weer een goeie periode, dus ik hoop dat d'r ziekte nog even in remissie blijft, maar ze heeft nog steeds weinig energie, wordt snel ziek en dat blijft ze houden.
Plus dat ze in WaJong zit en met deze regering is het ook nog maar afwachten wat daar mee gaat gebeuren.
Dat is de uitkering die je krijgt als je voor je 30e arbeidsongeschikt wordt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik wilde nét vragen wat je in hemelsnaam in Azië doet, maar dat is iets met de Belastingdienst en formulieren enzo hè?.
Ik kende haar van de sportvereniging en ze kwam vaak bij me over de vloer toen ik nog in een studentenhuis zat. Ze heeft toen ook al een tijdje bij me gewoond, omdat ze gek werd van de muizen in d'r eigen kamertje in Nijmegen en dat ging eigenlijk prima.quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:05 schreef GameBabe het volgende:
Tof dat je dat doet! Hoe zijn jullie bij elkaar in 1 huis terecht gekomen?
Oh, grappig wagentje is dat.quote:
quote:
Je bent redelijk ziekelijk ofniet?quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:34 schreef Morthill het volgende:
heerlijk, om 6 wakker worden met een erg heftige bloedneuskostte een klein kwartier om het te stelpen
Volgens mij is voor iedereen de winter zwaarder... mijn lichaam zou het liefst uitgaan iigquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nu ook warmer wordt enzo? Dat heb ik iig wel, en met de meeste ziektes is het vaak in de winter zwaarder dan in de zomer ..
En er is niet meer dan vriendschap? Je zou bijna denken dat als je als man en vrouw zoveel bij elkaar bent en elkaar mag, dat je hormonen het dan wel afmaken...quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik kende haar van de sportvereniging en ze kwam vaak bij me over de vloer toen ik nog in een studentenhuis zat. Ze heeft toen ook al een tijdje bij me gewoond, omdat ze gek werd van de muizen in d'r eigen kamertje in Nijmegen en dat ging eigenlijk prima.
Toen had ik op een gegeven moment zoiets: "Kunnen we niet gewoon samen iets huren, hebben we meer ruimte" en zo geschiedde.
Doe ze de groeten, ik was net weg daarquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:30 schreef GameBabe het volgende:
Trouwens, goedemorgen uit Nijmegen... zo maar eens overstappen naar spoor 35
Ik zeg Venray!quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe ze de groeten, ik was net weg daarje gaat naar boxmeer en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |