C&S, als gastpresentator, kan me niet voorstellen dat iemand daarop zit te wachten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohmyfuckinggod. Komt ie bij Giel of C&S?
Dan niet bij Michiel, die vindt reggae helemaal niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:30 schreef Allrounder het volgende:
Verwacht nog wel een plaatje van Bob vanavond.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan niet bij Michiel, die vindt reggae helemaal niks.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Henriiiii is mijn nieuwe hobbyprojectje aan het uittesten in de studio, automatische videoclips bij alle nummers.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:16 schreef alors het volgende:
Lol die Wikipedia gast weer![]()
Straks gaat Ivo Niehe nog naar hem toe, zo bekend wordt ie
monotome wikipedia stemquote:
Heeft ie ingesprokenquote:Zijn volledige 746-letterige naam is:
Adolph Blaine Charles David Earl Frederick Gerald Hubert Irvin John Kenneth Lloyd Martin Nero Oliver Paul Quincy Randolph Sherman Thomas Uncas Victor William Xerxes Yancy Zeus Wolfeschlegelsteinhausenbergerdorffvoralternwarengewissenhaftschaferswessenschafewarenwohlgepflegeundsorgfaltigkeitbeschutzenvonangreifendurchihrraubgierigfeindewelchevoralternzwolftausendjahresvorandieerscheinenwanderersteerdemenschderraumschiffgebrauchlichtalsseinursprungvonkraftgestartseinlangefahrthinzwischensternartigraumaufdersuchenachdiesternwelchegehabtbewohnbarplanetenkreisedrehensichundwohinderneurassevonverstandigmenschlichkeitkonntefortplanzenundsicherfreuenanlebenslanglichfreudeundruhemitnichteinfurchtvorangreifenvonandererintelligentgeschopfsvonhinzwischensternartigraum, Senior.
[bewerken]
Jep, was hiervoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
gadverdamme! hoor ik weer dioe herrie van Jacqueline en Alain. Ben volgens mij net te laat voor QOTSA of niet?
damn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ah, chef'special
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
God Michiel straft meteen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
Flikkeren van VSR is de schuld van het Vidigo-systeem... en dat staat bij Technicolor. Kan ik of Henri dus niks aan doen (behalve ze bellen en vragen de server te herstarten). VSR is sowieso nogal brak de afgelopen weken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.. Het is weer een lekkere flikker-bende...
.
quote:
Pioneers of love, wil je er nog heen? NU volgen @ Twitter.quote:
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel (was dit keer ff douchen)...quote:
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel...
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemd
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?quote:
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?
Een engine noemden ze hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
"gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
dat was het! kon er niet meer op komenquote:
Eagles of Death Metal lieve schat, werd net voor t nieuws gedraaidquote:
ah oke poes, ik had niet door dat het daarom gingquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Eagles of Death Metal lieve schat, werd net voor t nieuws gedraaid
tis je vergeven hoor, lekkere kroelkabouter van me!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ah oke poes, ik had niet door dat het daarom ging
Ik knal het even op YTquote:Op donderdag 12 mei 2011 01:03 schreef Lab-6 het volgende:
Epic nieuws faal. *Zucht* M'n scherm is uitgevallen, ik kan het nieuws niet presenteren
LOLquote:
Ik hoorde het op radio 1. Dacht ook van WTFquote:
Ze zijn wel overdreven positief ja...quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:44 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Ekdom vind Floris' engine ook al geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |