Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
God Michiel straft meteen!quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga ik even wat drinken, mis ik Chef'Special...![]()
Dan maar even via de Spoffittie.
Flikkeren van VSR is de schuld van het Vidigo-systeem... en dat staat bij Technicolor. Kan ik of Henri dus niks aan doen (behalve ze bellen en vragen de server te herstarten). VSR is sowieso nogal brak de afgelopen weken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:02 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet niet of jij over de Visual Radio gaat, of Henri dat doet.. Het is weer een lekkere flikker-bende...
.
quote:
Pioneers of love, wil je er nog heen? NU volgen @ Twitter.quote:
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel (was dit keer ff douchen)...quote:
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemdquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en dat heb ik dus nu alwéér gemist? Damn... ik moet minder vaak weglopen tijdens MetMichiel...
Verbaasd me niks.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
'de grootste nerd van het bedrijf' werd je geloof ik genoemd
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?quote:
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je , je had 1 of andere geile "machine" gebouwd ofzo.....HOLE! hedde gij een filmpie?
Een engine noemden ze hetquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
"gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome"quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een HTML-pagina met wat JS (alles volledig client-side, dus ook het zoeken in YT) die fullscreen draait in Chrome, maargoed...
Ik luister het zo na 22u wel ff terug.
dat was het! kon er niet meer op komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |