Houden van.quote:
je kent mijn state of mind zeker nietquote:
blijkbaar niet.. wil ik me wel in die beerput wagen dan?quote:
troostend schouderklopjequote:
Nee, ook jij vind het leuk, als je het zelf bentquote:
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.quote:
Bedankt dat je nog even de vinger op de zere plek legtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ook jij vind het leuk, als je het zelf benthelemaal als het wederzijds is.
sorry meid, je weet dat ik het niet zo bedoelquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bedankt dat je nog even de vinger op de zere plek legt
Samzzquote:
quote:
Ik ben al een week nauwelijks online geweestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.
Ik heb het gelukkig niet gevolgdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als iemand dat niet weet, moet 'ie onder een steen hebben gezeten afgelopen maand, aangezien je iedere gelegenheid aangrijpt om het nog maar eens te vertellen.
Je vergeet nog te melden dat dat komt doordat je met zoenmevrouw in de weer was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben al een week nauwelijks online geweest
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sorry meid, je weet dat ik het niet zo bedoel
Schuif es op. Kom ik gezellig bij jou onder je steen zitten.quote:
Niet eens de hele tijdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je vergeet nog te melden dat dat komt doordat je met zoenmevrouw in de weer was.
Mijn steenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuif es op. Kom ik gezellig bij jou onder je steen zitten.
is het een grote steen? er zijn vast meer vrijwilligers.. (mbt het verstoppen he)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Schuif es op. Kom ik gezellig bij jou onder je steen zitten.
*kusje kroel met yuki*quote:
Ja die is ook veel mooier trouwens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
O, Guus Meeuwis.
Voor de niet verliefden onder ons dan Harrie Jekkers, ' Ik hou van mij' ?
Hey, ben toevallig net voor je aan het zoekenquote:
Die is heel mooi *cd heeft*quote:
Ben jij zoenmevrouw?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef MNR het volgende:
@PeuRac, even om af te checken: die mail die je ontving, was dat voor de PM of de melding dat je een reactie op je FoBo had? (kan ik dat uitsluiten).
Dat zou een mooie plotwending zijn.quote:
Wat wil je daarmee zeggen?quote:
ik ken de tekst van de één uit mn hoofd, van de ander niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja die is ook veel mooier trouwens.
Volgens mij PM, maar ik heb het nu uitgeschakeld, aangezien ik toch regelmatig online ben/was.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Hey, ben toevallig net voor je aan het zoeken
@PeuRac, even om af te checken: die mail die je ontving, was dat voor de PM of de melding dat je een reactie op je FoBo had? (kan ik dat uitsluiten).
Not that I'm aware of?... (ik zoek ff iets uit, maar geef het nog 5 minuten en dan houd ik ermee op).quote:
Niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik ken het lied niet
Zo'n plotwending zie je alleen in GTSTquote:
Ik bevestigde jouw opmerking alleen maar, dat liefde een mooi iets is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Samzz het volgende:
Wat wil je daarmee zeggen?
Ik ken het lied niet
Dus jij bent nog singlequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Not that I'm aware of?... (ik zoek ff iets uit, maar geef het nog 5 minuten en dan houd ik ermee op).
is behoorlijk bekend geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet?Hij is geloof ik nog een keer gesampled door iets bekenders.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet?Hij is geloof ik nog een keer gesampled door iets bekenders.
Goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bevestigde jouw opmerking alleen maar, dat liefde een mooi iets is.
Briljante teksten vooral. Altijd weer genieten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, Beautiful South is leuk! Rotterdam!
mine mine mine minequote:
eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:
Jaquote:
Amai, numero 3.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Liefde is een toverbal in meer dan duizend smaken!
Zal cupido je raken, schreeuw je 't van de daken!!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
Jordyquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
iedere dagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je graag een keer extra langs een spiegel loopt, omdat je er zo geweldig uitziet?![]()
![]()
Ik ben altijd blij dat de spiegel niet breekt als ik er langs loopquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je graag een keer extra langs een spiegel loopt, omdat je er zo geweldig uitziet?![]()
![]()
Nee, ik heb wel regelmatig dat mooie vrouwen dat bij mij doen omdat ik er zo geweldig uitzie.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
Genoeg, ben tevreden en beetje bijhouden of het sporten wat oplevert natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
dat nietquote:
Wat heb je op dit klinkt niet als de normale Joe?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat niet
maar dat heb ik vandaag ruim gecompenseerd![]()
Geweldig dat je de moeite hebt genomen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef MNR het volgende:
Oef! Ik ben weer Offline!
Cue, heb het niet kunnen vinden. De optie zit erg goed verstoptZou zelf even een mail sturen en initiatief nemen.
Ik loop stage op een advocatenkantoor. Meer doe ik niet met rechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij doet iets met recht hè.
Wat houdt dat dan eigenlijk in?
niks, ik stond vandaag echt zo naar mezelf te kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je op dit klinkt niet als de normale Joe?
En hij wordt al zo gepest op school.quote:
Foto!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
niks, ik stond vandaag echt zo naar mezelf te kijken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was de vraag inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
mail krijgen van een pm?
dat kan niet...zelfs niet als peu zegt van wel.
je kan wel een mail krijgen van een fobo reactie.
mag af en toe bestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |