Genoeg, ben tevreden en beetje bijhouden of het sporten wat oplevert natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je graag een keer extra langs een spiegel loopt, omdat je er zo geweldig uitziet?![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je graag een keer extra langs een spiegel loopt, omdat je er zo geweldig uitziet?![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:54 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
dat nietquote:
Wat heb je op dit klinkt niet als de normale Joe?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat niet
maar dat heb ik vandaag ruim gecompenseerd![]()
Geweldig dat je de moeite hebt genomen!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef MNR het volgende:
Oef! Ik ben weer Offline!
Cue, heb het niet kunnen vinden. De optie zit erg goed verstoptZou zelf even een mail sturen en initiatief nemen.
Ik loop stage op een advocatenkantoor. Meer doe ik niet met rechtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij doet iets met recht hè.
Wat houdt dat dan eigenlijk in?
niks, ik stond vandaag echt zo naar mezelf te kijkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat heb je op dit klinkt niet als de normale Joe?
En hij wordt al zo gepest op school.quote:
Foto!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
niks, ik stond vandaag echt zo naar mezelf te kijken
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was de vraag inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:00 schreef ArTiC het volgende:
mail krijgen van een pm?
dat kan niet...zelfs niet als peu zegt van wel.
je kan wel een mail krijgen van een fobo reactie.
mag af en toe bestquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |