oh, wat grappig! kende het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef trui het volgende:
anne claire petit spul is per definitie gehaakt (volgens mij).
Geen last van. Ik gebruik Chrome als browser.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mirjam het volgende:
ravelry doet het 9 van de 10 keer niet hier, laadt praktisch niet uit, ik ben zeker de enige he?
Ik weet het niet Mirjam, hier doet Ravelry het gewoon... Wat zocht je?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mirjam het volgende:
ravelry doet het 9 van de 10 keer niet hier, laadt praktisch niet uit, ik ben zeker de enige he?
ik wilde ff koekeloeren voor theeservies patronenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik weet het niet Mirjam, hier doet Ravelry het gewoon... Wat zocht je?
zoals de manier hier ergens eerder gepost, draadje door steken trekken, en dan strak afknippen.quote:
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:21 schreef Eleofant het volgende:
Mirjam, misschien een beetje een overbodige vraag, maar heb je het draadje wel eerst door het lusje dat aan het eind nog op je haaknaald stond gehaald? En dan daarna gewoon een paar keer door steken halen werkt bij mij ook altijd prima.
Aaaaaah, wat ontzettend schattig!!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn totoro's
[ afbeelding ]
En poppetjes!
[ afbeelding ]
Al is alleen de gele van mij, de rest heeft mn moeder gemaakt.
Het is uit een tijdschrift, Hobbyhandig! PM je email anders evenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:35 schreef EsseEi het volgende:
haha je hoeft geen sorry te zeggen hoor Kwakzor! vind het plaatje van het patroon zelf ook niet zo leuk trouwens
Lyssa waar staat het patroon van die poppetjes?:D ze zijn leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |