abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 23:35:44 #226
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96919785
meisjes wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen.
die thee serviesje heel gaaf.

zag van de week iemand had die link gepost van bloemen dacht heb een krukje die ga ik een pimpen met paarse bloemen en witte ondergrond, nou het schiet aardig op als het af is laat ik het resultaat wel zien.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96920106
Heb heel hard voorbij die theeserviesjes gescrolld!

Denk dat het met die hoge prijzen voor fröbels zo is dat "men" toch denkt dat als het duur is het ook vast sjiek staat om te hebben 8)7

Ben weer een heel stuk verder met mn woondeken, kreeg al van mn charmante 6jarige te horen: "dat krijg je toch niet af" dus ik ben zeer gemotiveerd om het voor het eind van de week klaar te hebben.... Moet me alleen aan het orginele plan houden van gewoon 1 grote gs met wit en paars en eventueel wat anders, ipv halverwege bedenken dat het ook een goed idee is om..... vul maar in }:|

ps. Wat een site zeg dat regretsy, zit me gek te lachen
pi_96928585
Als je 6-jarige zoiets zegt, moet je het natuurlijk wel afmaken :P

Wat raar dat op 1 site het theeserviesje 'maar' 49 is!

Ik heb gister (na heeeeeeeel lang twijfelen) toch maar haaknaalden besteld op ebay. Is al verzonden. En tegelijk had ik een mailtje op dat ik niet gewonnen had bij andere haaknaalden(nee duh iemand zat me automatisch te overbieden), ik had 4 dollar als maximum bod, is uiteindelijk weggegaan voor 7,50. Terwijl ik mijne voor 4,99 heb. Vond ik toch wel grappig, want volgens mij waren het precies dezelfde.
pi_96928812
Wat is die regretsy site fantastisch zeg... hier ga ik me vandaag wel mee vermaken! Bedankt!
pi_96928979
Ja ik zit ook al te kijken _O- Maar is niet goed, moet nog leren enzo. Ik snap echt niet hoe sommige mensen denken hoor. Maar dat zie je op marktplaats ook.
pi_96929540
Mn totoro's

En poppetjes!

Al is alleen de gele van mij, de rest heeft mn moeder gemaakt.
pi_96931095
ooh die totoro's en poppetjes!!! Wat ontzettend schattig!
pi_96932338
Na 2x voor niets naar de deur te zijn gelopen na het horen van de brievenbus(2x hetzelfde makelaarsbriefje, we wonen in een huurhuis) de 3e keer toch mn oogjes! Jeej.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:56:24 #234
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96933471
leeeeuk d ie poppetjes! :D een hele familie!!!

En de tortorros ook ^^

Ik ben net naar de markt geweest voor vulspul: 1000 gram (1 kilo dus) voor 7,50 euro!!! En dat is dus echt een HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELE grote zak!!!! :D:D happy me, kan ik weer even vooruit.
pi_96933505
Leuke poppetjes en Tororo's!

Bij ons is vulling ook zo goedkoop, EsseEi :) Ideaal.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:21:13 #236
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96934377
oh en ik was net bij de zeeman, ze hebben nu donkerblauwe soft! ik kon de verleiding niet weerstaan.... :@
pi_96934707
EsseEi waarom vertel je dat nou weer?

Ik mag geen geld meer uitgeven tot de 24e, maar dat is al mislukt gister door de haaknaalden :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:45:01 #238
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96935286
kennelijk heb ik iets verkeerd gedaan met afhechten :'(

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_96935715
Aw, hoe heb je afgehecht dan?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:58:40 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96935860
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:55 schreef Whoopdidoo het volgende:
Aw, hoe heb je afgehecht dan?
zoals de manier hier ergens eerder gepost, draadje door steken trekken, en dan strak afknippen.

het gekke is, ineens zag ik een draadje dat al afgeknipt was, tegen het knoopje aan. en toen rafelde hij dus uit ;(
ik snap er niks van hoe dat is gebeurd -O-
pi_96936246
Wat raar, heb dat nog nooit gehad, maar ik doe het ook een aantal keer en dan nog om een draadje heen en weer verder.
Maar echt balen!

Er zit een spin op de muur me enorm af te leiden, ben aan het samenvatten maar zie m steeds zo en af en toe jumpt ie aan zn draadje. Brr. Maar doodslaan kan niet want vlek op de muur en weghalen durf ik niet. Omg straks komt ie op mn bureau. Iemand die m weg wil komen halen? Zelf weggehaald, nu staat ie in een glas op de tafel met een envelop er boven op. Hij dreigde op het bureau te komen en dat is een zooitje dus dan kon ie overal zomaar komen. Brr.
pi_96936772
Mirjam, misschien een beetje een overbodige vraag, maar heb je het draadje wel eerst door het lusje dat aan het eind nog op je haaknaald stond gehaald? En dan daarna gewoon een paar keer door steken halen werkt bij mij ook altijd prima.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:38:19 #243
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96937586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:21 schreef Eleofant het volgende:
Mirjam, misschien een beetje een overbodige vraag, maar heb je het draadje wel eerst door het lusje dat aan het eind nog op je haaknaald stond gehaald? En dan daarna gewoon een paar keer door steken halen werkt bij mij ook altijd prima.
ja :Y
pi_96940060
het ziet er glad uit dat garen mirjam, misschien dat het er gewoon los geglibberd is. Ik pulk zulk soort altijd een beetje uit elkaar en leg dan een paar kleine knoopjes om andere draden heen... 't Zal niet de meest professionele manier zijn, maar als het werkt, who cares :P
pi_96940983
Aan het einde van dit filmpje zie je een manier van afhechten:
En in het volgende filmpje zie je hoe je de draadjes weg kan werken:
Ik zeg niet dat je het fout doet hoor, maar soms kan het duidelijker zijn met een filmpje erbij :) En wat kukelkont zegt: Het kan ook het garen zijn, dan zou ik zelf denk ik een langer draadje overhouden en dan wat verder en meer heen en weer inweven.

Mijn drops wolletjes zijn binnen! *O* Ik ben helemaal verliefd op die delight! :D Nu nog een project er voor verzinnen... Iemand ideeën? :P

dinsdag 17 mei 2011 @ 15:04:30 #246
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96941089
Wat mooooi Bietel!!! Die delight: een shawl??? ;) haha

En Mirjam wat zonde!!! balen!! en vreemd ook!

Ik heb een zakje voor op de tas gehaakt, en inmiddels gevoerd en die ga ik er nu op naaien. En een sluiting ding aan de bovenkant, met grote knoop. Maar wil het voeren, maar lijkt me heel lastig met knoopsgat..:S
pi_96941439
Ik word hebberig van de wolletjes hierboven ;)

Mijn deken in wording (er zitten nu wel 2 toeren meer aan):

Hij is ongeveer 1.70 m breed en nu precies 1 m lang.
pi_96941869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mn totoro's
[ afbeelding ]

En poppetjes!
[ afbeelding ]

Al is alleen de gele van mij, de rest heeft mn moeder gemaakt.
Aaaaaah, wat ontzettend schattig!! O+
En die babyslofjes die ik gezien heb zijn ook ontzettend cute. :D

Voor de variatie heb ik me maar eens op de Granny Squares gestort, zie hier mijn resultaat:

Dit zijn gewoon wat uitprobeerseltjes, ik heb er nog geen doel voor. (Wel apart trouwens dat ik voor hetzelfde vierkantje al minstens 3 verschillende beschrijvingen ben tegen gekomen... :{ )
Ik weet nog niet goed wat ik van deze GS's vind, ik vind de gaten wat te groot geloof ik. Ik zou liever vierkantjes maken die wat 'dichter' zijn. Meer zoals de ene kant van het kussen van Trui in de OP van topic #80. Heeft iemand hier een patroontje van of een linkje naar een patroon?

Wauw, mooie garens bietel! ^O^ Volgende week (als het vakantiegeld er is :P) 'mag' ik ook wat nieuwe garens kopen. Denk alleen niet dat ik dat online ga doen, ik heb natuurlijk nog niet zoveel ervaring met garen en vind het wel prettig om het te kunnen voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kniertje22 op 17-05-2011 15:59:33 ]
pi_96941983
Owwww wat een leuke beestjes en poppetjes weer!!
Enne die wolletjes zijn ook SUPER!!!
De deken wordt ook erggggg gaaf!!
Jammer van het afhechten dat dat zo raar is gegaan :( hopelijk kan je het nog fixen!
  dinsdag 17 mei 2011 @ 16:58:24 #250
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96946347
Wat een leuke Grannys!! :D

Mijn tas so far:

Alleen ontbreekt er nog 1 ding: het hengsel ;) vanavond even meten bij een vriendin die bijna even groot is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')