en da's ook een gehaakt serviesje, voor die 195 euro?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:26 schreef crochetwitch het volgende:
Dat serviesje wat ik heb gemaakt he, anne-clair petit verkoopt in de Bijenkorf 1 theepot met 2 kopjes en schoteltjes voor 195 euro! Dus mijn serviesje haalt de 400 euro wel. (Prijzen zeggen niets ove rhet feit dat het ook verkocht wordt natuurlijk!)
oh, wat grappig! kende het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef trui het volgende:
anne claire petit spul is per definitie gehaakt (volgens mij).
Geen last van. Ik gebruik Chrome als browser.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mirjam het volgende:
ravelry doet het 9 van de 10 keer niet hier, laadt praktisch niet uit, ik ben zeker de enige he?
Ik weet het niet Mirjam, hier doet Ravelry het gewoon... Wat zocht je?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef Mirjam het volgende:
ravelry doet het 9 van de 10 keer niet hier, laadt praktisch niet uit, ik ben zeker de enige he?
ik wilde ff koekeloeren voor theeservies patronenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef mijsje het volgende:
[..]
Ik weet het niet Mirjam, hier doet Ravelry het gewoon... Wat zocht je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |