Daar mag je inderdaad trots op zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:09 schreef crochetwitch het volgende:
TROTS
![]()
[ afbeelding ]
Kan er nog 2.5 maand van genieten, en dan gaat het naar de nieuwe eigenaresse! Zal moeite kosten, ben beetje verliefd op dit setje!![]()
Nu dan gelijk maar door met het afmaken van andere projecten. Waar te beginnen?
Zei ik ook twee kluwen terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:20 schreef crochetwitch het volgende:
Om de handen maar even rust te geven zit ik nu een paar compleet in de war aangeleverde kluwen katoen uit elkaar te halen en tot bollen te rollen. Loop een beetje vast en moet de schaar er maar een keer in zetten vrees ik. En dit is pas kluwen één, weet geeneens hoeveel er in de doos zit, maar het is wel heel mooi garen, dus even doorbijten vanavond dan maar. Nu koken!
Je hebt er altijd eentje tussenzittenquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Daste het volgende:
Ik vind dat altijd zo prettig, ontkluwen. Soort van sorteren en ordenen. Vind ik leuk
Nee, dat weet je inderdaad nooit...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:42 schreef trui het volgende:
pziez, je weet maar nooit hoe lang ik nog kadootjes voor m'n moedertje maken kan niewaar... ze heeft bovendien ook nog een botje in haar hand gebroken ontdekte ze gisteren (10 dagen nadat ze erop gevallen is liet ze er pas eens een dokter naar kijken, de bikkel).
Geweldigquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:27 schreef MissN het volgende:
Op verzoek van redostrike nog een grotere foto van mijn deken, heb er gister nog een extra blauw streepje eraan gehaakt (niet op deze foto):
[ afbeelding ]
Closeupje
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe project:
[ afbeelding ]
Het patroon is van ravelry
http://www.ravelry.com/patterns/library/sezession-i
De kleuren kloppen niet helemaal, helaas is de lichtgroen/blauwige wol niet meer bij de wibra, had het laatst meegenomen dacht k en toen hield ik de bolletjes naast elkaar en de nieuwe is veel groener van kleur..echt jammer!
Wat een geweldig leuk muisje, zoiets zoek ik ook al een tijdje.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Holyme het volgende:
MissN, toffe deken en mooie kleuren heb je gebruiktOok de kleuren die je nu gebruikt zijn helemaal mijn ding.
EsseEi, die wordt leuk, benieuwd hoe het is als ie af is!
Hier mijn 2e muis, een heel stuk beter en strakker. Nog een paar kleine telfoutjes geloof ik, maar achHeb nu andere vulling gebruikt, ging 'n heel stuk beter, helemaal met die catnip er in. Vond het vastmaken van de oortjes en oogjes wel wat lastig om netjes te doen.
[ afbeelding ]
Spiegelei, nogmaals bedankt voor het patroontje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lieve piepquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:29 schreef Holyme het volgende:
MissN, toffe deken en mooie kleuren heb je gebruiktOok de kleuren die je nu gebruikt zijn helemaal mijn ding.
EsseEi, die wordt leuk, benieuwd hoe het is als ie af is!
Hier mijn 2e muis, een heel stuk beter en strakker. Nog een paar kleine telfoutjes geloof ik, maar achHeb nu andere vulling gebruikt, ging 'n heel stuk beter, helemaal met die catnip er in. Vond het vastmaken van de oortjes en oogjes wel wat lastig om netjes te doen.
[ afbeelding ]
Spiegelei, nogmaals bedankt voor het patroontje
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:03 schreef Doobsie het volgende:
*jaloers op alle wolletjes die ze daar ziet.. zoveel heb ik nog lange niet!*
Ontzettend gave kast zeg!! helemaal top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |