Ik geloof niet DUS HEB IK MEZELF NERGENS MEE HAHAHA PWNEDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef matthij het volgende:
Uiteindelijk hebben die mensen zichzelf ermee en halen daarmee een oordeel over zichzelf
"Tenzij u WC-eend koopt". Rot toch een kankereind op manquote:Tenzij mensen tot bekering en geloof in Jezus komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Zal de Heer niet op mij neer kijken dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nu mag je een keer extra masturberen vanavond.
Nee, vast niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zal de Heer niet op mij neer kijken dan?
God leest fok niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef matthij het volgende:
sinepedaap, je vraag aan God of hij je wilt verdoemen, je hebt jezelf er alleen mee.
ha ha je zus als is in jezus of nietquote:
Die dag des oordeels komt toch wel waarop Jezus rechtvaardig zal oordelen. Hoewel het Gods intentie is mensen te redden, maar als mensen zich verharden en gewoon doorgaan met hun ongerechtigheid zijn ze het eigen schuld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
God bestaat toch niet dus is het allemaal niet zo erg
Ja TS zelf. Zie mijn post en zijn posthistorie. Met o.a.:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En dan te bedenken dat er meer dan genoeg mensen zijn die serieus TS' overtuiging aanhangen. Mijn God.
Allah wordt vast niet blij van dit soort praatjes. Die heeft liever dat je God en Jezus beschimpt. Waarom kies je partij tegen Allah?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:51 schreef matthij het volgende:
En dan bedoel ik mensen die de naam van Jezus of God lasteren.
Uiteindelijk hebben die mensen zichzelf ermee en halen daarmee een oordeel over zichzelf
en dan bedoel ik dat de bijbel waarschuwt voor de hel waar dag en nacht pijn is.
Tenzij mensen tot bekering en geloof in Jezus komen.
lijkt me logischquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik weet niet wat triester is. TS, of de mensen die expres gaan vloeken.
Nee, dit is onjuist. 'Godverdomme' komt van een oude werkwoordsvorm in de aanvoegende wijs 'God verdoeme het', en heeft dus een heel andere betekenis dan een vloek over jezelf uitroepen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef matthij het volgende:
sinepedaap, je vraag aan God of hij je wilt verdoemen, je hebt jezelf er alleen mee.
Dus als de persoon waar je het meest van houdt, tegen me gaat zeggen dat je niet wilt dat ze wordt uitgescholden. Vind je het logisch dat je diegenen dan uitscheldt.quote:
Ja, het hele geheel hier is gewoon vrij triest.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kom op man, geloven anno 2011quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
quote:
AP is terug trouwensquote:
link?quote:
goed zoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
Godver, is die relitroll nu alweer terug?
*in kliko gooit
Dahaaag TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |