Hoi missyBquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:30 schreef missyB het volgende:
helleu! arnhem presikhaaf/over het lange water hier!
quote:
Ik had dit topic niet in de reeks geopend, mijn excusesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef picodealion het volgende:
Waarom staat dit niet automatisch in mijn AT?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:27 schreef picodealion het volgende:
Waarom staat dit niet automatisch in mijn AT?
Dat ging mooi niet door vanmorgenquote:
Oh dan had ik nog gelukquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat ging mooi niet door vanmorgenik kon in Den Bosch weer terug naar Arnhem
Hoe krijg je het voor elkaar, je hoeft alleen maar op het 'open nieuw deel' knopje te klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:39 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Ik had dit topic niet in de reeks geopend, mijn excuses
Check m'n ondertitel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar, je hoeft alleen maar op het 'open nieuw deel' knopje te klikken
Allebei 1 kamer? Of samen op 1 kamer?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Smijn. het volgende:
Misschien even iets wat hier t echt hoort, maar mijn vriend en ik zijn op zoek naar een kamer/appartement voor twee in Arnhem, dus als iemand nog toevallig iemand kent of iets weet
Wij gaan waarschijnlijk in september beiden in Arnhem studeren.
Hier staat nog een kamer vrij Smijn, je kan er nog net niet je kont keren.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Smijn. het volgende:
Misschien even iets wat hier t echt hoort, maar mijn vriend en ik zijn op zoek naar een kamer/appartement voor twee in Arnhem, dus als iemand nog toevallig iemand kent of iets weet
Haha, aan marktplaats had ik nog niet gedacht! Dank jequote:Op woensdag 11 mei 2011 07:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier staat nog een kamer vrij Smijn, je kan er nog net niet je kont keren.Ik zou kamernet even proberen als ik jou was. En op marktplaats vind je ook veel kamers die direct bij de eigenaar zijn.
![]()
Heuj, zo ben ik ook samen met m'n vriend in Arnhem terecht gekomen ;Dquote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:12 schreef Smijn. het volgende:
Daar heb ik ook bijna wat gehuurd, maar ik vond het een heel rare vent.quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:01 schreef _Loki het volgende:
[..]
Heuj, zo ben ik ook samen met m'n vriend in Arnhem terecht gekomen ;D
Wij hebben een woonruimte via een verhuurmakelaar, RR verhuur. Is duur, maar het is wel heel snel.
Door wat? Zowel auto als scooter kan ik me namelijk goed voorstellen, maar vooral dat fietspad + scooters houd ik af en toe mijn hart bij vast.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef voodoolady het volgende:
Een meisje geschept voor de v & d zat er natuurlijk dik in een keer
Oké ;o zal ik ook eens gaan kijken. En hoe duur ongeveer?quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:31 schreef _Loki het volgende:
Bwehehe hij was ook heel vreemd, met z'n verspa.
Maar ik heb er wel een geweldige locatie aan overgehouden.
Zag het ook, heb er een hekel aan om daar te fietsen en dan de looierstraat in. Volgens mij denkt iedereen dat het een voetgangersgebied isquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:56 schreef voodoolady het volgende:
Een meisje geschept voor de v & d zat er natuurlijk dik in een keer
dat maar die busbanen en die afslag voor gewoon verkeer zijn ook levensgevaarlijk. Die piepstoplichten helpen ook geen zak.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:19 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Zag het ook, heb er een hekel aan om daar te fietsen en dan de looierstraat in. Volgens mij denkt iedereen dat het een voetgangersgebied is
Nou het gebeurd in Arnhem wel heel vaak vind ik, en heb nu zelf 2x mee gemaakt dat een bus gewoon door rood was gereden en ik zelf groen had en ook bijna geraakt werd, ze rijden gewoon als gekken :Squote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan me er niet eens druk meer overmaken. Zal wel een gevalletje eigen schuld dikke bult zijn.
En toch, ga maar eens zitten en kijken naar het gedrag van voetgangers en fietsers op de busbanenquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou het gebeurd in Arnhem wel heel vaak vind ik, en heb nu zelf 2x mee gemaakt dat een bus gewoon door rood was gereden en ik zelf groen had en ook bijna geraakt werd, ze rijden gewoon als gekken :S
Ik zat toevallig in de bus, t was ook een hele harde klap, de hele zijkant van het vooraam was kapoet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En toch, ga maar eens zitten en kijken naar het gedrag van voetgangers en fietsers op de busbanendan valt het echt nog wel mee met het aantal ongelukken. Het is makkelijk om naar de buschauffeur te wijzen, maar zo'n bus is een heel gevaarte en als mensen als kippen zonder kop de straat oplopen, kan het wel eens misgaan. Ik nijg ook naar 'eigen schuld dikke bult' hierin
_Lokiquote:
schud?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef Xiance het volgende:
AAALLLLL BBBBYYYYY MMMYYYYSSSEEEEEEELLLLLFFFFFFFF![]()
![]()
* Xiance schud Klarendal even wakker
Nou en? Het is leesbaar. Echt waar maken mensen zich druk om.quote:
Hoiquote:
Ben ik effe blij dat ik nog in Groningen benquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:46 schreef Xiance het volgende:
AAALLLLL BBBBYYYYY MMMYYYYSSSEEEEEEELLLLLFFFFFFFF![]()
![]()
* Xiance schudt Klarendal even wakker
t kon wele s tot middernacht duren hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat ik nog in Groningen ben
Ow kut, ik ben voor zonsondergang weer in tha hood.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
t kon wele s tot middernacht duren hoor..
k heb een hele stapel dvd's
naja de buren leven er al 3jr meequote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow kut, ik ben voor zonsondergang weer in tha hood.
Ik zit waarschijnlijk weer in Touche zoals altijd, daarna misschien toch maar weer eens de Move of de Baron checken.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef leonie-89 het volgende:
Gaat er nog iemand naar de stad vanavond?
Misschien, en als ik er toch ben kom ik vast ook wel bij The Movequote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:58 schreef leonie-89 het volgende:
Gaat er nog iemand naar de stad vanavond?
Arnhem CS wordt wel het mooiste station van Nederlandquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Ja of wat minder wanstaltige projecten uitvoeren als Arnhem CS of Rijnboog
glasvezelversterkte betonplatenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem CS wordt wel het mooiste station van Nederland
Precies, ik heb nou niet het idee dat die vuilisbakken de laatste strohalm zijn. Als je al die projecten zo ziet...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef Adelante het volgende:
Ja of wat minder wanstaltige projecten uitvoeren als Arnhem CS of Rijnboog
In 2020 zijn er vast wel waar nieuwe ontwikkelingenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Arnhem CS wordt wel het mooiste station van Nederland
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
In 2020 zijn er vast wel waar nieuwe ontwikkelingen
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:28 schreef _Loki het volgende:
Nooooooh
ik heb je niet gefeliciteerd want ik wist het niet. ;_;
Bij deze.
[ afbeelding ]
Roy, waarom zei je dat niet? En normaal krijg ik op facebook een mailtje.quote:
Veel plezier in New York!quote:Op zondag 15 mei 2011 07:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Happy birthday!!
Lieve arnhemmertjes, tot over anderhalve week
Zolang we maar niet de Napels taferelen krijgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
Arnhem gaat 1300 vuilnisbakken verwijderen wegens bezuinigingen
Dank je welquote:Op zondag 15 mei 2011 09:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Roy, waarom zei je dat niet? En normaal krijg ik op facebook een mailtje.
Happy bday alsnog!![]()
Ik was niet in Arnhemquote:
Goh.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:30 schreef BasvB het volgende:
Even random tussendoor maar de eigenaar van de Barron heet Ron
De meeste buren hebben wel een aansteker of lucifers hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:09 schreef JoeBravo het volgende:
dit wordt m'n eerste nacht in Arnhem
En als ik niet was vergeten een aansteker/lucifers te halen had ik ook voor mezelf gekookt, maar in plaats daarvan maar bij de chinees hier om de hoek wat te eten gehaald *nomnomnom*
ik vond het een valide excuusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
De meeste buren hebben wel een aansteker of lucifers hoor
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
De meeste buren hebben wel een aansteker of lucifers hoor
quote:Arnhem bereikt 10.000 Burgernetdeelnemers (16-05-2011)
Doelstelling ruim voor 1 juni gehaald
Afgelopen weekend mocht bureau Burgernet de tienduizendste deelnemer aan Burgernet in Arnhem noteren. Daarmee is de doelstelling ruim voor 1 juni gehaald. Op 1 juni wordt Burgernet in Arnhem operationeel. Dat wil zeggen dat deelnemers vanaf die datum daadwerkelijk een burgernetactie kunnen verwachten. Vanaf die datum zijn alle 16 gemeenten van de politieregio Gelderland-Midden aangesloten op Burgernet en komt het totaal aantal deelnemers in de politieregio op 48.000.
Burgemeester Pauline Krikke: "Ik vind het fantastisch dat zich in zo'n korte tijd al 10.000 deelnemers hebben aangemeld voor Burgernet in Arnhem. Dit toont aan dat mensen zich betrokken voelen bij hun woon- of werkomgeving en dat zij graag zelf een steentje bijdragen aan de veiligheid. Burgernet is in Nederland als al diverse malen met succes ingezet en ik weet zeker dat dit vanaf 1 juni ook in Arnhem het geval zal zijn."
De werving gaat door
De werving van deelnemers houdt niet op bij 10.000 deelnemers. Burgernet werkt beter naar mate er meer deelnemers zijn. Ook voor de komende tijd staan dus nog de nodige wervingsactiviteiten gepland. Zo staat het campagneteam op zaterdag 4 juni op Lentefestijn bij de Turkse Moskee, op zondag 31 juli op de Fandag van Vitesse en op 9 en 10 september bij de Parkmanifestatie in Presikhaaf.
De wervingscampagne startte op 1 maart 2011 met huis-aan huisbrieven en acties bij bedrijven en winkeliers. Ook hebben er op diverse markten acties plaatsgevonden. De teller stond vorige week nog op 9500, waarna zich afgelopen vrijdag en zaterdag 500 mensen aanmeldden tijdens een actie op de warenmarkt in het centrum.
Telefonisch netwerk
Burgernet is een telefonisch netwerk van inwoners en (medewerkers van) bedrijven uit de gemeente. De centralist van de meldkamer van de politie start, na een melding van bijvoorbeeld een inbraak of een vermist kind, een Burgernetactie op. De deelnemers krijgen een ingesproken bericht via de (mobiele) telefoon of een tekstbericht per SMS met het verzoek uit te kijken naar een duidelijk omschreven persoon of voertuig. Gewoon vanuit de eigen woning, op straat of vanaf de werkplek. Na afloop ontvangen alle ingeschakelde Burgernetdeelnemers een bericht over de afloop van de actie.
Tof! Heb je nu wel lucifers gekocht?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
@remlof: fornuis doet het prima, nogmaals bedankt
Ik zat al in de trein.quote:
nee, maar wel een echte gasaanstekerquote:
Ik ging opeens twitteren ipv fok!ken in de treinquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:42 schreef _Loki het volgende:
Ik voel me verslaafd. 'n uurtje geen fok en ineens doe ik huiswerk
Drie dagen met opzet geen FOK! op mijn werk, en opeens bergen werk verzetquote:Op woensdag 18 mei 2011 17:42 schreef _Loki het volgende:
Ik voel me verslaafd. 'n uurtje geen fok en ineens doe ik huiswerk
Ga je ook kijken in de dive under kijken komende zaterdag?quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:07 schreef Temlin het volgende:
Foto's station Arnhem: http://www.stefanverkerk.nl/foto/368/
m'n flat is nog niet voldoende af om er een weekend met m'n zoontje te zitten, dus nog maar een weekend met 'm bij opa en oma logeren in Doetinchem. 0,0 plannen verder.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef whosvegas het volgende:
Vanavond Sarturnus maar eens op zoeken met mijn telescoopje
Morgen maan en planeten dag op de sterrenwacht (Nijmegen)
Dus dit wordt een astronomisch verantwoord weekendje
Gaan jullie nog iets leuks doen?
Vanmiddag met mn zus daten, vanavond klein feestje en morgen scriptie afronden en afdrukkenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:27 schreef whosvegas het volgende:
Vanavond Sarturnus maar eens op zoeken met mijn telescoopje
Morgen maan en planeten dag op de sterrenwacht (Nijmegen)
Dus dit wordt een astronomisch verantwoord weekendje
Gaan jullie nog iets leuks doen?
Pics van je z...!quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:39 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Vanmiddag met mn zus daten, vanavond klein feestje en morgen scriptie afronden en afdrukken
Hier ook dan maarquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hier ook dan maar
Heerlijk verbrand vandaag
Iemand nog geweest?quote:Veel belangstelling voor dive-under
ARNHEM - Vele honderden belangstellenden hebben zaterdag gebruik gemaakt van een historische gelegenheid: een bezoekje brengen aan de pas geconstrueerde dive-under op het spoorempacement bij het Arnhemse station.
Door de tunnel, want dat is de dive-under, rijden vanaf 29 augustus alle treinen die vanaf Nijmegen via Arnhem op weg zijn naar Utrecht. Tot op heden moeten die treinen altijd vijf sporen kruisen voordat zij op het Arnhemse station op het juiste spoor belanden om naar Utrecht te kunnen vertrekken. Is er vertraging op deze route, dan heeft dat gevolgen voor alle treinen die Arnhem passeren. Door de tunnel komt aan deze situatie een einde.
In de komende maanden wordt in de tunnel ongeveer een meter hoog steentjes gereden, waarop het spoor wordt aangelegd. De steentjes komen ongeveer tot schouderhoogte van het jongetje rechts op de foto.
Nee, ik was in Amsterdam.quote:
Pssst Amigo?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Houniet het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ga vanavond uit eten met een dame, iemand tips voor een leuk en gezellig restaurant?
Maakt niet uit qua eten.
Staat genoteerd.quote:
Ze komt niet uit Arnhem.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:40 schreef tliciouz het volgende:
Amigo is inderdaad wel een leuk restaurant, niet te, lekker eten, leuke sfeer.Niet al te duur.
Maar wat is dat nou, ben jij van de Nijmeegse meisjes overgestapt naar een Arnhemse?
Tegen mij praten ze ook gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ze komt niet uit Arnhem.
En stil eens over Nimma, anders willen ze niet meer met me praten.
Maar jij komt niet uit Nimma.quote:
Oh versquote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Officieel wel.en ga er binnenkort ook wonen.
Veel te chique voor mij.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh vers.
Maar eerst zomerfeesten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
OT: Ik kreeg de tip: Humphrey's. Iemand ervaring mee?
Kutwijf.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch lullig als je het als stad van één evenement per jaar moet hebben
Ja maar daar haalt Nijmegen meer bezoekers mee dan al die evenementen hier in Arnhem.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch lullig als je het als stad van één evenement per jaar moet hebben
Definieer chique .quote:
In juli de perrontunnel open en in augustus de fly-under. We komen we wel.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef donroyco het volgende:
Station Arnhem krijgt een vestiging van de Amerikaanse koffieketen Starbucks.
Kijken of ik dan nog in Ernem woonquote:Op zondag 22 mei 2011 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
In juli de perrontunnel open en in augustus de fly-under. We komen we wel.
quote:Op zondag 22 mei 2011 13:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Officieel wel.en ga er binnenkort ook wonen.
Meisjes worden vrouwen.quote:
4,5 euro voor een beker lauwe melk met koffiequote:Op zondag 22 mei 2011 13:58 schreef donroyco het volgende:
Station Arnhem krijgt een vestiging van de Amerikaanse koffieketen Starbucks.
Da's prima, zo lang ze maar hier blijven wonen!quote:
Jij kwam uit W. toch?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef tliciouz het volgende:
Tja Tli wil dichter bij haar dorpje wonen.
Wil Last3r dat ook? En heeft hij niet de broek aan?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:14 schreef tliciouz het volgende:
Tja Tli wil dichter bij haar dorpje wonen.
Nee, ga ook niet voor de koffiequote:Op zondag 22 mei 2011 14:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
4,5 euro voor een beker lauwe melk met koffie
Oh sorry.quote:
Jochem vind dat niet erg, en anders heeft ie pech.quote:Op zondag 22 mei 2011 14:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wil Last3r dat ook? En heeft hij niet de broek aan?
Maar Arnhem is toch veel dorpser en gezelliger en bijna vergelijkbaar met Druten?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jochem vind dat niet erg, en anders heeft ie pech.
Dat lijkt me ook moeilijk in zo'n tent waar ze vanalles verkopen dat maar bar weinig met koffie te maken heeft.quote:
Is het te laat om rung te tippen?quote:Op zondag 22 mei 2011 13:35 schreef Houniet het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ga vanavond uit eten met een dame, iemand tips voor een leuk en gezellig restaurant?
Maakt niet uit qua eten.
Waar is Rung?quote:Op zondag 22 mei 2011 17:21 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Is het te laat om rung te tippen?
Vlakbij Moortgat, op de hoek (schuin tegenover de Gele Rijder). Thais eten, goed en betaalbaar.quote:
Thnx. Neem ik mee voor de volgende keerquote:Op maandag 23 mei 2011 18:06 schreef voodoolady het volgende:
De blauwe hoek in de spijkerstraat, of net nieuw ook daar in de buurt zag ik: lady jazzlyn. Als je van sushi houdt is die zaak in de nieuwstad aan te raden.
Zal het binnenkort zelf eens uitproberen, ze hadden wel aardige recensies op eet.nu geloof ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:14 schreef _Loki het volgende:
Lady jazzlyn schijnt echt bout te zijn. Met een buitenlandse keuken die eigenlijk alleen maar hollands is.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef remlof het volgende:
Whoops: Benzinetanks 'camping Q8' Hommelseweg Arnhem leeggepompt.
Snap sowieso niet dat ze dat twee jaar laten zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef remlof het volgende:
Whoops: Benzinetanks 'camping Q8' Hommelseweg Arnhem leeggepompt.
Goede zaak, blijf maar weg, als je je niet normaal kunt gedragen (stelletje paupers)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:08 schreef remlof het volgende:
Wtf? Harley Davidsondag in Arnhem afgelast uit vrees voor ruzie
Volgens mij zijn er de vorige edities echt nooit problemen geweest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:13 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Goede zaak, blijf maar weg, als je je niet normaal kunt gedragen (stelletje paupers)
http://www.gelderlander.n(...)enhuis-ontslagen.ecequote:Arnhemse studente (24) vermist na omslaan zeilboot
ARNHEM/ WOUDSEND - Een 24-jarige Arnhemse wordt vermist nadat de boot waarin ze met vier klasgenoten zeilde omsloeg op het Slotermeer. De Friese politie vreest dat de Arnhemse is verdronken. De studente volgt een opleiding tot tandartsassistente aan ROC Rijn IJssel in Arnhem.
Ze was met een groep van veertig medeleerlingen op een driedaags zeilkamp.
De zeilboot – van het type Polyvalk – met aan boord vijf studentes en een ervaren instructeur sloeg rond het middaguur om. De medestudenten en de instructeur konden zich in veiligheid brengen door naar een nabijgelegen baggerschip te zwemmen. Daar werden zij uit het water gehaald. Ze zijn in shock en onderkoeld naar een ziekenhuis gebracht.
Hulpdiensten moesten hun zoekactie staken door het slechte weer. Als het weer opklaart, wordt opnieuw gestart met dreggen.
http://www.gelderlander.n(...)omslaan-zeilboot.ecequote:Inzittenden zeilboot uit ziekenhuis ontslagen
ARNHEM - Vier medeleerlingen en de schipper, die in dezelfde boot zaten als de 24-jarige Arnhemse die sinds donderdagmiddag wordt vermist, zijn vrijdagochtend uit het ziekenhuis ontslagen. Ze komen zo snel mogelijk naar Arnhem.
De boot met leerlingen van ROC Rijn IJssel die in Friesland op zeilkamp waren, kwam donderdag rond het middaguur op het Slotermeer in de problemen.
De zoekactie naar de 24-jarige, die in Arnhem een opleiding volgt tot tandartsassistente, is donderdag gestaakt. Vrijdagochtend is de zoektocht hervat. Er wordt gedregd en gezocht met een sonarboot. Ook worden getuigen van het ongeluk gehoord.
Vrijdag zijn de 250 leerlingen van Rijn IJssel die les hadden aan het begin van de dag geïnformeerd. De rest van de 1.500 studenten wordt per brief op de hoogte gesteld.
De veertig leerlingen die mee waren op zeilkamp, zijn donderdagavond naar Arnhem gekomen. Daar werden ze opgevangen door hun ouders en medewerkers van Slachtofferhulp. Voor deze groep is vrijdag opnieuw een bijeenkomst met begeleiders en vertrouwenspersonen.
Bij deze bijeenkomst zijn ook de schippers. Dat zijn docenten en oud-docenten van Rijn IJssel. De opleiding houdt het zeilkamp al jaren en de begeleiders zijn volgens de school ervaren zeilers.
Gebeurt zo vaakquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Welke DEBIEL stak er net vuurwerk af?![]()
![]()
Het is kermis he, steken ze net als met koninginnedag vuurwerk af bij de brug.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:31 schreef Quickie_Brat het volgende:
Welke DEBIEL stak er net vuurwerk af?![]()
![]()
ze? wie zijn ze?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is kermis he, steken ze net als met koninginnedag vuurwerk af bij de brug.
Gemeente.quote:
ik heb m'n zaterdagavond gespendeerd in LuxorLive: Kensington was goedquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:52 schreef _Loki het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan mijn zaterdagavonden.
Houquote:
Je kan toch alleen gaan?quote:
Dat is toch niet gezelligquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 00:32 schreef _Loki het volgende:
Alleen naar de kermis
[ afbeelding ] is wel toepasselijk daarbij.
2007.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:36 schreef _Loki het volgende:
Ik ook nietmaar dat mag, want ik woon er pas sinds juli 2010.
Maar ik zag een Churros stand op internet, dus ik ga me dood eten aan churros.
Je mag ook niet op de Korenmarkt parkeren.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat een hel is arnhem met de auto in het centrum zeg
Langstraat.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je mag ook niet op de Korenmarkt parkeren.
Ligt geheel aan jou, zeker een sociale stoornis danquote:
Nee, ik ga liever met vrienden bier drinken dan alleen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ligt geheel aan jou, zeker een sociale stoornis dan?
Alleen kan bestquote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik ga liever met vrienden bier drinken dan alleen.
Ja, dat is Nederland.quote:Op maandag 30 mei 2011 08:54 schreef _Loki het volgende:
Oooh het wordt 27-29 graden vandaag
Morgen 14 met regen
I WOULD CATCH A GRENAAAAAAAAAAAADE FOR YOUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:43 schreef _Loki het volgende:
Oh en wtf, ze hebben hier in de straat speakers opgehangen dus eens in de zoveel tijd hoor je de radio. Geen idee waarom en het is tyfus irritant, als ik m'n raam open heb moet ik gedwongen naar Bruno Mars luisteren.
quote:
Dan heb je die eerste drie in HD zeker? Zie Nederland 1, 2 en 3 liggen eruitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:56 schreef Garisson72 het volgende:
Ned1,2,3 doen het hier wel, J24 en P24 niet idd.
Ik denk het ook. Want hebben dan hebben jullie ook vast net het extra journaal gemist?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:00 schreef Garisson72 het volgende:
Ja klopt. Ik verdenk de Servische maffia.
Nee, hij doet het alweer een half uurtjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:50 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Want hebben dan hebben jullie ook vast net het extra journaal gemist?
Waar?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:22 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme de nacht van zondag op maandag hele pin eruit. Kon alleen cash betalen bij het tankstation op de plei. Had maar net 7 euro bij me. Kon net effe tanken.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 20:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Is bij jullie het UPC tv signaal ook zo slecht?
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 19:12 schreef Houniet het volgende:
Heel Arnhem zei die gast.
Pleijroute don, je weet wel wat ik bedoel. Lamme.
Hij is zelfs al wegquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee
Trouwens: de FRS op het station was al aan het leegruimen
Alsof iemand daar ooit nog kwam...
?quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:02 schreef picodealion het volgende:
Arnhem, de nieuwe homohoofdstad van NL.
Het Geile Ridderspleinquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef picodealion het volgende:
Al die nichten op dat modegebeuren op het Gele Rijdersplein.
En veel leuke tassenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef picodealion het volgende:
Al die nichten op dat modegebeuren op het Gele Rijdersplein.
Harleydag hebben ze al verboden, kunnen ze dat ook niet doen met de EO-jongeren dag?quote:Drukte rond Arnhem door werk aan weg en evenementen
ARNHEM - Bezoekers van de EO-Jongerendag in GelreDome, zaterdag, wordt dringend geadviseerd met het openbaar vervoer naar Arnhem te reizen. Mede vanwege werkzaamheden aan wegen rond Arnhem wordt extra verkeersdrukte verwacht. In totaal worden tienduizenden mensen verwacht, vooral van buiten de stad.
Er zijn zaterdag in Arnhem diverse evenementen. Behalve de EO-Jongerendag is er het dancefestival Free Your Mind, op het Stadsblokkenterrein tussen de beide Rijnbruggen.
Complicerende factor zijn de werkzaamheden aan de A50 en de A12. Op beide snelwegen wordt gewerkt aan het aanleggen van extra rijstroken en dat veroorzaakt files. Bovendien is de A12 richting Utrecht tussen het Prins Clausplein en Zoetermeer afgesloten.
De begin- en eindtijd van beide grote evenementen in Arnhem ligt nagenoeg gelijk. GelreDome gaat om 11.00 uur open voor de EO-Jongerendag, die om 13.30 uur begint en duurt tot 23.00 uur. Free Your Mind duurt van 12.00 uur tot middernacht.
Blegh, dat is dit weekend...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:24 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Harleydag hebben ze al verboden, kunnen ze dat ook niet doen met de EO-jongeren dag?
quote:Aanhoudingen na gewapende overval
Publicatiedatum: 3-6-2011 10:55:09
ARNHEM - De politie heeft op 3 juni rond 10.15 uur twee mannen aangehouden, voor een gewapende overval op een juwelier aan de Hommelstraat in Arnhem kort ervoor. Er is mogelijk geschoten door één van de verdachten, maar het ziet er niet naar uit dat iemand hierdoor gewond is geraakt.
De twee personen kwamen de winkel binnen en bedreigden de medewerker met een wapen. Het slachtoffer wist samen met omstanders de twee te overmeesteren; daarbij zijn mogelijk enkele klappen gevallen. Eén van de verdachten is voor controle overgebracht naar het Rijnstateziekenhuis in Arnhem. De andere is overgebracht naar het politiebureau.
Het is ook Hommelstraat, niet Hommelsewegquote:
Ja ik weet waar het is, voor het spoor over de Hommelsepoort.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het is ook Hommelstraat, niet Hommelseweg
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik weet waar het is, voor het spoor over de Hommelsepoort.
Nog geen 200 meter van waar ik woon.
Misschien maar goed ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:55 schreef _Loki het volgende:
Godver er gebeuren altijd dingen als ik weg ben. Die juwelier zit misschien 30 meter naast m'n voordeur.
Geen idee, ik zit nu lekker in Sonsbeek aan het bierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:55 schreef donroyco het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand iets doen? Of is er iets speciaals te doen? En hoe zit het morgen?
Proost!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit nu lekker in Sonsbeek aan het bier
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar jatten ze zelfs de shit van je kamer af
Het is toch ook niet meer zo warm?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is best rustig hier, ik had het drukker verwacht.
Ik kom zo ook nog naar t park met mijn datequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor, maar gelukkig staat er een beetje wind.
Ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik kom zo ook nog naar t park met mijn date
Dat zou ik ook wel graag willen! Maar goed, de banen liggen (nog steeds niet) voor het oprapen... Ik mag niet klagen met m'n vaste contract, maar het is soms jammer dat het in Utrecht isquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
Pffff. Kan ik niet in Arnhem gaan werken?
nee inderdaad, en ik heb geen papiertje om mee te zwaaien. ja alleen 2 van de havo maar daar heb je niet zoveel aanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen! Maar goed, de banen liggen (nog steeds niet) voor het oprapen... Ik mag niet klagen met m'n vaste contract, maar het is soms jammer dat het in Utrecht is
Wat doe je nu dan? Iets tijdelijks moet toch wel te vinden zijn in Arnhem?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nee inderdaad, en ik heb geen papiertje om mee te zwaaien. ja alleen 2 van de havo maar daar heb je niet zoveel aanEn ik ga in september weer beginnen met een opleiding dus het is ook maar tijdelijk eigenlijk.
Sm studio. ja maar i kben nu heel veel geld verdiend dusja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Iets tijdelijks moet toch wel te vinden zijn in Arnhem?
Dan is er een hoge pief op officieel bezoek in Arnhem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Dwyn het volgende:
Spanning en sensatie. Er rijden hier net 8 burgerauto´s met zwaailichten voorbij.
Geloof dat het water tekort wel weer is opgelost, mijn tuin staat blankquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel graag willen! Maar goed, de banen liggen (nog steeds niet) voor het oprapen... Ik mag niet klagen met m'n vaste contract, maar het is soms jammer dat het in Utrecht Amsterdam is
quote:Wateroverlast door zware hoosbui in Arnhem
Een zware hoosbui heeft de brandweer in Arnhem zondagochtend flink wat werk bezorgd. De brandweer moest uitrukken voor ondergelopen kelders, een auto die strandde in een ondergelopen tunnel en een verzorgingstehuis in de problemen, meldt een woordvoerder.
Rond 10.00 uur liep een auto vast in een ondergelopen tunnel in de Laan van Presikhaaf. Een omstander sprong het water in om de drie oudere inzittenden te helpen. De brandweer nam het reddingswerk kort daarna over.
Een inzittende is met onderkoelingsverschijnselen naar een ziekenhuis gebracht. De anderen konden na controle naar huis.
Daarnaast heeft de brandweer een tiental ondergelopen kelders leeggepompt. Bij een verzorgingstehuis was een luchtschacht ondergelopen. Ook die is leeggepompt. Inmiddels is het weer droog in Arnhem. "Het zonnetje schijnt en de vogels fluiten", aldus de zegsman.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef Adelante het volgende:
Presikhaaf ondergelopen is altijd een [14.gif]
Onder water ziet het er idd een stuk beter uitquote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef Adelante het volgende:
Ik ga misschien met Garissonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Adelante het volgende:
Jezus zelf?![]()
Gaat iemand morgen ook naar "Enge Buren" kijken op Sonsbeek Open?
Beter oplettenquote:Op zondag 5 juni 2011 13:42 schreef Quickie_Brat het volgende:
Goddomme heb ik daarvoor gister de tuin staan sproeien
quote:
Zijn dat die beesten die daar vooraan staan als je Arnhem binnen komt rijden met de trein?quote:Dromedaris loopt vrouw onder voet
Een 66-jarige vrouw uit Westervoort is zaterdagochtend gewond geraakt doordat een dromedaris haar tegen de vlakte had geworpen. Het eenbultige beest zou zijn geschrokken van een wapperend kleed en de vrouw al draaiend hebben geraakt. Ze liep een bloedneus en een pijnlijke schouder op en is ter controle met een ambulance naar een ziekenhuis gebracht.
Het slachtoffer is de moeder van de eigenaar, die de dromedaris thuis houdt in het buitengebied van de Gelderse plaats. Het is niet verboden om dromedarissen te houden, laat een politiewoordvoerder weten.
Het voorval gebeurde rond 10.00 uur voor de woning.
Die tunnel weer?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef Adelante het volgende:
Jup. Niet de eerste keer.quote:
Dat weet niemandquote:Op zondag 5 juni 2011 14:52 schreef Houniet het volgende:
Waarom doen mensen toch een poging om daar doorheen te rijden?
Dan snap je er toch helemaal niets van, ofwel (..) ?
Toevallig van grondverzetbedrijf Rik van der Zouwen?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Zijn dat die beesten die daar vooraan staan als je Arnhem binnen komt rijden met de trein?
Uhuhquote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
bovenop een heuvel wonen heeft zo z'n voordelen zo te zien
Ik woon op een heuvel maar mijn berging is vanmorgen toch ook ondergelopen. Afvoer kon het niet meer aan.quote:Op maandag 6 juni 2011 19:31 schreef JoeBravo het volgende:
bovenop een heuvel wonen heeft zo z'n voordelen zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |