abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96760525
ik had brainwavz alpha's maar die heb ik vandaag gesloopt :(
nu zit ik te twijfelen tussen de xtreme XT2 PRO & de Nature N3i
Ik luister vooral Hiphop, Dubstep en House, welke zal ik het best kunnen nemen?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 18:50:21 #202
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_96760594

Vet, een pandawill-ad naast het forum

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:20 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, gek genoeg onder 'my orders' o.i.d. was het dat ze stonden.
Misschien verder even mailen/navragen?
Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  vrijdag 13 mei 2011 @ 19:22:01 #203
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_96761973
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]

Vet, een pandawill-ad naast het forum

[..]

Ik zal daar eens kijken, dank je. Anders kan ik er wel een mailtje aan wagen, al gaat het maar om een paar coupons.
Die add staat ook op Youtube
pi_96764967
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 18:48 schreef ebutyouyou het volgende:
iets met veel bass
pi_96766513
quote:
Wacht anders ff met kopen, want ik krijg bijna mn N3i's binnen, en als ik ze dan niks vind kun jij ze misschien overnemen.
Ik heb namelijk ook ProAlpha's, en die vind ik toch wel heel erg fijn ;)
  vrijdag 13 mei 2011 @ 20:57:25 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96766572
quote:
De TD-II's of Xtreme XT2 PRO. :) Die eerste is voor bassheads, die tweede heeft iets minder, maar nog altijd genoeg pit in de bass om je trommelvliezen te doen bouncen. Die tweede heeft een ruimtelijker en helderder gevoel en is daardoor wat beter geschikt ook voor pop- en rockmuziek. Beide zijn waanzinnig goed. Qua accessoires krijg je hetzelfde. De Xtreme XT2 PRO is wat beter gebouwd, beschikt over touwgeweven bedrading bijvoorbeeld. De behuizing van het oortje zelf is een stukje groter dan de TD-II's.

De Nature N3i's zijn wat beheersder, tenminste, van wat ik uit dat ene oortje dat wel werkte kon opmaken.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96768893
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De TD-II's of Xtreme XT2 PRO. :) Die eerste is voor bassheads, die tweede heeft iets minder, maar nog altijd genoeg pit in de bass om je trommelvliezen te doen bouncen. Die tweede heeft een ruimtelijker en helderder gevoel en is daardoor wat beter geschikt ook voor pop- en rockmuziek. Beide zijn waanzinnig goed. Qua accessoires krijg je hetzelfde. De Xtreme XT2 PRO is wat beter gebouwd, beschikt over touwgeweven bedrading bijvoorbeeld. De behuizing van het oortje zelf is een stukje groter dan de TD-II's.

De Nature N3i's zijn wat beheersder, tenminste, van wat ik uit dat ene oortje dat wel werkte kon opmaken.
bass :D
TD-II zie ik vaker voorbij komen maar welke zijn dat nou :@ op mp4nation en xears kon ik ze niet vinden of ben ik nou scheef

-edit- thanks trouwens :@
  vrijdag 13 mei 2011 @ 21:41:26 #208
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96769375
Er zijn drie pagina's hè. Op de derde staan ze.
En dat maakt je scheel, niet scheef. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_96769578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Er zijn drie pagina's hè. Op de derde staan ze.
En dat maakt je scheel, niet scheef. :P
ik was expres nog alle pagina's langs gegaan, Turbo Devices II. nu snap ik hem ik zat te zoeken op TD II netzoals XT2 of N3i
thanks man ;)

-edit- er stond ook gewoon TD II,, aan t falen hier .. tfoee

[ Bericht 4% gewijzigd door ebutyouyou op 13-05-2011 21:47:02 (faal) ]
pi_96770631
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 17:58 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Nee, de BIC one. Eerst kijken of het wat is, want $30 is toch war meer dan wat ik gemiddeld aan Chinees spul uitgeef.

*En presentatie zit er gelukkig weer op. Nog 5 ( :( ) weken studie en dan ...!
Wat is ie klein, en licht! :o
Nu eens opladen en kijken hoe dat ding precies werkt :') ...

EDIT: fixed. Leuk spul :Y ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2011 01:38:05 ]
pi_96774035
Het is uiteindelijk de Xtreme XT2 Pro geworden !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 23:01:15 #212
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96774545
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 22:52 schreef ebutyouyou het volgende:
Het is uiteindelijk de Xtreme XT2 Pro geworden !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe. Nieuwste en duurste over die op de 3e pagina voor ong. de helft van de prijs verkiezen. Begrijpelijk. ;)
SPOILER
  zaterdag 14 mei 2011 @ 00:33:45 #213
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96780000
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 10:08 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hier $9,- het probleem is aber dat de couponnaam hetzelfde is voor de gratis zonnebril en de dollar-korting en 'ie bij het bestellen van die zonnebril dus $9,- korting rekent i.p.v. een gratis bril. :')

-edit- Hum... of ik koop eerst iets van $9 en dan is die coupon uit het systeem. Iemand nog tips? :P
Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht. ;(

Anyhoezers. Die begrijpen er ook helemaal geen snars van bij Pandawill. :')
Je moet het eerst tien keer uitleggen voordat... je het maar opgeeft. Opletten, komt 'ie.

Ja, wat is het probleem? Ja, ok, maar wat is het probleem dan? Welke coupon code? Ja, dat is $9,- korting. Ja, die coupon kunt u gebruiken op die zonnebril. Ja, dat is de coupon. Twee e-mails, zelfde coupon? Dan zal 'ie wel dubbel verstuurd zijn. De ene zegt dat u $9,- korting krijgt, de ander dat u het item sku12345 (zonnebril) (geen idee) hebt gewonnen met de letters? Welke ordernummer heeft u voor die zonnebril dan? Geen order, omdat u $9,- korting krijgt. Maar dat is de coupon, dus dat klopt. Ik heb maar één coupon in het systeem. Ja, is goed, mailt u mijn collega's maar op pandawillserviceatgmail.com
pi_96781119
http://www.pandawill.com/(...)n-s-wrist-watch.html

Eens kijken of het wat is, hij ziet er wel vet uit iig.
Geen referral hier.
  zaterdag 14 mei 2011 @ 01:20:47 #215
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_96782063
Wat kunnen smaken toch verschillen. :P
Mailtje de deur uit...
  zaterdag 14 mei 2011 @ 08:21:43 #216
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_96784900
Hoelang duurt t meestal bij DX voor je antwoord krijgt als je een "verwisseling"meldt?

t is nu al bijna n week. :{
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  zaterdag 14 mei 2011 @ 10:11:29 #217
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96786016
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 00:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Lol, ik zei 'aber'. Lees ik nu pas, was niet eens met opzet. Wat slecht. ;(

Anyhoezers. Die begrijpen er ook helemaal geen snars van bij Pandawill. :')
Je moet het eerst tien keer uitleggen voordat... je het maar opgeeft. Opletten, komt 'ie.

Ja, wat is het probleem? Ja, ok, maar wat is het probleem dan? Welke coupon code? Ja, dat is $9,- korting. Ja, die coupon kunt u gebruiken op die zonnebril. Ja, dat is de coupon. Twee e-mails, zelfde coupon? Dan zal 'ie wel dubbel verstuurd zijn. De ene zegt dat u $9,- korting krijgt, de ander dat u het item sku12345 (zonnebril) (geen idee) hebt gewonnen met de letters? Welke ordernummer heeft u voor die zonnebril dan? Geen order, omdat u $9,- korting krijgt. Maar dat is de coupon, dus dat klopt. Ik heb maar één coupon in het systeem. Ja, is goed, mailt u mijn collega's maar op pandawillserviceatgmail.com
Fijn he, de laatste keer had ik ook de meest dubbelzinnige zinnen te pakken -.-''
Denk dat ze sku13219 zeiden? dat was bij mij het geval.

EDIT: Met Doris gesproken en geregeld!

Subtotal $19.99
Discount (Mijn coupon hier) -$19.99

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 14-05-2011 10:31:48 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96786586
Google heeft nu ook een eigen webshop!

http://www.google.nl/prdhp

Weliswaar geen Chinese, maar toch wel een goedkope
pi_96787576
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 10:46 schreef HQ-Design het volgende:
Google heeft nu ook een eigen webshop!

http://www.google.nl/prdhp

Weliswaar geen Chinese, maar toch wel een goedkope
Is gewoon een prijs vergelijkings site ;)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_96787598
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:
http://www.pandawill.com/(...)pressing-p35349.html

Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
  zaterdag 14 mei 2011 @ 11:59:39 #221
327191 RobertNL
For your gear.
pi_96788367
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:
iemand hier enige ervaring met autoradios met uitklapschermen zoals onderstaande link:

Wil namelijk zon een bestellen, maar bij welke webshop zijn ze het goedkoopst/beste kwaliteit?
Heb er verder geen verstand van maar er zit wel wat bij:
SPOILER
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_96792012
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2011 11:30 schreef ItWasWritten het volgende:

Dat is een kleine ¤200, ik denk dat je voor dat geld ook wel iets vergelijkbaars in NL/Europa kunt krijgen waar je zeker bent van de kwaliteit. Opzich ziet het er wel geinig uit, ik zou het alleen nooit kopen.

En de tijd is ingesteld (lelijk in beeld maar goed) en filmen werkt makkelijk. Kwalteit is binnen wel belabberd (zowel video als foto)

Hmm, kom net op internet mensen tegen die er time lapse filmpjes mee maken (met een externe batterij en controller). Kon ik wel gebruiken op de bouw van een woning hier.

[ Bericht 4% gewijzigd door Iemand91 op 14-05-2011 15:19:07 ]
pi_96795135
Is bij jullie BIC ook offline?
pi_96795713
Nou, wie wil mijn N3i's kopen?
Er komt prachtig geluid uit, maar die dingen passen gewoon niet in mijn oren :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')