Ik laveer daar altijd keurig doorheen met mijn fiets...quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Neelix het volgende:
Het is nu trouwens ook ontzettend feest bij de Bleekstraat. De oude brug is van het weekend weggehaald en er ligt nu een smallere nieuwe brug met een aparte brug voor fietsers en voetgangers.
De hele verkeerssituatie was bij de ochtendspits een grote chaos, hopelijk krijgen ze dat wat beter georganiseerd.
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.
Soms heb ik dat idee wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Middagpauze? Zit jij daar op het ROC ofzo?
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
Er cirkelt op dit moment een politiehelicopter ter hoogte van de Douwe Egbertsbrug/Leidsche Rijn/Den Hommel... Iemand iets gehoord/gezien/gelezen?
http://twitter.com/#!/search/helikopter%20Utrecht
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten tot ik daar ga wonen mensen
Waar kom je te wonen?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 juni 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Bang voor boze negers in de bosjes?
Wanneer is de housewarming? Dan kan ik alvast een gepanserde auto reserveren.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:44 schreef Goddelijker het volgende:
Zolang je geen homo bent is Terwijde vrij veilig.
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:09 schreef Specularium het volgende:
Dat ding vliegt al als de huishoudbeurs aan de gang is.
+100quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
* Ireth is even druk doende een M&M omhoog te hoesten....quote:Op maandag 20 juni 2011 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet uitrusten met zware bommen.
Bron: Twitterquote:Het Utrechtse SJU Jazzpodium is failliet wegens aangekondigde huurverhoging, wegvallende subsidies en te hoge druk op organisatie
quote:SJU REDT HET NIET MEER OP VARKENMARKT
Jazzpodium SJU stopt na de zomer met het programmeren van concerten aan de Utrechtse Varkenmarkt. Na 18 jaar kan het bestuur daar de zaak financieel niet meer rond krijgen. SJU sluit feitelijk nu al aan bij Muziekcentrum Vredenburg, toekomstig partner binnen het Muziekpaleis, en wijkt uit naar hun ‘kleine zaal’ de Leeuwenbergh kerk. Zeven personeelsleden verliezen hun baan.
Volgens voorzitter Paul Adriaanse, die vorig jaar Peter Vermeulen opvolgde, was de financiële situatie al zeer zorgelijk toen hij aantrad. “We konden niet meer programmeren zoals van ons verwacht mag worden. Met een huurverhoging op komst en het wegvallen van subsidies was dit de enige manier om de jazz voor Utrecht te behouden.”
SJU heeft alle besluiten in nauw overleg met subsidieverstrekker Utrecht genomen.
Zou jij, als je daar bent, eens willen kijken of ze daar ook B-potloden verkopen? Kom overal alleen HB of B-met-nog-een-cijfertje-erna tegen, maar manlief zoekt B. Daarmee tekent hij namelijk het liefst... maar om nu voor niets naar dat winkeltje te gaan.. dus als je daar eens een blik op wilt werpen als je daar eens bent?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef Naamah het volgende:
MadoBurgemeester Reigerstraat
![]()
Niet zo fijn als midden in het centrum, maar gelukkig bestaat het nog!
Of je belt even?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou jij, als je daar bent, eens willen kijken of ze daar ook B-potloden verkopen? Kom overal alleen HB of B-met-nog-een-cijfertje-erna tegen, maar manlief zoekt B. Daarmee tekent hij namelijk het liefst... maar om nu voor niets naar dat winkeltje te gaan.. dus als je daar eens een blik op wilt werpen als je daar eens bent?
Zuipen kan overal... Dansen? Dikke Dries?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:52 schreef T.O.P het volgende:
Weet iemand waar je op een dinsdag in Utrecht leuk kan stappen?
quote:
Wel de matigste van de 5.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef Blik het volgende:
Dinsdag is gewoon verkapte studentenavond, dus ik denk dat dat geen enkel probleem moet zijn
Oke, kan daar dan ook wel eens kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Naamah het volgende:
Ireth, zal ik doen. Weet nog niet wanneer ik ga, Reigerstraat ligt niet echt op m'n dagelijkse routes.
Er zit trouwens een soort teken-/schilderwinkel verder op de Oudegracht, bij de Hamburgerbrug daar. Ik weet zeker dat ze daar zo'n beetje elk denkbaar soort potlood hebben.
Ja zal vast, maar ik heb er maar 2 nodig vooralsnog, en om die dan te laten verzenden is ook weer zo watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef s0k het volgende:
Sowieso dat je dat soort potloden gewoon online ergens kan bestellen.
swaak. goeie winkel.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja zal vast, maar ik heb er maar 2 nodig vooralsnog, en om die dan te laten verzenden is ook weer zo watIk ga gewoon eens kijken bij dat zaakje bij de Hamburgerbrug!
Er staan nu wel diverse verkeersregelaars. Het oversteken gaat nu in ieder geval een stuk sneller dan wanneer je voor dat stoplicht moet wachten.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Fietste er in de middagpauze langs en toen was het al chaos, wil niet weten hoe het in de spits is.
Eens. Die verkeersregelaars laten heel regelmatig de fietsers en voetgangers gaan, wat er voor zorgt dat de doorgang onder het viaduct nog redelijk blijft. Het blijft wel klote om vanaf de catherijnesingel over te moeten steken en dan onder het viaduct door.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Er staan nu wel diverse verkeersregelaars. Het oversteken gaat nu in ieder geval een stuk sneller dan wanneer je voor dat stoplicht moet wachten.
Dat is toch afgesloten?quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:59 schreef Neelix het volgende:
Vanaf Ledig Erf kan je beter de Westerkade pakken en dan meteen eronderdoor.
Moest vanmorgen onverwachts in de binnenstad wezen en heb me het lazerus lopen zoeken naar Swaakquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:41 schreef Naamah het volgende:
Ireth, zal ik doen. Weet nog niet wanneer ik ga, Reigerstraat ligt niet echt op m'n dagelijkse routes.
Er zit trouwens een soort teken-/schilderwinkel verder op de Oudegracht, bij de Hamburgerbrug daar. Ik weet zeker dat ze daar zo'n beetje elk denkbaar soort potlood hebben.
Dat huis van binnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:24 schreef Q. het volgende:
Mooi filmpje over de beruchte huisbaas Vloet:
Die vent is echt gestoord.![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moest vanmorgen onverwachts in de binnenstad wezen en heb me het lazerus lopen zoeken naar SwaakMaar gevonden! En gelijk een voorraad potloden ingeslagen
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |