quote:
dat zeg ik nietquote:
ik weet het, nanananaquote:
Ik wil ook op vakantiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef whosvegas het volgende:
Goed, werken kan (toch) voldoening geven
Verder begin ik gigantisch zin in de vakantie te krijgen, 3 weken in mijn eentje door Engeland trekken, en precies doen waar ik zin in het
Tis d'r toch allemaal aan de handquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
kut, klote, woedend, geirriteerd. Zin om iedereen flink uit te schelden en vooral 1 persoon. Heb zo geen zin meer... Volgens mij krijg ik zo of een woede aanval of ik ga beginnen te huilen..
Zou gewoon het liefst verdwijnen!![]()
waarom heb ik zo het gevoel mensen nodig te hebben in mijn leven, zij hebben mij toch niet nodig..ja alleen als het in hun voordeel werkt.
Heb momenteel even een hekel aan mensen!
T is gewoon heel veel...om te beginne met een verstoorde relatie met mijn enige ouder, moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden die alleen moeilijker worden door mijn PDD-NOS, depressie. Teveel gedachten die de hele dag door mijn hoofd stromen...en geen rust vinden, me nergens thuisvoelen.quote:
Minder. Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
T is gewoon heel veel...om te beginne met een verstoorde relatie met mijn enige ouder, moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden die alleen moeilijker worden door mijn PDD-NOS, depressie. Teveel gedachten die de hele dag door mijn hoofd stromen...en geen rust vinden, me nergens thuisvoelen.
On topic: ik wist het..het is mis...zit hier nu helemaal in tranen. En ik ben dit zo zat, al die ups&downs, gaat het een tijdje goed, dan gaat het erna weer flink mis.
maar even serie kijken om me af te sluiten van alles en proberen te ontspannen.
Ik ben hier voor je, Dimens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Even melden dat ik het verk... vind dat ik niemand meer heb om die knuffel te halen of als ik een verhaal kwijt moet.
Hoe ga ik je knuffelen via internet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben hier voor je, Dimens.
OT high.
Ik wil je best een knuffel geven, no homo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ga ik je knuffelen via internet?
Tevens is het ook kinda homo![]()
Ik voel mij dus kut omdat ik er nu zelf achter ben dat het meisje wat ik aan het daten was ook echt een slet blijkt te zijn, die hoef ik niet meer te zien.
Als je wilt praten ofzo, DM/PM mag altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ga ik je knuffelen via internet?
Tevens is het ook kinda homo![]()
Ik voel mij dus kut omdat ik er nu zelf achter ben dat het meisje wat ik aan het daten was ook echt een slet blijkt te zijn, die hoef ik niet meer te zien.
Yep,quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je wilt praten ofzo, DM/PM mag altijd.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yep,Of open er een topic over (advies van Miam en Yuki).
![]()
![]()
OT: goed, slecht, ga slapen
Een virtuele dan aangezien we toch bezig zijn ((((((HUG))))))quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
Goed, zojuist te horen gekregen dat ik mijn tentamen heb gehaald
je hoeft niet bij elke woordenwisseling naar mij te refereren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yep,Of open er een topic over (advies van Miam en Yuki).
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
Iemand maakt me het leven zuur op dit moment door mij te negeren om persoonlijke voorvallen tussen ons, maar ik moet er wel mee samenwerken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lamabal is here to save you. Whats wrong?
Ik zou nooit durven je het leven zuur te maken hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iemand maakt me het leven zuur op dit moment door mij te negeren om persoonlijke voorvallen tussen ons, maar ik moet er wel mee samenwerken.
Sorry ik zit even pauze te houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef zwartedoos het volgende:
waar blijft die kutpostbode zodat ik de deur uitkangeirriteerd dus
je mod-tentamen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
jijquote:
dat dus ,al weer dikke week nachtmerries en slecht slapenquote:
Maar de verwarring is voorbij. Na veel piekeren is het mij helder..quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:04 schreef dwergplaneet het volgende:
Ik snap er nu helemaal niets meer van. Verward, dus
Oeh *schrijft titel neer*.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:33 schreef Laniboekje het volgende:
Net de film Bang Bang You're Dead gekeken. Heeft toch wel indruk op mij gemaakt. Zeker ook omdat het een film is waar een schoolshooting voorkomen wordt maar wel enorme gelijkenissen heeft met Columbine e.d.
Er gebeurt niet veel in de film hoor. Maar het geeft je een andere kijk op zaken en zette mij in ieder geval weer ff aan het denken.quote:
Nee, hehequote:Op woensdag 11 mei 2011 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je mod-tentamen?
OT: goed! Zo lekker avondeten opeten en daarna even een avondje aan de studie
Herkenbaar, je ziet ze ook best veel op Fok!quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Lelijke onzekere vrouwen die denken dat ze wat zijn door alle aandacht die ze hebben gekregen op het internet; ik ken er genoeg. Soms is internet best slecht__
Verder goed, druk bezig met school (eindelijk!) en ondertussen FOK
QFTquote:
ja die panda van je kijkt me raar aan!quote:
Sterkte met je holter, onwijze kut dingen zijn het!quote:Op donderdag 12 mei 2011 07:45 schreef zwartedoos het volgende:
Slecht geslapen, klote ghetto hier. Straks weer zo'n stomme holter, krijg nu al jeuk als ik eraan denk
inderdaad.quote:
Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme Sukkel ik mis je![]()
Ik wil je niet missen
quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:51 schreef Miam het volgende:
[..]
inderdaad.
en ik voel me beroerd door de hoofdpijn en benauwdheid.
Pff dat is wel een heerlijke combiquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:49 schreef Transport_Ink het volgende:
Ik zou een moord doen voor mijn vriendin, een fles rose en een fles zwitsal baby-olie...
Ja, juist op Fok! zitten er (te)veel, hinderlijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Herkenbaar, je ziet ze ook best veel op Fok!
Update: Bij het toelatingsexamen voor de studie van mijn keuze blijk ik te hoog gescoord te hebben waardoor ze vrezen voor motivatie-problemen en wensen ze me niet te plaatsen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:01 schreef Lastpost het volgende:
Beetje zenuwachtig, hoop dat ik het dit keer niet verneuk.
ohja, zo ken ik er ook wel een paarquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
Die moeder van mij zeikt continue dat ik niets uitvoer terwijl zij zelf werkeloos is.![]()
Hahahaha Dimensquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme ouders.![]()
Die moeder van mij zeikt continue dat ik niets uitvoer terwijl zij zelf werkeloos is.![]()
"...en dan ook nog is Moederdag vergeten?" zegt ze. "nee die ben ik niet vergeten, die heb je niet verdient."
Tranen in haar ogen, doet mij niets. Ik ben blij dat mijn ouders morgen voor een maand op vakantie gaan, staan ze mij niet meer in de weg.
Het goed bedoelen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:01 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha DimensHet is wel je moeder al zeikt ze nog zoveel, dat is goed bedoeld.. Wees blij dat je haar hebt.
Schoolkan me niet concentreren
; Sporten en weer naar
loopt ze ook constant te zeuren dat ze zich net een slaaf voelt, de hele dag thuis op de bank zittend terwijl de rest hard aan het werk is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het goed bedoelen?
Er zit altijd wel iets achter, op dit moment dat ik mijn school versneld moet afronden omdat hun het geld er niet voor hebben. Maar wel een maand op vakantie gaan en zelf werkeloos zijn.
Tevens mis ik je UI van Megan Fox man.
Wel dat zij alles voor mij moet doen, mijn kleren wassen en strijken, de afwas doen, stofzuigen terwijl ik dat op dit moment zelf aan het doen ben en altijd zelf doequote:Op donderdag 12 mei 2011 16:11 schreef Under_Score het volgende:
[..]
loopt ze ook constant te zeuren dat ze zich net een slaaf voelt, de hele dag thuis op de bank zittend terwijl de rest hard aan het werk is?
Haha dat doe ik pas vanavond om 11 uurquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
voel me bekaf, vanaf 11 uur tot nu lopen verven, gaten vullen, schuren en weer verven..
dus voel me ook beetje vies. Maar even rusten en daarna de douche in.
Gastquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme ouders.![]()
"...en dan ook nog is Moederdag vergeten?" zegt ze. "nee die ben ik niet vergeten, die heb je niet verdient."
Tranen in haar ogen, doet mij niets. Ik ben blij dat mijn ouders morgen voor een maand op vakantie gaan, staan ze mij niet meer in de weg.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Haha dat doe ik pas vanavond om 11 uur
Wat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast
OT: kapot. maar voldaan. en weekend
ha dat ken ikquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet hier even mezelf een schop onder m'n hol geven en gewoon m'n dromen najagen en me niet druk maken om de randzaken die niet willen.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef Miesjel het volgende:
Mag ik een ander leven? Deze is niet leuk meer. nooit echt leuk geweest
dit dus, alleen is het mooierquote:
En dit.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:46 schreef Miesjel het volgende:
Mag ik een ander leven? Deze is niet leuk meer.
Vertel eens over je datequote:
Dat doe je zelf hoor (?).quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:23 schreef Flippiee het volgende:
Ik baal dat ik eindelijk de juiste lieve jongen heb leren kennen, maar beetje verbitterd ben geraakt
die is zaterdag pasquote:
Klinkt bekend. We gaan maar een slaappoging doen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:05 schreef Mishu het volgende:
Ik ben zo strak alseen elastiekje van alle shit die ik nu om me heen heb. Het is allemaal even te veel momenteel..
Het wordt me dus echt gewoon even alles te veel. Ik wou dat ik me weer ontspannen en normaal kon voelen.
Ga je het hele seizoen non stop doorfeesten?quote:Op donderdag 12 mei 2011 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wederom lekker opgewekt
Morgen BBQ hier.
En binnenkort begint voor mij het festivalseizoenBeginnend met Emporium
Emporium, Pinkpop (3 dagen), Defqon.1, Dominator, Decibel, Q-Basequote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ga je het hele seizoen non stop doorfeesten?
Heden ben ik relaxed, goede muziek en wat tekenen zorgen daar wel voor
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 01:15 schreef Yuki het volgende:
Enige lichtpunt van de week is zojuist geannuleerd
Niet gaan huilen als ze er straks niet meer is he.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:55 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme ouders.![]()
Was ik ook niet van plan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als ze er straks niet meer is he.
OT : Geirriteerd, moe, toe aan weekend!
Hm... een holter.. Dat is toch zo een apparaat dat je hart registreert/in de gaten houdt? Heftig...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:37 schreef zwartedoos het volgende:
Blij, had gevraagd voor anti allergische plakkers bij mn holter en nu dus ns een keer geen last van jeuk blaren etc
dat klopt, al is een holter wel 1 van de minst heftige dingen die ik de laatste maanden heb meegemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hm... een holter.. Dat is toch zo een apparaat dat je hart registreert/in de gaten houdt? Heftig...
Dan zegt dan wel weer wat... Hulde voor jou dat je je er (in mijn opzicht) goed doorheen kan slaan.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
dat klopt, al is een holter wel 1 van de minst heftige dingen die ik de laatste maanden heb meegemaakt
Geloof mij. Doe je wel. En verder ga ik er niets over zeggen want jouw gevoelens op dit moment mogen er ook zijn.quote:
als je er bijna niet meer was geweest dan ga je wel anders tegen dingen aankijken..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:18 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan zegt dan wel weer wat... Hulde voor jou dat je je er (in mijn opzicht) goed doorheen kan slaan.
Komt goed schatjequote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als ze er straks niet meer is he.
OT : Geirriteerd, moe, toe aan weekend!
Dat zeker. Mooi voor jou wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als je er bijna niet meer was geweest dan ga je wel anders tegen dingen aankijken..
haha, ik was van te voren ook al liefquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat zeker. Mooi voor jou wel.
Zo ken ik iemand die eerst een totale bitch was. Toen kreeg ze een ongeluk met de motor waarbij ze ook bijna het leven gelaten had. Ze kreeg het inzicht dat het leven te kort was om echt zo gemeen te zijn tegen alles en iedereen en ging sindsdien haar leven beteren. Ik moet zeggen; het siert haar! (Hiermee wil ik niet zeggen dat jij een bitch bent hoor, haha!)
QFT!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
als je er bijna niet meer was geweest dan ga je wel anders tegen dingen aankijken..
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
haha, ik was van te voren ook al lief
Ik zei toch dat ik niet kon vanavondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Houniet het volgende:
Lekkertjes. Uitgeslapen, nu koffie. Straks werken en vanavond weer een date.
Andere brunettequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ze zijn sowieso mooier over het algemeen (Turkse, Marokkaanse). Vooral het lichaam enzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige hier die Marokkaanse vrouwen mooier vindt dan Nederlanders over het algemeen. Wat hebben onze multiculturele vrienden het geluk dat de meesten uitgehuwelijkt worden.
en waag het niet om te laat te komenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:59 schreef Houniet het volgende:
Lekkertjes. Uitgeslapen, nu koffie. Straks werken en vanavond weer een date.
Ja, potver zegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Miam het volgende:
[..]
en waag het niet om te laat te komen![]()
Ik voel me wel oke..
Vergelijkbaar, maar in ieder geval beter dan dikke negerinnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ben ik de enige hier die Marokkaanse vrouwen mooier vindt dan Nederlanders over het algemeen. Wat hebben onze multiculturele vrienden het geluk dat de meesten uitgehuwelijkt worden.
Haha. Van die echte dikke zwarte bedoel je?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Vergelijkbaar, maar in ieder geval beter dan dikke negerinnen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lig dubbel!
voel me wel oke
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Oh jee... Nog drank erbij ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:31 schreef dan13lv het volgende:
voel me kut, het is soort van over met mijn "vriendin" eerst 2 dagen high geweest van de pep, zodat ik geen emoties voelde, maar nu krijg ik de volle laag ..
nee geen drank, wel ben ik sinds donderdag 10 uur s'ochtends al wakker ..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:35 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Oh jee... Nog drank erbij ook?
Bekend fenomeen... Wegrennen voor je gevoel... Maar dat kan heul nie
Nee dankje..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 03:36 schreef dan13lv het volgende:
[..]
nee geen drank, wel ben ik sinds donderdag 10 uur s'ochtends al wakker ..![]()
zal ik het hele verhaal hier maar neergooien dan?
why? moe? depressed? pijn?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:55 schreef zwartedoos het volgende:
kon ik maar de hele dag in bed blijven liggen
pijn en moequote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:58 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
why? moe? depressed? pijn?
OT: hoofdpijn is iets verminderd, mss zo eens opstaan en wat gaan doen..
Dacht dat ik de enige was die daardoor helemaal in de wolken kon zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:54 schreef Miam het volgende:
geweldige droom gehad![]()
voel me daardoor verliefd. heuuuj
Dat dus ,en eindelijk bijgeslapen.quote:
Het word je allemaal te onoverzichtelijk als je niet precies op het hele uur begint met een maaltijd te bereiden?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:20 schreef Laniboekje het volgende:
Voel me heel ontspannen. Net terug van sporten. Heb nu nog even 40 minuutjes om te relaxen en bij te tanken en dan ga ik een heerlijk avondmaaltje in elkaar futselen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het word je allemaal te onoverzichtelijk als je niet precies op het hele uur begint met een maaltijd te bereiden?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het word je allemaal te onoverzichtelijk als je niet precies op het hele uur begint met een maaltijd te bereiden?
Hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:26 schreef Miam het volgende:
[..]
en waag het niet om te laat te komen![]()
Ik voel me wel oke..
quote:
Dromen zijn leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 07:54 schreef Miam het volgende:
geweldige droom gehad![]()
voel me daardoor verliefd. heuuuj
Wanneer gaan wij eens koffiedrinken?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha.
Wanneer gaan wij koffie drinken?
[..]![]()
!
[..]
Dromen zijn leuk.
OT: Voel me goed, was gezellig vannacht. Nu een bbq en vanavond een trouwfeest.
Morgen rond 1630 ben ik hopelijk de gelukkigste man op aarde.
zeg het maar!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Haha.
Wanneer gaan wij koffie drinken?
Hmm, ik vind een kat bij je op bed meestal niet zo prettig.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Miam het volgende:
lekker.. ga m`n bedje opzoeken.. en dit keer niet alleenwohooooooooooo
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:20 schreef Miam het volgende:
lekker.. ga m`n bedje opzoeken.. en dit keer niet alleenwohooooooooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |