quote:
dat zeg ik nietquote:
ik weet het, nanananaquote:
Ik wil ook op vakantiequote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:53 schreef whosvegas het volgende:
Goed, werken kan (toch) voldoening geven
Verder begin ik gigantisch zin in de vakantie te krijgen, 3 weken in mijn eentje door Engeland trekken, en precies doen waar ik zin in het
Tis d'r toch allemaal aan de handquote:Op dinsdag 10 mei 2011 22:59 schreef cafpow het volgende:
kut, klote, woedend, geirriteerd. Zin om iedereen flink uit te schelden en vooral 1 persoon. Heb zo geen zin meer... Volgens mij krijg ik zo of een woede aanval of ik ga beginnen te huilen..
Zou gewoon het liefst verdwijnen!![]()
waarom heb ik zo het gevoel mensen nodig te hebben in mijn leven, zij hebben mij toch niet nodig..ja alleen als het in hun voordeel werkt.
Heb momenteel even een hekel aan mensen!
T is gewoon heel veel...om te beginne met een verstoorde relatie met mijn enige ouder, moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden die alleen moeilijker worden door mijn PDD-NOS, depressie. Teveel gedachten die de hele dag door mijn hoofd stromen...en geen rust vinden, me nergens thuisvoelen.quote:
Minder. Sterkte er mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
T is gewoon heel veel...om te beginne met een verstoorde relatie met mijn enige ouder, moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden die alleen moeilijker worden door mijn PDD-NOS, depressie. Teveel gedachten die de hele dag door mijn hoofd stromen...en geen rust vinden, me nergens thuisvoelen.
On topic: ik wist het..het is mis...zit hier nu helemaal in tranen. En ik ben dit zo zat, al die ups&downs, gaat het een tijdje goed, dan gaat het erna weer flink mis.
maar even serie kijken om me af te sluiten van alles en proberen te ontspannen.
Ik ben hier voor je, Dimens.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:19 schreef Dimens het volgende:
Even melden dat ik het verk... vind dat ik niemand meer heb om die knuffel te halen of als ik een verhaal kwijt moet.
Hoe ga ik je knuffelen via internet?quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben hier voor je, Dimens.
OT high.
Ik wil je best een knuffel geven, no homo.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ga ik je knuffelen via internet?
Tevens is het ook kinda homo![]()
Ik voel mij dus kut omdat ik er nu zelf achter ben dat het meisje wat ik aan het daten was ook echt een slet blijkt te zijn, die hoef ik niet meer te zien.
Als je wilt praten ofzo, DM/PM mag altijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe ga ik je knuffelen via internet?
Tevens is het ook kinda homo![]()
Ik voel mij dus kut omdat ik er nu zelf achter ben dat het meisje wat ik aan het daten was ook echt een slet blijkt te zijn, die hoef ik niet meer te zien.
Yep,quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je wilt praten ofzo, DM/PM mag altijd.
quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yep,Of open er een topic over (advies van Miam en Yuki).
![]()
![]()
OT: goed, slecht, ga slapen
Een virtuele dan aangezien we toch bezig zijn ((((((HUG))))))quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
Goed, zojuist te horen gekregen dat ik mijn tentamen heb gehaald
je hoeft niet bij elke woordenwisseling naar mij te refereren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:50 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Yep,Of open er een topic over (advies van Miam en Yuki).
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
Iemand maakt me het leven zuur op dit moment door mij te negeren om persoonlijke voorvallen tussen ons, maar ik moet er wel mee samenwerken.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lamabal is here to save you. Whats wrong?
Ik zou nooit durven je het leven zuur te maken hoorquote:Op woensdag 11 mei 2011 12:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iemand maakt me het leven zuur op dit moment door mij te negeren om persoonlijke voorvallen tussen ons, maar ik moet er wel mee samenwerken.
Sorry ik zit even pauze te houden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:57 schreef zwartedoos het volgende:
waar blijft die kutpostbode zodat ik de deur uitkangeirriteerd dus
je mod-tentamen?quote:Op woensdag 11 mei 2011 09:25 schreef Sam-x het volgende:
jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |