jij wil toch niet beweren dat jij limburger bent he?quote:
hoezo nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij wil toch niet beweren dat jij limburger bent he?
Engels Pirate.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef giepen het volgende:
Wisten jullie al dat je de taal van je facebook in het piraats kan zetten ?
Ja en die van mij staat inj 1337.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:00 schreef giepen het volgende:
Wisten jullie al dat je de taal van je facebook in het piraats kan zetten ?
zou je niet zeggen.quote:
.quote:
ik heb niks gezegtquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ken iemand daar met wie ik ruzie heb.
Wonen daar andere mensen naast Kash dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ken iemand daar met wie ik ruzie heb.
samen kijken?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en mijn mond ook en er loopt een beetje kwijl uit, nog meer dan normaal
in de spiegel?quote:
Kash is de enige met een huis van stenen. De rest leeft in dozen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wonen daar andere mensen naast Kash dan?
Je bedoelt in grotten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kash is de enige met een huis van stenen. De rest leeft in dozen.
Stiekem is het een trein.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze tram doet raar, alsof het een trein is. Zo van tjoektjoektjoek.
beetje ontdekken hoe en wat. samen kijken wat ze aan het doen zijn en of wij dat ook kunnen. Puur educatief natuurlijk, niks seksueels.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:03 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kash is de enige met een huis van stenen. De rest leeft in dozen.
nee, das in valkenburgquote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
beetje ontdekken hoe en wat. samen kijken wat ze aan het doen zijn en of wij dat ook kunnen. Puur educatief natuurlijk, niks seksueels.
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:05 schreef Ragboer het volgende:
Geen gevoel meer in je nek en een gebroken nekwervel, dat klinkt niet goed...
Ik niet, Mihai Nesu wel.quote:
Ik ga met 20cent op huwelijksreis.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
20 cent gevonden in mijn badkamer, ik word nog eens rijk.
Da's geen leetspeak meer, da's poketalk.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En die dingen random vriendenzoeker heet Pokédex
Wie?quote:
Rijke biotchquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
20 cent gevonden in mijn badkamer, ik word nog eens rijk.
Op mijn school welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar kun je net geen koffie voor halen uit een automaat.
Niet grappig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
fc utrecht, dat team bestaat toch al alleen maar uit mensen met een lichamelijke beperking.
Ik ben niet zo snel heel empathisch met mensen die ik niet ken. Tuurlijk is het jammer, maar ergens te lang stil bij staan is nooit goed.quote:
Drink je koffie? Kijken of ik nog wat centen kan vinden hier en daar.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Daar kun je net geen koffie voor halen uit een automaat.
Ja liever chocolademelk, maar dat is ook 30 cent.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Drink je koffie? Kijken of ik nog wat centen kan vinden hier en daar.
10 cent kan ik nog wel van iemand hosselen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja liever chocolademelk, maar dat is ook 30 cent.
n0quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haal die UI weg man. Ik huil altijd een beetje als ik het geluid van die kerel hoor.
Succesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:15 schreef Bloempje. het volgende:
Poepkakblubberbahschool.
Oke, nu weer verder leren
eurocenten, heb er hier toch niks aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zijn het eurocenten of 10 schelpjes?
Die hing bij m'n ex thuis aan de muurquote:
Dan ben ik de beer wel en jij de hond.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:18 schreef sharr het volgende:
[..]
Als je de hond bent, zou ik maar oppassen in mijn buurt.
Ik zie hetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi ik luister Britney Spears, alles
Ik ook till the world ends allesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER: dubbelliefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook till the world ends alles
tevenspup op de bbqSPOILER: dubbelliefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
[..]
tevenshoi wij zijn tweelingSPOILER: dubbelliefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ik je toevoegen op LastFM?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
tevensWAT LIEFSPOILER: dubbelliefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
okokquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zal ik je toevoegen op LastFM? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
Drop that motherfucking midintro motherfucker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:21 schreef Beach het volgende:
Drop that motherfucking midintro motherfucker.
Jij zit nu in een kraakpand, of zijn je huisgenoten gewoon opgerot?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Onbewoond huis - Check
Muziek op versterker - Check
Tuin - Check
Zon - Check
Wierie & Bierie - Dubbel Check
Onbewoond huis - Checkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Gridlok het volgende:
Onbewoond huis - Check
Muziek op versterker - Check
Tuin - Check
Zon - Check
Wierie & Bierie - Dubbel Check
Tweedequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij zit nu in een kraakpand, of zijn je huisgenoten gewoon opgerot?
Ik zal ophouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
Ik haat mensen die me onbekend bellen op mn mobiel.
Populairrrquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
Als je een samsung hebt, jezelf bellen met dat knopje aan de zijkant telt niet.,quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
kquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef FreezePop het volgende:
Twee FOK!kers hebben mijn privénummer. Namen zullen niet genoemd worden. Zij bellen en ik kom ze redden ongeacht situatie.
Flips en?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:24 schreef FreezePop het volgende:
Twee FOK!kers hebben mijn privénummer. Namen zullen niet genoemd worden. Zij bellen en ik kom ze redden ongeacht situatie.
Waarom heb je wouters telefoon gejat :S:S:Squote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
het vorige mobiele nr wat ik had werd ik elke dag gebeld 'IS DIT HET NUMMER VAN WOUTERRRR???'
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom heb je wouters telefoon gejat :S:S:S
Zelfde probleem. Incassobureaus en de belastingdienst bellen mij nog met regelmaat en ik ben al nagetrokken of ik mij niet voordeed als iemand anders om te ontduikenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
het vorige mobiele nr wat ik had werd ik elke dag gebeld 'IS DIT HET NUMMER VAN WOUTERRRR???'
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Incassobureaus en de belastingdienst bellen mij nog met regelmaat en ik ben al nagetrokken of ik mij niet voordeed als iemand anders om te ontduiken
SPOILER: allerlaatste, geen hond tevensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat de titel op die site 'ahoy mateyyy' was![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef sharr het volgende:
KIJK HEM BAAS ZIJN DANSPOILER: allerlaatste, geen hond tevensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat de titel op die site 'ahoy mateyyy' was
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:27 schreef sharr het volgende:
Die is liev.SPOILER: allerlaatste, geen hond tevensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat de titel op die site 'ahoy mateyyy' was![]()
06zerokuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:25 schreef FreezePop het volgende:
zeroku wat is je nummer ik wil je redden
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
toegevoegd ik bel je als je mij nodigt hebt
Zeg gewoon, doe niet zo moeilijk.quote:
Hehe, heb ook een tijdje gehad dat een incassobureau mij belde om 189 euro te innen. Was van een vrouw uit Arnhem ofzo. Had zo'n mannetje mijn voor de 5e keer gebeld om 7 uur 's ochtends, toen heb ik gezegd dat ze mij met rust moeten laten omdat ik niet uit Arnhem kom en daar ook nooit een huis heb gehuurd. Daarna nooit meer wat van gehoord. Tevens ben ik 3 keer gebeld of ik mijn zoontje wilde ophalen van het kinderdagverblijf, wtf.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Incassobureaus en de belastingdienst bellen mij nog met regelmaat en ik ben al nagetrokken of ik mij niet voordeed als iemand anders om te ontduiken
zo zo, een verloren zoon?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, heb ook een tijdje gehad dat een incassobureau mij belde om 189 euro te innen. Was van een vrouw uit Arnhem ofzo. Had zo'n mannetje mijn voor de 5e keer gebeld om 7 uur 's ochtends, toen heb ik gezegd dat ze mij met rust moeten laten omdat ik niet uit Arnhem kom en daar ook nooit een huis heb gehuurd. Daarna nooit meer wat van gehoord. Tevens ben ik 3 keer gebeld of ik mijn zoontje wilde ophalen van het kinderdagverblijf, wtf.
Gewoon zeggen dat je hem zo komt ophalen en dan niet gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hehe, heb ook een tijdje gehad dat een incassobureau mij belde om 189 euro te innen. Was van een vrouw uit Arnhem ofzo. Had zo'n mannetje mijn voor de 5e keer gebeld om 7 uur 's ochtends, toen heb ik gezegd dat ze mij met rust moeten laten omdat ik niet uit Arnhem kom en daar ook nooit een huis heb gehuurd. Daarna nooit meer wat van gehoord. Tevens ben ik 3 keer gebeld of ik mijn zoontje wilde ophalen van het kinderdagverblijf, wtf.
Ja sorry ik ben autistisch he geen idee wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik doe toch niet voor oh wacht ik hap he
haphaphaphaphapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ik doe toch niet voor oh wacht ik hap he
jonge kinderen zijn geld waard. kun je weer biertjes kopen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is Nope is Dope leuk? Of populair gedoe?
Aan de naam van het kind te horen en aan het accent van het vrouw van dat kinderdagverblijf te horen zal het wel om een negertje gaan. Die zijn automatisch minder waard.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jonge kinderen zijn geld waard. kun je weer biertjes kopen.
Ga maar lekker als je het leuk vindt:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geld is geld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Aan de naam van het kind te horen en aan het accent van het vrouw van dat kinderdagverblijf te horen zal het wel om een negertje gaan. Die zijn automatisch minder waard.
Kun je wel lekker geschuurd worden door een paar nektasmocrosquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat ben ik, ik sta dan verstopt achter je gordijn. Begrijp de stille hint danquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
Ik word elke maand gebeld op mijn telefoon omdat ik contactpersoon ben voor een vrouw in het bejaardenhuis, mevrouw Gordijn
oja dat ben ik dus niet
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kun je wel lekker geschuurd worden door een paar nektasmocros
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat ben ik, ik sta dan verstopt achter je gordijn.
Jammer dat de slavernij is afgeschaft, anders had je er nog wat aan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Aan de naam van het kind te horen en aan het accent van het vrouw van dat kinderdagverblijf te horen zal het wel om een negertje gaan. Die zijn automatisch minder waard.
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zij wordt liever door jou geschuurdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk jij snapt precies wat ik bedoelquote:
Op de nieuwste muziek van Ali B natuurlijkquote:
Voor elke gedode Marokkaan? Net zoals Indianen scalps verzamelen.quote:
Jezus, Beach...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor elke gedode Marokkaan? Net zoals Indianen scalps verzamelen.
Nee, ik probeer ze van de straat te houdenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Voor elke gedode Marokkaan? Net zoals Indianen scalps verzamelen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op de nieuwste muziek van Ali B natuurlijk
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Op de nieuwste muziek van Ali B natuurlijk
En wat heb jij bereikt?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Beach het volgende:
Die gast maakt tegenwoordig toch alleen maar slechte tv programma's en geen muziek meer.
mijn zusje vroeg aan mij over jan: waarom een nederlander ?? Ga dan met een marokkaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof hij ooit muziek maaktequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef Beach het volgende:
Die gast maakt tegenwoordig toch alleen maar slechte tv programma's en geen muziek meer.
Dat moest ik ook...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij erom moest lachen.
Whehequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn zusje vroeg aan mij over jan: waarom een nederlander ?? Ga dan met een marokkaan![]()
Marokkanen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn zusje vroeg aan mij over jan: waarom een nederlander ?? Ga dan met een marokkaan![]()
Jan is ook een buitenlanderquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor je zusje wil ik wel als een Marokkaan doorgaan...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Conclusie, ragboer maakt geen kansquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heeyyyquote:
ja wel oke, bloedje heet deze bus. En ik heb de belangrijke meneer niet meer gesproken en toen moest ik huilen in de lesquote:
Ben je al op het idee gekomen om te gaan eten?quote:
Succes en tot dan!!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heeyyy![]()
![]()
Ik moet meteen weer afscheid nemen om paar klussen te doen en te gaan koken![]()
tot vanavond![]()
Ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ben je al op het idee gekomen om te gaan eten?
Ik zet mijn sahbi Oceanview in.quote:
Niet huilen. Die enge dingen zijn juist het mooist als je ze overwint. Daarna trots zijn op jezelf 14.gifquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja wel oke, bloedje heet deze bus. En ik heb de belangrijke meneer niet meer gesproken en toen moest ik huilen in de les![]()
Om kwart voor vijf? Dan lust ik al helemaal mijn avondeten niet meer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je al bedacht om te gaan slapen?
WAKKER WORDEN! ENERGYDRANK! KOFFIE! DEXTRO ENERGY! RAGBOER IN EEN OPEN OVERHEMD! HALLO! WAKKER WORDEN!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN! ENERGYDRANK! KOFFIE! DEXTRO ENERGY! RAGBOER IN EEN OPEN OVERHEMD! HALLO! WAKKER WORDEN!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN! ENERGYDRANK! KOFFIE! DEXTRO ENERGY! RAGBOER IN EEN OPEN OVERHEMD! HALLO! WAKKER WORDEN!
Oui oui. Mon premiere l'amour c'est la musiqueee.quote:
Beach, de romantische mooiboyquote:
Eet je huisdier op.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nou jottem, 2 koekjes hebben we nogEn het duurt ook nog fucking lang tot ik echt ga eten
In groepjes werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef Zeroku het volgende:
Echt. Met 5 mensen in een groepje en ik kan met een iemand anders 2 van de 3 opdrachten gaan mken
.
Ik kan 't wel, als het fatsoenlijk wordt geregeld en niet zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In groepjes werken, dat kan ik echt niet.
Lekker, wat voor pizza?quote:
Geeft niks, mijn Frans is ook zeer roestig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut ben het Franse woord voor blozen vergeten.
Mais je t'adore aussi
Je hebt mij nog.quote:
BBQ Chicken.quote:
Wa moek dan etequote:
Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn Frans is ook zeer roestig.
Gitaarspelend met een roos tussen je stand kijken naar de zon die ondergaat... Mooiboyquote:
Ik kan alleen blokfluit spelenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gitaarspelend met een roos tussen je stand kijken naar de zon die ondergaat... Mooiboy
Skinflute > *flutequote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan alleen blokfluit spelen
En roos is mij iets te kwijlerig hoor meteen
Ik ga gewoon naar Parijs dit jaar en sla een Parijzenaar aan de haak.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks, mijn Frans is ook zeer roestig.
lekker lattenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Parijs dit jaar en sla een Parijzenaar aan de haak.Zie het helemaal gebeuren, samen romantisch onder de eiffeltoren mijn Frans verbeteren. Vooral french kissing kan ook af en toe de nodige oefening krijgen
French kissing kan je toch ook al van tevoren oefenen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Parijs dit jaar en sla een Parijzenaar aan de haak.Zie het helemaal gebeuren, samen romantisch onder de eiffeltoren mijn Frans verbeteren. Vooral french kissing kan ook af en toe de nodige oefening krijgen
Op t moment mijn favoriete.quote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zekerquote:
Ik haat samenwerken. Ik word altijd helemaal kk gek van die mensenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kan 't wel, als het fatsoenlijk wordt geregeld en niet zo.
Fransozenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee voor een Parijzenaar ben ik in staat om vanaf week 1 samen te wonen
Wat als ik zeg dat ik officieel uit Parijs kom?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee voor een Parijzenaar ben ik in staat om vanaf week 1 samen te wonen
quote:
Ja klopt 14.gifquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:57 schreef Beach het volgende:
[..]
French kissing kan je toch ook al van tevoren oefenen.
Le problem c'est tu n'habites encore en Parisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat als ik zeg dat ik officieel uit Parijs kom?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat samenwerken. Ik word altijd helemaal kk gek van die mensen
Dan verhuizen we gewoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 16:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Le problem c'est tu n'habites encore en Paris
Daarom word ik dus gek van mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]. Ik zoek meestal de leukste uit het groepje uit om mee samen te werken. Maar vind het een beetje onzin dat 2 van de 5 mensen 2 van de 3 opdrachten mogen maken
.
Hmhm, ik ook hoor. Maarja, hbo hequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daarom word ik dus gek van mensen.
Ik doe liever alles zelf, dan weet ik dat het in 1x goed is enzo. En op tijd
Nope. Of in ieder geval heel wat minder.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga uni doen, moet dat dan ook
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nope. Of in ieder geval heel wat minder.
Valt heel zwaar mee. Ligt meer aan het verschil van benadering tussen het hbo en de uni. Niet omdat er op het hbo meer in groepen wordt gewerkt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
HBOérs worden door dat samenwerken dan ook sneller aangenomen dan mensen die rechtstreeks naar de uni gaan
jajaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt heel zwaar mee. Ligt maar aan het verschil van benadering tussen het hbo en de uni. Niet omdat er op het hbo meer in groepen wordt gewerkt.
Ligt 100% aan de opleiding.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
jaja
Toch hoor ik van iedereen dat je beter eerst HBO kan doen, daarna Uni, niet rechtstreeks..
maar, dat hoor ik ook alleen maar... heb er zelf weinig verstand van
dat klinkt wel logisch jaquote:
Eentjequote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter!
Hoeveel bier heb je vandaag al op?
Matig voor je doen.quote:
Aww, zielig inderdaadquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
Buh, cliënt van mijn moeder ligt op sterven en wil euthanasie.Zielig wel, echt.
Sowieso idd, zwaar aan de morfine pleisters allesquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Aww, zielig inderdaad
Zal wel veel pijn hebben
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Wanneer wil je?quote:
Vooruitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel geld dus je moet niet raar opkijken als het in een doos is
Als je naar groningen wil komen mag je mee etenquote:
ik hap niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:34 schreef Henkie94 het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan een Parijzenaar? Tis godver nog steeds een Franse dude.
je mag mijn eten wel opeten, ben toch mn eetlust kwijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |