Want, system of a down is on tour in 2011. Beastie boys kan ik niets van vinden op het moment.quote:
De Beastie boys touren niet tot Adam Yuanch kankervrij is. Je kan er gerust van uitgaan dat dat niet snel genoeg gebeurd om ze nog te kunnen boeken voor LL.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:40 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Want, system of a down is on tour in 2011. Beastie boys kan ik niets van vinden op het moment.
I'll settle for System of a downquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De Beastie boys touren niet tot Adam Yuanch kankervrij is. Je kan er gerust van uitgaan dat dat niet snel genoeg gebeurd om ze nog te kunnen boeken voor LL.![]()
Is toch al best vaak gezegd hier
Er is een verschil tussen "grote" bands en stadion acts. Wat er nu staat is shit op een handvol acts na.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd headliners zijn natuurlijk altijd leuk, dat ontken ik niet. Maar lowlands is geen festvial voor de headliners.
Ik denk dat het een soortgelijk line up gaat worden als Pukkelpop. Met hier en daar uitzonderingen na.
Ik denk dat de kanshebbers voor afsluiter naast Arctic Monkeys:
Chemical Brothers, The Strokes, Beady Eye, The Offspring en Sum41.
Al hoewel ik betwijfel of Beady Eye & The Offspring afsluiter zouden moeten zijn.
ik zie die laatste drie echt niet gebeuren, wat je zelf zegt zijn Beady Eye en The Offspring geen headliners (meer). Sum41 gaat niet komen (hoop ik).quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:47 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd headliners zijn natuurlijk altijd leuk, dat ontken ik niet. Maar lowlands is geen festvial voor de headliners.
Ik denk dat het een soortgelijk line up gaat worden als Pukkelpop. Met hier en daar uitzonderingen na.
Ik denk dat de kanshebbers voor afsluiter naast Arctic Monkeys:
Chemical Brothers, The Strokes, Beady Eye, The Offspring en Sum41.
Al hoewel ik betwijfel of Beady Eye & The Offspring afsluiter zouden moeten zijn.
de Queens waren wel goed hoor....quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:55 schreef indiaantje89 het volgende:
We wachten maar in geduld af dat is het slimst.
Ik vond QoftSA vorig jaar ook niet echt een super headliner.Dan zie ik liever een Snow Patrol. Terwijl voor velen weer geen headliner is.
We wachten af, misschien heeft Rapid Razor volgende week wel n verrassing voor ons.
Ik verwacht dan toch wel een nieuwe lichting namen.
Idd om hun Oasis achtergrond zou het me me niet verbazen. Die komene denk ik ook wel voor een aardig prijsje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Beady Eye afsluiter, wth? Die gasten hebben één album gemaakt. Ja ik weet dat 90% Oasis is, maar het is Oasis niet.
Dat. Komt helaas niet in de buurt van Oasis, maar wat wil je zonder Noelquote:Op woensdag 18 mei 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
En Beady Eye afsluiter, wth? Die gasten hebben één album gemaakt. Ja ik weet dat 90% Oasis is, maar het is Oasis niet.
Kut hè. Ik vind alleen dat Rollerliedje tof maar de rest van het album viel me zo hard tegen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat. Komt helaas niet in de buurt van Oasis, maar wat wil je zonder Noel
Schijnt dat Noel begin volgend jaar zijn album dropt, daar verwacht ik wel grootse dingen van. Beady eye viel me niet eens tegen omdat ik er niks van had verwacht. Liams stem is niet echt een heel album uit te houdenquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kut hè. Ik vind alleen dat Rollerliedje tof maar de rest van het album viel me zo hard tegen.
Is Daft Punk eigenlijk ooit op LL geweest? (ja, ik hoop er ook opquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het lijkt me echt HEEL erg lame als ze afsluiter zouden zijn.![]()
Ik verwacht Chemical Brothers, verder geen idee. Ik hoop Daft Punk.
Ik heb Daft Punk al een paar keer gezien, ik snap er nooit de ophef over. Ze spelen Around The World, Bigger Better Harder Fester Stronger en One More Time. En dan is het eigenlijk wel een beetje gedaan. Dan vind ik een Justice Live veel beter.quote:Op donderdag 19 mei 2011 06:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is Daft Punk eigenlijk ooit op LL geweest? (ja, ik hoop er ook op)
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb Daft Punk al een paar keer gezien, ik snap er nooit de ophef over. Ze spelen Around The World, Bigger Better Harder Fester Stronger en One More Time. En dan is het eigenlijk wel een beetje gedaan. Dan vind ik een Justice Live veel beter.
Maar msischien dat ik op de verkeerde feestjes ben geweest dan.
Ik heb ze nog nooit live gezien, maar de show in Tokyo op DVD was fantastisch. Daarbij gaan ze binnenkort een TRON tour doen, en dat album is mega-fantastisch.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb Daft Punk al een paar keer gezien, ik snap er nooit de ophef over. Ze spelen Around The World, Bigger Better Harder Fester Stronger en One More Time. En dan is het eigenlijk wel een beetje gedaan. Dan vind ik een Justice Live veel beter.
Zijn robots in een piramide met een play knop.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vorig jaar helaas gemist, dus laat maar komen idd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Hawtin staat op Sziget, laat maar komen dus.
Ik kan me eigenlijk ook bijna niet voorstellen dat zij live alles aan elkaar mixen. Zeker als je de perfect gesynchroniseerde lichtshow erbij bekijkt.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:28 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Zijn robots in een piramide met een play knop.
Jaaaaaaaa Hawtinquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:42 schreef friekin_ het volgende:
Hawtin staat op Sziget, laat maar komen dus.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:39 schreef friekin_ het volgende:
Kunnen we niet wat meer slowchatten? Ik verveel me.
Wij hebben volgende week zondag een preLLpartyquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:48 schreef friekin_ het volgende:
Dus. Ik heb voor vriendlief een kaart kunnen regelen. We zijn dus helemaal voorzien. Nu nog een flex tentje scoren.
Voorpret is het allerbeste dat er is. Zodra de line up bekend is hebben we hier altijd een preLLparteh. Met een goede playlist, goede verhalen en voorbereidende werkzaamheden. En veel drank
Lekker vroegquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week zondag een preLLparty. Dat was het enige weekend dat we alle 12 konden tot de zomer
![]()
Zin in!
Ja, echt enorm veel geluk gehad! Wat een stress was dat zeg..quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lekker vroegAlle twaalf een kaartje kunnen bemachtigen? Netjessss!!!
En dan de voorlopige lineup op de achtergrond draaien?quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:54 schreef TWP het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week zondag een preLLparty. Dat was het enige weekend dat we alle 12 konden tot de zomer
![]()
Zin in!
Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, echt enorm veel geluk gehad! Wat een stress was dat zeg..
Maar gelukkig is er ook al redelijk veel naar onze smaak bevestigd dus kan wel een leuke playlist samenstellen!
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En dan de voorlopige lineup op de achtergrond draaien?.
Voor mij zou het 3 kwartier rijden zijnquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef ranja het volgende:
Als Lowlands naar Duitsland verhuist zal dat een flink aantal Nederlandse bezoekers schelen denk ik, of zou iedereen gewoon meeverhuizen vanwege de naam? Ik ga me nog wel even bedenken in elk geval. Maar dat pas volgend jaar eventueel
Ja lijkt me leuk om te doenquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.
Heb je een plan om het te laten slagen?quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso. Ik stel eigenlijk wel voor om dit jaar de meet te laten slagen. Ben ondertussen onwijs benieuwd naar jou en Piran.
Friekin gaat gewoon een gigantisch spandoek maken en naakt rondrennen. Dat valt tenminste op.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je een plan om het te laten slagen?
Ik heb altidj gedacht dat het een mythe was.
Neon verlichting boven mijn tetten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb je een plan om het te laten slagen?
Ik heb altidj gedacht dat het een mythe was.
Kan ookquote:Op donderdag 19 mei 2011 12:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Friekin gaat gewoon een gigantisch spandoek maken en naakt rondrennen. Dat valt tenminste op.
Nice-a!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je ziet mijn probleem. Maar helemaal opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |