Vet is hij idd, al trek ik alleen zijn eerste twee albums goedquote:
Je Jamie Woon wens is al uitgekomenquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:55 schreef friekin_ het volgende:
Valt een beetje tegen. Maar ik heb dan ook niet zoveel met die grote headliners allemaal.
Robyn mag wel komen, en Photek, en Jamie Woon.
Jamie Woonquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:12 schreef RickoKun het volgende:
Er mogen idd wel weer nieuwe namen komen anders sla ik iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:
Oh die ken ik wel! Da's wel tof ja.quote:
ik vind blue truth heel wat beter. Hell. Night airquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel! Da's wel tof ja.
Hij is wel slecht in playbacken trouwens.
Jaja ik was al aan het luisteren.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ik vind blue truth heel wat beter. Hell. Night air
Ik ken het van Pinkpop, heb het alleen nooit écht geluisterd.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef PiRANiA het volgende:
En dat Cage The Elephant, dat schijn ik te moeten kennen.
Ze komen in ieder gevalquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaja ik was al aan het luisteren.
[..]
Ik ken het van Pinkpop, heb het alleen nooit écht geluisterd.
Pffff. KAARTJE TE KOOP!!!!!quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:40 schreef PiRANiA het volgende:
Nu met bron:
Een van de revelaties van 2011, Jamie Woon, staat dit jaar op Lowlands. Dat heeft hij zelf bevestigd via zijn twitter(Lees hier). In april kwam zijn goed ontvangen debuutalbum Mirrorwriting uit. Deze zomer is hij ook te zien op Pukkelpop, Glastonbury en Pitch Festival.
http://www.festivalinfo.nl/news/14056/Jamie_Woon_naar_Lowlands/
In principe ga ik mijn kaartje verkopen maar als System of a Down of de Beastie Boys komen dan ga ik zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |