Veel plezier in Belgiequote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Stond ook op Pukkelpop
Garcia plays Kyuss stond wel op PP, niet op LL. Als alternatief festival wil je zo'n act toch hebben, zeker toen er een buzz omheen hing sinds Roadburn
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef conobram het volgende:
Wat zit iedereen nou weer te zaniken over het verschil tussen Pukkelpop en Lowlands? Als je Pukkelpop leuker vindt dan Lowlands ga je daar toch heen? Daarnaast was er vorig jarig op Lowlands genoeg te zien dus ik weet niet waarom die line-up nu al weer onder de loep gaat.
Hoezo lompe actie? Bands touren nou eenmaal.quote:Op maandag 16 mei 2011 06:27 schreef MOD het volgende:
Ik ben één keer naar PP geweest en vond het toen niet zo heel veel. Beetje een kaal festival zonder aankleding. Maar dat was toen in 2006 of zo. Wat wel was dat mn alltime favorite Turbonegro wél op PP stond en niet op LL, maar een dag later ergens in Deventer of zo. Meest lompe actie wat mij betreft. Het jaar erna stond TN trouwens wel op LL.
Laten we het leuk houden en over campings pratenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:32 schreef TripleP het volgende:
[..]
Hoezo lompe actie? Bands touren nou eenmaal.
1quote:Op maandag 16 mei 2011 08:37 schreef MOD het volgende:
Ja maar zo'n act niet uitnodigen voor op LLNiet dat ik er een nacht om gehuild heb want op PP was het optreden geniaal. Het was alleen een enorme misser voor LL.
Dus Faye, welke camping doe je aan dit jaar?
Rust en ver = Alles voor de brug. (5, 6, 7)
Feest en dichtbij = Alles na de brug. (1, 2, 3, 4)
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef conobram het volgende:
Wat zit iedereen nou weer te zaniken over het verschil tussen Pukkelpop en Lowlands? Als je Pukkelpop leuker vindt dan Lowlands ga je daar toch heen? Daarnaast was er vorig jarig op Lowlands genoeg te zien dus ik weet niet waarom die line-up nu al weer onder de loep gaat.
Waarom is elke vorm van kritisch denken over de line-up van Lowlands uitgeslotenquote:
Die gast komt gratis op Metropolis in Rotterdam.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:13 schreef WeezerButler het volgende:
Gister bij Kurt Vile geweest, was superconcert. Weggeblazen !!!!
Mag op LL komen. Wat een gast. Superstrakke band ook.
It wasn't me.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg, theodoor..waren er toevallig een aantal jaren geleden wat vrienden van je op zoek naar je op Lowlands?
Was live hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:45 schreef theodoor9 het volgende:
Bloody beetroots deathcrew (wel dj-set),
Of ze moeten nog bevestigd worden voor lowlands;)quote:Op maandag 16 mei 2011 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Crystal Fighters was 1 van de eerste namen die bevestigd waren voor Lowlands, maar zijn vreemd geneog op een gegeven moment doorgeschoven naar Pitch.
alleen voor Daft Punk koop ik al een ticketquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zul je zien dat ik volgend jaar niet ga en dat Daft Punk dan komt.
Ja da's wel waar, ik roep altijd dat ik 300 euro voor ze zou betalen.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef leeell het volgende:
[..]
alleen voor Daft Punk koop ik al een ticket
eens!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja da's wel waar, ik roep altijd dat ik 300 euro voor ze zou betalen.
hont is net dood dusja jammerquote:
nou zie je daar dan he je herkent me aan me petquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:21 schreef julian6 het volgende:
[..]
ha ria kees hier wij kunne ook nie wachten om me de camper op de dijk te staan!!
[ afbeelding ]
hey ansquote:
Hoe kan je hier in hemelsnaam een keuze maken waar je heen gaat?quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:45 schreef N-E-R-D het volgende:
Glastonbury: http://www.glastonburyfestivals.co.uk/line-up-poster/
Jezus wat een line-up. Ze hebben zeker geld over omdat ze in 2012 niet zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Hoe kan je hier in hemelsnaam een keuze maken waar je heen gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |