nu doe je er makkelijk onder maar van binnen ben je boos dat je je status niet hebt kunnen representenquote:
klopt nu moet je je voelen alsof je het hebt gemaakt in je levenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
nu doe je er makkelijk onder maar van binnen ben je boos dat je je status niet hebt kunnen representen
Zo voel ik mij al.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt nu moet je je voelen alsof je het hebt gemaakt in je leven
Als het aan mij ligt niet, maar je weet nooit met al die tering debielen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
FF checken hoe lang het duurt voordat Aukje #trending is!
Nou, lekker ben jij zegquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef FreezePop het volgende:
als shar er zal zijn weet ik niet of ik ook wel kom hoor
wie is aukje wie ben jijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Drie Aukjes voor je clubje!
_The_General_ ken ik wel maar die downie niet.quote:
Jaja, goede reddingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bedoel, straks zijn er andere mensen en dan kan ik niet met jou praten
hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik bedoel, straks zijn er andere mensen en dan kan ik niet met jou praten
Jij bent gewoon zo populair dat iedereen je wil ontmoeten en dan moet ik wachten in de rij en ik wil niet wachten op jouquote:
Wat is dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:33 schreef _The_General_ het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Drie Aukjes voor je clubje!
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:37 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo populair dat iedereen je wil ontmoeten en dan moet ik wachten in de rij en ik wil niet wachten op jou
weer lekker gekookt voor de oudjes?quote:
Prethoofdquote:
Nee alleen eten geserveerd alles, alleen het vlees was te kort en het was superchaotisch en niemand vond het lekker, dus iedereen zat te mopperenquote:
Ligt eraan wat je wilt doen :$:$:$:$quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:43 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bij de ingang of ergens in een hoekje ergens?
http://www.spelletjes.net/1023.htmlquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
geef die link nog eens. wil kijken of ik nu sneller ben dan vanochtend
smoesjes dit vriendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
vrouwen bewegen hebben meer ervaring met het snel werken met hun vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sabbelen? :$:$:$:$quote:
Aight! laat maar weten of je blijft slapen of iets dergelijken, zo nog even naar shop wierie halen, hedde gei nog een stash???quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:45 schreef Patje1987 het volgende:
Gridlok ik kom donderdag misschien wel fkes langs, wie zijn er nog meer?
Ik moet gewoon werken vrijdag dus ik doe helemaal niets jungquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sabbelen? :$:$:$:$
[..]
Aight! laat maar weten of je blijft slapen of iets dergelijken, zo nog even naar shop wierie halen, hedde gei nog een stash???
ik doe het met 2 vingersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef FreezePop het volgende:
Ik kan niet met al mn vingers typen. Mn rechterhand gebruikt alleen de wijsvingers.
gianni is jaloersquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:55 schreef gianni61 het volgende:
mensen die dit onder de 5 seconden kunnen komen nooit buiten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al iets beter
ik ben op zoveel dingen jaloers..quote:
ik ben jaloers op pizzaluchtquote:
Hahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken vrijdag dus ik doe helemaal niets jung
ja en in dat spelletje zeker niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:58 schreef FreezePop het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz. 1.45 seconden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]FU FU FU FU FU wacht maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kies voor Sharr omdat ik niet van mannen hou.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij gaat t nu tussen Sharr en mij, ofnoh?
wat hij zegtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kies voor Sharr omdat ik niet van mannen hou.
Oh man, ik zit er klaar voor om je record te verbreken. Vergeet alleen steeds de b.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:02 schreef Henkie94 het volgende:
Volgens mij gaat t nu tussen Sharr en mij, ofnoh?
wederom eens..quote:
je bent weer bezopen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]
jij wordt normaal altijd met schoppende voeten gepijpt?
het wordt tijd dat ze je vertellen dat je geen melk voor je tandjes bij het eten krijgt maar wodkaquote:
what's so funny?quote:
ik drink niet, lees eerder postquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:22 schreef sharr het volgende:
[..]
het wordt tijd dat ze je vertellen dat je geen melk voor je tandjes bij het eten krijgt maar wodka
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
tja is toch ergens iets mis gegaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:33 schreef sharr het volgende:
[..]
over tien jaar dan als je in de puberteit komt
bergcaravanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ga in limburg wonen lekker in een huntje op de berg a makfees
wat is een remquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik haal je rem er af mafkees zo rol je naar beneden
Een rem is een inrichting om bewegende voorwerpen tot stilstand te brengen. De bekendste applicatie van een rem is die van de fiets en auto, maar ook een centrifuge heeft een rem om de trommel stil te zetten.quote:
ja maar hij staat al stilquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een rem is een inrichting om bewegende voorwerpen tot stilstand te brengen. De bekendste applicatie van een rem is die van de fiets en auto, maar ook een centrifuge heeft een rem om de trommel stil te zetten.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
of naar nick en simon [ afbeelding ]
?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ga in limburg wonen lekker in een huntje op de berg a makfees
quote:
quote:
There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]DoettetnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de 7quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je hebt zeker de 4 en de 2 omgewisseld?
Schapen slachten.quote:
Ik ga toch niet no-life op mn toetsenbord zitten rammenquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga toch niet no-life op mn toetsenbord zitten rammen
Ragboer
Hoe staat het met je jochie? Alles dope daar? Lukt het leren een beetje of had je stiekem een unban gevraagd?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ga toch niet no-life op mn toetsenbord zitten rammen
Ragboer
Leren gaat zijn gangetjes met 1 week vakantie ertussenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoe staat het met je jochie? Alles dope daar? Lukt het leren een beetje of had je stiekem een unban gevraagd?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Leren gaat zijn gangetjes met 1 week vakantie ertussen
[ afbeelding ]
hehehehequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dat ik de PI zagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dit klinkt beetje of je weer wilt dat het om jou draait
zal ik ook maar een ban vragenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Eigenlijk best erg, een ban aanvragen omdat je moet studeren. Ben je dan verslaafd?Ik denk dat ik dat ook moet.
pliesie, dooienquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow wtf enge blauwe tent hier en mannen in witte pakken wtf?
wutquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel(de) me best verslaafd jaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
Eigenlijk best erg, een ban aanvragen omdat je moet studeren. Ben je dan verslaafd?Ik denk dat ik dat ook moet.
Ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
jij leert nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef sharr het volgende:
oeiiii ongedierte daarquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Permanent graag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zal ik ook maar een ban vragen
[..]
pliesie, dooien
ZOLANG JE NIET AMSTERDAM BEDOELT DAN ZIE JE MIJ NIET HAHAHAHA KUTquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
RENNEN RENNEN DAN KUJNNEN WE FLIPS ZIEN
ok ik ben er binenn 2 minquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ZOLANG JE NIET AMSTERDAM BEDOELT DAN ZIE JE MIJ NIET HAHAHAHA KUT
bijlmer ramp mannen in witte pakken het is een hoax de overheidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vielquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
RENNEN RENNEN DAN KUJNNEN WE FLIPS ZIEN
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wacht nog maar 20 minutjes, mn trein vertrekt pas kwart over
Het is hier ook raak geweest hoor: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/358191quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe wist je dat ik naar mn werk gingquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik sta ergens achterin in een donker hoekje op je te wachten![]()
Mooizoquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de slachtofferrol ook nog nemen he ik ben je helemaal zat![]()
![]()
![]()
Waarom onze liefde een geheim houden? Ik haal je uit je situatie en bied jou een beter leven.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIT MOCHT NIET OP FOK DIT MOCHT NIET OP FOK HALLO, MIJN PRIVACY.
ja zit nu in de tram naar centraalquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Amsterdam, serieus, echt? Ik ook ongeveer. Aankomst tijd is 5 over half 5
Dat is wel lief van je en het overwegen waard, misschien moet ik dit leven maar achter mij laten en een nieuw beter avontuur aangaanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Waarom onze liefde een geheim houden? Ik haal je uit je situatie en bied jou een beter leven.
Als je wachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zit nu in de tram naar centraal
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de slachtofferrol ook nog nemen he ik ben je helemaal zat![]()
![]()
![]()
Samen op reis door de wilde natuur. Bij herbergen vragen of ze nog slaap plekken hebben en zo niet, dan hebben we alleen nog de maan en en elkaar om ons warm te houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel lief van je en het overwegen waard, misschien moet ik dit leven maar achter mij laten en een nieuw beter avontuur aangaan
Sorry, ben ik een echte vriend?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DOE NIET ZO ENG.
FOK!kers![]()
echte vrienden
Jouw plannen verwarmen altijd mijn hart. Ik ben zo blij dat ik jou op het forum ben tegengekomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Samen op reis door de wilde natuur. Bij herbergen vragen of ze nog slaap plekken hebben en zo niet, dan hebben we alleen nog de maan en en elkaar om ons warm te houden.
Als dit de waarheid is voel ik mij heel erg gevleid en lach ik en bloos ik nu een beetje heel erg van binnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jouw plannen verwarmen altijd mijn hart. Ik ben zo blij dat ik jou op het forum ben tegengekomen.
Ja dan sta ik bij de bussenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
spannend wel, sta jij dan bij de bussen of wat?
quote:
Dit is de gehele waarheidquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als dit de waarheid is voel ik mij heel erg gevleid en lach ik en bloos ik nu een beetje heel erg van binnen.
quote:
ik aan de andere kant, zullen we alleen naar elkaar zwaaien dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dan sta ik bij de bussen![]()
Maar aan de kant van de 100, 104, 106, 108
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Oceanview het volgende:
Het is dat ik geen geld heb om naar CS te gaan, anders zou ik mensen spotten
Vaarwel flips en een goede reisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Flippiee het volgende:
Genoeg hartjes verwarmd, wil nog koffie halen en de trein, tot lateur, kusjes, liefs, vaarwel.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:57 schreef Oceanview het volgende:
Het is dat ik geen liefde heb om naar CS te gaan, anders zou ik treinen mensenspotten
in limburg hebben we geen OVquote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik heb geen OV. Ik rol nog met strippenkaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |