Ik zie niet wie hem kan stoppen....quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:36 schreef Federer-fan het volgende:
Zou hij nou ook Cincinnati gewoon winnen?
Ik ook niet. Zelfde voor de US Open?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie niet wie hem kan stoppen....
Precies zoals Fed destijds, die speelde soms ook slecht maar door zijn aura won hij dan alsnog. Bij Rafa heb ik dat overigens nooit gehad, die verloor gewoon als ie slecht speeldequote:Op maandag 15 augustus 2011 12:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zelfde voor de US Open?
Maar goed, Djokovic heeft in dit jaar al in een aantal wedstrijden niet zo goed gespeeld. Maar door dat aura wat (en doordat hij zich bijtijds herstelt) hij heeft kunnen zijn tegenstanders het toch niet afmaken.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij Rafa heb ik dat overigens nooit gehad, die verloor gewoon als ie slecht speelde
Gewoon stoppen na dit seizoen, beter wordt het niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic heeft volend jaar trouwens wel veel punten te verdedigen.Hij mag blij zijn als hij eind 2012 nog in de top honderd staat.
Ja die is geniaal hequote:
Hij moet RG nog winnenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gewoon stoppen na dit seizoen, beter wordt het niet meer
Wordt dan zo'n Federer-verhaalquote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:21 schreef tja77 het volgende:
Goede run in Cincinnati, jammer van zijn opgave in de finale, hopelijk valt zijn blessure mee.
quote:Op zondag 21 augustus 2011 22:13 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic denkt dat hij wel op tijd fit is voor de US Open.
[..]
Hoera.
Hij heeft natuurlijk enorm veel gespeeld dit jaar, dus dat zijn lichaam er een keer klaar mee is, is niet zo vreemd.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:21 schreef tja77 het volgende:
Goede run in Cincinnati, jammer van zijn opgave in de finale, hopelijk valt zijn blessure mee.
Nja, ik vind dat ze ook vaak heel veel rust hebben. Na Wimbledon had hij drie weken geen wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk enorm veel gespeeld dit jaar, dus dat zijn lichaam er een keer klaar mee is, is niet zo vreemd.
Tennis is ook wel heel fysiek geworden en het is gewoon zwaar om een heel jaar lang te blijven topsporten, gebeurt in bijna geen enkele sport. Op Federer na zijn er nauwelijks spelers die meer dan één of twee jaar zonder (lichte) blessure(s) doorkomen in hun carriere.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik vind dat ze ook vaak heel veel rust hebben. Na Wimbledon had hij drie weken geen wedstrijden gespeeld.
daarom zijn ze misschien ook top 4.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tennis is ook wel heel fysiek geworden en het is gewoon zwaar om een heel jaar lang te blijven topsporten, gebeurt in bijna geen enkele sport. Op Federer na zijn er nauwelijks spelers die meer dan één of twee jaar zonder (lichte) blessure(s) doorkomen in hun carriere.
Klein wonder dat de top 4 nooit ernstige blessures hebben gehad, zoals Gonzalez, Del Potro, Haase, Haas, Davydenko, Nalbandian, Hewitt, Safin, Monfils, Tsonga en eigenlijk bijna elke tennisser.
Dat is waar, maar ik vind het zo raar dat ze na elk punt een halve minuut rust hebben, na elke twee games anderhalve mimnuut pauze en na elke set twee minuten pauze.quote:Op maandag 22 augustus 2011 12:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tennis is ook wel heel fysiek geworden en het is gewoon zwaar om een heel jaar lang te blijven topsporten, [...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |