Er zijn zelfs mensen die een 10 staan, onze docent gaat in de zomer met pensioen dus die maakt het allemaal niet zoveel meer uitquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Wut. Een 7,5...bij ons zijn de hoogste cijfers een ruime 8 volgens mij.
Maar onze SE's bestonden juist voor 3/4e uit oude examenopgaven.
Wtfquote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die een 10 staan, onze docent gaat in de zomer met pensioen dus die maakt het allemaal niet zoveel meer uit![]()
.
Doet ie van ons ook hoor, misschien vind ik hem wel de beste dit hele jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Wel chill voor je SE-gemiddelde
.
Mijn docent is nu bezig met zijn promotie o.i.d. en wil gaan doceren aan de universiteit, dus die maakt het ons niet makkelijk. Voordeel is wel dat die ontzettend goed les geeft.
Is wel uitermate fijn bij dit soort vakken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet ie van ons ook hoor, misschien vind ik hem wel de beste dit hele jaar.
Dankuquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Pino112 het volgende:
http://uploaded.to/file/x1jbs9w7
Programmatjes met stof van 3 toetsweken VWO6 + samenvattingen van Samengevat-onderdelen![]()
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Flitskikker het volgende:
Reüpload? Linkje werkt niet.
EDIT: Beide niet.
Uploaded.to's server faalt..
Staat alles met een A ervoor nog bij?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef 7Sixes het volgende:
Ik heb alles gewist, maar het past er nog niet op.
Wat is trouwens het verschil tussen ABIOCHEM en BIOCHEM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |