Zat, maar da's van wat ik de afgelopen 2-3 jaar heb gebruikt voor SE'squote:
http://ul.to/79men1p7quote:
Laten die nou net van de laatste SE-week zijn geweestquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Bedankt, veel ervan staat al in binas, maar h16+ bestandjes zijn wel handig!
102 aanmeldingen? Ik heb via-via gehoord dat er 140 aanmeldingen waren en het jaar daarvoor 108... mochten het er 102 zijn (en ik er naast zitten) dan is dat eigenlijk alleen maar mooier want dit geeft idd meer kans op een herhaling van ongeveer 100 aanmeldingen. Laten we hopen dat iedereen doorgaat en niemand een vervangende studie hoeft te kiezenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:38 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld rond de 6,7; niet bijster hoog. Ik wil mezelf naar de lotingsklasse 7,0 - 7,5 tillen.
Stiekem hoop ik op een herhaling van vorig jaar, toen waren er 102 aanmeldingen voor 100 studieplaatsen. Toen hebben ze iedereen maar toegelaten en erop gegokt dat er veel mensen uitvielen in het eerste jaar. Maar als er nu al 3 mensen zijn op FOK! doe TG willen doen dan vrees ik het ergste![]()
Ik woon zelf in de buurt van Heerenveen en de verbinding naar Twente is niet bijster goed; ik moet dus op kamers. Vind ik helemaal niet erg.
Met nu al een 7,2 gemiddeld moet het vast goedkomen toch? Ik sta op dit moment een 6,4, maar heb het hele jaar (en het jaar daarvoor) nauwelijks wat uitgevretenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik sta een 7,2 gemiddeld. En dat gaat waarschijnlijk omlaag omdat ik nog nix geleerd heb voor mn examens (behalve 1 facultatieve lesdag).
En het is 3 uur met het OV, dus thuis blijven wonen gaat hem voor mij niet worden. Maar ik heb samen met een klasgenoot een kostadres gevonden op 3 kwartier reizen van de UT. Daar wil ik een (half) jaartje ofzo blijven wonen en daarna een kamer zoeken. Ik moet mezelf eerst namelijk wat discipline aanleren aangezien ik dat op de uni wss wel nodig zal hebben.
/edit: Die klasgenoot gaat ook TG doen.![]()
Ik heb het even aan iemand gevraagd die nu eerstejaars TG-student is: 124 aanmeldingen, 102 bleven over, iedereen is toegelaten. Tevens beweert ze dat er dit jaar 20 extra studieplaatsen zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:25 schreef strontboer het volgende:
102 aanmeldingen? Ik heb via-via gehoord dat er 140 aanmeldingen waren en het jaar daarvoor 108... mochten het er 102 zijn (en ik er naast zitten) dan is dat eigenlijk alleen maar mooier want dit geeft idd meer kans op een herhaling van ongeveer 100 aanmeldingen. Laten we hopen dat iedereen doorgaat en niemand een vervangende studie hoeft te kiezen
Das toch gewoon C6H12O6 bijvoorbeeld? Gewoon tellen dus?quote:De kandidaat kan
52 uit een structuurformule een molecuulformule afleiden.
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:26 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Das toch gewoon C6H12O6 bijvoorbeeld? Gewoon tellen dus?
Dat zou vet zijn!quote:Op zondag 15 mei 2011 08:50 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik heb het even aan iemand gevraagd die nu eerstejaars TG-student is: 124 aanmeldingen, 102 bleven over, iedereen is toegelaten. Tevens beweert ze dat er dit jaar 20 extra studieplaatsen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wut. Een 7,5...bij ons zijn de hoogste cijfers een ruime 8 volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
Pff, SK wordt echt een hel. Ik sta nu gelukkig een 7.5 omdat onze SE's vrij makkelijk waren, maar de manier van vraagstellen is echt heel kut.
Er zijn zelfs mensen die een 10 staan, onze docent gaat in de zomer met pensioen dus die maakt het allemaal niet zoveel meer uitquote:Op zondag 15 mei 2011 19:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Wut. Een 7,5...bij ons zijn de hoogste cijfers een ruime 8 volgens mij.
Maar onze SE's bestonden juist voor 3/4e uit oude examenopgaven.
Wtfquote:Op zondag 15 mei 2011 19:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die een 10 staan, onze docent gaat in de zomer met pensioen dus die maakt het allemaal niet zoveel meer uit![]()
.
Doet ie van ons ook hoor, misschien vind ik hem wel de beste dit hele jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Wtf. Wel chill voor je SE-gemiddelde
.
Mijn docent is nu bezig met zijn promotie o.i.d. en wil gaan doceren aan de universiteit, dus die maakt het ons niet makkelijk. Voordeel is wel dat die ontzettend goed les geeft.
Is wel uitermate fijn bij dit soort vakken.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doet ie van ons ook hoor, misschien vind ik hem wel de beste dit hele jaar.
Dankuquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Pino112 het volgende:
http://uploaded.to/file/x1jbs9w7
Programmatjes met stof van 3 toetsweken VWO6 + samenvattingen van Samengevat-onderdelen![]()
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Flitskikker het volgende:
Reüpload? Linkje werkt niet.
EDIT: Beide niet.
Uploaded.to's server faalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |