Staat alles met een A ervoor nog bij?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:22 schreef 7Sixes het volgende:
Ik heb alles gewist, maar het past er nog niet op.
Wat is trouwens het verschil tussen ABIOCHEM en BIOCHEM?
Misschien alle reagentia, en manieren hoe je bepaalde dingen berekend. Hoe je dat doet: notefolio.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:03 schreef ylfa het volgende:
Welke onderwerpen zou ik nog in m'n rekenmachine kunnen zetten, als in die zijn handig. En op welke manier dan?
Bedanktquote:Op zondag 15 mei 2011 19:44 schreef Pino112 het volgende:
http://uploaded.to/file/x1jbs9w7
Programmatjes met stof van 3 toetsweken VWO6 + samenvattingen van Samengevat-onderdelen![]()
Nee, het mag.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:26 schreef Natrium het volgende:
Is 't nu eigenlijk wettelijk fraude, al die stof in je GR of niet?
Vandaag zei de rector weer 'Enkele vorm van fraude zal onmiddelijk tot uitsluiting van het eindexamen worden bestraft, neem hierbij geen enk-el risico', en dan ga ik dat soort dingen altijd opnieuw afvragen
Bronquote:
Heb'k nie.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
Bron? Of staat er sowieso nergens dat dit als fraude wordt gezien.
Zoals?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:45 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bedankt
Er staan nog wel een aantal foutjes in trouwens
Dit. Al mijn docenten raden het juist aan om dingen in je GRM te zettenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef Natrium het volgende:
[..]
Bron? Of staat er sowieso nergens dat dit als fraude wordt gezien.
Ben d'r eentje tegengekomen.quote:
Nee. Het kan wel behandeld worden inderdaad, maar kennis zoals dat bij een elektrolyse de reductor altijd bij de - pool zit (of juist andersom, geen idee zelfquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef PG18 het volgende:
Moeten we voor morgen nou ook zo'n elektrochemische cel kennen voor redox? Daniellcel enzo? Want in m'n boek staat dat het voor het SE is, maar ben het bij het oefenen van examens wel tegengekomen...
Nouja, als 't daar bij blijft..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben d'r eentje tegengekomen.
Bij redox staat iets in de trant van 'reductoren nemen elektronen op'.
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:33 schreef Natrium het volgende:
[..]
Nee. Het kan wel behandeld worden inderdaad, maar kennis zoals dat bij een elektrolyse de reductor altijd bij de - pool zit (of juist andersom, geen idee zelf) hoef je niet te weten.
Ze kunnen je het wel altijd ter plekke uitleggen en daarna er een vraag over stellen.
Kloptquote:Op maandag 16 mei 2011 21:34 schreef Natrium het volgende:
[..]
Nouja, als 't daar bij blijft..Dat soort kleine foutjes zou je zelf wel moeten kunnen negeren. Als je namelijk niet weet dat een oxidator elektronen opneemt, wens ik diegene heel erg veel succes morgen ...
Dat programmaatje heb ik niet gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Ben d'r eentje tegengekomen.
Bij redox staat iets in de trant van 'reductoren nemen elektronen op'.
Alkenyn?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef PG18 het volgende:
En wat is het verschil tussen een alkyn en een alkenyn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |