quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Druk moest kleiner worden zodat het evenwicht naar de kant met de meeste deeltjes verschoof.
De ochtendexamens komen om 2 uur, en middag om 5 uur.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:53 schreef Natrium het volgende:
Ze mogen wel 'ns opschieten met die antwoorden op havovwo/eindexamen.nu
Ik heb alleen Nederlands gister gehad, en toen kwam ik pas kwart over 5 thuisquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef TMartina het volgende:
[..]
De ochtendexamens komen om 2 uur, en middag om 5 uur.
Dat zou je nu na 2 dagen wel moeten weten
Laat maar, een nep-PDF tot 17.00.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:58 schreef Trollface. het volgende:
http://www.havovwo.nl/vwo/vsk/bestanden/vsk11iant.pdf
Uitwerkingen.
Hij doet 't hoor, alleen de opgaven zijn er nog niet.quote:
Toennet niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:00 schreef Natrium het volgende:
[..]
Hij doet 't hoor, alleen de opgaven zijn er nog niet.
Je kan toch ook de NH3 en CO2 weghalen, zodat het evenwicht helemaal naar links gaat. Als je namelijk de druk verhoogt zal er volgens mij nog steeds amm.. aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Druk moest kleiner worden zodat het evenwicht naar de kant met de meeste deeltjes verschoof.
Dit had ik ook, met als tweede die van de temperatuur. heb hem net bij het nakijken fout gerekend omdat hij er niet bijstond, maar volgens mij klopt het wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:10 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Je kan toch ook de NH3 en CO2 weghalen, zodat het evenwicht helemaal naar links gaat. Als je namelijk de druk verhoogt zal er volgens mij nog steeds amm.. aanwezig zijn.
Slechte school dan, komt in bijna elk oud examen voorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:08 schreef ErkendFokker het volgende:
Jezus ik heb nog best veel fouten. Er zaten ook dingen tussen die ik nog nooit eerder heb gedaan, zoals een blokkenschema tekenen enzo
Ja, was meer dan prima te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:15 schreef emzor1994 het volgende:
Wow, voor mij als CM' er ziet het er echt moeilijk uit dat examen... maarja, ik heb dus al 3 jaar geen scheikunde meer. Ik zie dat jullie nauwelijks klagen op LAKS tot nu toe, was het zo goed te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |