abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96951661
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:42 schreef GCMarshall het volgende:
Ik reageer op de issues die mij interesseren in het huidige aanbod. Het is opvallend dat Lybia hier weinig aandacht krijgt.

[..]

Ja, jij vindt dat het in een topic over Bin Laden verrassend weinig over Libië gaat?
pi_96951694
Nog meer spelregels. Ik zal mijn best doen om me aan je belangrijke spelregels te houden.
Irak discussies lopen nooit op iets uit. Het is voorbij en kan niet teruggedraaid worden. Het Bin Laden hoofdstuk is ook voorbij. Wat is jouw mening over de oorlog in Lybia?
Was het de juiste beslissing van de Franse President?

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:35 schreef Monidique het volgende:
"Ik zie dagelijks oorlog tussen Democraten en Republikeinen in de VS en heb er geen behoefte aan om hetzelfde liedje eindeloos aan te horen."

Oeh, verstandig van je, wijs. Erg Serieus.

[..]

O, -O-.

Zou je trouwens normaal kunnen reageren, dus je reactie onder de tekst? Bedankt.
pi_96951727
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:47 schreef GCMarshall het volgende:
Nog meer spelregels. Ik zal mijn best doen om me aan je belangrijke spelregels te houden.
Irak discussies lopen nooit op iets uit. Het is voorbij en kan niet teruggedraaid worden. Het Bin Laden hoofdstuk is ook voorbij. Wat is jouw mening over de oorlog in Lybia?
Was het de juiste beslissing van de Franse President?

[..]

Spelregels, ja, :').

Ik zou zeggen, kijk eens in het Libië-topic.
pi_96951782
Zal ik doen. Het aantal reacties vond ik aan de lage kant en lijkt lang niet zo populair.

quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

:').

Ik zou zeggen, kijk eens in het Libië-topic.
pi_96952020
Syria en Yemen evenmin.
pi_96952188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 11:48 schreef Rambolin het volgende:
10 Facts That Prove The Bin Laden Fable Is a Contrived Hoax
http://www.infowars.com/1(...)is-a-contrived-hoax/

Poll Reveals Most Mistrust Bin Laden Assassination Story
http://www.infowars.com/p(...)assassination-story/

War on Terror is a Reichstag Fire False Flag Operation
http://www.infowars.com/w(...)alse-flag-operation/

Pakistan says it knew of U.S. raid after it began
http://www.infowars.com/p(...)raid-after-it-began/
PRECIES:

Osama BEn Wadh Engh is waarschijnlijk al jaren door ca 2005

Hij had een ernstige nierziekte,

bovendien was zn CIA code naam Tim OSMAN!!!
Al Quaida (= De Database) is een door de CIA/Mossad opgezette couterpoint organisatie een fake terreur org die indertijd de Russen heeft bestreden in Afgh.

De VS speelt niet alleen een heel vies maar ook een heel gevaarlijk spelletje.
China en RUSLAND pikken dat straks niet meer.

China heeft geheime contracten(OLIE) en overeenkomsten met IRAN!

IRAN heeft allang atoomwapens.

EU moet meer naar het Oosten kijken dan naar die f..g Amerikanoonoos.

America = AntiMoralica
0 0
potjevet [Online]
18:54 17/5/11
@blackg
we kunnen texel verkopen,of denhaag,of de rekenkamer,of de regering.

Verkoop de regering dan maar, als slaven in Afrika haahaa

Wat dacht je van Volendam + incl klompenfabriek

Misschien een nieuwe hit uitbrengen het klomdanslied
0 0
potjevet [Online]
18:49 17/5/11
Osama is vermoedelijk al jaren dood ca 2005. Hij had een ernstige nierziekte.
Bovendien was hij een CIA agent en is Al Qaida(= De DataBase) een Amerikaans opgezette false flag-organisatie!

Open your eyes

Wordt Wakker Nederland.
yyy
pi_96952473
Opvallend is dat China en Noord Korea een van de weinige landen zijn die geen aanvallen hebben gehad van OBL, tenzij die regeringen dit geheim hebben gehouden. Dat is ook goed mogelijk natuurlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:57 schreef WODAN888 het volgende:

[..]

PRECIES:

Osama BEn Wadh Engh is waarschijnlijk al jaren door ca 2005

Hij had een ernstige nierziekte,

bovendien was zn CIA code naam Tim OSMAN!!!
Al Quaida (= De Database) is een door de CIA/Mossad opgezette couterpoint organisatie een fake terreur org die indertijd de Russen heeft bestreden in Afgh.

De VS speelt niet alleen een heel vies maar ook een heel gevaarlijk spelletje.
China en RUSLAND pikken dat straks niet meer.

China heeft geheime contracten(OLIE) en overeenkomsten met IRAN!

IRan heeft allang atoomwapens.

EU moet meer naar het Oosten kijken dan naar die f..g Amerikanoonoos.

America = AntiMoralica
0 0
potjevet [Online]
18:54 17/5/11
@blackg
we kunnen texel verkopen,of denhaag,of de rekenkamer,of de regering.

Verkoop de regering dan maar, als slaven in Afrika haahaa

Wat dacht je van Volendam + incl klompenfabriek

Misschien een nieuwe hit uitbrengen het klomdanslied
0 0
potjevet [Online]
18:49 17/5/11
Osama is vermoedelijk al jaren dood ca 2005. Hij had een ernstige nierziekte.
Bovendien was hij een CIA agent en is Al Qaida(= De DataBase) een Amerikaans opgezette false flag-organisatie!

Open your eyes

Wordt Wakker Nederland.
pi_96952710

(vrijwel)ALLES op TV is gelogen over Osama Bin Laden.

O. Bin LAden = een uitvinding van een aantal zeer sluwe en gewetenloze schurken in de VS en ISrael.

Al Quaida is speciaal opgezet om onrust en verdeeldheid te zaaien
Osama fugeert als scarecrow(BOEMAN) en pispaaltje die overal ZOGENAAMD de schuld van krijgt terwijl de geheime diensten CIA/Mossad en MI5 dit allemaal zelf hebben opgezet.

Je gelooft toch niet dan een mannetje in een grot in Afghnistan zo'n enorme aanslag 911 kan plegen.
Alles wijst erop dat BUSH c.s. dat zelf heeft gedaan om Irak etc. te kunnen binnenvallen.
WIJ ZOUDEN dat van de DAKEN MOETEN SCHREEUWEN hier in Nederlnad.
1,2 miljoen (onschuldige) DODEN inmiddels burgers vrouwen en kinderen inclusief!!!!!!!!!

De vrijheid van ons/ jullie en alle Nederlanders en zelfs EU burgers is in het geding.
De Patriotsact die in 2001 er meteen na 911-aanslagen(false flag) doorgejast.
Inmiddels kun je in de VS al als 'suspect' worden opgepakt en zonder vrom van proces opgesloten(lees gemarteld etc.)

Gaat dat hier in Europa ook gebeuren?

JA als WIJ allemaal NIETS doen en als WIJ allemaal dom en lui willen blijven dan zijn de gevolgen niet te overzien.

IN Nederland en Duitsland is ten aanzien van 911 al vergaande CENSUUR op de TV en kranten e.d.
yyy
pi_96952954
911 bedoeling:
Opzet om Irak (olie) en Afghanistan(pijpleiding+Drugs) binnen te vallen.

WTC1 en WTC 2 stortten niet in: NEE ze vaporiseerden, je kunt met het blote oog zien dat er explosieven(thermate etc.) is gebruikt.
WTC 7 stortte idem om 17.20u in. WTC 7 werd niet getroffen door een nep-vliegtuig en waren slechts een paar(zelf aangestoken) brandjes.

Kijk op Youtube en Googel Internet 911
dit is een goeie link:
http://drjudywood.com/articles/BBE/BilliardBalls.html
watch?v=vc0E6wTgb5Q&feature=related
http://www.vkmag.com/zapruder/comments/6341/P100/

p.s. Ook Londen bus en metro aanslagen waren NEP (look for MI 5)
Alles bedoeld om de bevolking angst aan te jagen en hun illegale en gewetenloze plannen uit te kunnen voeren.
yyy
pi_96952969
:')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:16:42 #261
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96957273
Mensenkinderen.... GoudIsEcht en WODAN888 zien hier echt een massa-conspiracy van de grootste schaal volgens mij. :')

Heeft iemand hun al verteld waar BNW te vinden is? :D
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:23:21 #262
93664 waht
Mushir
pi_96957724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef maartena het volgende:
Mensenkinderen.... GoudIsEcht en WODAN888 zien hier echt een massa-conspiracy van de grootste schaal volgens mij. :')

Ach, deze topicreeks was al snel gekaapt door de minder-weldenkende mens.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 20:26:55 #263
78918 SeLang
Black swans matter
pi_96957946
quote:
DETAILED ACCOUNT OF THE BIN LADEN RAID Reveals How It Nearly Ended In Disaster

http://www.businessinsider.com/detailed-account-abbottabad-2011-5
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_96958338
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:16 schreef maartena het volgende:

Conspiracy? Lees eens een link man, dit is echt geen conspiracy. De VS is gewoon pro-actief bezig hun petro-dollar te behouden, oa middels de Irak-oorlog.

Jij dacht dat we daar de wereld een paar WMD lichter gingen maken?

Dan ben jij hier de man van de conspiracies, er zijn namelijk geen WMD gevonden.

Overigens wel triest dat je hier zo staat te schreeuwen in plaats van er wat van op te steken hoor.

Eigenlijk roep je heel hard: "ik ben blind, ik wil niets zien."
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:54:16 #265
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96963672
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 20:33 schreef GoudIsEcht het volgende:
Conspiracy? Lees eens een link man, dit is echt geen conspiracy. De VS is gewoon pro-actief bezig hun petro-dollar te behouden, oa middels de Irak-oorlog.

Jij dacht dat we daar de wereld een paar WMD lichter gingen maken?

Dan ben jij hier de man van de conspiracies, er zijn namelijk geen WMD gevonden.

Overigens wel triest dat je hier zo staat te schreeuwen in plaats van er wat van op te steken hoor.

Eigenlijk roep je heel hard: "ik ben blind, ik wil niets zien."
Nee, ik onderbouw heel goed hoe het zat met die Amerikaanse olie in Irak.... en jij laat gewoon je oogkleppen op staan. Bij jou is bij voorbaat de VS al de boeman, ook al liggen de feiten heel anders.

Met zoveel niet-Amerikaanse bedrijven die de oliecontracten hebben gewonnen, is de kans groter dan ooit dat men olie in Euro's gaan verhandelen. En dat is het goedrecht van Irak, het is immers hun olie.

Wat betreft lezen: Je bewijst in dit topic keer op keer dat je dat zelf niet echt doet..... of je leest wel, maar begrijpt niet helemaal. ;)
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96967616
quote:
[post=1806093]Op 17-5-2011 22:12 schreef tuintje:[/post]
Kijk, dat we niet alles weten klopt. Dat er misleiding is klopt. Dat we dom gehouden worden klopt. Dat er heel veel tegenstrijdigheden zijn bij9/11 klopt.

De vraag is of je er beter van wordt als je wél de waarheid hoort. Ik denk het niet. Niemand wordt er beter van en je jaagt er alleen maar m de zak jeuken. Zolang ze niet bij mij in de tuin staan schiet ik niet terug.
Democratie en Vrijheid is niet gratis. Ook onze vrijheid dienen we niet alleen te veroveren maar ook te bewaken.

Weten en niets doen betekent medeplichtig zijn.
Niets weten is dom en niets willen weten is nog dommer.

Iemand zei: Ik sterf liever op mijn voeten dan te leven op mijn knieen!

Misschien heb jij er nog geen last van maar onze kinderen en kleinkinderen?

Ga maar lekker door met je kop in het zand steken....

p.s. Ze weten precies via je mobiel waar en bij wie je die platjes hebt opgelopen.
Probeer eens wat HCl, anders wil H2SO4 ook wel helpen, wel goed sterk erop spuiten
(grapje: moet kunnen) :)
yyy
pi_96967758
Je kijkt één dag niet in zo'n topic en ... :')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 22:50:49 #268
8369 speknek
Another day another slay
pi_96967945
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef WODAN888 het volgende:

O. Bin LAden = een uitvinding van een aantal zeer sluwe en gewetenloze schurken in de VS en ISrael.

Osama fugeert als scarecrow(BOEMAN) en pispaaltje die overal ZOGENAAMD de schuld van krijgt terwijl de geheime diensten CIA/Mossad en MI5 dit allemaal zelf hebben opgezet.

Je gelooft toch niet dan een mannetje in een grot in Afghnistan zo'n enorme aanslag 911 kan plegen.
Alles wijst erop dat BUSH c.s. dat zelf heeft gedaan om Irak etc. te kunnen binnenvallen.
1,2 miljoen (onschuldige) DODEN inmiddels burgers vrouwen en kinderen inclusief!!!!!!!!!

De vrijheid van ons/ jullie en alle Nederlanders en zelfs EU burgers is in het geding.
Inmiddels kun je in de VS al als 'suspect' worden opgepakt en zonder vrom van proces opgesloten(lees gemarteld etc.)

JA als WIJ allemaal NIETS doen en als WIJ allemaal dom en lui willen blijven dan zijn de gevolgen niet te overzien.

IN Nederland en Duitsland is ten aanzien van 911 al vergaande CENSUUR op de TV en kranten e.d.

BEDANKT!!!! je HEBT mijn OGEN GEOPEND!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door speknek op 17-05-2011 23:27:23 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96968655
Arme Wodan & GoudIsEcht... nog meer slachtoffers van de 'ik volg linkjes van de ene site die mijn mening bevestigt naar de andere net zo lang tot de verbanden in mijn geheugen zijn gegrift en ik volledig blind ben voor de werkelijke feiten en realiteit' :N

En ze zien het zelf niet, maar denken juist dat anderen blind zijn... En het vervelende is dat het net werkt zoals religieuze indoctrinatie tijdens je peutertijd: het is vrijwel onmogelijk om weer op een andere manier naar de feiten te kijken: What has been seen cannot be unseen
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 17 mei 2011 @ 23:25:39 #270
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_96970226
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:01 schreef Knipoogje het volgende:
Arme Wodan & GoudIsEcht... nog meer slachtoffers van de 'ik volg linkjes van de ene site die mijn mening bevestigt naar de andere net zo lang tot de verbanden in mijn geheugen zijn gegrift en ik volledig blind ben voor de werkelijke feiten en realiteit' :N

En ze zien het zelf niet, maar denken juist dat anderen blind zijn... En het vervelende is dat het net werkt zoals religieuze indoctrinatie tijdens je peutertijd: het is vrijwel onmogelijk om weer op een andere manier naar de feiten te kijken: What has been seen cannot be unseen
Zo'n uitspraak kun je alleen maar opvatten met een [username = Knipoogje].
Blijf een open geest houden ... onderzoek zelf en stel vragen voor je je mening vastgiet in (wie dan ook's) mening.

Feiten zijn vaak zo vormbaar als degene die ze hoort. Raadpleeg je geweten eens.
Calm down, please!
pi_96972121
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 23:25 schreef Googolplexian het volgende:
Zo'n uitspraak kun je alleen maar opvatten met een [username = Knipoogje].
Blijf een open geest houden ... onderzoek zelf en stel vragen voor je je mening vastgiet in (wie dan ook's) mening.

Feiten zijn vaak zo vormbaar als degene die ze hoort. Raadpleeg je geweten eens.
Blijkbaar heeft die open geest houding je erg naief en vatbaar gemaakt voor CT-sites. Ik raad je dus aan om bij die open geest ook een realistische kijk op het leven te behouden en vooral veel internetsites te bezoeken die nieuws van beide kanten vergaart.

Of je bedoelt het natuurlijk andersom en je bent het juist volledig eens met wat ik zeg.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:15:10 #272
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_96972810
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 00:01 schreef Knipoogje het volgende:

... die open geest houding je erg naief en vatbaar gemaakt ...
Dat is al een tegenstrijdigheid. Een open geest maakt een persoon niet naïef zolang het volledige spectrum in acht wordt genomen.

quote:
Ik raad je dus aan om bij die open geest ook een realistische kijk op het leven te behouden
Altijd goed advies.

quote:
... en vooral veel internetsites te bezoeken die nieuws van beide kanten vergaart.
Graag dan ook wat links zodat ik een indruk heb welke links jij gebruikt om je open geest vorm te geven.

quote:
Of je bedoelt het natuurlijk andersom en je bent het juist volledig eens met wat ik zeg.
Dat zou natuurlijk zomaar kunnen maar ik heb geen idee wat je nu eigenlijk zegt. Ik quotte je op wat kortzichtig en gematigd persoonlijk (niet richting mij overigens) leek.
Calm down, please!
pi_96973318
Uiteraard, Israel moet er nog bij. Nu is het pas compleet.

George Marshall was overigens tegen het vestigen van de staat van Israel.
Laten we er een Israel draadje van maken.

OBL zat inderdaad niet in een grot, ondanks dat ie dat z'n volgelingen wijs maakte.

quote:

pi_96974046
Ben nog altijd op zoek naar het lybia draadje, maar dat zit blijkbaar goed verstopt.
Draadjes over Trump zag ik wel. Het is inderdaad vergaande censuur.

Trump ligt er inmiddels al weer uit. Eerst Obama die zijn geboortecertificaat liet zien en OBL pakte. Poging twee was het beweren dat OBL gevonden werd vanwege martelen, waarna Trump te grazen werd nomen door de Republikeinse Senator McCain.

Als Palin niet zijn kandidaat voor Vice President was geweest, was McCain een optie geweest. Hij en verschillende andere Amerikaanse leiders zijn immers jarenlang zelf gemarteld en er is geen enkel bewijs dat OBL dankzij martelen werd gepakt. Ben blij dat Trump het opgeeft en teruggaat naar z'n tv show. Net als Palin is hij niet meer dan een entertainer.

quote:

[ Bericht 1% gewijzigd door GCMarshall op 18-05-2011 01:24:18 ]
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:23:10 #275
324665 meth77
to do or not to do
pi_96978145
quote:
wo 18 mei 2011, 07:36
'Egyptenaar voorlopig leider van al-Qaeda'
LONDEN - Egyptenaar Saif al-Adel heeft voorlopig de leiding bij terreurnetwerk al-Qaeda, in afwachting van de verwachte benoeming van Ayman al-Zawahiri als opvolger van Osama bin Laden.

Dat meldde analist Noman Benotman van de Britse denktank Quilliam Foundation dinsdag. Benotman is oud-handlanger van Osama bin Laden.

De Egyptische oud-commando Saif al-Adel is volgens Amerikaanse aanklagers een van de leidende militaire chefs van al-Qaeda.
Hij zou geholpen hebben bij de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Nairobi en Dar es Salaam in 1998.
In de jaren negentig zou hij trainingskampen voor al-Qaeda hebben opgezet in Soedan en Afghanistan.

De Egyptenaar, die ook bekend staat als Muhamad Ibrahim Makkawi, zou na de Amerikaanse invasie van Afghanistan in 2001 naar Iran zijn gevlucht. Daar kreeg hij huisarrest, menen sommige media.
Iran zou hem een jaar geleden hebben vrijgelaten, waarna Adel naar de Afghaans-Pakistaanse grens trok. In de laatste weken zou hij weer teruggekeerd zijn naar Iran.

De benoeming van Adel als waarnemend leider is een reactie op de onrust onder aanhangers, meent expert Benotman.
De aanhangers hadden online geklaagd dat het zo lang duurde voordat een opvolger verscheen voor Osama bin Laden, die 2 mei thuis is doodgeschoten door Amerikaanse commando's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')