Lang geleden?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.
Nope. Niet mee in mijn maag.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met dat meisje in je maag?
Okquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Eind 2008, net voordat ik actief begon te posten in Singles.
Dit is key inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope. Niet mee in mijn maag.
Doe wat ik wil. En inderdaad wat techno zegt. Zal vast niet werken maar kan nog wel leuk zijn zo lang het er is. Als beide dat weten is dat goed.
Ook niet meer gezien trouwens.
Slaap lekker prijswinnaarquote:
Het scheelt dat ik er veel jonger uitzie he, op de 17e verjaardag van dochterlief dachten al haar vriendinnen dat ik haar oudere broer was. Serieus waar.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Techno zn antwoord?
8 jaar jonger dan ik.quote:
waar? welke wijk und so?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel weer onderhuur maar gezien de woningmarkt duurt het nog een tijdje voor het verkocht is. Hoop ik
He oud is ze nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik er veel jonger uitzie he, op de 17e verjaardag van dochterlief dachten al haar vriendinnen dat ik haar oudere broer was. Serieus waar.
Waar?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel weer onderhuur maar gezien de woningmarkt duurt het nog een tijdje voor het verkocht is. Hoop ik
Oehquote:
Terwijde?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leidsche Rijn, dat huis waar jij toen ook bent geweest
Als je zelf geen auto hebt hoef je je daar niet druk om te makenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Er was vannacht wel een auto afgefikt in die straat
Ik heb daar dan toch een garagequote:Op maandag 9 mei 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je zelf geen auto hebt hoef je je daar niet druk om te maken
ook niet als je niet een homo stel bent
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leidsche Rijn, dat huis waar jij toen ook bent geweest
Ja, daarquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?
dat was een tekenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?
Ja, al kunnen ze nog weleens aan komen kakken aangezien ze een paar straten verderop gaan wonen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem aan dat de onderhuur exc katten is?
kattenluik vergrendelenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al kunnen ze nog weleens aan komen kakken aangezien ze een paar straten verderop gaan wonen.
*kneed*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:17 schreef MNR het volgende:
Al meer dan een uur wakker liggen is niet grappig
Waar is mijn masseur? Need him. Pronto!
Oh ja. Stom van me. Dat is mijn optimistische kant. Ik zal hem verdrinken in bier.quote:
Afsnauwen FTW!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerken!En internet doet het niet
Dat wordt hard thuiswerken
![]()
Heerlijk Ziggo afgesnauwdGoedemorgen
Je kijkt met smart uit naar z'n Coca Cola Light break?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:28 schreef MNR het volgende:
Er is hier achter een man aan het werk in het park en die goed bezig!!
Ja echt he!quote:
En toen? En toen? En toen? En toen? Hingen ze op?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
Meneer, er kan overmorgen een monteur langskomen..
Nee, dat kan niet, ik ben zelf over 3 weken pas weer op christelijke tijden thuis, of hij moet tussen 8 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends komen.. U kunt dus beter zorgen dat hij morgen ochtend voor de deur staat.
Meneer?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja echt he!
Meneer, er kan overmorgen een monteur langskomen..
Nee, dat kan niet, ik ben zelf over 3 weken pas weer op christelijke tijden thuis, of hij moet tussen 8 uur 's avonds en 6 uur 's ochtends komen.. U kunt dus beter zorgen dat hij morgen ochtend voor de deur staat.
en toen werd er een spoedje van gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
En toen? En toen? En toen? En toen? Hingen ze op?
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je kijkt met smart uit naar z'n Coca Cola Light break?
Ze komen dus helemaal niet meer!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toen werd er een spoedje van gemaakt
Dat zeggen ze alleen maar om van je af te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en toen werd er een spoedje van gemaakt
Hij houdt er accuut mee op...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:30 schreef STING het volgende:
[..]
Je kijkt met smart uit naar z'n Coca Cola Light break?
Ik ken Ziggo te goed. Het woord "snel" komt niet in hun vocabulaire voor. Daarom ben ik geen klant meer bij ze.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen maar om van je af te zijn.
Hmmm, ik werd net door de monteur gebeld dat hij er rond 11 zou zijn vandaag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ken Ziggo te goed. Het woord "snel" komt niet in hun vocabulaire voor. Daarom ben ik geen klant meer bij ze.XS4ALL
.
Dat toneelspelen kunnen ze daar heel goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hmmm, ik werd net door de monteur gebeld dat hij er rond 11 zou zijn vandaag.
Daar ben ik ook bang voor. We zullen zien.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
Kon je ook ergens instellen dat je een mail wilt ontvangen bij pm?
Volgens mij kan dit niet, zelf ook al eens naar gezocht.quote:
Je zorgt wel heel goed voor je monteurs.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Maar heey, ik heb koffie, afbakbroodjes, etc. Ik hou het nog wel even vol dat wachten.
Goeie baas. Ik moet het doen met een aftandse 1130quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. zie net dat ik van de baas een Nokia e71 krijg voor het werk. heb zelf een e72
Ik ben blij dat mijn baas mij niet haat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. zie net dat ik van de baas een Nokia e71 krijg voor het werk. heb zelf een e72
De mijnes haat mij niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn baas mij niet haat.Nokia
.
Mijn baas heeft mij een aightPhone gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:41 schreef Cue_ het volgende:
Mijn baas heeft me een tweedehands iPhone gegevenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn baas heeft mij een aightPhone gegeven
Sinds afgelopen vrijdagquote:
Ik zie in ieder geval dat je bij FAQ, 6.1 een extra optie neer kunt leggen die je ingebouwd wil hebben. Dat zou je sowieso kunnen doen als ik geen antwoord hebquote:
Mijn baas heeft zichzelf een iPhone 4 gegeven en ons van die pauperige HTC-troep.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn baas heeft mij een aightPhone gegeven
In het centrum van Dublin, de baan die ik graag wilde, kan 23 Mei beginnen.quote:
Tnxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie in ieder geval dat je bij FAQ, 6.1 een extra optie neer kunt leggen die je ingebouwd wil hebben. Dat zou je sowieso kunnen doen als ik geen antwoord heb
(kijk ik nu even verder...)
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het centrum van Dublin, de baan die ik graag wilde, kan 23 Mei beginnen.
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit, we kennen elkaar pas 6 weken nu, dus een echte basis is er nog niet eens. Maar we willen eigenlijk ook niet uit elkaar. Lastig parket.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!
Maar....What about zoenmevrouw!?
Feli kerel!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een prof laten leggen. En goed onderhouden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar zijn we nog niet helemaal uit, we kennen elkaar pas 6 weken nu, dus een echte basis is er nog niet eens. Maar we willen eigenlijk ook niet uit elkaar. Lastig parket.
Yw.quote:
Dank je (en Snuit ook bedankt)quote:
Het is parketquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een prof laten leggen. En goed onderhouden.
Of bedoel je een lastig pakket?
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je (en Snuit ook bedankt)
Dat is idd snel. Vrijdag lagen we aan t water te zeggen dat het nog wel een paar maanden mocht duren. En een uur later werd ik gebeld met die datum.
Ik krijg netjes een mailtje bij een pm, dus die functie zit er wel in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Yw.
Wel, het ziet er niet naar uit dat die optie is ingebouwd.. (dat verbaast me een beetje). Maar je kunt dus via de FAQ, 6.1 een extra optie voorleggen die je ingebouwd wil hebben. Zou het doen, want je bent vast niet de enige die hiervan gebruik wil maken
Het is wel parketquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een prof laten leggen. En goed onderhouden.
Of bedoel je een lastig pakket?
Hij is 'verder'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te worden
Congratz!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ow, haha. Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingesteld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg netjes een mailtje bij een pm, dus die functie zit er wel in.
Waar? ikwilhetikwilhetikwilhetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te worden
Ik ook, maar ik kan dus nu nergens meer vinden hoe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin is niet zo ver weg dat je nooit meer in NL bent natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonen
nope, zei ik eerder in t topic ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, haha. Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingesteld?
LAFT is the answerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonen
Klopt, maar het is wel anders, we verdienen beide voldoende om regelmatig te vliegen. Maar er komen meer dingen bij kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dublin is niet zo ver weg dat je nooit meer in NL bent natuurlijk
???quote:
quote:
Ik zal nog eens verder kijken straks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nope, zei ik eerder in t topic ook alzal bij de instellingen staan.
Nee, maar je gaat niet even om het weekend op en neer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal nog eens verder kijken straks.
Btw, een vriendin van mij zit in precies dezelfde situatie (zij is ook degene die vertrekt). Enne.. Dublin is niet zo heel ver weg
Ook naar Dublin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal nog eens verder kijken straks.
Btw, een vriendin van mij zit in precies dezelfde situatie (zij is ook degene die vertrekt). Enne.. Dublin is niet zo heel ver weg
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Het is niet ver, maar m'nis bijna 37, voor sommige dingen moet je dan well een keuze gaan maken. Als ik nu 2jr naar het buitenland ga, is dat lastig.
Misschien heeft ze wel klapperende eierstokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?
Nee... zij gaat naar Australie. Dus dan breng jij het er nog goed vanafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Het is niet ver, maar m'nis bijna 37, voor sommige dingen moet je dan well een keuze gaan maken. Als ik nu 2jr naar het buitenland ga, is dat lastig.
Genoeg te vinden in de pubsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
This is worthless without picss you knowquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
Vanmiddag maar thuiswerken
Babies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?
Eens met babs. Toen ik zei dat je moest utikijken dat je niet verliefd zou worden moest ik niet zo overdrijven..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
Dus je loopt er bij als 1 of andere kamperhoer met alleen een legging aan? Pricelessquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
Wat romantisch!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja zoietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Dus je loopt er bij als 1 of andere kamperhoer met alleen een legging aan? Priceless
Ik kan me er heel weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor altijd dat er mooie vrouwen in Dublin wonen. Die komen 's avonds ineens overal vandaan, naar de kroegen. Waar ze vervolgens oncharmant veel gaan drinken
Dito. Maar dat weet Peu ook welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens met babs. Toen ik zei dat je moest utikijken dat je niet verliefd zou worden moest ik niet zo overdrijven..
Dat gaat dus feest worden voor Peuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor altijd dat er mooie vrouwen in Dublin wonen. Die komen 's avonds ineens overal vandaan, naar de kroegen. Waar ze vervolgens oncharmant veel gaan drinken
+1.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Wel eens in de winter 's nachts bij een meisje weggegaan. We hadden eerst nog een peukje buiten gerookt en ik had toen geen ondergoed onder mijn broek aangetrokken. Toen ik dus wegging kan je je voorstellen dat ik te lam was om mijn broek uit te doen, ondergoed aan en broek weer aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Pics!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
legging met panterprint?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat zou het plaatje nog mooier maken hè...quote:
*ring* "Ja, hallo met snuit *plons* ebolletje"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Damn, ga je net even poepen krijg je in die echo hal een belangrijk telefoontje
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*ring* "Ja, hallo met snuit *plons* ebolletje"
Hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Wel eens in de winter 's nachts bij een meisje weggegaan. We hadden eerst nog een peukje buiten gerookt en ik had toen geen ondergoed onder mijn broek aangetrokken. Toen ik dus wegging kan je je voorstellen dat ik te lam was om mijn broek uit te doen, ondergoed aan en broek weer aanIk dat ding dus gewoon in mijn tas gedaan ben weggegaan.
Enfin, het was wel héél koud en ik moest toch wel ver fietsenIk dus ergens in het holst van de nacht in de vrieskou de bosjes in om mijn ondergoed aan te trekken
Het hielp niet heel erg
Hoera voor geurtelefoon!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Parachute.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ballonvaart of parachutesprong?
Wat zou(den) jij(jullie) kiezen?
Als het om de thrill gaat dan parachutespringenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Toen leek het een heel goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HahahaDat je überhaupt denkt dat het zou helpen
Dan hoor je er niet meer bij. Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
hmm, ik heb niet eens een schaamverhaal over "vergeten" ondergoed
Parachutesprong zou ik voor de kick doen. Maar een ballonvaart duurt langer en je ziet meer. Ik zou dus voor de laatste gaan denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Parachute! 1000 keer die voordat ik de ander zou kiezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Voor mijn gevoel is een balonvaart iets wat minder snel op de planning staat en een parachute sprong is makkelijker in andere landen ook te doen. Dus als ik moet kiezen eerst een balonvaart, dan parachute.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik neem alleen thuis op, als het een zeer goede bekende is, en alleen om er over te geinen dat ik zit te geinen. Op het werk neem ik nooit op. En heb er ook een bloedhekel aan als iemand naast mij dat wel doet, of dat ik iemand bel die op de wc zit en lekker doorkreunt tijdens het bellenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nog niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zij gaat gewoon omdat ze echt gelukkig is in Australie. En die vent die ze hier ontmoet heeft, heeft niet echt een gegronde reden om in NL te blijven. Ik weet niet hoe het gaat lopen, daar moeten ze zelf achter zien te komen, maar ik acht de kans zeker aanwezig dat het happy aflooptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Dat klinkt alsof ze 73 is i.p.v. 37quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.
liever hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
parachute sprong is makkelijker in andere landen ook te doen.
Ze raakt al slecht ter been?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niet van hoogtes, dus lastige keus. Parachute is wel spannender enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Zij heeft iemand in Australie of hij gaat mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Zij gaat gewoon omdat ze echt gelukkig is in Australie. En die vent die ze hier ontmoet heeft, heeft niet echt een gegronde reden om in NL te blijven. Ik weet niet hoe het gaat lopen, daar moeten ze zelf achter zien te komen, maar ik acht de kans zeker aanwezig dat het happy afloopt
Parachute springen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Grote nonsens, en je weet het, je riep het 6 weken geleden zelf nog. Binnen 3 weken ben je haar vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.
Vroegah, was een jaar of 16 denk is.. op zomervakantie 's nachts in de bosjes beland met een locale adonis. Helemaal leuk en geweldig, tot ik midden in de nacht bij terugkomst in de tent erachter kwam dat ik mijn beha niet aan had. En toen moest ik terug en probeer dan maar weer eens het goede bosje terug te vinden...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik voor parachute ga dan. Bij een ballonvaart moet ik mee, daar zit ik niet zo op te wachten
Hoe lang ging je ook alweer met haar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.
Wat is nu de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Vroegah, was een jaar of 16 denk is.. op zomervakantie 's nachts in de bosjes beland met een locale adonis. Helemaal leuk en geweldig, tot ik midden in de nacht bij terugkomst in de tent erachter kwam dat ik mijn beha niet aan had. En toen moest ik terug en probeer dan maar weer eens het goede bosje terug te vinden...
Maar gevoel is toch niet meetbaar aan de duur van een relatie? Ik ben drie maanden samen geweest met iemand, dat was een miljoen keer waardevoller dan de relatie van zes jaar, hoe vreemd dat ook klinkt misschien.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Is iedereen zijn geloof in de romantiek verloren?
Wat versta je onder de romantiek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik nooit babe!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
De beha overigens wel weer teruggevonden, maar damn wat voelde ik me een mutsquote:
Dat De Liefde overwintquote:
Hell noquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Nooit!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
beetje jammer, ik had er meer van verwachtquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De beha overigens wel weer teruggevonden, maar damn wat voelde ik me een muts
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
beetje jammer, ik had er meer van verwacht
Dat heb ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nooit!
Maar op den duur word je wel cynischer
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik voor parachute ga dan. Bij een ballonvaart moet ik mee, daar zit ik niet zo op te wachten
zondequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:34 schreef missbehavin het volgende:
De echt erge verhalen hou ik natuurlijk voor me
oh ik weet heus nog wel dat ik het kan, ook al gebeurt het al een tijdje nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb het gevoel dat ik nu juist nog veel puberaler verliefd kan worden en romantischer ben dan ooit tevoren
Sorry, maar dat (her)ken ik niet zo, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
Maar gevoel is toch niet meetbaar aan de duur van een relatie? Ik ben drie maanden samen geweest met iemand, dat was een miljoen keer waardevoller dan de relatie van zes jaar, hoe vreemd dat ook klinkt misschien.
Ms was het wel erger, maar hebben mijn hersenen het in mijn herinnering afgezwakt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je het je nog kunt herinneren valt me al reuze mee
Ik heb een mooie roze kamer voor je te huurquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet ik ook maar eens naar Purmerend verhuizen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een mooie roze kamer voor je te huur
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn favoriete kleur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Voorlopig maar ff nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verandert vanzelf wel weer bij de liefde die wél goed 'afloopt'.
Ik geloof nog steeds in hele diepe, zweterige, dierlijke romantiekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Neehee, wat postte ik nou gisterenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?
nee ik heb een buitenlamp met (witte) LEDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?
Toch is Liefde soms niet genoegquote:
Dat had ik niet gezien hoor.quote:
Heb je meteen hout voor in de vuurkorfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
nouja ik ga denk ik gelijk een boom vermoorden
Boomfeestmoorddagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
nouja ik ga denk ik gelijk een boom vermoorden
Het idee dat Liefde in the end toch overwint, vind ik wel heel fijn hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch is Liefde soms niet genoeg![]()
Maar mijn zus had ook net een maand een relatie toen hij 8 mnd naar Australië ging en zij na 5 mnd een half jaar naar Mexico. Ze zijn nog steeds samen en iedereen weet inmiddels wel wat ze gaan doen
Lekker fikkie stokenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meteen hout voor in de vuurkorf
Ja hoewel ik toch ook best een beetje cynisch ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het idee dat Liefde in the end toch overwint, vind ik wel heel fijn hoor.
quote:
Die zus van jou reist wat afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch is Liefde soms niet genoeg![]()
Maar mijn zus had ook net een maand een relatie toen hij 8 mnd naar Australië ging en zij na 5 mnd een half jaar naar Mexico. Ze zijn nog steeds samen en iedereen weet inmiddels wel wat ze gaan doen
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Ik ben heel cynisch wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoewel ik toch ook best een beetje cynisch ben.
Seks naast een open vuurquote:
Oh hoe romantisch!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Ik ben heel cynisch wat dat betreft.
Dat heb ik de vakanties van de afgelopen jaren nog niet eens genoemdquote:
De buren hun nest uit fikken. Goehoedquote:
Laten we samen geloven dat het uiteindelijk tussen ons toch niet gaat werkenquote:
Het was mijn idee hoorquote:
quote:
Hmm ik ken nog iemand die dat altijd zegtquote:
Als jij 'm nou betaalt, dan wéét ik dat het echte liefde isquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Laten we samen geloven dat het uiteindelijk tussen ons toch niet gaat werken![]()
Hoewel jouw tattoo de kansen gaat vergroten, laat dat ding eens zetten
Exact. Ik heb het iets te vaak zien fout gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoewel ik toch ook best een beetje cynisch ben.
Oh, ben jij er zo een.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij 'm nou betaalt, dan wéét ik dat het echte liefde is
Nee idd, dat is zo. Helaasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact. Ik heb het iets te vaak zien fout gaan.
Alleen met heel veel, heel hard werk kun je het volhouden. Liefde alleen is niet genoeg.
ik zie het heel simpel... Het komt wel goedquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Ik ben heel cynisch wat dat betreft.
quote:
Ik dacht dat de definitie van liefde toch anders wasquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is pas echt liefde als je dat ding voor mij laat zetten, ook al raak je aan de bedelstafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is pas echt liefde als je dat ding voor mij laat zetten, ook al raak je aan de bedelstaf
Ja prima maar niet bij Rival in zn achtertuin toch. Dadelijk gaat het mis en dan poef weg huisquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wilde heel braaf de vuurkorf gebruiken.
Ik ga voor een groot kampvuur.
Dan heb je helemaal een mooie brandquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja prima maar niet bij Rival in zn achtertuin toch. Dadelijk gaat het mis en dan poef weg huis
Eeuwige optimistquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie het heel simpel... Het komt wel goed
Ik zit er vol meequote:
* marshmellows paktquote:
Nee.quote:
Not gonna happenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We spreken hem wel weer als hij 50 is en nog steeds alleen
Dat!quote:
Ja je steekt maar een huis ergens anders in de brand. Niet in Purmerendquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pak maar weer in, het mag niet van Huppel.
Gunt ons niet eens een mooie brand.
[..]
In Emmen dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je steekt maar een huis ergens anders in de brand. Niet in Purmerend
Wij hebben wel vertrouwen in die jongen hequote:
Prima. Dit is toch al een verdorven kutdorp.quote:
Uhm. Neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij hem een handje helpt?
Purmerend verdient een firestormquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je steekt maar een huis ergens anders in de brand. Niet in Purmerend
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:54 schreef STING het volgende:
[..]
*Kijkt op Buienradar*
Of je woont helemaal in het westen of in het oosten
Bom er op!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Prima. Dit is toch al een verdorven kutdorp.
Nee ik wil Purmerend weer terug als mijn Happy Place.quote:
Goed planquote:
purmerend en happy place in 1 zin..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik wil Purmerend weer terug als mijn Happy Place.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |