quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een mooie roze kamer voor je te huur
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn favoriete kleur.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef rival het volgende:
[..]
Voorlopig maar ff nietquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat verandert vanzelf wel weer bij de liefde die wél goed 'afloopt'.
Ik geloof nog steeds in hele diepe, zweterige, dierlijke romantiekquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Is iedereen zijn geloof in de romantiek verloren?
Neehee, wat postte ik nou gisterenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?
nee ik heb een buitenlamp met (witte) LEDquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Met zo'n mooi rood lichtje boven de ramen zeker?
Toch is Liefde soms niet genoegquote:
Dat had ik niet gezien hoor.quote:
Heb je meteen hout voor in de vuurkorfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
nouja ik ga denk ik gelijk een boom vermoorden
Boomfeestmoorddagquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
nouja ik ga denk ik gelijk een boom vermoorden
Het idee dat Liefde in the end toch overwint, vind ik wel heel fijn hoor.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch is Liefde soms niet genoeg![]()
Maar mijn zus had ook net een maand een relatie toen hij 8 mnd naar Australië ging en zij na 5 mnd een half jaar naar Mexico. Ze zijn nog steeds samen en iedereen weet inmiddels wel wat ze gaan doen
Lekker fikkie stokenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je meteen hout voor in de vuurkorf
Ja hoewel ik toch ook best een beetje cynisch ben.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Het idee dat Liefde in the end toch overwint, vind ik wel heel fijn hoor.
quote:
Die zus van jou reist wat afquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Toch is Liefde soms niet genoeg![]()
Maar mijn zus had ook net een maand een relatie toen hij 8 mnd naar Australië ging en zij na 5 mnd een half jaar naar Mexico. Ze zijn nog steeds samen en iedereen weet inmiddels wel wat ze gaan doen
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. Ik ben heel cynisch wat dat betreft.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoewel ik toch ook best een beetje cynisch ben.
Seks naast een open vuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |