+1.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
Wel eens in de winter 's nachts bij een meisje weggegaan. We hadden eerst nog een peukje buiten gerookt en ik had toen geen ondergoed onder mijn broek aangetrokken. Toen ik dus wegging kan je je voorstellen dat ik te lam was om mijn broek uit te doen, ondergoed aan en broek weer aanquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
Vanmiddag maar thuiswerken
Pics!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
legging met panterprint?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Dat zou het plaatje nog mooier maken hè...quote:
*ring* "Ja, hallo met snuit *plons* ebolletje"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Damn, ga je net even poepen krijg je in die echo hal een belangrijk telefoontje
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*ring* "Ja, hallo met snuit *plons* ebolletje"
Hahahaquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:12 schreef Mystikvm het volgende:
Wel eens in de winter 's nachts bij een meisje weggegaan. We hadden eerst nog een peukje buiten gerookt en ik had toen geen ondergoed onder mijn broek aangetrokken. Toen ik dus wegging kan je je voorstellen dat ik te lam was om mijn broek uit te doen, ondergoed aan en broek weer aanIk dat ding dus gewoon in mijn tas gedaan ben weggegaan.
Enfin, het was wel héél koud en ik moest toch wel ver fietsenIk dus ergens in het holst van de nacht in de vrieskou de bosjes in om mijn ondergoed aan te trekken
Het hielp niet heel erg
Hoera voor geurtelefoon!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Parachute.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ballonvaart of parachutesprong?
Wat zou(den) jij(jullie) kiezen?
Als het om de thrill gaat dan parachutespringenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Toen leek het een heel goed ideequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HahahaDat je überhaupt denkt dat het zou helpen
Dan hoor je er niet meer bij. Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
hmm, ik heb niet eens een schaamverhaal over "vergeten" ondergoed
Parachutesprong zou ik voor de kick doen. Maar een ballonvaart duurt langer en je ziet meer. Ik zou dus voor de laatste gaan denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Parachute! 1000 keer die voordat ik de ander zou kiezenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Voor mijn gevoel is een balonvaart iets wat minder snel op de planning staat en een parachute sprong is makkelijker in andere landen ook te doen. Dus als ik moet kiezen eerst een balonvaart, dan parachute.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ik neem alleen thuis op, als het een zeer goede bekende is, en alleen om er over te geinen dat ik zit te geinen. Op het werk neem ik nooit op. En heb er ook een bloedhekel aan als iemand naast mij dat wel doet, of dat ik iemand bel die op de wc zit en lekker doorkreunt tijdens het bellenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?
Nog niet!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Zij gaat gewoon omdat ze echt gelukkig is in Australie. En die vent die ze hier ontmoet heeft, heeft niet echt een gegronde reden om in NL te blijven. Ik weet niet hoe het gaat lopen, daar moeten ze zelf achter zien te komen, maar ik acht de kans zeker aanwezig dat het happy aflooptquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Het is niet ver, maar m'nis bijna 37, voor sommige dingen moet je dan well een keuze gaan maken. Als ik nu 2jr naar het buitenland ga, is dat lastig.
Dat klinkt alsof ze 73 is i.p.v. 37quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.
liever hierquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
parachute sprong is makkelijker in andere landen ook te doen.
Ze raakt al slecht ter been?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, je leeft toch anders op 26 of 37. En sommige dingen worden lastiger als je ouder wordt.
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niet van hoogtes, dus lastige keus. Parachute is wel spannender enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Zij heeft iemand in Australie of hij gaat mee?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Zij gaat gewoon omdat ze echt gelukkig is in Australie. En die vent die ze hier ontmoet heeft, heeft niet echt een gegronde reden om in NL te blijven. Ik weet niet hoe het gaat lopen, daar moeten ze zelf achter zien te komen, maar ik acht de kans zeker aanwezig dat het happy afloopt
Parachute springen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Grote nonsens, en je weet het, je riep het 6 weken geleden zelf nog. Binnen 3 weken ben je haar vergeten.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.
Vroegah, was een jaar of 16 denk is.. op zomervakantie 's nachts in de bosjes beland met een locale adonis. Helemaal leuk en geweldig, tot ik midden in de nacht bij terugkomst in de tent erachter kwam dat ik mijn beha niet aan had. En toen moest ik terug en probeer dan maar weer eens het goede bosje terug te vinden...quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik voor parachute ga dan. Bij een ballonvaart moet ik mee, daar zit ik niet zo op te wachten
Hoe lang ging je ook alweer met haar?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
je bent niet de 1e die dat zegt, maar gevoelens pleur ik niet zomaar aan de kant. Dat rondneuken is geinig, maar haalt het niet bij wat ik nu heb.
Wat is nu de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Vroegah, was een jaar of 16 denk is.. op zomervakantie 's nachts in de bosjes beland met een locale adonis. Helemaal leuk en geweldig, tot ik midden in de nacht bij terugkomst in de tent erachter kwam dat ik mijn beha niet aan had. En toen moest ik terug en probeer dan maar weer eens het goede bosje terug te vinden...
Maar gevoel is toch niet meetbaar aan de duur van een relatie? Ik ben drie maanden samen geweest met iemand, dat was een miljoen keer waardevoller dan de relatie van zes jaar, hoe vreemd dat ook klinkt misschien.quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Is iedereen zijn geloof in de romantiek verloren?
Wat versta je onder de romantiek?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Ik nooit babe!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |