Yw.quote:
Dank je (en Snuit ook bedankt)quote:
Het is parketquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een prof laten leggen. En goed onderhouden.
Of bedoel je een lastig pakket?
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te wordenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je (en Snuit ook bedankt)
Dat is idd snel. Vrijdag lagen we aan t water te zeggen dat het nog wel een paar maanden mocht duren. En een uur later werd ik gebeld met die datum.
Ik krijg netjes een mailtje bij een pm, dus die functie zit er wel in.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Yw.
Wel, het ziet er niet naar uit dat die optie is ingebouwd.. (dat verbaast me een beetje). Maar je kunt dus via de FAQ, 6.1 een extra optie voorleggen die je ingebouwd wil hebben. Zou het doen, want je bent vast niet de enige die hiervan gebruik wil maken
Het is wel parketquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je ook door een prof laten leggen. En goed onderhouden.
Of bedoel je een lastig pakket?
Hij is 'verder'.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te worden
Congratz!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In het centrum van Dublin, de baan die ik graag wilde, kan 23 Mei beginnen.
Ow, haha. Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingesteld?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik krijg netjes een mailtje bij een pm, dus die functie zit er wel in.
Waar? ikwilhetikwilhetikwilhetquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus aan de vrouw en aan een job.... gadver je begint burgerlijk te worden
Ik ook, maar ik kan dus nu nergens meer vinden hoe.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dublin is niet zo ver weg dat je nooit meer in NL bent natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonen
nope, zei ik eerder in t topic ook alquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, haha. Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingesteld?
LAFT is the answerquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou dat nog niet, aangezien we straks 1500km uit elkaar wonen
Klopt, maar het is wel anders, we verdienen beide voldoende om regelmatig te vliegen. Maar er komen meer dingen bij kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dublin is niet zo ver weg dat je nooit meer in NL bent natuurlijk
???quote:
quote:
Ik zal nog eens verder kijken straks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nope, zei ik eerder in t topic ook alzal bij de instellingen staan.
Nee, maar je gaat niet even om het weekend op en neer.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal nog eens verder kijken straks.
Btw, een vriendin van mij zit in precies dezelfde situatie (zij is ook degene die vertrekt). Enne.. Dublin is niet zo heel ver weg
Ook naar Dublin?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zal nog eens verder kijken straks.
Btw, een vriendin van mij zit in precies dezelfde situatie (zij is ook degene die vertrekt). Enne.. Dublin is niet zo heel ver weg
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Het is niet ver, maar m'nis bijna 37, voor sommige dingen moet je dan well een keuze gaan maken. Als ik nu 2jr naar het buitenland ga, is dat lastig.
Misschien heeft ze wel klapperende eierstokkenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?
Nee... zij gaat naar Australie. Dus dan breng jij het er nog goed vanafquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook naar Dublin?
Het is niet ver, maar m'nis bijna 37, voor sommige dingen moet je dan well een keuze gaan maken. Als ik nu 2jr naar het buitenland ga, is dat lastig.
Genoeg te vinden in de pubsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
This is worthless without picss you knowquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
Vanmiddag maar thuiswerken
Babies.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die snap ik niet goed, wat heeft haar leeftijd ermee te maken? Datzelfde probleem had ze toch ook gehad als ze 25 zou zijn?
Eens met babs. Toen ik zei dat je moest utikijken dat je niet verliefd zou worden moest ik niet zo overdrijven..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:07 schreef stbabylon het volgende:
Jezus Peu, je zei zelf al 6 weken terug dat je moest oppassen dat je het niet te ver liet doorgaan vanwege het buitenland. En nu zit je te twijfelen? Grow some balls, dump die granny en ga lekker genieten in Dublin, lekker zielloze wijven aan je speer rijgen.
Dus je loopt er bij als 1 of andere kamperhoer met alleen een legging aan? Pricelessquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, godver, godver, godver. Ik ben een shirt/rokje vergeten, waardoor ik nu het gevoel heb dat ik in mijn blote reet loop(Heb wel een legging aan) Jezus wat voel ik me suf. En naakt
Wat romantisch!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ja zoietsquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Dus je loopt er bij als 1 of andere kamperhoer met alleen een legging aan? Priceless
Ik kan me er heel weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor altijd dat er mooie vrouwen in Dublin wonen. Die komen 's avonds ineens overal vandaan, naar de kroegen. Waar ze vervolgens oncharmant veel gaan drinken
Dito. Maar dat weet Peu ook welquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens met babs. Toen ik zei dat je moest utikijken dat je niet verliefd zou worden moest ik niet zo overdrijven..
Dat gaat dus feest worden voor Peuquote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor altijd dat er mooie vrouwen in Dublin wonen. Die komen 's avonds ineens overal vandaan, naar de kroegen. Waar ze vervolgens oncharmant veel gaan drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |