Lang geleden?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.
Nope. Niet mee in mijn maag.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit je nog steeds met dat meisje in je maag?
Okquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Eind 2008, net voordat ik actief begon te posten in Singles.
Dit is key inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 23:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope. Niet mee in mijn maag.
Doe wat ik wil. En inderdaad wat techno zegt. Zal vast niet werken maar kan nog wel leuk zijn zo lang het er is. Als beide dat weten is dat goed.
Ook niet meer gezien trouwens.
Slaap lekker prijswinnaarquote:
Het scheelt dat ik er veel jonger uitzie he, op de 17e verjaardag van dochterlief dachten al haar vriendinnen dat ik haar oudere broer was. Serieus waar.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd naar Techno zn antwoord?
8 jaar jonger dan ik.quote:
waar? welke wijk und so?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel weer onderhuur maar gezien de woningmarkt duurt het nog een tijdje voor het verkocht is. Hoop ik
He oud is ze nu?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik er veel jonger uitzie he, op de 17e verjaardag van dochterlief dachten al haar vriendinnen dat ik haar oudere broer was. Serieus waar.
Waar?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:39 schreef CherryLips het volgende:
Wel weer onderhuur maar gezien de woningmarkt duurt het nog een tijdje voor het verkocht is. Hoop ik
Oehquote:
Terwijde?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leidsche Rijn, dat huis waar jij toen ook bent geweest
Als je zelf geen auto hebt hoef je je daar niet druk om te makenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
Er was vannacht wel een auto afgefikt in die straat
Ik heb daar dan toch een garagequote:Op maandag 9 mei 2011 23:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je zelf geen auto hebt hoef je je daar niet druk om te maken
ook niet als je niet een homo stel bent
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leidsche Rijn, dat huis waar jij toen ook bent geweest
Ja, daarquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?
dat was een tekenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar waar ik toen aangevallen werd door een kat?
Ja, al kunnen ze nog weleens aan komen kakken aangezien ze een paar straten verderop gaan wonen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neem aan dat de onderhuur exc katten is?
kattenluik vergrendelenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, al kunnen ze nog weleens aan komen kakken aangezien ze een paar straten verderop gaan wonen.
*kneed*quote:Op dinsdag 10 mei 2011 04:17 schreef MNR het volgende:
Al meer dan een uur wakker liggen is niet grappig
Waar is mijn masseur? Need him. Pronto!
Oh ja. Stom van me. Dat is mijn optimistische kant. Ik zal hem verdrinken in bier.quote:
Afsnauwen FTW!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Thuiswerken!En internet doet het niet
Dat wordt hard thuiswerken
![]()
Heerlijk Ziggo afgesnauwdGoedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |