abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 mei 2011 @ 22:30:56 #1
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_96573960
Ik geloof niet dat Frits Barend nou zo goed ingevoerd is, maar Vink?!

Drie scheidsrechters uit de buurt van Enschede "mogen niet", maar waar is Vink eigenlijk geboren? Noordwijkerhout. Mmm... vaag...

Maar de scheidsrechter Vink heb ik niet hoog zitten, hij vindt vooral zichzelf heel erg leuk. Haartjes goed, tenenkrommend interviewtje in VI... En nu doet Blom ook al zo raar... :?
Look behind you! It's your ass!
  maandag 9 mei 2011 @ 22:39:22 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_96574613
Noordwijkerhout; daar heb je het al
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:40:00 #3
206322 Seam
Pillz-E
pi_96574656
KNTB
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_96574710
Ja Vink!
Noot noot.
pi_96574724
Beginnen de smoesjes nu al? :D
pi_96574774
Volgens de berekeningen van Barbara Barend fluit Pieter Vink.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:43:09 #7
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96574894
Ok, Ajax kampioen :r
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_96574976
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:43 schreef DuTank het volgende:
Ok, Ajax kampioen :r
W00t w00t *O*
Noot noot.
  maandag 9 mei 2011 @ 22:45:00 #9
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_96575027
Boe fucking hoe, oh nooos! Vink komt uit Noordwijkerhout, hij zal vast wel een jood zijn! Ga lekker anders de calimero uithangen.
pi_96576623
Twente speelt toch wel gelijk, psv wint in grunn, Feyenoord wint met 9-3 van NEC, Ado wint met 0-7 bij Heracles en Utrecht speelt gelijk
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  maandag 9 mei 2011 @ 23:10:20 #11
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96576797
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Bombvis het volgende:
Twente speelt toch wel gelijk, psv wint in grunn, Feyenoord wint met 9-3 van NEC, Ado wint met 0-7 bij Heracles en Utrecht speelt gelijk
Top 3 is voor mij dan bekend, maar daarna in jouw scenario? :')
pi_96577025
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik geloof niet dat Frits Barend nou zo goed ingevoerd is, maar Vink?!

Drie scheidsrechters uit de buurt van Enschede "mogen niet", maar waar is Vink eigenlijk geboren? Noordwijkerhout. Mmm... vaag...
De familie Barend komen uit Amsterdam en zijn dus ook voor Ajax, op zich niets mis mee.
Toch is het zielig als je bekijkt op welke wijze hun journalistiek bedrijven. Totaal niet objectief.
Noordwijkerhout ligt op een steenworp afstand van Amsterdam, maar hun kijken alleen naar de 3 scheidsrechter uit regio Enschede.

Vink zou echt een idiote keuze zijn. Hij is omstreden bij beide clubs en vooral bij Twente.
Vorig jaar april probeerde hij Twente nog van het kampioenschap te beroven door een zuivere strafschop (handsbal van een AZ verdediger) niet te geven.
Hij werd daarop door de KNVB voor de rest van het seizoen geschorst en mocht ook niet meer Europees fluiten.

Als dit echt waar is dat Vink fluit kan Twente beter weigeren te spelen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96577072
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:45 schreef J2T het volgende:
Boe fucking hoe, oh nooos! Vink komt uit Noordwijkerhout, hij zal vast wel een jood zijn! Ga lekker anders de calimero uithangen.
Vink heeft toch een tijd lang een seizoenkaart voor feyenoord gehad?
  maandag 9 mei 2011 @ 23:15:16 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96577108
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Feyenoord kwalificeert zich voor de play-offs, behaalt de felbegegeerde Europa League-plek en wint de finale ten koste van Inter Milaan met 4-0 _O_
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96577224
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef muzas het volgende:

[..]

Ja en volgens geruchten Blom bij Ajax.
pi_96577264
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef muzas het volgende:

[..]

Nee, zijn vader blijkbaar wel. Maar dit heeft toch niets met deze wedstrijd te maken?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_96577324
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, zijn vader blijkbaar wel. Maar dit heeft toch niets met deze wedstrijd te maken?
ik reageerde in het topic 'Vink fluit Ajax-Twente' op een regel 'Het zal wel een jood zijn'. Vandaar mijn vraag.

:{
  maandag 9 mei 2011 @ 23:21:35 #18
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_96577472
quote:
2s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:15 schreef Falco het volgende:

[..]

Feyenoord kwalificeert zich voor de play-offs, behaalt de felbegegeerde Europa League-plek en wint de finale ten koste van Inter Milaan met 4-0 _O_
dat vroeg ik niet, ik impliceerde dat ik dan het rijtje van 1-9 te zien zou krijgen, maar nee
pi_96577473
quote:
14s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:19 schreef muzas het volgende:

[..]

ik reageerde in het topic 'Vink fluit Ajax-Twente' op een regel 'Het zal wel een jood zijn'. Vandaar mijn vraag.

:{
ah sorry, vaak wordt gezegd dat als je Feijenoord supporter bent automatisch tegen ajax bent. Ik dacht dat je dat bedoelde.
pi_96577557
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:21 schreef eight het volgende:

[..]

ah sorry, vaak wordt gezegd dat als je Feijenoord supporter bent automatisch tegen ajax bent. Ik dacht dat je dat bedoelde.
Ik ga na gister nergens meer automatisch vanuit :'( :D :'(
pi_96581027
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

Uh, even denken.
Twente 1, psv 2, ajax 3, AZ 4, Ado of Roda 5, Ado of Roda 6, Groningen 7, Feyenoord 8 (en dus play-offs op doelsaldo), Heracles 9, Utrecht 10. Feyenoord moet 8 goals (+6 Heracles tegen -1 Feyenoord en Heracles heeft meer goals gemaakt) goedmaken op Heracles, dus vandaar de wat vreemde uitslagen. Ado hoeft in principe maar met 0-2 winnen als Feyenoord met 9-3 wint, maar dit was ook wel aardig
pi_96588004
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:07 schreef Bombvis het volgende:
Haha :) Heracles wordt 8e :{
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:01:22 #23
302138 HuffTheTalbot
pi_96591213
Wie weet wanneer de scheidsrechter officieel wordt aangewezen?
pi_96591491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
nu, op dit moment.
pi_96591582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
NU!
Noot noot.
pi_96591750
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Haha :) Heracles wordt 8e :{
Waarschijnlijk wel ja, maar met mijn eerder gedane voorspelling niet
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:30:55 #27
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_96592393
Vink it is!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_96592859
Vink, toch leuk man.
pi_96592973
Een onterechte rode kaart en penalty voor Douglas in het begin van de wedstrijd zou een leuk gebaar zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:46:48 #30
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96593069
TT-change. Dit wordt het centraal topic voor de wedstrijd van aankomende zondag.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:57:38 #31
302138 HuffTheTalbot
pi_96593514
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:46 schreef Happel het volgende:
TT-change. Dit wordt het centraal topic voor de wedstrijd van aankomende zondag.
En ik had nog wel zo'n charmante schrijffout gemaakt... ;)

Maar het is hum dus... De Vink... Oh mijn lieve jezus... :N
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 mei 2011 @ 13:21:55 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96594546
quote:
19s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:30 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie zegt dat?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:27:29 #33
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96594780
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:44 schreef Adames het volgende:
Een onterechte rode kaart en penalty voor Douglas in het begin van de wedstrijd zou een leuk gebaar zijn.
:')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96594781
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
KNVB reglementen bij beslissende wedstrijden (n.v.t. als het in het voordeel van Ajax is)
pi_96594962
Waarom verbaasd het me niets dat Vink is aangesteld voor deze wedstrijd namens de KNTB?

Ik zat er nog over te geinen... Vink zal het wel worden gezien KNVB beslist en Pro Twente is.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 mei 2011 @ 13:32:21 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96594988
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:31 schreef Diamond3d het volgende:
Waarom verbaasd het me niets dat Vink is aangesteld voor deze wedstrijd namens de KNTB?

Ik zat er nog over te geinen... Vink zal het wel worden gezien KNVB beslist en Pro Twente is.
Vink Pro Twente? :').
pi_96595051
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:32 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Vink Pro Twente? :').
Nee, anti-Ajax. Waar lees jij dat Vink pro twente is?
pi_96595058
KNVB pro Twente? :')
Brutal. Fucking. Metal.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 10 mei 2011 @ 13:35:10 #39
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96595103
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:34 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Nee, anti-Ajax. Waar lees jij dat Vink pro twente is?
KNVB Pro Twente, dus ze stellen Vink aan, maar die is Anti-Twente, dus daarom zeg ik dat.
pi_96595291
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:35 schreef Pino112 het volgende:

[..]

KNVB Pro Twente, dus ze stellen Vink aan, maar die is Anti-Twente, dus daarom zeg ik dat.
Meer anti-Ajax, trek je conclusie
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:39:30 #41
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96595333
Mensen die denken dat de KNVB pro/anti-[insert club] is. :')
Ga lekker je moeder vervelen met dat calimerogedrag.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_96595361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:39 schreef Zero17 het volgende:
Mensen die denken dat de KNVB pro/anti-[insert club] is. :')
Ga lekker je moeder vervelen met dat calimerogedrag.
Jouw supporters kwamen overigens met een bericht over het Twente cultuur van de KNVB en in het bijzonder Kesler.

Henk Kesler is een invloedrijke man. Als directeur van de KNVB en bestuurlid van diverse aanverwante instanties wordt hij door velen inmiddels beschouwd als de dictatoriale alleenheerser van de KNVB. Henk is in Zeist eigenlijk overal verantwoordelijk voor, maar vindt het de laatste tijd steeds vaker nodig om een eigen geluid te laten horen. In de burelen van Zeist weet men het al lang, wie niet luistert of de heerser paait komt niet verder en moet zelfs vrezen voor zijn baan. Henk is recht door zee, wie niet voor hem en zijn belangen is, is tegen hem en zal op de blaren moeten zitten. Een scheidsrechter als bijvoorbeeld Dik Jol weet het nu ook, een van Nederlands beste scheidsrechters werd afgeserveerd omdat hij niet naar de pijpen van Kesler en consorten wilde dansen. De onafhankelijkheid van de scheidsrechter wordt niet meer gewaardeerd. De belangen van Kesler en zijn bende, daar gaat het om in het Nederlandse voetbal, en eigenlijk is dit het trieste aan dit verhaal.
Henk heeft ook een mening over het aankomende kampioenschap. Hij zegt het uitreiken van de kampioenschaal aan zijn FC Twente als een hoogtepunt te beschouwen van zijn carrière en juist deze opmerking heeft geleid tot dit vertelsel.

Henk Kesler was en is tegenwoordig een graag geziene gast in de regio Twente, maar dat is niet altijd zo geweest. Hij begon in de regio Twente als succesvol advocaat die vooral bedreven was in het afwikkelen van faillissementen. Ook was Henk erg bedreven in het “netwerken” en binnen niet al te lange tijd was Henk dan ook bekend in de gehele regio Twente. Hij was een graag geziene gast bij vergaderingen en sleepte zelfs wat commissariaten uit het vuur. Hij werd gevraagd voor een bestuursfunctie bij FC Twente en ook bij de KNVB kreeg hij voet aan de grond. Ondanks het vele netwerken in de regio Twente struikelt hij als hij in zijn toenmalige functie als advocaat een scheidingszaakje doet voor een goede bekende. De dame in kwestie wordt door Henk niet alleen bij haar scheiding geholpen. Ook vindt Henk het ook nodig om deze dame, in deze zeer kwetsbare situatie, van de jeuk in haar doosje af te helpen. In 1993 legt de Raad van Discipline bij het gerechtshof in Arnhem hem een officiële waarschuwing vanwege deze “affectieve relatie” met zijn toenmalige cliënt op. Sinds die tijd zijn de berichten over Henk in het Twentse iets minder positief, want wat moet je met een bestuurlid of commissaris die niet betrouwbaar is en niet van de wijven af kan blijven?

Henk is niet erg geliefd meer in het Twentse en is dan ook erg blij dat hij zich in de bossen van Zeist terug kan trekken. Zoals we inmiddels weten heeft dat Henk geen windeieren gelegd. De toenmalige voorzitter van de KNVB (de voor een zwartgeld affaire veroordeelde oud-voorzitter van Ajax Arie van der Eijden)
zorgt er voor dat Henk voorzitter van de KNVB wordt en voetballend Nederland zit opgescheept met deze gewiekste bestuurder. Binnen niet al te lange tijd heeft Henk de touwtjes stevig in handen en bouwt een netwerk op van mensen die of bang of afhankelijk van hem zijn. Zijn macht in Zeist groeit enorm en binnen niet al te lange tijd ziet men dit zelfs in de regio Twente. Langzaam worden de banden van Henk en het Twentse weer aangehaald en krijgt Henk weer baantjes en functies toe gewezen. Nu is dat natuurlijk erg leuk voor Henk maar zelfs in Twente gaat de zon niet helemaal voor niets op. In Twente bestaat al lange tijd de wens dat de plaatselijke trots FC Twente en Heracles voor vol aangezien worden en de ultieme droom dat FC Twente een keer kampioen zal worden. Henk is natuurlijk niet dom en heeft al gauw in de gaten dat hij met wat manipulatie en toevalligheden FC Twente en Heracles wel eens zou kunnen helpen, hij is ten slotte niet voor niets de machtigste man in Zeist. Een kampioenschap van FC Twente met wat hulp van de “zonnekoning” uit Zeist zou zijn geschonden blazoen natuurlijk enorm op poetsen.

Op het ogenblik is er sprake van een combine tussen enerzijds Henk Kesler en anderzijds een groep invloedrijke Twentse zakenmensen. FC Twente moet dit jaar kampioen worden. Vanwege de invloed die de voorzitter van FC Twente en Henk uitvoeren op de media is de gehele media onder controle gebracht. Jan van Halst en Joeri Mulder hebben beiden een functie bij FC Twente en Studio Sport Coryfee Tom Egberts heeft zijn voorkeur voor Heracles nooit onder stoelen of banken gestoken. Verder hebben die zeiksnor van de Voetbal International en de voorzitter van FC Twente een gezamenlijk zakelijk belang. Als hoofdredacteur van de Voetbal International en hoofd van de directie van de Wegener groep hebben Derksen en Munsterman beiden belangen in het gezamenlijk internetbedrijf WebAds. Overigens weet ik niet of Joop Munsterman blij is met de opmerking over de betrouwbaarheid van zijn persoon. Johan Derksen beweerde tot vorig jaar hetzelfde over Dirk, waar is mijn spaargeld, Scheringa.

Over de scheidsrechters en strafcommissie kan ik niet duidelijk zijn maar de toevalligheden die uitvallen in het voordeel van FC Twente en in mindere mate Heracles nemen zulke vormen aan dat het woord “toevallig” niet al te letterlijk genomen moet worden. Dat juist scheidsrechtercoördinator Jaap Uilenberg een FC Twente achtergrond heeft en aangesteld is door Henk Kesler is eigenlijk al bijna niet te begrijpen, maar om een en ander in perspectief te zetten heb ik wat dubieuze zaken op een rijtje gezet.

8 april 2002, Heracles en FC Twente stichten een gezamenlijke jeugdopleiding

17 maart 2005, Daniel Majstorovic wordt niet gestraft naar een elleboogstoot op Martin Drent (waaraan Drent een gebroken oogkas overhoudt). De commissie van beroep besluit de aanklager van de KNVB ontvankelijk te verklaren nadat deze 7 wedstrijden schorsing heeft geeist. Volgens de commissie heeft scheidsrechter Bossen de actie beoordeeld.

21 oktober 2006, Excelsior – FC Twente, Via de tv ziet heel Nederland dat Jeroen Heubach de Excelsior-speler Andwele Slory keihard in het gezicht slaat. De scheidsrechter Pol van Boekel zegt voor de tv camera het voorval niet te hebben gezien. De strafcommissie stelt een onderzoek in en seponeert de zaak bijna direct omdat scheidsrechter van Boekel voor de strafcommissie verklaard het voorval wel te hebben gezien en beoordeeld, er volgt geen schorsing voor de Twente speler.

11 januari 2008, NEC - FC Twente, tijdens dit duel ziet scheidsrechter Ben Haverkort een overduidelijke strafschop voor NEC over het hoofd.
Geconfronteerd met televisiebeelden geeft hij zijn fout ruiterlijk toe en wordt prompt door de KNVB voor een wedstrijd geschorst

20 april 2008, FC Twente - Willem II, de aangewezen scheidsrechter Kevin Blom meldt zich ziek en de KNVB laat deze cruciale wedstrijd fluiten door scheidrechter Nijhuis, deze inwoner van Enschede en overtuigd FC Twente-supporter zorgt er dan ook voor dat deze wedstrijd zonder gele kaarten en uiteraard een FC Twente overwinning beëindigd wordt.
(Kevin Blom is overigens naast scheidsrechter ook in vaste dienst van de KNVB, dus volledig afhankelijk van Kesler en Uilenberg)

29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles – Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

6 maart 2009, FC Twente loopt wat vertraging op bij het vervangen van het veld. De vermoeide selectie van FC Twente (heeft dan woensdagavond een uitputtende bekerwedstrijd tegen De Graafschap gespeeld) moet zaterdagavond voetballen tegen PSV maar heeft tegen de regels van de KNVB het veld laten vervangen. De wedstrijd van zaterdagavond wordt ondanks protest van PSV verzet naar de zondagmiddag.
Het verzoek van FC Twente om het veld te vervangen werd door de KNVB uitdrukkelijk geweigerd. In landen om ons heen wordt zulk gedrag zwaar gestraft, maar zoals zo vaak heeft FC Twente wee niets te duchten, in plaats van puntenaftrek komen ze er vanaf met 5000 euro boete.

16 maart 2009, FC Twente - Willem II. Marko Arnautovic bejegent de Willem II speler, Ibrahim Kargbo, op racistische wijze en noemt hem “Nigger”. Het Twentebestuur neemt dit hoog op en stelt een onderzoek in, voordat men bij FC Twente dit onderzoek heeft voltooid meldt de KNVB al dat ook deze zaak geseponeerd is. Omdat men bij FC Twente wel beter weet en (donkere) Twentespelers maatregelen eisen wordt Arnautovic zo snel mogelijk verkocht.
Arnoutovic is bij spelers als N’Kufo nog steeds personae non grata, een vervroegde terugkeer tijdens deze winter werd om deze reden door de clubleiding niet raadzaam geacht.

12 april 2009, Leroy Fer krijgt in de wedstrijd tegen Heracles zijn 5-de gele kaart aangesmeerd en is geschorst tegen FC Twente.

14 december 2009, de in bloedvorm verkerende Michael Silberbaur krijgt zijn 5-de gele kaart van Kevin Blom (niet geregistreerd door welke camera dan ook) en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

22 december 2009, tijdens de bekerwedstrijd van Heracles tegen GA Eagles
wordt de wedstrijd tot 2 maal toe onderbroken omdat men een fles Jagermeister op het veld gooit. De KNVB kijkt de andere kant op en er volgt niet eens een onderzoek.

18 januari 2010 - FC Twente speler Wout Brama krijgt voor zijn directe rode kaart slechts 1 wedstrijd schorsing. Ook dit is zeer opmerkelijk omdat Brama deze rode kaart kreeg voor een overtreding tegen een doorgebroken speler. De richtlijnen van de KNVB geven aan dat er met de strafmaat rekening gehouden moet worden met de invloed die de overtreding op de uitslag van de wedstrijd heeft.

Dit zijn enkele voorbeelden van toevalligheden op straftechnisch gebied maar ook op financieel gebied blijkt er een en ander mis te zijn bij FC Twente. Henk Kesler kapittelt de clubs regelmatig over hun financieel beleid maar er valt een radiostilte als FC Twente weer eens met de pet langs komt. Henk zijn eigen FC Twente is een van de grootste “leners” van de eredivisie. In 2006 leende FC Twente 20 miljoen bij de gemeente Enschede en ook dit jaar wil men bij FC Twente 8 miljoen extra lenen. Deze leningen worden steeds enkele maanden voor de gemeenteraadsverkiezingen onder grote druk van ondermeer gemeenteraad bezoekende supporters van FC Twente “afgedwongen”.
Volgens FC Twente heeft men dit geld nodig om het stadion uit te breiden maar volgens ingewijden is er iets anders aan de hand bij de plaatselijke FC. Omdat men het transfergeld van Arnautovic al heeft uitgegeven aan het verbeteren van contracten en de aankoop van Ruiz lopen de plannen van FC Twente schade op. Als men bij Inter Milaan besluit Arnautovic terug te geven krijgt FC Twente geen 10 miljoen euro. Men moet deze financiële tegenvaller op een ander manier opvangen. FC Twente moet zich dus plaatsen voor de Champions Leaque of er zullen grote financiële problemen ontstaan en moeten er spelers verkocht worden.
Omdat de Grolsch Veste is gefinancierd met een hypothecaire lening kan men geen extra leningen afsluiten op dit onroerend. Dit houdt dus in dat de leningen bij de gemeente (straks dus 28 miljoen euro) niet gedekt zijn door enig onderpand.

In de commentaren over de financiële beslommeringen van Kessler komt nooit de naam van FC Twente naar voren. In 2003 heeft FC Twente geprobeerd de stichting FC Twente ’65 failliet te laten verklaren. Dit is een van de BV’s die achter het voetbal verhaal FC Twente zit. Er zijn diverse BV’s voor bijvoorbeeld de spelers, het andere personeel, maar ook transferrechten e.d.. De stichting FC Twente was ontmanteld van alle waarden en voorzien van grote schulden bij ondermeer de belasting en het investeringsfonds De Reggeborgh. Helaas voor FC Twente is deze BV ook de drager van de KNVB licentie. Omdat deze licentie niet overdraagbaar is heeft men op het allerlaatste moment het faillissement afgewend. Veel van de investeringen bij FC Twente worden uitgevoerd met het investeringsfonds De Reggeborgh . Deze stichting verdiende een vermogen met de beursgang van “World On Line” van Nina Brink.
Volgens diverse economen werd deze beursgang gezien als het grootste luchtbel van de vorige eeuw. Ook deze investeringen gaan buiten de boeken van FC Twente om en zijn ook voor de KNVB niet inzichtelijk.

Ondertussen doet Henkie Kesler alsof zijn neus bloed. Verhalen over leningen van FC Twente worden naar de achtergrond gedrukt. Henk loeit als een dronken sirene over belchinezen en andere afleidingsmanoeuvres. Zolang er maar niemand op gaat letten, zou het wel eens kunnen lukken. Henk Kesler de man die afdroop als een geslagen hond met zijn staart tussen zijn benen zal glorieus terugkeren als de “Zonnekoning van Twente”. De voortekenen zijn zeer goed, afgelopen jaar kreeg hij al de “Ten Hag Prestatieprijs” voor zijn bijzondere prestatie voor de ontwikkeling van Oost-Nederland.
Opmerkelijk is deze prijs natuurlijk wel want de prijs wordt jaarlijks uitgereikt op de jaarlijkse “netwerkmiddag” in de Twentse Schouwburg door “De ten Hag Groep” en u raadt het al. Hennie ten Hag de directeur van dit concern heeft ook zitting in de raad van commissarissen van FC Twente en wordt ook wel de rechterhand van dhr. Munsterman genoemd (voorzitter van FC Twente), over toeval gesproken!

Op woensdag 14 januari gaf Henk Kesler een lezing in de kantine van FC Fleringen over de ondermeer de prestaties van Heracles en FC Twente. Ik zag hem spreken en ik zag een man met overtuiging en een missie.
FC Twente zal kampioen worden en Heracles zal in de vaart der volkeren meestromen en Henk zelf? Henk zelf droomt van een toekomst in zijn mooie Twente. Eindelijk zullen ze hem respecteren en ik sluit niet uit dat hij uiteindelijk commissaris van de koningin van Tukkerland wordt. Tukkerland met zijn eigen zonnekoning, soms moeten sprookjes uitkomen.

Met rood-witte groet,

Prof. Z.O. Gekaseendeur

© www.fcutrecht.net
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:43:33 #43
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_96595504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:40 schreef Diamond3d het volgende:

Prof. Z.O. Gekaseendeur

© www.fcutrecht.net
Prof zo gek als een deur, ja dan moet hij wel gelijk hebben!
pi_96595538
Om de schijn van partijdigheid te voorkomen mogen scheidsrechters die uit de regio van een van de clubs komen geen belangrijke wedstrijden voor hun fluiten. Dat is zeker begrijpelijk.

Braamhaar werd uitgesloten omdat hij uit Enter komt, regio enschede.
Vink komt uit Noordwijkerhout maar mag wel fluiten.

Enter - Enschede = 34 km
Noordwijkerhout - Amsterdam = 40 km

Hoe kun je als KNVB nu serieus beweren dat je onpartijdig bent?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:45:45 #45
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96595574
quote:

[..]

Jouw supporters
Daar stopte ik met lezen. :')
Je gaat toch ook niet alle Feyenoorders over één kam scheren omdat een deel bij de training kwam smeken of ze Ajax konden hinderen door zelf te verliezen. Dus voordat je hele verhalen gaat houden, houd daar even rekening mee dan. Ik vind de KNVB prima en als 'mijn' supporters dat niet vinden, so be it.
pi_96595657
Ze hadden Luinge aan moeten stellen!
pi_96595678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:45 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Daar stopte ik met lezen. :')
Je gaat toch ook niet alle Feyenoorders over één kam scheren omdat een deel bij de training kwam smeken of ze Ajax konden hinderen door zelf te verliezen. Dus voordat je hele verhalen gaat houden, houd daar even rekening mee dan. Ik vind de KNVB prima en als 'mijn' supporters dat niet vinden, so be it.
Kan zijn, maar je kan niet ontkennen dat bovengenoemde geen feiten zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:51:33 #48
189963 nubreektmijnklomp
pi_96595790
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef eight het volgende:
Om de schijn van partijdigheid te voorkomen mogen scheidsrechters die uit de regio van een van de clubs komen geen belangrijke wedstrijden voor hun fluiten. Dat is zeker begrijpelijk.

Enter - Enschede = 34 km

Maar van Vink weten ze toch dat hij anti voetbal is en iedereen overal zomaar een kaart voor geeft, dan maakt het niet uit.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96595894
Nu al over de scheidsrechter zeiken :')

Laat die voetbalploegen er maar gewoon voor zorgen dat ie een makkelijke wedstrijd te fluiten heeft.
pi_96596006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:54 schreef muzas het volgende:
Nu al over de scheidsrechter zeiken :')

Laat die voetbalploegen er maar gewoon voor zorgen dat ie een makkelijke wedstrijd te fluiten heeft.
Klopt maar het is wel raar dat een ex seizoenskaarthouder van feyenoord deze wedstrijd mag fluiten.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:56:55 #51
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96596016
Ze kunnen het beter de KNJB noemen :r
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:57:18 #52
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596031
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef genakt het volgende:
Ze kunnen het beter de NSB noemen :r
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:57:42 #53
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96596051
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Klopt maar het is wel raar dat een ex seizoenskaarthouder van feyenoord deze wedstrijd mag fluiten.
EN HIJ HEEFT OOK EENS EEN GROLSCHJE IN ENSCHEDE GEDRONKEN HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN DAT IE UBERHAUPT NOG OP EEN FLUITJE MAG BLAZEN WTF MAN :S :S:S:
pi_96596073
quote:

[..]

Wat schiet feyenoord er mee op als vink partijdig gaat fluiten?
pi_96596079
Wat een gehuil, Vink heeft in het verleden al regelmatig aangetoond niet echt een Ajax-fan te zijn.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:58:11 #56
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96596082
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef genakt het volgende:
Hey kneusje, 2004 belde. Ze willen hun smakeloze 'grap' terug.
pi_96596138
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Zero17 het volgende:

[..]

EN HIJ HEEFT OOK EENS EEN GROLSCHJE IN ENSCHEDE GEDRONKEN HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN DAT IE UBERHAUPT NOG OP EEN FLUITJE MAG BLAZEN WTF MAN :S :S:S:
Jij wilt dus zeggen dat dit geen invloed heeft :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:59:46 #58
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een gehuil, Vink heeft in het verleden al regelmatig aangetoond niet echt een Ajax-fan te zijn.
Nee, maar wel anti ajax te zijn :r :r
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef muzas het volgende:

[..]

Vinden de Feyenoord fans toch altijd leuk, als Ajax verliest. Die hebben altijd al een grotere hekel aan Ajax gehad dan wat dan ook :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:00:04 #59
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96596153
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Hey kneusje, 2004 belde. Ze willen hun smakeloze 'grap' terug.
Hej kneusje het was ook geen grap :r
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_96596193
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef muzas het volgende:

[..]

Het feit dat er meer ajax haters in 010 lopen dan feyenoord fans.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:02:01 #61
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96596238
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Jij wilt dus zeggen dat dit geen invloed heeft :')
Als jullie voortaan eens gaan verdedigen in plaats van overal ergens een invloed van een seizoenskaart van 20 jaar gelden achter te gaan zoeken.
pi_96596249
quote:

[..]

Het zou vreemder zijn als het een ex-seizoenkaarthouder avn Vak 410 of van Vak P was, toch? Wat een onzin topic op deze manier.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:02:36 #63
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96596262
Al dat 'preventieve' gejank om de scheids om een mogelijk verlies alvast in te dekken is echt zeer triest.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:04:09 #64
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596321
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Stofje het volgende:

[..]

Het zou vreemder zijn als het een ex-seizoenkaarthouder avn Vak 410 of van Vak P was, toch? Wat een onzin topic op deze manier.
Nou ja, van seizoenskaart houders van Feyenoord kan je niet verwachten dat ze objectief zijn ten opzichte van Ajax :P.
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef genakt het volgende:

[..]

Hej kneusje het was ook geen grap :r
Maar jij bent sowieso een mongool :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96596340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Als jullie voortaan eens gaan verdedigen in plaats van overal ergens een invloed van een seizoenskaart van 20 jaar gelden achter te gaan zoeken.
Verdedigen lukt wel hoor gezien we de minste tegendoelpunten hebben gepakt dit seizoen. ^O^
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:05:15 #66
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596366
Overigens maakt mij niet uit waar hij vandaan komt of zo, hij kan gewoon niet fluiten en fluit elke wedstrijd kapot.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:05:39 #67
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96596380
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nou ja, van seizoenskaart houders van Feyenoord kan je niet verwachten dat ze objectief zijn ten opzichte van Ajax :P.

[..]

Maar jij bent sowieso een mongool :P.
Ga jij nou maar dom excuus verzinnen waarom je van het weekend hebt verloren :')
net zoals dit topic. Jullie beginnen nu al
pi_96596400
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Maar van Vink weten ze toch dat hij anti voetbal is en iedereen overal zomaar een kaart voor geeft, dan maakt het niet uit.
Hoe vaak komt het voor dat je zo'n mooie competitie ontknoping krijgt? Toch bijna nooit.

Vraag 1: Waarom stellen ze dan Vink aan, die bekend staat om zijn anti-voetbal?
Vraag 2: Om Vink te kunnen aanstellen moeten ze hun eigen reglementen omzeilen? Waarom?

Juist nu wekt de KNVB weer de schijn van partijdigheid.
pi_96596445
Laat van der Gijp lekker fluiten, die is toch niet partijdig ^O^
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:08:26 #70
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596498
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef genakt het volgende:

[..]

Ga jij nou maar dom excuus verzinnen waarom je van het weekend hebt verloren :')
Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont. Dus waarom ben jij zo'n blinde anti ajax mongool? Ga je eigen club steunen, die hebben het nodig.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:08:38 #71
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96596509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Verdedigen lukt wel hoor gezien we de minste tegendoelpunten hebben gepakt dit seizoen. ^O^
Goed zo. Nu alleen nog samen met die Twente fans stoppen met dat gejank en er een mooie finaledag van maken. Hoe vaak maak je nou zo'n situatie in de laatste competitierond mee man. Geniet er een beetje van, ik wou dat mijn cluppie in zo'n situatie kwam.
pi_96596528
Het indekken is alvast begonnen.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:09:13 #73
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596539
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef eight het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het voor dat je zo'n mooie competitie ontknoping krijgt? Toch bijna nooit.

Vraag 1: Waarom stellen ze dan Vink aan, die bekend staat om zijn anti-voetbal?
Vraag 2: Om Vink te kunnen aanstellen moeten ze hun eigen reglementen omzeilen? Waarom?

Juist nu wekt de KNVB weer de schijn van partijdigheid.
De KNVB wekt bij iedereen altijd de schijn van partijdigheid, wat ze ook doen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:09:50 #74
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96596563
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont. Dus waarom ben jij zo'n blinde anti ajax mongool? Ga je eigen club steunen, die hebben het nodig.
:') beter als een pro ajax mongool ^O^
pi_96596575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Goed zo. Nu alleen nog samen met die Twente fans stoppen met dat gejank en er een mooie finaledag van maken. Hoe vaak maak je nou zo'n situatie in de laatste competitierond mee man. Geniet er een beetje van, ik wou dat mijn cluppie in zo'n situatie kwam.
Mee eens, mijn punt is alleen dat het noemenswaardig is dat Vink wordt benoemd.
Kies een scheids zonder verleden en die lekker veel toelaat.
pi_96596613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

_O_
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:11:38 #77
189963 nubreektmijnklomp
pi_96596625
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:09 schreef genakt het volgende:

[..]

:') beter als een pro ajax mongool ^O^
Het is altijd nog beter dan, niet als. Misschien had je naar school moeten gaan.

Sowieso, het zijn altijd de Feyenoorders die om het hardst schreeuwen dat Ajax zich alvast aan het indekken is (terwijl het vooral de Twente fans zijn). Terwijl diezelfde Feyenoorders net zo hard schreeuwen dat het de knjb is en dat ze altijd worden benadeelt omdat de KNJB zo pro ajax is. :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96596643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Klopt. Echter heeft hij Twente vorig seizoen zo enorm benadeeld dat de KNVB hem met onmiddellijk ingang voor de rest van het seizoen schorste. Zulke zware straf deelt de KNVB bijna nooit uit.
Alleen op basis hiervan zou hij geen belangrijke wedstrijden van Twente meer mogen fluiten.
pi_96596649
Maakt niet uit welke scheids het wordt.. we hebben geen goede in Nederland, ze voelen nooit een wedstrijd aan en mogen cruciale fouten.

En natuurlijk is ajax zich al aan het indekken :P gelukkig is de wedstrijd niet om half 1 voor ze want anders hadden ze hem al verloren .. right.
pi_96596670
Ze hadden gewoon die jonge Turk moeten laten fluiten.
pi_96596699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
De eerste nuttige opmerking.
pi_96596769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:13 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

De eerste nuttige opmerking.
Ja er moet toch iemand het niveau hier een beetje omhoog krikken.
pi_96596822
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ja er moet toch iemand het niveau hier een beetje omhoog krikken.
Daar heb je helemaal gelijk in. Weer een goede opmerking.
pi_96596842
quote:
[..]

Ben nu eens eerlijk. Het is toch vanzelfsprekend dat een scheidsrechter niet uit de buurt van een club mag komen tijdens zulke wedstrijden?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:17:45 #85
302138 HuffTheTalbot
pi_96596914
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Barbrah Bahrund.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:19:40 #86
302138 HuffTheTalbot
pi_96596984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef eight het volgende:

[..]

KNVB reglementen bij beslissende wedstrijden (n.v.t. als het in het voordeel van Ajax is)
Ja, ik vraag me ook af wat er nu over in de regelementen staat. Ik denk dat het gewoon common sense is van de aanstellingscommissie ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat er een straal is van zoveel kilometer rondom een club, net als bij een koffieshop en een school.

Maar áls iemand wéét of er regels zijn hiervoor... Ik ben zeer benieuwd.
pi_96596985
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eight het volgende:

[..]

Ben nu eens eerlijk. Het is toch vanzelfsprekend dat een scheidsrechter niet uit de buurt van een club mag komen tijdens zulke wedstrijden?
Geloof me, dat maakt echt niet meer uit als iemand vroeger een seizoenskaart had van feyenoord
pi_96597005
Komt er dus op neer dat mocht er Zondag een discutabele vrije trap,penalty of rode kaart worden gegeven dat het dan komt door zijn vermoedelijke verleden bij Feyenoord en het voorheen vaker benadelen van Ajax of het komt omdat hij op 40 km van Amsterdam woont ?
pi_96597033
Het wordt 1-1 :Y
pi_96597065
Camera beelden komen niet uit de buurt.. ze zijn ook niet partijdig :X
pi_96597083
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er dus op neer dat mocht er Zondag een discutabele vrije trap,penalty of rode kaart worden gegeven dat het dan komt door zijn vermoedelijke verleden bij Feyenoord en het voorheen vaker benadelen van Ajax of het komt omdat hij op 40 km van Amsterdam woont ?
Eigenlijk wel. Iedereen heeft wel een mening erover.
Daarom moet je hem niet laten fluiten.

Gewoon die turk, doet het uitstekend en die is nog niet zo bekend onder de supporters.
Laat desnoods Collina fluiten ;)
pi_96597129
Die Turk heeft net pas een paar wedstrijdjes in de Eredivisie gedaan, om hem dan nu in 1 keer Ajax - Twente te geven gaat mij wel wat ver moet ik zeggen....
pi_96597206
Als ik Pieter was zou ik vast zijn gezin laten onderduiken in een of andere betonnen bunker en dan thuis nog even wat mdf platen voor de ramen spijkeren. Tevens de brievenbus dichtplakken zodat de kogelbrieven niet bezorgd kunnen worden.
pi_96597207
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef eight het volgende:

[..]

De familie Barend komen uit Amsterdam en zijn dus ook voor Ajax, op zich niets mis mee.
Toch is het zielig als je bekijkt op welke wijze hun journalistiek bedrijven. Totaal niet objectief.
Noordwijkerhout ligt op een steenworp afstand van Amsterdam, maar hun kijken alleen naar de 3 scheidsrechter uit regio Enschede.

Vink zou echt een idiote keuze zijn. Hij is omstreden bij beide clubs en vooral bij Twente.
Vorig jaar april probeerde hij Twente nog van het kampioenschap te beroven door een zuivere strafschop (handsbal van een AZ verdediger) niet te geven.
Hij werd daarop door de KNVB voor de rest van het seizoen geschorst en mocht ook niet meer Europees fluiten.

Als dit echt waar is dat Vink fluit kan Twente beter weigeren te spelen.
Het Calimero`en is alleenrecht van de Ajacieden he.
pi_96597224
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Turk heeft net pas een paar wedstrijdjes in de Eredivisie gedaan, om hem dan nu in 1 keer Ajax - Twente te geven gaat mij wel wat ver moet ik zeggen....
Misschien wel, maar dan puur omdat het direct de titelstrijd is.
Neemt niet weg dat hij het misschien wel prima doet. Zo veel slechter als de gemiddelde scheidsrechter in NL kan hij het niet doen.
pi_96597261
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
De wedstrijd is al beladen genoeg. Ik hoop toch niet dat dit de grote Pieter-Vink-Show wordt.
Het beste zou zijn als er een duidelijke winnaar is zonder discutabele momenten.
pi_96597307
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik Pieter was zou ik vast zijn gezin laten onderduiken in een of andere betonnen bunker en dan thuis nog even wat mdf platen voor de ramen spijkeren. Tevens de brievenbus dichtplakken zodat de kogelbrieven niet bezorgd kunnen worden.
Hij kan zolang onderduiken in Cape Town, totdat het overgewaaid is..
pi_96597408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef eight het volgende:

[..]

De wedstrijd is al beladen genoeg. Ik hoop toch niet dat dit de grote Pieter-Vink-Show wordt.
Het beste zou zijn als er een duidelijke winnaar is zonder discutabele momenten.
Bijna onmogelijk. Er zijn 2 scenario`s mogelijk: 1) Ajax wordt genaaid. 2) Twente wordt genaaid.
pi_96597419
quote:

[..]

Na zo'n wedstrijd zal de verliezer 9 van de 10 keer toch wel excuses kunnen zoeken bij de scheids.
Want de wedstrijd staat onder hoogspanning en dat betekent vaak dat spelers ook gek gaan doen en een scheids kan nu eenmaal niet alles zien/goed beoordelen. Zie bijvoorbeeld de classico's van de afgelopen maand.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:29:46 #100
189963 nubreektmijnklomp
pi_96597449
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eight het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens, ik gaf alleen aan tegen die maffe Feyenoorders dat het topic helemaal niet geopend was door Ajacieden.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96597468
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook mee eens, ik gaf alleen aan tegen die maffe Feyenoorders dat het topic helemaal niet geopend was door Ajacieden.
Wie zegt dat dan ?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:35:09 #102
189963 nubreektmijnklomp
pi_96597674
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:30 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan ?
Genakt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96597698
Meneer kreeg een mail binnen tijdens het scheren dat hij mag fluiten. Goh...
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:36:46 #104
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_96597745
quote:
16s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Genakt.
Helemaal niet ;) jij suggereert dat het ging om de posts in dit topic :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:37:14 #105
302138 HuffTheTalbot
pi_96597766
quote:

[..]

Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont.
Fan... Ik weet het niet. Eerder liefhebber of "fijnproever". ;)

Overigens schreeuw ik niet hoor, maar ik ben wel benieuwd hoe zoiets nu gaat: het aanstellen van een propere leidsman. Hij lijkt me een beetje een schimmig gebeuren. Wat mij betreft kan dat veel transparanter. Waarom scheidsrechters niet een jaar van tevoren inroosteren? Waarom zo slap scheidsrechters "van wedstrijden halen" vanwege één of andere scheet? "Niks mee te maken dat je Toivonen ontrecht rood hebt gegeven, gewoon weer die wei in bij PSV en beter je best doen, Jan..."

En bovendien: dezelfde speler kreeg dit seizoen twee keer onterecht kwijtgescholden rood van dezelfde scheidsrechter. Dat soort onzin voorkom je toch niet. Dus maak gewoon een rooster, dan weten we in ieder geval in Augustus al dat Vink in Mei op het menu staat. En dat is fijn. Toch?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:38:48 #106
302138 HuffTheTalbot
pi_96597840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:10 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Mee eens, mijn punt is alleen dat het noemenswaardig is dat Vink wordt benoemd.
Kies een scheids zonder verleden en die lekker veel toelaat.
Is die leuke Turk niet nog vrij? Die jongen van 25, 26. Met dat haar. Ja, dát haar.. :Y
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:39:26 #107
189963 nubreektmijnklomp
pi_96597869
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:36 schreef genakt het volgende:

[..]

Helemaal niet ;) jij suggereert dat het ging om de posts in dit topic :)
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef genakt het volgende:

[..]

Zo kwam het anders wel over. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:40:43 #108
302138 HuffTheTalbot
pi_96597930
quote:
Hee, ja. Goed plan! :Y
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:43:21 #109
302138 HuffTheTalbot
pi_96598057
quote:

[..]

Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. Die man vindt het té leuk om zichzelf te zien lopen...
pi_96598088
quote:
En dan je achteraf bestolen voelen? :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:44:09 #111
189963 nubreektmijnklomp
pi_96598098
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Die laten ze nog niet fluiten, en logisch. Die heeft pas 5 wedstrijden in de eredivisie gefloten of zo :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:44:34 #112
302138 HuffTheTalbot
pi_96598120
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:35 schreef Diamond3d het volgende:
Meneer kreeg een mail binnen tijdens het scheren dat hij mag fluiten. Goh...
Bloed?
pi_96604179
quote:

[..]

Jouw supporters kwamen overigens met een bericht over het Twente cultuur van de KNVB en in het bijzonder Kesler.

Henk Kesler is een invloedrijke man. Als directeur van de KNVB en bestuurlid van diverse aanverwante instanties wordt hij door velen inmiddels beschouwd als de dictatoriale alleenheerser van de KNVB. Henk is in Zeist eigenlijk overal verantwoordelijk voor, maar vindt het de laatste tijd steeds vaker nodig om een eigen geluid te laten horen. In de burelen van Zeist weet men het al lang, wie niet luistert of de heerser paait komt niet verder en moet zelfs vrezen voor zijn baan. Henk is recht door zee, wie niet voor hem en zijn belangen is, is tegen hem en zal op de blaren moeten zitten. Een scheidsrechter als bijvoorbeeld Dik Jol weet het nu ook, een van Nederlands beste scheidsrechters werd afgeserveerd omdat hij niet naar de pijpen van Kesler en consorten wilde dansen. De onafhankelijkheid van de scheidsrechter wordt niet meer gewaardeerd. De belangen van Kesler en zijn bende, daar gaat het om in het Nederlandse voetbal, en eigenlijk is dit het trieste aan dit verhaal.
Henk heeft ook een mening over het aankomende kampioenschap. Hij zegt het uitreiken van de kampioenschaal aan zijn FC Twente als een hoogtepunt te beschouwen van zijn carrière en juist deze opmerking heeft geleid tot dit vertelsel.

Henk Kesler was en is tegenwoordig een graag geziene gast in de regio Twente, maar dat is niet altijd zo geweest. Hij begon in de regio Twente als succesvol advocaat die vooral bedreven was in het afwikkelen van faillissementen. Ook was Henk erg bedreven in het “netwerken” en binnen niet al te lange tijd was Henk dan ook bekend in de gehele regio Twente. Hij was een graag geziene gast bij vergaderingen en sleepte zelfs wat commissariaten uit het vuur. Hij werd gevraagd voor een bestuursfunctie bij FC Twente en ook bij de KNVB kreeg hij voet aan de grond. Ondanks het vele netwerken in de regio Twente struikelt hij als hij in zijn toenmalige functie als advocaat een scheidingszaakje doet voor een goede bekende. De dame in kwestie wordt door Henk niet alleen bij haar scheiding geholpen. Ook vindt Henk het ook nodig om deze dame, in deze zeer kwetsbare situatie, van de jeuk in haar doosje af te helpen. In 1993 legt de Raad van Discipline bij het gerechtshof in Arnhem hem een officiële waarschuwing vanwege deze “affectieve relatie” met zijn toenmalige cliënt op. Sinds die tijd zijn de berichten over Henk in het Twentse iets minder positief, want wat moet je met een bestuurlid of commissaris die niet betrouwbaar is en niet van de wijven af kan blijven?

Henk is niet erg geliefd meer in het Twentse en is dan ook erg blij dat hij zich in de bossen van Zeist terug kan trekken. Zoals we inmiddels weten heeft dat Henk geen windeieren gelegd. De toenmalige voorzitter van de KNVB (de voor een zwartgeld affaire veroordeelde oud-voorzitter van Ajax Arie van der Eijden)
zorgt er voor dat Henk voorzitter van de KNVB wordt en voetballend Nederland zit opgescheept met deze gewiekste bestuurder. Binnen niet al te lange tijd heeft Henk de touwtjes stevig in handen en bouwt een netwerk op van mensen die of bang of afhankelijk van hem zijn. Zijn macht in Zeist groeit enorm en binnen niet al te lange tijd ziet men dit zelfs in de regio Twente. Langzaam worden de banden van Henk en het Twentse weer aangehaald en krijgt Henk weer baantjes en functies toe gewezen. Nu is dat natuurlijk erg leuk voor Henk maar zelfs in Twente gaat de zon niet helemaal voor niets op. In Twente bestaat al lange tijd de wens dat de plaatselijke trots FC Twente en Heracles voor vol aangezien worden en de ultieme droom dat FC Twente een keer kampioen zal worden. Henk is natuurlijk niet dom en heeft al gauw in de gaten dat hij met wat manipulatie en toevalligheden FC Twente en Heracles wel eens zou kunnen helpen, hij is ten slotte niet voor niets de machtigste man in Zeist. Een kampioenschap van FC Twente met wat hulp van de “zonnekoning” uit Zeist zou zijn geschonden blazoen natuurlijk enorm op poetsen.

Op het ogenblik is er sprake van een combine tussen enerzijds Henk Kesler en anderzijds een groep invloedrijke Twentse zakenmensen. FC Twente moet dit jaar kampioen worden. Vanwege de invloed die de voorzitter van FC Twente en Henk uitvoeren op de media is de gehele media onder controle gebracht. Jan van Halst en Joeri Mulder hebben beiden een functie bij FC Twente en Studio Sport Coryfee Tom Egberts heeft zijn voorkeur voor Heracles nooit onder stoelen of banken gestoken. Verder hebben die zeiksnor van de Voetbal International en de voorzitter van FC Twente een gezamenlijk zakelijk belang. Als hoofdredacteur van de Voetbal International en hoofd van de directie van de Wegener groep hebben Derksen en Munsterman beiden belangen in het gezamenlijk internetbedrijf WebAds. Overigens weet ik niet of Joop Munsterman blij is met de opmerking over de betrouwbaarheid van zijn persoon. Johan Derksen beweerde tot vorig jaar hetzelfde over Dirk, waar is mijn spaargeld, Scheringa.

Over de scheidsrechters en strafcommissie kan ik niet duidelijk zijn maar de toevalligheden die uitvallen in het voordeel van FC Twente en in mindere mate Heracles nemen zulke vormen aan dat het woord “toevallig” niet al te letterlijk genomen moet worden. Dat juist scheidsrechtercoördinator Jaap Uilenberg een FC Twente achtergrond heeft en aangesteld is door Henk Kesler is eigenlijk al bijna niet te begrijpen, maar om een en ander in perspectief te zetten heb ik wat dubieuze zaken op een rijtje gezet.

17 maart 2005, Daniel Majstorovic wordt niet gestraft naar een elleboogstoot op Martin Drent (waaraan Drent een gebroken oogkas overhoudt). De commissie van beroep besluit de aanklager van de KNVB ontvankelijk te verklaren nadat deze 7 wedstrijden schorsing heeft geeist. Volgens de commissie heeft scheidsrechter Bossen de actie beoordeeld.

21 oktober 2006, Excelsior – FC Twente, Via de tv ziet heel Nederland dat Jeroen Heubach de Excelsior-speler Andwele Slory keihard in het gezicht slaat. De scheidsrechter Pol van Boekel zegt voor de tv camera het voorval niet te hebben gezien. De strafcommissie stelt een onderzoek in en seponeert de zaak bijna direct omdat scheidsrechter van Boekel voor de strafcommissie verklaard het voorval wel te hebben gezien en beoordeeld, er volgt geen schorsing voor de Twente speler.

11 januari 2008, NEC - FC Twente, tijdens dit duel ziet scheidsrechter Ben Haverkort een overduidelijke strafschop voor NEC over het hoofd.
Geconfronteerd met televisiebeelden geeft hij zijn fout ruiterlijk toe en wordt prompt door de KNVB voor een wedstrijd geschorst

20 april 2008, FC Twente - Willem II, de aangewezen scheidsrechter Kevin Blom meldt zich ziek en de KNVB laat deze cruciale wedstrijd fluiten door scheidrechter Nijhuis, deze inwoner van Enschede en overtuigd FC Twente-supporter zorgt er dan ook voor dat deze wedstrijd zonder gele kaarten en uiteraard een FC Twente overwinning beëindigd wordt.
(Kevin Blom is overigens naast scheidsrechter ook in vaste dienst van de KNVB, dus volledig afhankelijk van Kesler en Uilenberg)

29 oktober 2008, tijdens het duel Heracles – Ajax krijgt Luis Suarez het aan de stok met Ricky van de Bergh, deze wordt van het veld gestuurd met een rode kaart maar ook Suarez krijgt om onduidelijke reden een gele kaart en is dus geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

6 maart 2009, FC Twente loopt wat vertraging op bij het vervangen van het veld. De vermoeide selectie van FC Twente (heeft dan woensdagavond een uitputtende bekerwedstrijd tegen De Graafschap gespeeld) moet zaterdagavond voetballen tegen PSV maar heeft tegen de regels van de KNVB het veld laten vervangen. De wedstrijd van zaterdagavond wordt ondanks protest van PSV verzet naar de zondagmiddag.
Het verzoek van FC Twente om het veld te vervangen werd door de KNVB uitdrukkelijk geweigerd. In landen om ons heen wordt zulk gedrag zwaar gestraft, maar zoals zo vaak heeft FC Twente wee niets te duchten, in plaats van puntenaftrek komen ze er vanaf met 5000 euro boete.

16 maart 2009, FC Twente - Willem II. Marko Arnautovic bejegent de Willem II speler, Ibrahim Kargbo, op racistische wijze en noemt hem “Nigger”. Het Twentebestuur neemt dit hoog op en stelt een onderzoek in, voordat men bij FC Twente dit onderzoek heeft voltooid meldt de KNVB al dat ook deze zaak geseponeerd is. Omdat men bij FC Twente wel beter weet en (donkere) Twentespelers maatregelen eisen wordt Arnautovic zo snel mogelijk verkocht.
Arnoutovic is bij spelers als N’Kufo nog steeds personae non grata, een vervroegde terugkeer tijdens deze winter werd om deze reden door de clubleiding niet raadzaam geacht.

12 april 2009, Leroy Fer krijgt in de wedstrijd tegen Heracles zijn 5-de gele kaart aangesmeerd en is geschorst tegen FC Twente.

14 december 2009, de in bloedvorm verkerende Michael Silberbaur krijgt zijn 5-de gele kaart van Kevin Blom (niet geregistreerd door welke camera dan ook) en is geschorst voor de wedstrijd tegen FC Twente.

wordt de wedstrijd tot 2 maal toe onderbroken omdat men een fles Jagermeister op het veld gooit. De KNVB kijkt de andere kant op en er volgt niet eens een onderzoek.

18 januari 2010 - FC Twente speler Wout Brama krijgt voor zijn directe rode kaart slechts 1 wedstrijd schorsing. Ook dit is zeer opmerkelijk omdat Brama deze rode kaart kreeg voor een overtreding tegen een doorgebroken speler. De richtlijnen van de KNVB geven aan dat er met de strafmaat rekening gehouden moet worden met de invloed die de overtreding op de uitslag van de wedstrijd heeft.

Dit zijn enkele voorbeelden van toevalligheden op straftechnisch gebied maar ook op financieel gebied blijkt er een en ander mis te zijn bij FC Twente. Henk Kesler kapittelt de clubs regelmatig over hun financieel beleid maar er valt een radiostilte als FC Twente weer eens met de pet langs komt. Henk zijn eigen FC Twente is een van de grootste “leners” van de eredivisie. In 2006 leende FC Twente 20 miljoen bij de gemeente Enschede en ook dit jaar wil men bij FC Twente 8 miljoen extra lenen. Deze leningen worden steeds enkele maanden voor de gemeenteraadsverkiezingen onder grote druk van ondermeer gemeenteraad bezoekende supporters van FC Twente “afgedwongen”.
Volgens FC Twente heeft men dit geld nodig om het stadion uit te breiden maar volgens ingewijden is er iets anders aan de hand bij de plaatselijke FC. Omdat men het transfergeld van Arnautovic al heeft uitgegeven aan het verbeteren van contracten en de aankoop van Ruiz lopen de plannen van FC Twente schade op. Als men bij Inter Milaan besluit Arnautovic terug te geven krijgt FC Twente geen 10 miljoen euro. Men moet deze financiële tegenvaller op een ander manier opvangen. FC Twente moet zich dus plaatsen voor de Champions Leaque of er zullen grote financiële problemen ontstaan en moeten er spelers verkocht worden.
Omdat de Grolsch Veste is gefinancierd met een hypothecaire lening kan men geen extra leningen afsluiten op dit onroerend. Dit houdt dus in dat de leningen bij de gemeente (straks dus 28 miljoen euro) niet gedekt zijn door enig onderpand.

In de commentaren over de financiële beslommeringen van Kessler komt nooit de naam van FC Twente naar voren. In 2003 heeft FC Twente geprobeerd de stichting FC Twente ’65 failliet te laten verklaren. Dit is een van de BV’s die achter het voetbal verhaal FC Twente zit. Er zijn diverse BV’s voor bijvoorbeeld de spelers, het andere personeel, maar ook transferrechten e.d.. De stichting FC Twente was ontmanteld van alle waarden en voorzien van grote schulden bij ondermeer de belasting en het investeringsfonds De Reggeborgh. Helaas voor FC Twente is deze BV ook de drager van de KNVB licentie. Omdat deze licentie niet overdraagbaar is heeft men op het allerlaatste moment het faillissement afgewend. Veel van de investeringen bij FC Twente worden uitgevoerd met het investeringsfonds De Reggeborgh . Deze stichting verdiende een vermogen met de beursgang van “World On Line” van Nina Brink.
Volgens diverse economen werd deze beursgang gezien als het grootste luchtbel van de vorige eeuw. Ook deze investeringen gaan buiten de boeken van FC Twente om en zijn ook voor de KNVB niet inzichtelijk.

Ondertussen doet Henkie Kesler alsof zijn neus bloed. Verhalen over leningen van FC Twente worden naar de achtergrond gedrukt. Henk loeit als een dronken sirene over belchinezen en andere afleidingsmanoeuvres. Zolang er maar niemand op gaat letten, zou het wel eens kunnen lukken. Henk Kesler de man die afdroop als een geslagen hond met zijn staart tussen zijn benen zal glorieus terugkeren als de “Zonnekoning van Twente”. De voortekenen zijn zeer goed, afgelopen jaar kreeg hij al de “Ten Hag Prestatieprijs” voor zijn bijzondere prestatie voor de ontwikkeling van Oost-Nederland.
Opmerkelijk is deze prijs natuurlijk wel want de prijs wordt jaarlijks uitgereikt op de jaarlijkse “netwerkmiddag” in de Twentse Schouwburg door “De ten Hag Groep” en u raadt het al. Hennie ten Hag de directeur van dit concern heeft ook zitting in de raad van commissarissen van FC Twente en wordt ook wel de rechterhand van dhr. Munsterman genoemd (voorzitter van FC Twente), over toeval gesproken!

Op woensdag 14 januari gaf Henk Kesler een lezing in de kantine van FC Fleringen over de ondermeer de prestaties van Heracles en FC Twente. Ik zag hem spreken en ik zag een man met overtuiging en een missie.
FC Twente zal kampioen worden en Heracles zal in de vaart der volkeren meestromen en Henk zelf? Henk zelf droomt van een toekomst in zijn mooie Twente. Eindelijk zullen ze hem respecteren en ik sluit niet uit dat hij uiteindelijk commissaris van de koningin van Tukkerland wordt. Tukkerland met zijn eigen zonnekoning, soms moeten sprookjes uitkomen.

Met rood-witte groet,

Prof. Z.O. Gekaseendeur

© www.fcutrecht.net
:') !
pi_96604751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:29 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Na zo'n wedstrijd zal de verliezer 9 van de 10 keer toch wel excuses kunnen zoeken bij de scheids.
Want de wedstrijd staat onder hoogspanning en dat betekent vaak dat spelers ook gek gaan doen en een scheids kan nu eenmaal niet alles zien/goed beoordelen. Zie bijvoorbeeld de classico's van de afgelopen maand.
Klopt, of het moet een dik verschil worden. Dan maken die beslissingen niet meer zoveel uit.

anti-Ajax EN anti-Twente dat voorspelt veel spektakel :P
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_96605106
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Die heeft nu al troubles met de KNVB. Die vinden dat hij té nadrukkelijk de media opzoekt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:24:28 #116
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_96605555
Jaxi wint komende zondag en Twente speelt volgend seizoen degradatie *O*

Kijken of er dan nog steeds trotse tukkers aanwezig zijn :r
pi_96605698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:24 schreef Sala-adin het volgende:
Jaxi wint komende zondag en Twente speelt volgend seizoen degradatie *O*

Kijken of er dan nog steeds trotse tukkers aanwezig zijn :r
Hoe laat komt Sesamstraat? Daarna hup, snel je bed in!
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:31:39 #118
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_96605836
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Hoe laat komt Sesamstraat? Daarna hup, snel je bed in!
Wat is Sesamstraat?
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:50:09 #119
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96606653
Serdar Gözübüyük zou inderdaad van toegevoegde waarde zijn :9
AFC AJAX
pi_96606723
voetbal is 1 grote corrupte bende waar de scheids onder lijden
pi_96606740
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:50 schreef msnk het volgende:
Serdar Gözübüyük zou inderdaad van toegevoegde waarde zijn :9
De excuuse turk van de KNVB :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:53:26 #122
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96606787
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:52 schreef Syd het volgende:

[..]

De excuuse turk van de KNVB :P
De meest capabele scheidsrechter van de KNVB :)
AFC AJAX
pi_96606865
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef msnk het volgende:

[..]

Hij fluit zeker niet slecht, maar heeft zo ook zijn foutjes
  dinsdag 10 mei 2011 @ 17:56:41 #124
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96606931
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:55 schreef Syd het volgende:

[..]

Hij fluit zeker niet slecht, maar heeft zo ook zijn foutjes
Zeg toch ook nergens dat hij geen foutjes maakt, enkel dat hij de meest capabele scheidsrechter is bij de KNVB. Want dat is hij 8-)
AFC AJAX
pi_96607134
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Noordwijkerhout toch?
Dat is bijna 020 :o
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:10:49 #127
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_96610139
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)4dc91c9113636bd0%2C0
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 11 mei 2011 @ 07:55:16 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96635783
Het wordt 3-2 voor Twente, en er vallen geen rode kaarten.
Aldus dat wijf van AstroTV :') net op 3FM.
  woensdag 11 mei 2011 @ 09:30:57 #129
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96637436
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:44 schreef eight het volgende:

Enter - Enschede = 34 km

In de Achterhoek is de regionale uitstraling van een provinciestadje als Enschede veel groter dan bij steden in de Randstad. Noordwijkerhout hoort m.i. Dan ook meer bij Haarlem/Leiden dan bij A'dam. Daarbij ligt Noordwijkerhout notabene in een andere provincie dan Amsterdam.
Life is what you make it.
pi_96638941
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Astro TV :')_____________________!
  woensdag 11 mei 2011 @ 10:54:39 #131
141482 Q.
JurassiQ
pi_96640157
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2011 09:30 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

In de Achterhoek
:').
For great justice!
pi_96647799
4-1
pi_96648068
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:02 schreef truedestiny het volgende:
4-1
Ik hoop het zo
pi_96648739

Kijk zo kan het ook. :) Deze supporter is gewoon voor beide + bonus tattoo: handtekening Theo Janssen

:') :')

linkje: http://www.footballcultur(...)res/football-tattoo/
It Never Hurts To Help!
  woensdag 11 mei 2011 @ 14:27:08 #135
189963 nubreektmijnklomp
pi_96648903
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2011 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Het kan uberhaupt geen 3-2 voor Twente worden, dus dat is knap :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96650857
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Jawel. De zin 3-2 voor Twente klopt gewoon. Als je zegt de uitslag wordt 3-2 en je laat Twente weg dan kan het niet. :+
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:15:46 #137
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96650862
quote:
14s.gif Op woensdag 11 mei 2011 10:54 schreef Q. het volgende:

[..]

:').
:D Nu realiseer ik het me ook. Hoe dan ook, de strekking blijft overeind.
Life is what you make it.
pi_96651028
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 14:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Had dat wijf het niet gewoon over de bekerfinale? Daar werd het namelijk 3-2 voor die stomme tukkers en er vielen geen rode kaarten. En oh ja: Hup Ajax!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:21:22 #139
189963 nubreektmijnklomp
pi_96651065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:20 schreef Korreltje-zout het volgende:

[..]

Had dat wijf het niet gewoon over de bekerfinale? Daar werd het namelijk 3-2 voor die stomme tukkers en er vielen geen rode kaarten. En oh ja: Hup Ajax!
Ah, wedstrijden uit het verleden voorspellen. Doet ze goed.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:03:37 #140
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_96652826
Is er nog geen octopus opgestaan die een winnaar heeft aangewezen? :@
Snelle Egel
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:08:31 #141
189963 nubreektmijnklomp
pi_96653066
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:03 schreef S0nic het volgende:
Is er nog geen octopus opgestaan die een winnaar heeft aangewezen? :@
Nou, Jojoortje zei dat Ajax zou winnen. En zei is een soort Medusa, en Medusa lijkt weer op een octopus!
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96653343
quote:
16s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Nou, Jojoortje zei dat Ajax zou winnen. En zei is een soort Medusa, en Medusa lijkt weer op een octopus!
Net zo'n grote mythe als haar correcte voorspellingen? :P
  woensdag 11 mei 2011 @ 16:50:44 #143
189963 nubreektmijnklomp
pi_96655425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 16:13 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Net zo'n grote mythe als haar correcte voorspellingen? :P
Nou, ik hoop eigenlijk dat dit de uitzondering is die de regel bevestigd. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:47:35 #144
302138 HuffTheTalbot
pi_96664382
Iemand al wakker gelegen van Zondag? Badend in het zweet wakker geworden toen Vink de derde Ajacied rood gaf? Of misschien al wat andere scenario's gedroomd?

Ik droomde dat Vink zich stond te scheren in de badkamer hier, en ik dacht "Als ik nu de deur dichtdoe, dan kan hij Zondag niet fluiten.." Maar toen bedacht ik me dat er geen slot of de buitenkant van de deur zat... :N
pi_96670069
- edit + note -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 12-05-2011 19:34:06 ]
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:22:37 #146
189963 nubreektmijnklomp
pi_96670177
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iemand al wakker gelegen van Zondag? Badend in het zweet wakker geworden toen Vink de derde Ajacied rood gaf? Of misschien al wat andere scenario's gedroomd?

Ik droomde dat Vink zich stond te scheren in de badkamer hier, en ik dacht "Als ik nu de deur dichtdoe, dan kan hij Zondag niet fluiten.." Maar toen bedacht ik me dat er geen slot of de buitenkant van de deur zat... :N
? :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Happel op 12-05-2011 19:34:15 ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_96673299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 19:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:

wat snuif jij zoal?
  donderdag 12 mei 2011 @ 00:51:52 #148
148941 insan3
101% crazy
pi_96681942
quote:

[..]

Met rood-witte groet,

Prof. Z.O. Gekaseendeur

© www.fcutrecht.net
Zo, hier is iemand wel heel erg druk mee geweest. Alle gelukjes over 6 jaar op een rij zetten. Ik mis alle stukjes waarin twente is benadeeld want dat is ook zeker het geval. Zoals oa onze vriend Pieter V. heeft gedaan vorig seizoen. Daarnaast is het deel over de financien natuurlijk gelul. Twente heeft idd een lening die netjes wordt afbetaald (voor het stadion). En voor een deel een hypotheek op het stadion. Wat er niet bij wordt verteld is dat de meeste clubs geen eens een eigen stadion hebben maar het huren van de gemeente. ( de gemeente heeft het in het verleden al is gekocht om de toko te redden.) Daarnaast is Twente de enige club die hun spelers niet op de balans zet. Wat dat betreft is het knap dat de balans al een paar jaar positief is. Ik ruik enige afgunst en jaloezie in dit stukje...
“I became insan3, with long intervals of horrible sanity.”
pi_96681990
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 17:53 schreef msnk het volgende:

[..]

Maar wel eentje die berucht is om zijn kapitale blunders in cruciale wedstrijden, helaas :{
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 12 mei 2011 @ 19:10:49 #150
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_96709350
http://musicupdate.radio6(...)-bij-ajax-fc-twente/

quote:
Ben Saunders bij Ajax-FC Twente

Ben Saunders treedt komende zondag op tijdens de titelstrijd in de Eredvisie tussen Ajax en FC Twente. Hij zal de toeschouwers in de rust gaan vermaken, samen met reggae-man Lenny Keylard, mede-deelnemer van The Voice of Holland. De supporters worden voor de wedstrijd opgewarmd door Dré Hazes Jr.
Godverdomme wat een artiesten. Hebben hun dosis aandacht weer eens nodig :').
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:56:16 #151
302138 HuffTheTalbot
pi_96711857
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 22:07 schreef Adames het volgende:

[..]

wat snuif jij zoal?
101% zuurstof... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties