EN HIJ HEEFT OOK EENS EEN GROLSCHJE IN ENSCHEDE GEDRONKEN HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN DAT IE UBERHAUPT NOG OP EEN FLUITJE MAG BLAZEN WTF MAN :S :S:S:quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel raar dat een ex seizoenskaarthouder van feyenoord deze wedstrijd mag fluiten.
Wat schiet feyenoord er mee op als vink partijdig gaat fluiten?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt maar het is wel raar dat een ex seizoenskaarthouder van feyenoord deze wedstrijd mag fluiten.
Hey kneusje, 2004 belde. Ze willen hun smakeloze 'grap' terug.quote:
Jij wilt dus zeggen dat dit geen invloed heeftquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
EN HIJ HEEFT OOK EENS EEN GROLSCHJE IN ENSCHEDE GEDRONKEN HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN DAT IE UBERHAUPT NOG OP EEN FLUITJE MAG BLAZEN WTF MAN :S :S:S:
Nee, maar wel anti ajax te zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een gehuil, Vink heeft in het verleden al regelmatig aangetoond niet echt een Ajax-fan te zijn.
Vinden de Feyenoord fans toch altijd leuk, als Ajax verliest. Die hebben altijd al een grotere hekel aan Ajax gehad dan wat dan ookquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat schiet feyenoord er mee op als vink partijdig gaat fluiten?
Hej kneusje het was ook geen grapquote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hey kneusje, 2004 belde. Ze willen hun smakeloze 'grap' terug.
Het feit dat er meer ajax haters in 010 lopen dan feyenoord fans.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat schiet feyenoord er mee op als vink partijdig gaat fluiten?
Als jullie voortaan eens gaan verdedigen in plaats van overal ergens een invloed van een seizoenskaart van 20 jaar gelden achter te gaan zoeken.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:59 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Jij wilt dus zeggen dat dit geen invloed heeft
Het zou vreemder zijn als het een ex-seizoenkaarthouder avn Vak 410 of van Vak P was, toch? Wat een onzin topic op deze manier.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:56 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nou ja, van seizoenskaart houders van Feyenoord kan je niet verwachten dat ze objectief zijn ten opzichte van Ajaxquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zou vreemder zijn als het een ex-seizoenkaarthouder avn Vak 410 of van Vak P was, toch? Wat een onzin topic op deze manier.
Maar jij bent sowieso een mongoolquote:
Verdedigen lukt wel hoor gezien we de minste tegendoelpunten hebben gepakt dit seizoen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:02 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Als jullie voortaan eens gaan verdedigen in plaats van overal ergens een invloed van een seizoenskaart van 20 jaar gelden achter te gaan zoeken.
Ga jij nou maar dom excuus verzinnen waarom je van het weekend hebt verlorenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, van seizoenskaart houders van Feyenoord kan je niet verwachten dat ze objectief zijn ten opzichte van Ajax.
[..]
Maar jij bent sowieso een mongool.
Hoe vaak komt het voor dat je zo'n mooie competitie ontknoping krijgt? Toch bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar van Vink weten ze toch dat hij anti voetbal is en iedereen overal zomaar een kaart voor geeft, dan maakt het niet uit.
Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont. Dus waarom ben jij zo'n blinde anti ajax mongool? Ga je eigen club steunen, die hebben het nodig.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:05 schreef genakt het volgende:
[..]
Ga jij nou maar dom excuus verzinnen waarom je van het weekend hebt verloren
net zoals dit topic. Jullie beginnen nu al
Goed zo. Nu alleen nog samen met die Twente fans stoppen met dat gejank en er een mooie finaledag van maken. Hoe vaak maak je nou zo'n situatie in de laatste competitierond mee man. Geniet er een beetje van, ik wou dat mijn cluppie in zo'n situatie kwam.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:04 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Verdedigen lukt wel hoor gezien we de minste tegendoelpunten hebben gepakt dit seizoen.
De KNVB wekt bij iedereen altijd de schijn van partijdigheid, wat ze ook doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:06 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe vaak komt het voor dat je zo'n mooie competitie ontknoping krijgt? Toch bijna nooit.
Vraag 1: Waarom stellen ze dan Vink aan, die bekend staat om zijn anti-voetbal?
Vraag 2: Om Vink te kunnen aanstellen moeten ze hun eigen reglementen omzeilen? Waarom?
Juist nu wekt de KNVB weer de schijn van partijdigheid.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont. Dus waarom ben jij zo'n blinde anti ajax mongool? Ga je eigen club steunen, die hebben het nodig.
Mee eens, mijn punt is alleen dat het noemenswaardig is dat Vink wordt benoemd.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Goed zo. Nu alleen nog samen met die Twente fans stoppen met dat gejank en er een mooie finaledag van maken. Hoe vaak maak je nou zo'n situatie in de laatste competitierond mee man. Geniet er een beetje van, ik wou dat mijn cluppie in zo'n situatie kwam.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Het feit dat er meer ajax haters in 010 lopen dan feyenoord fans.
Het is altijd nog beter dan, niet als. Misschien had je naar school moeten gaan.quote:
Klopt. Echter heeft hij Twente vorig seizoen zo enorm benadeeld dat de KNVB hem met onmiddellijk ingang voor de rest van het seizoen schorste. Zulke zware straf deelt de KNVB bijna nooit uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:58 schreef Paul-89 het volgende:
Wat een gehuil, Vink heeft in het verleden al regelmatig aangetoond niet echt een Ajax-fan te zijn.
De eerste nuttige opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:12 schreef Paul-89 het volgende:
Ze hadden gewoon die jonge Turk moeten laten fluiten.
Daar heb je helemaal gelijk in. Weer een goede opmerking.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja er moet toch iemand het niveau hier een beetje omhoog krikken.
Ben nu eens eerlijk. Het is toch vanzelfsprekend dat een scheidsrechter niet uit de buurt van een club mag komen tijdens zulke wedstrijden?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit topic is gemaakt door een Twente fan, en de FC Twentenaren schreeuwen nog harder dat het zo onterecht is omdat hij zo dicht bij amsterdam woont. Dus waarom ben jij zo'n blinde anti ajax mongool? Ga je eigen club steunen, die hebben het nodig.
Ja, ik vraag me ook af wat er nu over in de regelementen staat. Ik denk dat het gewoon common sense is van de aanstellingscommissie ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat er een straal is van zoveel kilometer rondom een club, net als bij een koffieshop en een school.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:27 schreef eight het volgende:
[..]
KNVB reglementen bij beslissende wedstrijden (n.v.t. als het in het voordeel van Ajax is)
Geloof me, dat maakt echt niet meer uit als iemand vroeger een seizoenskaart had van feyenoordquote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ben nu eens eerlijk. Het is toch vanzelfsprekend dat een scheidsrechter niet uit de buurt van een club mag komen tijdens zulke wedstrijden?
Eigenlijk wel. Iedereen heeft wel een mening erover.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er dus op neer dat mocht er Zondag een discutabele vrije trap,penalty of rode kaart worden gegeven dat het dan komt door zijn vermoedelijke verleden bij Feyenoord en het voorheen vaker benadelen van Ajax of het komt omdat hij op 40 km van Amsterdam woont ?
Het Calimero`en is alleenrecht van de Ajacieden he.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
De familie Barend komen uit Amsterdam en zijn dus ook voor Ajax, op zich niets mis mee.
Toch is het zielig als je bekijkt op welke wijze hun journalistiek bedrijven. Totaal niet objectief.
Noordwijkerhout ligt op een steenworp afstand van Amsterdam, maar hun kijken alleen naar de 3 scheidsrechter uit regio Enschede.
Vink zou echt een idiote keuze zijn. Hij is omstreden bij beide clubs en vooral bij Twente.
Vorig jaar april probeerde hij Twente nog van het kampioenschap te beroven door een zuivere strafschop (handsbal van een AZ verdediger) niet te geven.
Hij werd daarop door de KNVB voor de rest van het seizoen geschorst en mocht ook niet meer Europees fluiten.
Als dit echt waar is dat Vink fluit kan Twente beter weigeren te spelen.
Misschien wel, maar dan puur omdat het direct de titelstrijd is.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Turk heeft net pas een paar wedstrijdjes in de Eredivisie gedaan, om hem dan nu in 1 keer Ajax - Twente te geven gaat mij wel wat ver moet ik zeggen....
De wedstrijd is al beladen genoeg. Ik hoop toch niet dat dit de grote Pieter-Vink-Show wordt.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:19 schreef Paul-89 het volgende:
Komt er dus op neer dat mocht er Zondag een discutabele vrije trap,penalty of rode kaart worden gegeven dat het dan komt door zijn vermoedelijke verleden bij Feyenoord en het voorheen vaker benadelen van Ajax of het komt omdat hij op 40 km van Amsterdam woont ?
Hij kan zolang onderduiken in Cape Town, totdat het overgewaaid is..quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik Pieter was zou ik vast zijn gezin laten onderduiken in een of andere betonnen bunker en dan thuis nog even wat mdf platen voor de ramen spijkeren. Tevens de brievenbus dichtplakken zodat de kogelbrieven niet bezorgd kunnen worden.
Bijna onmogelijk. Er zijn 2 scenario`s mogelijk: 1) Ajax wordt genaaid. 2) Twente wordt genaaid.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef eight het volgende:
[..]
De wedstrijd is al beladen genoeg. Ik hoop toch niet dat dit de grote Pieter-Vink-Show wordt.
Het beste zou zijn als er een duidelijke winnaar is zonder discutabele momenten.
Na zo'n wedstrijd zal de verliezer 9 van de 10 keer toch wel excuses kunnen zoeken bij de scheids.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:25 schreef eight het volgende:
[..]
De wedstrijd is al beladen genoeg. Ik hoop toch niet dat dit de grote Pieter-Vink-Show wordt.
Het beste zou zijn als er een duidelijke winnaar is zonder discutabele momenten.
Daar ben ik het ook mee eens, ik gaf alleen aan tegen die maffe Feyenoorders dat het topic helemaal niet geopend was door Ajacieden.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 14:16 schreef eight het volgende:
[..]
Ben nu eens eerlijk. Het is toch vanzelfsprekend dat een scheidsrechter niet uit de buurt van een club mag komen tijdens zulke wedstrijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |