Ghehequote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Welkom in 2011, waar dit gegeven alweer een jaar of 10 achterhaald is.
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DOE HET NIET !!!
ETEN NA 8 UUR 'S AVONDS IS ZO SLECHT VOOR JE!!
Techno was me voorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Welkom in 2011, waar dit gegeven alweer een jaar of 10 achterhaald is.
Als je geluk hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Singles BBQ, krijg je dan allemaal 1 stukje vlees?
Voor of na de BBQ?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:38 schreef ArTiC het volgende:
Singles BBQ, krijg je dan allemaal 1 stukje vlees?
Mooiquote:
quote:
Missb?quote:
Die ga ik zien op Lowlands!quote:
muziek kijkenquote:
quote:
In jou tijd waren er zeker nog geen clipsquote:
Morgen gaan er nog 278 kaarten de voorverkoop in.quote:
Sneak mee in zijn tasquote:
11 uur toch? Ik heb mijn kaartje al!quote:
muziek moet je luisteren/voelenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In jou tijd waren er zeker nog geen clips
quote:
11 uur toch?quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:44 schreef Crutch het volgende:
Lowlands...dat was vroeger leuk.
Wij gaan naar Sziget
Zo petite ben ik niet meerquote:
Wauwie, ik heb nu een hele leuke context bij dit nummer.quote:
Op site stond 11 hoorquote:
quote:
You're welcome.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:45 schreef MNR het volgende:
Wauwie, ik heb nu een hele leuke context bij dit nummer.
Thanks!
Nee hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen L-E mag mee in mijn tas. Omdat we zoveel dezelfde muziek leuk vinden.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooh..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen L-E mag mee in mijn tas. Omdat we zoveel dezelfde muziek leuk vinden.Die klik volgt dan vanzelf wel.
quote:I've still got plenty more ribs God, please make more women!
Ja vind ik echt niks he dat nummerquote:
Vroeger, toen eerlijkheid nog werd gewaardeerd.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vroeger, toen eerlijkheid nog werd gewaardeerd.
MIj ook, ik heb echt geen idee hoe het er daar an toe gaat.quote:
Die klik zal ongetwijfeld gestimuleerd worden door mijn jopen.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen L-E mag mee in mijn tas. Omdat we zoveel dezelfde muziek leuk vinden.Die klik volgt dan vanzelf wel.
Ja Sziget lijkt me echt gaaf, zo midden in de stad.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
MIj ook, ik heb echt geen idee hoe het er daar an toe gaat.
Lowlands ben ik inmiddels al 5 keer geweest en ik vond het ieder jaar minder worden.
Als in, ik weet niet waarom, maar je hebt zo'n leuk karakterquote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die klik zal ongetwijfeld gestimuleerd worden door mijn jopen.
Ik maak mij meer zorgen om jouw klik dan mijn klik.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
Die klik zal ongetwijfeld gestimuleerd worden door mijn jopen.
gecondoleerdquote:
Nee niks, kan niet eens een dansje doen met jequote:
Nee gek, is tofquote:
Hell no...al lig ik dood in mijn kist dan ren ik er nog wegquote:
Welcome to the Future en Wooferland zijn ook heul tof.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:50 schreef missbehavin het volgende:
Nee niks, kan niet eens een dansje doen met je
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hell no...al lig ik dood in mijn kist dan ren ik er nog weg
Mijn konijn vlucht in zijn kooiquote:Op maandag 9 mei 2011 21:46 schreef Mystikvm het volgende:
Als we het toch over kijken hebben, ik houd van deze clip
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Welcome to the Future en Wooferland zijn ook heul tof.
quote:
Stevequote:
playboybunny'squote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar komt 'ie normaal zijn kooi voor uit dan?
quote:
Oh nee, ik bedoelde met de muziekquote:Op maandag 9 mei 2011 21:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar komt 'ie normaal zijn kooi voor uit dan?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde met de muziek
Hij komt niet specifiek voor iets zijn kooi uit. Tenminste, niet dat is me opgevallen
ja...vooral omdat mijn vriendin toen vreemd was gegaanquote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...vooral omdat mijn vriendin toen vreemd was gegaan
quote:
Whuuuut?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar kun je achteraf om lachen..?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Beeb! Hoe bevalt de nieuwe baan?quote:
Als het lang geleden is dan gaat dat toch best? Ik heb daar ook geen problemen mee.quote:
ja hoor, ze is nu ook met een ander getrouwd tochquote:
Jijquote:
Ah, okquote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja hoor, ze is nu ook met een ander getrouwd toch
ik gooi ook niet 3 jaar relatie weg door een slippertje...een goed jaar later was het alsnog over, niet daarvan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Logisch toch, het is immers al weer maandagavond. Dan mag de drank wel weer uit de drankenkast.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ja supergoed! Morgen ontmoet ik eindelijk het hele teamMaar ik ben nu een beetje aangeschoten
quote:
Dat vond mn vriendin ookquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch toch, het is immers al weer maandagavond. Dan mag de drank wel weer uit de drankenkast.
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Big.
Ahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Heb je nog iets voor je bank kunnen regelen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.
Lief is ie he?quote:
Met mij is alles prima, zoals altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vond mn vriendin ookStom wijf...
Hoest met jou?
bank gaat de trap op gedragen wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je nog iets voor je bank kunnen regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hmm... ik heb geen koelkast voor jequote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bank gaat de trap op gedragen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed!!! Dus toch de 3zits?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Goed om te horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 22:16:04 ]
De zangeres zonder naam?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
ik luister duidelijk weer compleet de verkeerde muziek![]()
Ik had die (voorbarige) conclusie zelf al getrokken aan de hand van je Facebook spam.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ja je vraagt er niet naar, dus ik zeg het zelf maar weer
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.Door jpg met rare namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.Dat gaat niet gebeuren van een paar getallen met een extensie erachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
Wil je er over praten?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
ik luister duidelijk weer compleet de verkeerde muziek![]()
quote:
Zeker weten doorquote:
Fran Healy dan?quote:
het is tofquote:
Hmm mag blijkbaar niet linken, plaatjes gefixed.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef MNR het volgende:
Dat gaat niet gebeuren van een paar getallen met een extensie erachter
Ohjaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had die (voorbarige) conclusie zelf al getrokken aan de hand van je Facebook spam.
bah, harde spekquote:
Post je ook ff als het gelukt is met je Lowlandskaartje? Krijg je een 'Like' van me.quote:
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens (door)verkoopt aan derden.quote:
Haha.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm mag blijkbaar niet linken, plaatjes gefixed.
Waarom zijn die hier nog niet bekend danquote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens verkoopt aan derden.
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.ik hoop dat ik m'n buren te vriend kan houden met wat op mijn "going to buy" lijstje staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Daarom heb ik overal expres verkeerde gegevens ingevuld. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens (door)verkoopt aan derden.
CA, mooi spul.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
ik hoop dat ik m'n buren te vriend kan houden met wat op mijn "going to buy" lijstje staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nu ivm geld en vrienden die dus ook geen kaartje hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je ook ff als het gelukt is met je Lowlandskaartje? Krijg je een 'Like' van me.
Ik ga ook!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ivm geld en vrienden die dus ook geen kaartje hebben
Quitter!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
ja ik zei het toch!quote:
Dat ze het niet probeert terwijl ze weet dat ik ga, zegt al genoeg natuurlijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga ook!
Of is dit reden om nu juist NIET te proberen?
En mij zie je volgende week al, dus dat is ook geen reden om te gaan.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
ik heb deze combinatie bij Bender in Arnhem kunnen beluisteren en was er zeer tevreden overquote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Techno het volgende:
[..]
CA, mooi spul.Alleen ben ik niet zo weg van Kef.
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze het niet probeert terwijl ze weet dat ik ga, zegt al genoeg natuurlijk.
Oeh, ff Spirit PM'en of ze een goed woordje voor mij doet bij je.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
En mij zie je volgende week al, dus dat is ook geen reden om te gaan.
wanneer is die extra kaartverkoop ook weer?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga ook!
Of is dit reden om nu juist NIET te proberen?
Beter kan ik het niet samenvatten.quote:
morgenochtend, 200 nog wat kaartenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
wanneer is die extra kaartverkoop ook weer?
Overmorgenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef clevy het volgende:
[..]
wanneer is die extra kaartverkoop ook weer?
Ik ga het wel proberen maar geef mijzelf weinig kansquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgenochtend, 200 nog wat kaarten
Ik heb de hoop opgegevenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen maar geef mijzelf weinig kans
Klipsch, nee. Dat zijn hoornspeakers. Mij te schel, dat moet je liggen.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:23 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb deze combinatie bij Bender in Arnhem kunnen beluisteren en was er zeer tevreden over
Heb niet gekeken wat voor speakers jij liet zien, maar deed me denken aan Klipsch, klopt dat?
omfgquote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar kaarten voor het mega piraten festijn
gewone verkoop was al niet doorheen te komen en dan gaat het om duizenden kaarten,. vanaf begin bezig geweest met paar man, half uur voor uitverkocht pas kaarten kunnen scorenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
[..]
Zanger Rinus!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:25 schreef ArTiC het volgende:
Doe mij maar kaarten voor het mega piraten festijn
idd.. zeker op de brakke verbinding van de zaak..quote:Op maandag 9 mei 2011 22:26 schreef Solique het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, maar je krijgt wel een lolly als compensatie
de meeste bieden haar een andere lolly aan tochquote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, maar je krijgt wel een lolly als compensatie
quote:
Collega had binnen 10 minuten zijn kaarten binnenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gewone verkoop was al niet doorheen te komen en dan gaat het om duizenden kaarten,. vanaf begin bezig geweest met paar man, half uur voor uitverkocht pas kaarten kunnen scoren
Onder andere, zal ook om de beveiliging heen moeten.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:27 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. zeker op de brakke verbinding van de zaak..
Ik heb vandaag prijzen gewonnen dankzij Prince.quote:
heel veel geluk hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Collega had binnen 10 minuten zijn kaarten binnen
[..]
Onder andere, zal ook om de beveiliging heen moeten.
3x op NSJquote:
ohja, nog ff terugluisterenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb vandaag prijzen gewonnen dankzij Prince.
Maar ik ga niet naar Prince
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nu niet huilen he, dan moet ik ze wel halen
quote:
wat?quote:
Veel geluk inderdaad, ik was te laat as usual.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heel veel geluk hebbenmaar na dikke stress heb ik n ticket
Waar kan dat? Kan op de site niet vinden.quote:
Ik heb naast hem gestaanquote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
Zo tof hè, jaren geleden... wij even naar het Paard. Wie komt er binnengewandeld? Prince. En geeft een gratis optreden weg van meer dan een uur lang. Echt zo vet is dat gewoon.
Alhoewel het bij hem altijd afwachten is wat je krijgt. Als 'ie zin heeft om te jammen zul je weinig bekends te horen krijgen. Niet dat het uitmaakt, want het is een muzikaal genie.quote:
Zie je die knop 'effe luisteren' niet?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Veel geluk inderdaad, ik was te laat as usual.
[..]
Waar kan dat? Kan op de site niet vinden.
Doe maar gewoon nietquote:Op maandag 9 mei 2011 22:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat?
ik kon het niet goed horen op het werk
Meest ondergewaarde gitarist ever ook ongeveer.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alhoewel het bij hem altijd afwachten is wat je krijgt. Als 'ie zin heeft om te jammen zul je weinig bekends te horen krijgen. Niet dat het uitmaakt, want het is een muzikaal genie.
erger dan Henk Wijngaard?quote:
De Tivoli versie is net wat mooierquote:
Zat op 3fm site te kijken, op zijn aparte gedeelte lukt het wel inderdaad.quote:
Vind je?quote:
Dat heb ik inderdaadquote:Op maandag 9 mei 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je?Ik vind deze mooier. Maar ja, smaak enzo...
Welke precies?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
hopelijk komen morgen mn nieuwe sneakers, die bij voorbaat al zijn omgedoopt tot festivalsneakers
er zit muziek in?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
hopelijk komen morgen mn nieuwe sneakers, die bij voorbaat al zijn omgedoopt tot festivalsneakers
Wansmaak is ook smaak.quote:
preciesquote:
want onweer is ook weer </finkers >quote:
En single is ook een zingende L-Equote:
kreeg je dat er bij? ze zijn wel verschrikkelijk paarsquote:
paarsssssquote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
[..]
kreeg je dat er bij? ze zijn wel verschrikkelijk paars
dat zijn de ergstequote:Op maandag 9 mei 2011 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
paarsssssoh en ik ben n meisje he?
Ik heb zelfs roze gehad (hoewel dat dan weer geen Converse waren).quote:Op maandag 9 mei 2011 22:46 schreef clevy het volgende:
kreeg je dat er bij? ze zijn wel verschrikkelijk paars
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb zelfs roze gehad (hoewel dat dan weer geen Converse waren).Woooow, echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Nee, maar tochquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die zie ik nu pas maarja die hebben geenpaars
die service kan ik je binnenkort meer over vertellenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar tochIk wacht even mn vakantiegeld af en zal dan eens zien of ze nog steeds te verkrijgen zijn
Goede service daar? Ze hebben geen winkels he?
Ik zal nog eens kijken morgen. Laat het me weten?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die service kan ik je binnenkort meer over vertellenals ze binnen zijn maar kreeg al snel mail dat het verstuurd was (zaterdag) vrijdag besteld na 18uur. en er is wel een afhaalpunt/winkel in ter aar
ik laat het je weten als ze binnen zijnquote:Op maandag 9 mei 2011 22:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zal nog eens kijken morgen. Laat het me weten?
Duik nu mn bed in. Weltrust allen
Wat gaafquote:Op maandag 9 mei 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja echt, alleen dan dit model i.p.v. die instappers.
[ afbeelding ]
ahhhh.. bent beetje de pispaal vandaag is t nie?quote:
Ik ben altijd aardig tegen L-E jaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ahhhh.. bent beetje de pispaal vandaag is t nie?
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?quote:
Internetheldquote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?
Mij in bed lullen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
waarom? denk je d'r nog in bed te lullen of ben je bang dat ze je angstzweet ruikt?
Omdat ze aardig is misschien?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:01 schreef clevy het volgende:
[..]
de misschien was voor clevy...als een soort extra bevestiging...zo van: duh!quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de misschien was voor clevy...als een soort extra bevestiging...zo van: duh!
soort van.. heb wel vaker een grote bek maar das doorgaansquote:
de autist in mij kwam naar bovenquote:
doet ie vaker he?!quote:
Goed dat je dat zelf doorhebtquote:Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef clevy het volgende:
[..]
soort van.. heb wel vaker een grote bek maar das doorgaans
* veel geschreeuw, weinig wol
* nutteloos
* doelloos
* zo weer voorbij
uhuhquote:
das redelijk elementaire functionaliteit.. als je dat niet door hebt beschik je ook niet over voldoende zelfspot..quote:
alleen als het nodig isquote:
was het nodig dan?quote:
Wel als je aan L-E komt jaquote:
met geen vinger aangeraakt.. alleen wat verbaal geplaagd..quote:
grrrrrrrquote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef clevy het volgende:
[..]
met geen vinger aangeraakt.. alleen wat verbaal geplaagd..
yup.. je hebt nogal een kudde makke schapen.. euh.. volgelingenquote:
Heb je daar behoefte aan Joe?quote:
Ja, want ik sta hier ook echt bekend om mijn slijmerigheid en zulks.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef clevy het volgende:
yup.. je hebt nogal een kudde makke schapen.. euh.. volgelingen
Ze zijn niet mak. Wel trouw.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:10 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. je hebt nogal een kudde makke schapen.. euh.. volgelingen
dancing with the moonlit knightquote:Op maandag 9 mei 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je daar behoefte aan Joe?
Dancing in the moonlight
Ja!quote:Op maandag 9 mei 2011 23:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, want ik sta hier ook echt bekend om mijn slijmerigheid en zulks.
ik ben blij dat jij het zegtquote:
ja joh, het zit al tot mijn schouderquote:
newbiequote:Op maandag 9 mei 2011 23:18 schreef clevy het volgende:
vecht gerust nog even door ...![]()
ik ga snurken.. adios !
heb je ze over het balkon gegooid dan?quote:
Ook niet echt een meubel. Of zit je er graag op?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Vooralsnog alleen een wasmachine. Krijg al een halve woonkamer van m'n tante die ze nog op zolder heeft staan.
Mits oude kaas.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef ArTiC het volgende:
Mannen denken meer aan eten dan seks
kijk![]()
Doe mij maar een boterham met kaas
Bij voorkeur wel ja...ook al krijg ik er migraine vanquote:
Technoquote:
Nee sorry, daarmee kan ik je niet helpen.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Vooralsnog alleen een wasmachine. Krijg al een halve woonkamer van m'n tante die ze nog op zolder heeft staan.
groot gelijkquote:
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
Techno
Wat is jou grootste leeftijd verschil naar boven en naar onder geweest voor een scharrel.
Gewoon een avond, of paar dagen, weken. En wat bij een relatie?
Nou ja, wie weet.quote:Op maandag 9 mei 2011 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet echt een meubel. Of zit je er graag op?
En bij een relatie dan?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
15 jaar jonger dan ik. En dat was meer dan een paar dagen of weken. Het was ook niet echt een relatie trouwens, want we wisten beiden wel dat dat niet echt zou werken.
Zit je nog steeds met dat meisje in je maag?quote:Op maandag 9 mei 2011 23:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Techno
Wat is jou grootste leeftijd verschil naar boven en naar onder geweest voor een scharrel.
Gewoon een avond, of paar dagen, weken. En wat bij een relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |