Logisch toch, het is immers al weer maandagavond. Dan mag de drank wel weer uit de drankenkast.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:02 schreef Spirit82 het volgende:
Ja supergoed! Morgen ontmoet ik eindelijk het hele teamMaar ik ben nu een beetje aangeschoten
quote:
Dat vond mn vriendin ookquote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch toch, het is immers al weer maandagavond. Dan mag de drank wel weer uit de drankenkast.
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.quote:
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]Big.
Ahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Heb je nog iets voor je bank kunnen regelen?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.
Lief is ie he?quote:
Met mij is alles prima, zoals altijd.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
Dat vond mn vriendin ookStom wijf...
Hoest met jou?
bank gaat de trap op gedragen wordenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je nog iets voor je bank kunnen regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Hmm... ik heb geen koelkast voor jequote:Op maandag 9 mei 2011 22:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, nog niet. Ga komend weekend spullen verhuizen en ik moet nog een koelkast en gordijnen regelen en verlichting ophangen.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bank gaat de trap op gedragen wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat goed!!! Dus toch de 3zits?
♥ || Baby catcher in training || ♥
Goed om te horen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2011 22:16:04 ]
De zangeres zonder naam?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
ik luister duidelijk weer compleet de verkeerde muziek![]()
Ik had die (voorbarige) conclusie zelf al getrokken aan de hand van je Facebook spam.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ja je vraagt er niet naar, dus ik zeg het zelf maar weer
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.Door jpg met rare namen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |