quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.Dat gaat niet gebeuren van een paar getallen met een extensie erachterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're never fully dressed until you wear a smile
quote:
Wil je er over praten?quote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
ik luister duidelijk weer compleet de verkeerde muziek![]()
quote:
Zeker weten doorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fran Healy dan?quote:
het is tofquote:
Hmm mag blijkbaar niet linken, plaatjes gefixed.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:14 schreef MNR het volgende:
Dat gaat niet gebeuren van een paar getallen met een extensie erachter
Ohjaquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had die (voorbarige) conclusie zelf al getrokken aan de hand van je Facebook spam.
bah, harde spekquote:
Post je ook ff als het gelukt is met je Lowlandskaartje? Krijg je een 'Like' van me.quote:
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens (door)verkoopt aan derden.quote:
Haha.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm mag blijkbaar niet linken, plaatjes gefixed.
Waarom zijn die hier nog niet bekend danquote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens verkoopt aan derden.
quote:Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
Mijn buren gaan me zoveel meer haten.ik hoop dat ik m'n buren te vriend kan houden met wat op mijn "going to buy" lijstje staat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Daarom heb ik overal expres verkeerde gegevens ingevuld. Dat zal ze leren.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
Failbook, die met alle liefde al jouw gegevens (door)verkoopt aan derden.
CA, mooi spul.quote:Op maandag 9 mei 2011 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
ik hoop dat ik m'n buren te vriend kan houden met wat op mijn "going to buy" lijstje staat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nu ivm geld en vrienden die dus ook geen kaartje hebbenquote:Op maandag 9 mei 2011 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Post je ook ff als het gelukt is met je Lowlandskaartje? Krijg je een 'Like' van me.
Ik ga ook!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu ivm geld en vrienden die dus ook geen kaartje hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |